Recenze

tomasino (muž 50 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Škoda Felicia Škoda Felicia Kombi GLX 1,9 D EHH654

9.89 Uživatelé

Hodnoceno: 28× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Felicia, foto 1 Škoda Felicia, foto 2 Škoda Felicia, foto 3 Škoda Felicia, foto 4 Škoda Felicia, foto 5 Škoda Felicia, foto 6 Škoda Felicia, foto 7 Škoda Felicia, foto 8
Škoda Felicia, foto 9 Škoda Felicia, foto 10 Škoda Felicia, foto 11 Škoda Felicia, foto 12 Škoda Felicia, foto 13 Škoda Felicia, foto 14 Škoda Felicia, foto 15 Škoda Felicia, foto 16 Škoda Felicia, foto 17 Škoda Felicia, foto 18 Škoda Felicia, foto 19 Škoda Felicia, foto 20 Škoda Felicia, foto 21 Škoda Felicia, foto 22 Škoda Felicia, foto 23 Škoda Felicia, foto 24 Škoda Felicia, foto 25 Škoda Felicia, foto 26 Škoda Felicia, foto 27 Škoda Felicia, foto 28 Škoda Felicia, foto 29 Škoda Felicia, foto 30 Škoda Felicia, foto 31 Škoda Felicia, foto 32 Škoda Felicia, foto 33 Škoda Felicia, foto 34 Škoda Felicia, foto 35 Škoda Felicia, foto 36 Škoda Felicia, foto 37 Škoda Felicia, foto 38 Škoda Felicia, foto 39 Škoda Felicia, foto 40 Škoda Felicia, foto 41 Škoda Felicia, foto 42 Škoda Felicia, foto 43 Škoda Felicia, foto 44 Škoda Felicia, foto 45 Škoda Felicia, foto 46 Škoda Felicia, foto 47 Škoda Felicia, foto 48 Škoda Felicia, foto 49 Škoda Felicia, foto 50 Škoda Felicia, foto 52 Škoda Felicia, foto 53 Škoda Felicia, foto 54 Škoda Felicia, foto 55 Škoda Felicia, foto 56 Škoda Felicia, foto 57 Škoda Felicia, foto 58 Škoda Felicia, foto 59 Škoda Felicia, foto 60
 

Technické info

Přezdívka auta limited edition Rok výroby 1997 Koupeno ojeté najeto [km]:185000 tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 47 kroutící moment [Nm]: 4300 maximální rychlost [km/h]: 156 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5

Popis vozu

Tak tuhle Feldu jsem potrvé spatřil v inzerátu na netu. Po půlročním hledání a serfování konečně něco obstojného. Chtěl jsem dieselovou,a ty bývají často zhuntovaný. Ale znáte to,na fotkách to vypadá vždycky lépe než ve skutečnosti. Znám to z vlastní zkušenosti.
Domluvil jsem si s majitelem schůzku a protože jsem v té době ještě jezdil kamionem nebyl problém se na zpáteční cestě z Německa zastavit v Bílině a autíčko si omrknout.
Po chvilce čekání na domluveném místě konečně Felda přistála vedle našeho kamionu. Mě i kolegovi docela spadla brada. Fotky
nelhaly ani trochu. Byla čistá,naleštěná,motůrek čistý jako sklo,
no prostě bylo vidět že o ni bylo opravdu postaráno velice dobře.
Po zkušební jízdě po okolí Bíliny jsem se utvrdil o tom že ji beru a tak jsme si s majitelem domluvil další návštěvu při které to s úředníkama vše spácháme.
Za pár dní už jsem byl v Bílině. Po dopoledním předávání vozu od majitele nám vyhládlo a tak jsme ještě skákli na oběd. Poté jsme
vtrhli na úřad a pojišťovnu a pak už jsem s Feldou mohl vyrazit k
nám domů do Liberce. Na tachometru měla 173500 km.
STAV AUTA PŘI KOUPI:
Felda byla v celkově dobrém stavu. Ale přece pár chyb se našlo.
Lemy-bolest to Felicií potřebovaly vyměnit. To ale i v inzerátu bylo přiznáno a nafoceno. Malou promáčklinu měl levý.př.blatník a čelní maska-po drobné srážce se srnou.5-té dveře byly vyměněny a pěkně nastříkány.
VÝBAVA:
Orig. alu kola 13¨+ 4 ks pojistných šroubů,alarm + centrál na D.O.i s 2 klíčky a ovladači D.O.,střešní okno,el.stahování oken,el. výhřev a seřizování zrcátek,tažné zařízení,loketní opěrka MILOTEC,orig.radio BLAUPUNKT,zimní pneu MICHELIN vč.plechových disků a ozdobných krytů ŠKODA,textilní a gumové koberce,gumový koberec do kufru,hagusy,uzamykatelné příčníky,mlhovky,ostřikovače světlometů,sříška 5-tých dveří,alu rozpěra tlumičů v motorovém prostoru.
K vozu jsem ještě dostal olej do motoru,litr chlad.kapaliny,sprey na drobné opravy laku,komplet literaturu (návod k obsluze vozu,tažného zař.,autoradia atd.)

Silné stránky

Kufr verze kombi je opravdu veliký a vejde se tam vše.Naše rodina, čítající 2 dospělí a 2 děti,na dovolenou kufr pěkně naplní. Vejde se vše a ještě se v pohodě přiklopí platíčko.
Náhradní díly-to je taky docela radost nakupovat.Vše mimo motoru je za babku. No jo,mám 1,9-ku a motor to je už zkrátka Wolksvagen.Měl jsem tu čest vlastnit Octavii 1,6 a u té jsem si před návštěvou mototechny nebo servisu musel brát hrst prášků na uklidnění-to byla hrůza!
Design vozu je i po 15-ti letech od začátku výroby pořád velice pěkný a já osobně myslím že je jednou z nejzdařilejších Škodovek vůbec.Interier vozu je též moc povedený,sice tvrdé plasty ale krásné tvary,potahové látky,koberce,výplně dveří to je oproti Favoritu nebe a dudy.Navíc vše je v dosahu řidiče,přístrojová deska vás nepíchá do kolena jako u Fabie a jako celek to příjemně vypadá.
V neposlední řadě i motory.Měl jsem první Feldu 1,3 a do města je to super motor.Když umíte v pravý okamžik zařadit tak dáte počudit i o hodně silnějším vozům (někdy).Tedˇ mám 1,9-ku a to je silák.Tam dáte za pět a jede to furt a za málo peněz.

Slabé stránky

Tak to je určitě koroze že.Lemy a páté dveře toť bolest Felicií.
Dále pak naklápění předních světel.To je skutečně lahůdka.Ten kdo to vymyslel by to měl do konce života uživatelům vozů Felicia měnit zdarma.Bohužel,když už to vyměníte,do dvou let vám ten antifreez unikne a nejde to zase.Už jsem ale někde na netu viděl i el.naklápění ale nevim kde to sehnat a za kolik.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

1.Původní majitel jezdil do značkových servisů v okolí Teplic a Bíliny což dokazují faktury za důležité servisní úkony které jsem k vozu též dostal.Jeho spokojenost se servisy ale bohužel neznám.
2.Nad rámec běžné údržby jsem musel nechat udělat tyto věci:
Jak už jsem psal byly to lemy blatníků-vyvařit a nalakovat a rovnou nástřik př.l. blatníku a nové čelní masky,výměna gufera na řadící tyči převodovky(průsak oleje),předních tlumičů a uložení(opotřebení),předních pružin(jedna praskla),prachovek poloos(opotřebení),brzd.a palivových trubek(částečná koroze),cyklovače(přestal cyklovat) a nástřik sdutin a spodku.
3.Nehodu a následné zkušenosti s opravou jsem doposud neměl a doufám že ani mít nebudu.

Co se montovalo a vylepšovalo po koupi:

Protože se mi přední nárazník u Feldy zdá krátký a nedodělaný proto jsem pod něj upravil a namontoval spoiler z Opelu Astra G.Je ze super materialu,takže po dvouch zničených spoilerech od firmy MARTÍNEK z nesmyslně tvrdého plastu,jsem konečně objevil takový co se po kontaktu s nerovností ohne a pak zase pěkně vrátí do původní polohy a stavu.
Namontoval jsem leštěnou koncovku výfuku-samozřejmě Diesel.
Na boky trocha chromových lišt a nápisy LIMITED EDITION.
Vzadu z pod nárazníku vykukující kovovou část tažného zařízení jsem nalakoval metalízou a bezb. lakem.
Mám moc rád v autě dřevo a tak bylo nezbytné namontovat 12-dílný polep dřevěného obložení přístrojové desky od Německé firmy PREWOODEC.Dále pak dřevěný sportovní volant LUISI IMOLA.Ještě bych rád řadičku a to by stačilo.Abych si nepřipadal jako dřevorubec.
Do motoru jsem na místo původního znaku vytlačeném do vrchního plastu motoru nalepil origo barevný znak.Motorovou část bych ještě rád vylepšil zelenými návleky hadic.
Na zadní nárazník jsem vyrobil a nalepil odrazky ala RS.
Do budoucna bych ctěl nalakovat brzdiče a brzd.bubny do červené barvy.Namontovat pedály RS a sehnat famfáry ala červené BMW cabrio itala Oldy Kaisera ze Slunce,seno,erotika.

 

Novinky v recenzi

28.10.2013 21:26

Prodáno !!!

Ať slouží novému majiteli tak jako mě.

22.9.2013 12:24

PRODÁM !!! Cena 25000,- kč V ceně sada zimních kol !

PRODÁM !!! Cena 25000,-Kč . V ceně sada zimních kol !

27.2.2013 15:01

Pár nových fotek

Konečně dodávám fotky. Málé bum bylo, následky - nová výztuha nárazníku koupena na vrakáči + barva = 500,- Kč. A pár hodin práce samozřejmě. Jinak Felda slouží vcelku v pohodě. Je to sice babička ale pořád dobře jezdí. Dostala nová ramena přední nápravy,nová ložiska na předek a pár maličkostí. V létě bude asi na prodej.

9.7.2011 22:56

A taky bylo nepříjemě

No jo, bylo bum. Naštěstí jen malinký.To jsem si takhle jednou jel po městě a koukám na pěknou výlohu nového obchodu.Moc pěkně vyvedená výloha. Ale pak se kouknu zpět před sebe a to už tak pěkný nebylo. Fábka jí dostala přímo na kufr. Dodám foto. Fábka škodu za 6 litrů. Já to spravil sám a za 5 stovek. Dobře trefený. Nikdo nic nepozná.

9.7.2011 22:46

Co nového po roce

Po delší pauze v doplňování novinek o autě jsem opět tu.Takže od poslední novinky (05.2010 a najeto 187445 km) se na autě dělali do teď tyto věci: výměna brzd.destiček,výměna brzd. paken,doplnění tuku ložisek zadních kol, výměna samostavu brzd zadní levá str.,nové lanovody, výměna prasklé přednípravé mlhovky, výměna pr. předního ložiska kola a gumových uložení stabilizátoru. toť vše. Teď máme najeto 198800 km. Spokojenost!! Je to můj miláček! Mimo tech. stránku má Felda nové protiprůvanové plexi na všechna 4 okna nové odrazky na zadním nárazníku a el. zástrčku vyvedenou k zadním sedadlům-důvod prostý,aby si děcka mohla zapojit dvd kdzž dojde baterie.

23.5.2010 00:14

22.5.2010 Nové pneu a pár věcí

Felda dostala nové pneu BARUM BRILLANTIS,nové brzd. destičky,konečně nový motorek stahování okna u řidiče,nabarvil jsem brzd. bubny a brzdiče,namontoval bílé boční blinkry a novou original koženou řadičku z modelu L&K. Po technické stránce je vůz naprosto O.K. a má nádherně malou spotřebu - takže spokojenost!

5.1.2010 22:11

Nová baterie a žhavičky

Nastaly mrazy a tak se v prosinci odporoučela baterie do věčných lovišt.Spolu s ní i žhavící svíčky.Přesto felda v mrazech nakonec naskočila(už s novou baterií 72 Ah) a odfrčela do servisu k výměně žhaviček za nové od BOSCHe.Je to přece jenom diesel a tak to beru sportovně.


Další vozy Škoda Felicia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Vždycky dojela! I když žhavily ted v zimě jen 2 žhavičky v -16°C nakonec naskočila a odvezla se do opravy-dostala nové BOSCHky.

praktičnost
10

Myslím že kdo jí měl nebo má musí dát 10.

prostornost
10

Já vpředu O.K.Děti vzadu mají 2 sedačky a mezi ně se vejde i moje milovaná manželka.Tchyně má přidělenu nejbezpečnější sedačku ve voze a tchán už musí do kufru-ten už by se fakt nevešel.

jízdní vlastnosti
9

Na svou dobu určitě chvalitebný.

jízdní komfort
8

Chybí mi palubní PC a nějakej ten airbag kvůli bezpečnosti

provozní náklady
9

9 jen proto že je malinko dražší povinné ručení.

náhradní díly
9

Až na díly na motor to je za babku.Naštěstí díly na motor zatím nepotřebuji(krom běžné údržby).

výkon motoru
8

Turbo by to chtělo! To by to pak jelo!

spotřeba
10

Super!! U pumpy jsem byl naposledy??? Minulou válku.

hlučnost motoru
9

Je to můj první diesel a já to tak rád poslouchám.

kvalita sedadel
9

Rozhodně lepší než ty placky u prvních Fabií.

brzdy
8

Těžký motor-proto včas a více tlačit na pedál a mít víc metrů na dobrždění.

zavazadlový prostor
10

Kufr obrovský-jak píšu ve Zkušenostech majitele.Ještě se mi nestalo že by se něco nevešlo.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…