Recenze
Škoda Felicia 1,6 Laurin & Klement
Technické info
Přezdívka auta Laurinek Rok výroby 1996 Koupeno ojeté najeto [km]:118000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 135 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7
Popis vozu
___ZASVĚCENÍ___
Celé to začalo, když jsem v 19 udělal řidičák. Auta miluji už od 15 let a nejvíc jsem se zajímal o škodovky. Znal jsem nazpaměť všechny výbavy všech modelů, všechny ceny a moje nejoblíbenější počítačová hra byla a stále ještě trochu je :) konfigurátor nových vozů škoda.
Moji rodiče se ustálili na značce BMW a dodnes si kupují funglovky této značky, takže jsem trochu přesedlal na bavoráky a obdivoval jejich luxusní interiéry a perfektní motory ale v podvědomí pro mně škodovka hrála hlavní roli.
Když mojí matce jednoho krásného dne ukradli auto, musela se najít rychlá náhrada. Přišla za mnou a zeptala se mě zda-li je octavie dobré auto. Hned jsem si představil nějakou prašivku v Classicu s motorem 1,4 ...ale co, první krok ke škodovce. Samozřejmě, že je to dobrý auto mami....Dobrá tak pojď....můžem se na ní jet podívat.
Když jsme přijeli do servisu, kde stála, neměl jsem slov, hned jsem spatřil chromovou lištu nad SPZ...to snad ne, to znamená jen jedno....Laurin&Klement, Hurááááá :) krásná octavia v combíku r.v. 2001 po faceliftu s motorem 1,9TDi. Od té doby jsem vysazen výhradně na výbavu Laurin a Klement. Moje matka si ji také hned zamilovala, dokonce i teď, co má fungl novou X3 se jí po octavii stýská. Není sama :-( .... ale teď se vrátím ke mně.
____KOUPĚ PRVNÍHO VOZU____
Po nekonečných hádkách, zda-li pro mně je auto zapotřebí, či není jsem došel k závěru, že bez auta to nejde.
Vybral jsem stavební spoření a začal procházet bazary, aukce a inzeráty. Po testovacích jízdach s plečkami, kterým upadl výfuk a podobně, jsem to začal vzdávat.
V bazarech to byla samá přetočená zrezlá bouraná piksla, aukce byli pochybné a od známých se mi nic nelíbilo. Hledal jsem nějakou hondu civic, golfa nebo oplíka....a také jsem věděl, co nechci :-) nechtěl jsem felicii, pořád jsem rozhlašoval jaká je to zrezlá hrůza...konstrukčně pokažené auto. Osud měl ale jiný plán.
Jednou v bazaru který patří známému a je poctivý jsem se rozhlížel v řadě ojetin. Koukal jsem jen na ceny co byli napsané na čelních sklech, maximum pro mně bylo 60 tisíc. když v tom na mně má přítelkyně zvolá...Hele! felicie... pěkná za 55. Ani jsem nezvedl hlavu a zabrblal si - felina...to nikdy...leda by to byl laurin. Miláčku???? tohle to je takovej ten laurin a klement :) Cože??? kde??? KDY???? jeeeeee....felda v laurinu :) kdo má klíče? můžu jí vidět? můžu ji natočit? mužu jí projet? :) Sedl jsem do ní, hned jsem zjistil, že nemá servo, nevadí, jedeme dál....motor je prostě benziňák co se moc rád točí... má krásný zvuk, táhne od spodu... bylo jasno. Tohle bude moje první auto.
___UŽ JE DOMA :)___
zaplatil jsem zálohu a odletěl na dovolenou, kde se mi o něm pořád zdálo. dokonce jsem v řecku brousil na aukru a sháněl si koberečky na auto co ještě ani nemám. to je láska co? :)
Abych to shrnul, tak je to 1,6 tka MPi s nějakou tou výbavou, ale hlavně nádhernými, koženými sedačkami a skvělou barvou, která byla určená jen pro tyto exkluzivní vozy. Stav tachometru odpovídá, což je divné ale taky kdo by jezdil s feldou hodně často na nějaké dlouhé vzdálenosti. Když jsem si autíčko převzal a doplatil zbytek, musel jsem vyřídit evidenčku, pojištění atd. zhruba 3 tisíce navíc :( chudý student musí platit. to nepočítám sponzorský příspěvek pro státní policii čr za to...že jsem na 90 tce jel 117 !!! dal jsem jim rovnej litr a za odměnu mi dali nějaké dva bonusové body bo co.
Když jsem autíčko poprvé nablýskal, všiml jsem si vyšisovaného laku na dveřích ve tvaru firemního loga a nápisu, bylo to firemní auto v německu :) který německý podnikatel by si kupoval feldu v takový výbavě? že by majitel? to ne.... podnikatel ve felině... nejspíš podikatelova manželka měla tu čest. po té bylo vozidlo převezeno do ČR kde sloužilo jednomu pánovi kuřákovi který měl nějakého psa, jak jsem zjistil při generálním úklidu. Dostat tolik nikotinu z čalounění stropu se jen tak nevidí. A to ještě že potahy jsou z kůže, nedovedu si představit tahat ty psí chlupy i ze sedaček.
Nedávno jsem jel na oběd a sledoval mně mercedes, když jsem zastavil :) tak jsem se dozvěděl, že pán v mercedesu byl předchozí majitel mého laurina. sympatický pán který měl auto na své firmě a koupil ho v německu když měla najeto 80 tisíc kilometrů. se zájmem kontroloval jak se o ní starám :) byl to prý jeho miláček. Byl také velmi překvapen, když spatřil palubní pc.
___LUXUS___
Uvnitř vozu panuje přátelská atmosféra s velkým nádechem luxusu a exkluzivity. Sedadla a dokonce i čalounění dveří je oděno do krásně načechrané vepřovice. V interiéru nic nevrže, nebouchá ani nic podobného. 4 ramenný kožený volant skvěle padne do ruky, prostoru pro nohy je zde dost i pro mně a to meřím 190cm.
Bohužel si musím postěžovat na odkládací prostory. Ty jsou jen ve dveřích a u nohou před spolujezdcem.
také zde chybí loketní opěrka. To vyřeší firma milotec a její krásná semišová opěra i s odkládacím prostorem.... už vím co pod stromeček ;)
Také jsem zjistil, že v kombíku je nádherně moc místa. I když mám 2 metry tak se můžu velmi pohodlně ve voze vyspat, po sklopení zadních sedaček.
____MOTOR____
Motor VW 1,6 je živý, relativně úsporný a když mu člověk dá napít tak vám ukáže že není žádný lenochod. A jak hrabe :) .... i na dvojku.
Bohužel, jako jeden z prvosériových laurinů, není ten můj vybaven posilovačem řízení, což s mýma rukama se kterýma jsem rád, že se najím je občas radost pohledět na to, jakým způsobem parkuji. Také klimatizace zde není ale to se dá vyřešit i jinak a o starost méně. Kdyby si auto koupil první majitel o pár měsíců později tak to tam už všechno má. Převodovka je na můj vkus celkem krátká a motor by podle mně zkousnul i 6 převodový stupeň.když jedu 100 km/h a motor točí 3 tisíce je to podle mně zbytečné
Servo ale plánuji dodatečně dokoupit, protože se to fakt nedá :) Dokonce jsem sehnal i palubní počítač který, měří spotřebu a dojezd a podobné údaje, bohužel mi k němu chyběla kabelaž a asi po měsíci se mi ve firmě APRI podařilo sehnat úplně nové senzory s kabeláží.ihned jsem postahoval návody na instalaci a hurá do práce, nyní mi palubák funguje a můžu říci, že bez něj se dalo jezdit, ae potom co ho jednou vyzkoušíte, tak bez něj ani ránu.
Jsem moc rád, že volba padla zrovna na felicii, protože auto s tak nízkými náklady snad ani neexistuje. komplet výfuk za 3 kila :D to je prostě nádhra. A tak je to se vším.
___ÚPRAVY___
Muzika uvnitř vozu taky nebyla nic moc, tak jsem od kamaráda zakoupil subwoofer se zesilovačem a ejhle. hraje jak na koncertě. Nemám rád ty tuningáře jak jim to v autě jenom duní a pořád jen tuc tuc a rušení nočního klidu. mám to naštelované přeně na míru :) když je potřeba bas .... tak ho tam foukne, krásně čisté výšky, hutné středy a devastující basy s rezervou a bez rezonancí....to je ten pravý poslech.
Laurin je teď můj miláček, strávíl jsem 16 hodin jeho čištěním a hrozně mě to bavilo. plánuji dodělat spoustu věcí jako jsou autofolie, el. okýnka, servo, a hlavně loketní opěrka od milotecu, protože se nemam jak opřít a hlavně kvůli airbagu spolujezdce mi chybí úložný prostor.S autem jsem maximálně spokojen a i když mám najeto zatím jen 2 tisíce km tak věřím že s tímhle autíčkem si jich užiju ješte tak 100 tisíc :)
Tak postupem času se pouštím do celkem náročných a zásadních oprav (úprav). začalo to výměnou patých dveří za nové laminátové, jsou lehčí skvěle sedí a hlavně nikdy nezreznou,když už jsem byl u pátých dveří tak jsem do nich rovnou natáhl centrální zamykání a utlumil spz která dostala nový chromovaný rámeček. po této akci jsem se trochu pustil na motůrek, nové filtry, výměna oleje, všechny ůtroby umýt a vyleštit, staré a orezlé šroubky jsou postupně na výměnu. do budoucna plánuji Chip od cimbu, servo a nové svody výfuku. auto dostalo nové lemy, a byli nově nalakovány dveře, kapota + maska kliky a zámky dveří a zadní nárazník. byli vykytovány a opraveny veškeré rezavé tečky na celé karoserii a vystříkány dutiny.
____Výbava____
-el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
-centrální zamykání na dálkové ovládání
-Alarm se zálohovou sirénou
-ABS
-Imobilizér
-2x AIRBAG
-Palubní počítač TC-6
-4xRepro + 650W zesilovač + subwoofer
-Střešní nosič
-Střešní okno
-Boční ochranné lišty
-Čelní sklo s tónovaným pruhem
-mlhové světlomety
-Kožený interiér z vepřovice
-kožený volant
-kožená manžeta a řadící páka
-odkládací středový panel
-Třetí brzdové světlo
-Vyhřívání předních sedadel
-vyhřívané zadní okno
-Stěrače AERO
-Dělená zadní sedadla
-Loketní opěrka MiloTec
-Otáčkoměr
-Vnější zrcátka v barvě karoserie
-nárazníky v barvě karoserie
-Digitální hodiny v přístrojové desce
-Chromovaná koncovka výfuku
-středový panel s odkládací schránkou a přípravou na 2 repro
-Autorádio 4x45w
-Výztuha karoserie- vzpěra
-exkluzivní metalíza jen pro vozy L&K
-litá kola L&K
-přední a zadní zástěrky
-plastové podběhy
____INVESTICE____
-palubní počítač TC-6...................2.700,-
-ovládání sklonu světlometů...............730,-
-stěrače AERO.............................500,-
-Chromová lišta...........................100,-
-Chromový rámeček SPZ.....................160,-
-muzika.................................1.600,-
-světlo na SPZ, výměna....................100,-
-tapeta na středovou konzoli...............60,-
-Pokuta za rychlost.....................1.000,-
-sada žárovek.............................140,-
-Bílé boční blinkry.......................150,-
-loketní opěrka milotec..................1620,-
-Laminátové 5.dveře......................6500,-
-ALU kola Laurin&Klement.................4500,-
-zadní ložisko............................600,-
-mlhovka..................................200,-
-centrál do kufru.........................400,-
-Letní pneu..............................5000,-
-opět zadní ložisko.......................600,-
-motorový olej............................700,-
-palivový filtr...........................200,-
-olejový filtr............................140,-
-opět pokuta za rychlost.................1000,-
-letní pneu BARUM Briliantis 175/60 R14..4500,-
-plastové podběhy.........................700,-
-kompletní vyvaření a nastříkaní 14.000,-
Silné stránky
Cena náhradních dílů, spousta doplňků a příslušenství, silný a úsporný motor, spoustu oprav si můžu udělat sám, Nestárnoucí design vozu, a ještě jednou cena náhradních dílů
!!!Motor!!!
nejlepší z nabídky, dnes jsem měl možnost projet se ve feldě 1,3MPi a musím podotknout, že když jsem šlápl na plyn, tak reakce auta byla taková, že motor jenom začal více řvát, a akcelerace nulová. Nechci tvrdit že moje 16tka je trhač asfaltu ale rozdíl je tam velmi citelný. nejlepší motory maj stejně báva.
!!!Prostor!!!
čímž paradoxně nemyslím prostor pro posádku :) nýbrž po zavazadla. ano....zavazadla se v tomto autě mají nejlépe. vejde se tam toho opravdu hodně.a když se zadní sedadla sklopí, needejbože vyndají, tak máte stěhovák.
!!!Nenápadnost!!!
Felicií je tolik, že se zkrátka ztrácíte v davu. nejsem žádný exhibicionista takže mi auto vyhovuje. a jen znalec pozná co je laurin zač :) a o tom to je
Slabé stránky
Absence serva, el. okýnek, a začíná vykukovat koroze :( .... ae všechny tyto nedostatky hodlám odstranit takže se dá říct, že časem žádné slabé stránky nebudou :)
!!!Designérsky naprosto idiotsky navržená konstrukcé pátých dveří!!! Chci znát jména!!
-opotřebování zadních ložisek
-kvíkaní zadních bubnů
-zarezlé šrouby po celém podvozku
-absence podběhů=reznoucí zadní lemy a prahy
-drahé díly na motor 1,6 ve srovnání s 1,3 například olejová vana činí rozdíl 2000,- korun
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
jediné co zatím bylo, že se mi rozbily hydrokonektory na ovládání sklonu světel, to jsem si však vyměnil sám. odpojil jsem ale baterku protože jsem vyndaval palubní desku a pak se mi nějak rozhašila řídící jednotka, asi po 2 stech kilometrech se zase srovnala tak to bude asi ok, jezdit s tímhle autem do sevisu snad ani není potřeba
- Tak už se sem tam objeví nějaká závada :) musel jsem čekat pul roku. zatím je to ložisko zadního kola, které mně stálo 600,-kč
dále mi shnily 5 té dveře ale ty nahradily laminátové za 6,500 tisice, nyní mi hnije zadní lem který jak jsem zjistil byl už jednou měněn
-Další navštěva servisu, strhlý šroub na olejové vaně, výměna motorového oleje, všech filtrů, geometrie, zase kvíkaj bubny.
-Vyměněny brzdové kotouče + destičky....brzdy se ale kously a pořá brzdily...byly totiž zarezlé pístky...tudíž jsou teď taky nový
- vyčištěna škrtící klapka, motor nedržel volnoběh + bylo napnuto plynové lanko aby se klapka otvírala na 100%
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Autobazar, poctivost, skvělá domluva, paráda...
bývalého majitele jsem poznal a je to pohodář ,který mi o autě spoustu řekne.
sportovní filtr
Tak po nekonečném studování sportovních filtrů...jejich kladů a záporů...jsem dospěl k názoru....že na výkonu uberou- ale mají lepší zvukový projev. Pokud filtr každých pár kilometrů nevyčistím, tak se zanese a spotřeba roste a výkon slábne...
motor se déle zahřívá na provozní teplotu...takže zase vyšší spotřeba.
V originál krabici s filtrem je filtr a podním je klapka která reguluje přívod studeného a teplého vzduchu. Tzn. že když je motor studený, klapka se otevře a do motoru se dostává teplý vzduch což zapříčiní rychlejší zahřátí motoru a tím výrazně sníží spotřebu. Když je motor naopak zahřátý, tak se klapka zavře aby do motoru proudil jen studený vzduch.
Tenhle systém nevymysleli jen tak z nudy...má to svůj účel a funguje to bezvadně. A také to maximalizuje efektivitu výkonu motoru, proto si nebudu svůj vůz ničit nějakým tuningem.
Chip tuning CIMBU
Po přečtení stránek českého úpravce řídících jednotek převážně škodovek, jsem se rozhodl o úpravu svojí 1,6 tky. z 55kw se vyhoupnu na 61kw a krouťák vzroste ze 135Nm na 141Nm... dále se zvednou volnoběžné otáčky, takže se budu moci rozjíždět jen na spojku, omezovač se nasadí až na vyšší otačky = vyšší max. rychlost a díky vyššímu krouťáku se mi sníží spotřeba. Je to kvalitní ůprava se zárukou a výrobce programuje CPU tak aby se neničily ostatní sériové díly jako např spojka, pístní kroužky atd. zatím si to spousta lidí co znám chválí a spotřeba je vážně menší a auto jde rychleji za plynem.
Novinky v recenzi
Renovatio
Tak zatim co je venku kosa a silnice jsou plné agresivní soli, felda je v garáži a skoro každý večer opečovávám plechy. asi po týdnu se kámošovi podařilo sundat nárazník....já už byl blízko tomu ho vztekem urvat, nevedel jsem polohu dvou šroubů. teď už vím i po slepu. kdyz jsem minulou zimu nakouřil dopravní značku, autu nic nebylo, ale po odejmuti narzniku jsem zjistil, ze je promackla vystuha. ta je nyni obrousena flexou a zastrikana krupetem. kazdy kousek koroze na příčce vozu byl obrousen a osetren proti korozi. oba drzaky narazniku byly vymeneny, stejne tak srouby a vse bylo zastrikano a osetreno proti korozi. do narazniku jsem nainstaloval ostrikovace svetlometu, natahal hadice a dale nasadil dvoutonovy klakson z octavie. ted to pomalu zas davam do kupy a pak se vrhnu na el okynka s automatickymi dojezdy ;)
Zima
Autí dostalo nové obutí, bohužel tam mám pokličky ketré k tomu vůbec nesedí ale aspon zase v něčem jsem originální. pořídil jsem ostřikovače světlometu, a ostřikovače skla z octavie.na léto ho čeká velka uprava/oprava celeho podvozku a instalace posilovace rizeni.
před zimou
tak, zima se blíží, proto jsem sundal kola, vyčistil blatníky a nadkoli od nečistot a nasadil plastové podběhy které auto ochrání před solí a bordelem, dále jsem koupil nový středový a koncový díl výfuku, neboť starý výfuk už dával hlasitě najevo, že chce do důchodu. výměnu jsem si dělal sám takže je to echt kvalita :)přibyli ještě chromované čudlíky zámků a po výplatě budou nové svíčky, výměna převodového oleje a nová náplň do chladiče
hotovo
tak laurin už má všechno za sebou. teď jen počkám asi měsíc než poprvé umyju nový lak, dál ho čeká rozleštění laku a kompletní vyčištění interieru a ošetření kůže.nezbývá než čekat...
Oprava a skoro celolak
tak felda šla na ozdravovací kůru. Každá rezavá tupka šla pryč.... a všechno se bude poctivě lakovat
škrtící klapka
dosud jsem ignoroval chyby v řídící jednotce, týkající se škrtící klapky ale najednou už motor začal chcípat a volnoběh kolísal mezi 300 a 500 sty otáčkami tak mi jí známý dokonale vyčistil a druhý známý mi napnul plynové lanko, bylo tak povolené, že když jsem šlápl na plný plyn tak se klapka otevřela jen na 3/4 ....teď laurin uhání jak za mlada, bez cukání, s rychlou reakcí na plyn a úsporně.
renovace sedadel
tak protože přední sedadla už byla krapet prosezelá a kůže začala mít vrásky, rozhodl jsem se je vyndat a zrenovovat. demontáž potahů se ze začátku zdála jako nemožný úkol ale hrubá síla zvítězila. opravil sem vyhřívací deky, prosezeniny vystlal novým molitanem a kůži dokonale vyčistil ošetřovacím prostředkem a pomocí elektrikářských rychlospojek přichytil k sedáku. v opěradlech jsem zvětšil boční vedení a zvětšil bederní opěru. nyní se ve voze sedí více než luxusně a posaz je o trochu vyšší takže mám lepší přehled a připadám si jak v SUV :)
Výměna palivového filtru
Tak jsem vyměnil palivový filtr....byl sem celej politej benzínem ale nakonec sem to dokázal....velký dík patří mímu kámošovi ;) trochu mi pomoch auto přestalo škubat při rozjezdech a sundání nohy z plynoveho pedálu. přidávám pár fotek z Teplic u Lázeňáku.jinak rozebírám postupně sedadla, čistím potahy, měním molitany a opravuji výhřev sedadel.
Servis, Léto
tak zase odešlo ložisko na zadním kole...tentokrát pravé. když sem chtěl vyměnit olej, odhalil sem strhlý závit na vaně tak auto prostě muselo do servisu... tam proběhla výměna oleje Shell HELIX, nové ložisko, geometrie, navaření matky do olejové vany a ješte olejový filtr, stálo mně to 1200,- což je slušné. Zítra jedu obout nové letní pneu BARUM briliantis 175/60 R14 na origo alu kola L&K :) + vyvážení a s CIMBU mi to bude lítat jak blesk
CIMBU úprava řídící jednotky
laurinek půjde na úpravu :) více v tuningu :) zkrátka, pojede rychleji a úsporněji a nic se nebude přehřívat ani poškozovat.
Přezuto
tak, konečně to vypadá, že je léto...tak sem šel ven v triku a vyměnil kola. jsou to origo Laurin&Klement a stály mě 4,5 tisíce...ae výsledek stojí za to :)
Tak po zimě jsem zjistil, že chycené jsou oba dva lemy, takže to asi jenom vykytuju a nechám to zatím být, už se mi rýsuje servo řízení takže si v léetě budu moci dát bez obav šiřší kola :)
Loketní opěrka Milotec
přikládám fotky s novou loketní opěrkou od milotecu :) objednávalo si ji asi 20 lidí z felicia klubu včetně mně, až se divím, kolik bylo reklamací :( ta moje tam taky nesla, musim jeste uřezat kus plastu na sedačce kvuli pojezdům, ale to je drobnost.... teď když tam mám opěrku, připadám si jak v jiném autě :) senzace... ještě tu chci poděkovat Alešovi Scoutovi za inspiraci a Dejwisovi za objednávku, diky kluci :)
Škoda auto muzeum
Zrzulka mi zařídila prohlídku muzea a výrobní linky ve škodofce :) je to moje zlatíčko. výrobní linka super věc, doporučuju Vám taky se tam vydat podívat.škodofka planuje mit paletu 100 barev místo současných 12 a chystá se na výrobu yetiho a superbu combi...a videl sem i Skodu Tudor :( VW jsou smejdi ze ji neschvalili, jinak pristi tyden mi prijdou laminatové dvere již nastříkané tak hned nahodím foto jak to dopadlo.
Tak, teď se naskytl problém ohledně nastříkání 5-tých dveří. buď to necham nasříkat v lakovně za těžký prachy, nebo si to udělam sám sprejem. slyšel jsem, že když si to nastříkám sám a pak to zbrousím leštícím kotoučem tak to vypadá stejně jak z lakovny a hlavně mně to vyjde podstaně levněji. teď jenom co je na tom pravdy?
Tak dnes jsem se rozhodl kitovat, obrousil jsem malou bublinku smirglem, flexou jsem to vyřízl....a to co na mně vykouklo byla hotová apokalipsa. Padlo spoustu sprostých slov....a po počlivějším prozkoumání jsem došel k závěru že se na to můžu vys..t řekněte mi kterej IDIOT navhnul konstrukci pátých dveří u felicií???? dva plechy u sebe mezi nimiž je mezera, ve které je voda??? to je jako simply clever?? radši si objednam z číny laminátový nový dveře protože tenhle českej vynález si koupí leda pitomec... sem děsně naštvanej a přikládám foto.... kdybych prastil do zadního skla tak asi vypadne kolik je tam rzi
Tak se mi felda nějak rozkvetla. ve čtvrtek beru brusku do ruky a zaplácám to kitem. nevím ale jak mi v lakovně chytnou lak....je to totiž měňavka jenom pro lauriny....fialovo, modro, zelená :( snad to vyjde, až budu kitovat tak vše nafotím
Celý pátek byl věnovaný jen pro Laurina, k výročí narození jeho kolegy Klementa dostalo autíčko palubní PC a zesilovač se subwooferem, nejlehčí bylo zapojit a zprovoznit TC-6 ku ...zhruba hodinu. Nejtěžší bylo dále rozebrat čalounění přístrojovku, B sloupky, Prahy, demontovat plasty v kufru a na míru vyrobit držák pro zesilovač.práce na 5 hodin celkem. napájecí kabel vede jedním levým prahem a cinchový kabel pravým kvůli rušení...práce profíka :) fota budou zítra
bílé boční blinkry, při vyměně za staré ošklivé oranžové vypadlo z podběhů neskutečné množství bahna
Takže, už mám v kufru připraveny konektory a kabeláž k palubnímu počítači, zesilovač 650W, subwoofer, plechovou konstrukci do boku karoserie vyrobenou na míru pro uchycení zesilovače (nemám rád když je to všecko na očích, mám rád úpravy, ale v tom smyslu aby byli co nejméně vidět ale co nejvíce pocítit) který se krásně zakryje plastovým deklem.stačí jen najit vhodný den kdy se to vsechno propojí a zapoji a bude to. jo a dnes mam novou baterku 55Ah, která nahradila puvodní bazarovou 40-tku takze ted startuje jak nic, mam taky novy zimaky takze autíí je připraveno na zimu. ju a ješte jsem dnes vydrazil posilovač řízení :) tak se těšim až budu řídit jen ukazováčkem :)
Tak dneska se mi naskytla příležitost koupit parádní subwoofer se zesilovačem 650w za pouhých 1500,- zítra to zapojím a prubnu, zda-li do něj pujdu. Jo...a dneska jsem jel zatím nejrychleji s feldou :-) 160 km/h .... Větší zážitek než když jedete v Alpině BS6 rychlostí 300km/h .... vetší adrenalin když se všecko klepe a motor skoro bouchne. řekl bych, že 6 stupeň v převodovce by vůbec nebyl na škodu
TAk, konečně jsem oloupal z masky ty zašlé lišty, koupil jsem na metráž asi za 100,- kč krásnou chromovou samonalepovací lištu, oškrábal lepidlo z laku a nalepil tyhle nové :-* k zulíbání
Tak a za 500,-kč jsem koupil nádherné stěrače AERO, které můžete vidět na Superbech...takhle krásně nestírá nic na světě.... jděte do nich taky , fakt bomba.
Přidat názorDiskuse: Škoda Felicia 1,6 Laurin & Klement
- 1.6 je super 25.08.2010 16:19 JDM
- Sbírka dílů 13.05.2010 23:28 Ronault.
- Pěkná recenze a plno pěkných fotek 22.01.2010 16:47 FRPE
- Tohle... 12.01.2010 14:31 Aspire
- Hodnocení: 27.12.2009 12:51 David Kos
- Re: Re: Re: Obě holky moooc pěkný! 04.12.2009 22:01 Jeronimo_
- Re: Re: Obě holky moooc pěkný! 02.12.2009 00:00 FRPE
- Re: Obě holky moooc pěkný! 01.12.2009 23:19 FRPE
- Obě holky moooc pěkný! 01.12.2009 23:06 tomasino
- Felicia 23.10.2009 17:28
- paráda 21.10.2009 16:17 spanel
- Re: Servo 04.10.2009 22:19 Jeronimo_
- Servo 02.10.2009 21:03 miroussm
- Re: Re: Re: macher 27.08.2009 17:15 Jeronimo_
- Re: Re: macher 27.08.2009 11:22 dRudi
- Re: macher 23.08.2009 22:59 Jeronimo_
- macher 21.08.2009 20:32 pumpkin
- Krásná 16.08.2009 21:27 Honza_t
- Re: Re: vyhřívání sedadel 29.06.2009 15:06 dRudi
- Nazdar 25.06.2009 11:41 Chobot
- Re: vyhřívání sedadel 24.06.2009 22:53 Jeronimo_
- vyhřívání sedadel 22.06.2009 01:08 dRudi
- Re: starline 14.04.2009 23:12 dRudi
- starline 14.04.2009 22:16 Jeronimo_
- Re: kotouče 14.04.2009 16:09 dRudi
- Re: karoserie 14.04.2009 15:57 dRudi
- kotouče 14.04.2009 14:50 Jeronimo_
- karoserie 14.04.2009 14:49 Jeronimo_
- Re: Re: Re: Re: Re: Koukám, že Zrzulku to jaro nějak pěkně rozparádilo!!! 14.04.2009 13:17 dRudi
- Karoserie 14.04.2009 13:14 dRudi
Další vozy Škoda Felicia
-
Škoda Felicia (1999) Majitel: Aspire
Přidáno: 3.1.2010 39210 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1997) Majitel: tomasino
Přidáno: 22.11.2009 159 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1998) Majitel: georgerob
Přidáno: 26.5.2009 439 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1995) Majitel: liborauta
Přidáno: 17.7.2009 129 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1996) Majitel: ThomasHK
Přidáno: 31.1.2010 359 Majitel 9.87 Uživatelé