Recenze
Technické info
Přezdívka auta Škoda Felicia Rok výroby 1997 Koupeno nové najeto [km]:160000 palivo: LPG počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1289 výkon [kW]: 50 kroutící moment [Nm]: 106 zrychlení 0-100 km/h [s]: 13.5 maximální rychlost [km/h]: 162 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 zavazadlový prostor [l]: 272 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 10
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "MaRvN".
Auto jsem dostal od svého dědy na podzim roku 2010(stav na tachometru asi 160000 km), jako odměnu za brigádu. V létě jsem s ním jezdil téměř každý den asi 4 km tam a 4 zpátky. Dnes jezdím do školy asi 50 km denně většinou se dvěma lidma.
Jde o starou verzi lxi, která má ještě starou masku, ale je zde už oproti ještě starším felíciím využito motoru MPI které má čtyřbodové vstřikování. Auto je doplněno o pohon na lpg, se kterým jsem ho už dostal
Červená barva se mi celkem líbí, akorát na kapotě je jakási skvrna a nejde dolů.Interiér se snažím ladit do zelena co to de.
S autem mám najeto asi 7000 km (27.4.2011)
Silné stránky
-Levné autodíly
-Motor jde slyšet a to se mi líbí, ikdyž na dálnici při 130 je to někdy neúnosné, když se s někým bavíte.
-Velký kufr
-Opravit lze téměř vše doma a neutrácet za servis
-Sedačky jsou celkem pohodlné
-S autem se dá užít celkem sranda, protože
Slabé stránky
-Koroze
-Pod motorem se nějak uvlnil plech a pořád to mlátí, dokud drží tak s tím nic dělat nebudu
-někdy nechce vyjet kopec ani pri 2500 na 3ku.
-
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
-Výměna chladící kapaliny, vzduchového filtru a svíček
-Během zimy se nějakým způsobem začala odlupovat gumová lišta na dveřích (zpravili to 4 sekundové lepidla)
-Další investice během zimy byla baterka, protože auto během jednoho měsíce 3x nenastartovalo ani po dobití baterky
-Čištění škrtící klapky, kvůli zdechání auta ( moc to nepomohlo)
-Po zimě v lednu, asi dva měsíce před STK jsem si nechal u Hledi vyměnit čelní sklo, jelikož bylo nakřáplé. 600 Kč (práce+sklo z vrakoviště)
-Během doby co bylo auto na měření emisí mi vyměnili regulátor na plyn (nevím k čemu to je), ale děda říkal že už je to potřeba :-) 2500 Kč, ale auto poté začalo dobře startovat, přestalo cukat a má i malinko menší spotřebu.
-Jelikož mi začla lézt z výfuku tlumící vata( vypadá to jako koudel), musel jsem vyměnit poslední část výfuku a silentbloky, jelikož některé byly roztrhlé.
-Jako další opravu plánuju výměnu tlumičů, což bude stát asi 3000 Kč, protože zde jsou stále ty původní.
-asi 2x za půl roku mi praskly hlavní světla(nevím jak tam byly dlouho)
-Na zadním stěrači chyběla plastová krytka, která chrání proti oxidaci uchycení stěrače, tak jsem koupil černý sprej a nastříkal.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Zkušenosti s prodejcem žádné nemám, protože jak už jsem v úvodu říkal, auto jsem dostal od svého dědy.
Další vozy Škoda Felicia
-
Škoda Felicia (1999) Majitel: Aspire
Přidáno: 3.1.2010 39210 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1997) Majitel: tomasino
Přidáno: 22.11.2009 159 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1998) Majitel: georgerob
Přidáno: 26.5.2009 439 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1995) Majitel: liborauta
Přidáno: 17.7.2009 129 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1996) Majitel: ThomasHK
Přidáno: 31.1.2010 359 Majitel 9.87 Uživatelé