Recenze

9 Majitel

Škoda Fabia

9.67 Uživatelé

Hodnoceno: 85× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 2 Škoda Fabia, foto 3 Škoda Fabia, foto 4 Škoda Fabia, foto 5 Škoda Fabia, foto 5 Škoda Fabia, foto 6 Škoda Fabia, foto 7
Škoda Fabia, foto 8 Škoda Fabia, foto 9 Škoda Fabia, foto 10 Škoda Fabia, foto 11 Škoda Fabia, foto 12 Škoda Fabia, foto 13 Škoda Fabia, foto 14 Škoda Fabia, foto 15 Škoda Fabia, foto 16 Škoda Fabia, foto 17 Škoda Fabia, foto 18 Škoda Fabia, foto 19 Škoda Fabia, foto 20 Škoda Fabia, foto 21 Škoda Fabia, foto 22 Škoda Fabia, foto 24 Škoda Fabia, foto 25
 

Technické info

Přezdívka auta Škoda Fabia vRS Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:136000 tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 96 / 124 * kroutící moment [Nm]: 310 / 352 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.5 / 8 * maximální rychlost [km/h]: 210 / 220 * počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 / 17 * pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.5 / 8 *

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "PIRANHA.RS".

Auto bylo zakoupeno v roce 2005 od jednoho chlapíka z Prahy.Mělo najeto cca 45tis km.Auto je vybaveno vším potřebným i nastandartním např Navigační systém, stabilizační systém ESP el. okna, xenony atd však už jistě víte co ma RSo v základu :-).

Postupem času se ukázalo že to byl dobrý kup. O auto se staral velmi poctivě servisoval v autorizovaném servisu apod. Postupem času jsem se rozhodl ho přeměnit k obrazu svému tak aby se mi co nejvíce líbilo. Takže následovali kola OZ racing 17 a obutí YOKOHAMA PARADA v rozměru 205/40, lepši brzdy protože seriové na moje dravé ježdění moc nestačily a docela rychle vadly. Tak jsem se rozhodl pro vrtané kotouče OZ Zimmerman a brzdové destičky Ferodo DS 2500 (měl jsem i 3000 ale ty už byli moc race a na normální svižné ježdění to nebylo dost pískaly a musely se zahřát na provozní teplotu) dále následovalo zvýšení výkonu chipem. Po zkušenostech kamarádů jsem auto nechal upravit u firmy jménem Cimbu. Zvedli mi výkon na cca 124kw což je plně dostačující na takto malé auto. Motor je velmi svižný ač je to diesel který nemá sportovní charekteristiku tak se s autem dá ject velmi svižně a plno autum ukázat zadek :-).

Auto je hodně mrštné a proto je nejlepší svezení někde v zatáčkovité trase kde se dá opravdu hodně vyblbnout :-). Můj styl ježdění vyžadoval montáž keramícke lamely. (seriová začla po cca 20tis km prokluzovat) Mám jí tam krátkou dobu tak sem zvědavej co na to řekne převodovka, ale přece všechno jde vyměnit ne?:-) S keramickou lamelou se zvedla rychlost přeřazování opravdu se tam sekne kvalt a žádnej prokluz.

Na auto jsem se rozhodl dát sportovní podvozek supersport s možností nastavení výšky. Po ujetí cca 4000tis km se ukázalo že to byla špatná volba. Karoserie fabie se svou tuhostí dá přirovnat k plastu a proto se auto celé kroutilo vrzalo apod, nehledě na tvrdost jízdy..Takže výsledek byl že rychlost průjezdu zatáček se zpomalila protože auto odskakovalo a dle mého názoru dost trpělo. Samozřejmě pohledově to byla nádhera, ale mě de o způsob jízdy proto sem se vrátil k seriovému provedení. Teď pouze přemýšlím o montaži tužších tlumičů. Výšku vozidla už měnit nebudu.

Dále jsem pro vylepšení radia a repro přidal do kufru woofer se zesilovačem a kapacitorem a 2 repro do plata. Ale již zmíněná navigace na to neni moc vhodná jednak audio výstupy nejsou nic moc a měnič na 6 CD nenahradí možnost přehrávat MP3 takže jsem nucen všechny písničky převadět do normálního wav formátu....ale navigaci docela používám takže jí nechám a spokojim se :-)

S autem sem velmi spokojen za peníze co stálo podle mě super svezení za super spotřebu. Samozřejmě můj sen je Myšák EVO IX ale to je jiná cenová kategorie. Když se auto rozhodnu vyměnit tak nejspíš za Golfa V GTI nebo počkám na golfa VI . Všechno časem a zatím zůstanu u svojí kočky která pořád vozí perfektně.

Silné stránky

Rychlé svižné auto se kterým se dá ject opravdu ostře a když se řekne fabia málokdo by čekal že podá takové výkony. Jel sem s ní pár amaterských závodů. Např Brno rally show modřice kde jsem se umístil na 4 místě z cca 70 závodníků.Mám vše na DVD postupem času přidám video když budu mít čas :-)

Slabé stránky

Pevnost karoserie,občas se musí něco vyměnit ale to už tak je když se s autem jezdí svižně a moc se nešetří.Za slabou stránku taky považují plasty v interiéru dpst vržou a skřípou ale co by jsem za tu cenu taky chtěl.. Plno lidí taky kritizuje velikost auta...ale mě příde že s touto velikostí auto kupují a že ono se samo nezmenší..a hlavně to nejde brát jako rodinné auto...většinou auto pro mladý lidi nebo jako druhé auto do rodiny...proto nechápu kritiku...v německu atd je to běžné a nikdo si tam na velikost nestěžuje

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto mi servisuje kamarád který má autoservis a vše udělá výborně a sem plně spokojen.. vždy poradí a řekne co vyměnit co koupit atd.Takže tento problém mám vyřešen. Umí sehnat i pneu za super ceny atd kdyby někdo měl zájem :-)Kdyby někdo měl zájem napíšu mu na něj kontakt. :-) Jižní Čechy

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodávající byl hodně milý pán který se o auto hodně staral a bylo to na něm při prodeji vidět a ještě dal super cenu..

 


Další vozy Škoda Fabia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

menší závady se objevují. jinak nepočítám spotřební materiál jako destičky kotouče apod

praktičnost
7

v autě vozím jen sebe takže praktičnost neřešim ale je to malé auto a s tím sem ho taky kupoval

prostornost
5

v autě jezdím většinou sám nebo s přítelkýní a vejdeme se ok

jízdní vlastnosti
8

dle mého názoru chvalitebné na fabii výborné

jízdní komfort
6

tvrdší podvozek spolu se 17 palcovými koly nic moc ale dá si zvyknout :-) na druhou stranu už se tešim na zimní 16náctky

provozní náklady
9

výborné nafta se spotřebou okolo 8 litrů a s plynem pořád na podlaze

náhradní díly
10

sežene se všecko a kdykoliv

výkon motoru
7

na fabii výborný krouták taky super neznám moc aut které vás tak zamáčknou do sedačky. samozřejmě v podobné cenové kategorii

spotřeba
9

10litrů když jedu na doraz jinak mám dlouhodobou kolem 7.5 nejezdím jak důchodce a většinou po městě

hlučnost motoru
7

diesel co si budeme nalhávat ale zvuk de vydržet

kvalita sedadel
8

sedačky chvalitebné

brzdy
9

seriové nic moc. Lepši destičky a kotouče a přestanou vadnout a brzdí jako čert

zavazadlový prostor
5

v kufru je woofer takže neni žádnej :-)






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…