Recenze
Škoda Fabia JOY 1,2 HTP / 47 kW
Technické info
Přezdívka auta Škoda Fabia Combi Rok výroby 2004 Koupeno nové najeto [km]:64000 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1198 výkon [kW]: 47 kroutící moment [Nm]: 112 maximální rychlost [km/h]: 169 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.2
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "holy".
Exteriér
* tónovaná skla, čelní s šedým pruhem
* vnější zrcátka lakovaná v barvě vozu a boční ochranné lišty
* světlomety se stříbrným vnitřním rámečkem
* metalická barva Graphite
* kliky v barvě vozu
* tmavé boční blikače
* částečně zatmavené zadní svítilny
* přední i zadní lapače nečistot
* hagusy
Interiér
* originální potahy sedadel Arlet,
* interiér v barvě černá Onyx
* malý kožený paket
* chrompaket
* vkládané tkané koberce
* výsuvná přihrádka pod rádiem
Komfort
* autorádio Symphony s CD + 8 repro
* centrální zamykání s dálkovým ovládáním a sklopným klíčkem
* elektrické ovládání oken vpředu
* elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
* palubní počítač
* signalizace nezapnutého pásu řidiče
* vypínač airbagu spolujezdce
* odkládací schránky pod předními sedadly
* osvětlení odkládací schránky
* elektricky ovládané střešní okno
* výškově stavitelné sedadlo řidiče
* tempomat
* ABS
Motor
1.2 HTP/47kW
Řadový kapalinou chlazený zážehový tříválec se čtyřventilovou technikou
Prodloužený proměnný servisní interval QG1
Počet válců : 3
Objem (cm3) : 1198
Největší výkon při otáčkách/min (kW/min-1) : 47/5400
Největší točivý moment při ot./min(Nm) : 112/3000
Plnění : sekvenční vícebodové vstřikování paliva MPI
Zapalování : elektronické bezdotykové se třemi zapalovacími cívkami
Palivo : bezolovnatý benzín okt.č. 95 (91)
Veškeré info o mém autě najdete na mých stránkách...
http://fabia-joy.wz.cz
Silné stránky
Tak se mi na počítadle objevilo čísílko 60.000 km.
Auto jezdí bez problémů a bez závad. Stále jsou na autě originál brzdové destičky, kotouče, pakny, kosti, tlumiče, vejfuk, pneumatiky….zkrátka krom oleje, lišt stěračů, brzdovky, chladící kapaliny, filtrů, svíček a věcí které se mění po 50.000 je vše důležité tak, jak to tam naskládali v Boleslavi. Spotřeba se pohybuje kolem 6,5 L/100 km, spotřeba oleje je prakticky neměřitelná a za poslední servisní interval, který byl cca 28.500 km jsem nedolil ani kapku oleje, bohatě vystačil rozsah mezi ryskami na měrce.
Podtrženo sečteno….spolehlivý auto (ťuk, ťuk, ťuk) a nebejt nakleplýho předního skla a pár škrábanců na bocích od vedleparkujících aut, vypadala by Fabka jako nová.
Veškeré info o mém autě najdete na mých stránkách...
http://fabia-joy.wz.cz
Slabé stránky
Silná kondenzace vody v levém předním světlometu.
Zjistil jsem, že mám ve světle docela dost vody, lépe řečeno kapiček o velikosti kolem 2mm, v prostoru dálkového světla a blinkru. Parabola dálkového světla byla zastíněná celá a blinkr zhruba ze ¾. Při provozu se světlomet osušil jen před žárovkou tlumených světel. Myslel jsem že se kondenzace ztratí při delším provozu a svícení. Bohužel, ani při najetí 1000km během tří dnů se stav nezlepšil. Přes noc se ve světle utvořila pára, která namrzala na vnitřní straně světla.
Jak světlo svítilo nemusím vyprávět, protijedoucí auta se mohla ublikat.
Tak jsem se objednal do autosalónu kde jsem auto koupil. Technik byl v pohodě, ještě vyslechl mé podezření ne špatně fungující termostat, domluvili jsme se na středu 24.1. 2005 v 9:00. Už při prvním rozhovoru mi technik nabídl zdarma odvoz jejich autem zpět do K. Varů (cca 10km) a po ukončení opravy by pro mě auto opět přijelo a odvezlo pro opravené auto. Odvoz jsem měl už zajištěný, tak jsem službu odmítl. Přijímací technik se koukl na světlo a okamžitě řekl že ho v rámci záruky komplet vymění. Mohl by ho prý rozebrat a vyčistit, ale závada by se mohla opakovat a to si prý nemůžou dovolit. Cenu opravy vč. příp. výměny termostatu odhadl na 6.000 Kč včetně práce.
Ve 13:45 mi volal technik, že je auto opravené a připravené k předání a ještě jednou se mě zeptal, jestli nechci do Varů poslat jejich auto. Když jsem auto přebíral, ještě mi vysvětlili jak prověřili termostat a že je v pořádku.
Moje první zkušenost s reklamací je velice kladná, vše bylo vyřízeno v pohodě, rychle a bez problémů….tak nějak by to mělo fungovat.
Zatékání vody L a P zadními dveřmi.
Po nedávných deštích jsem zjistil, že mi do auta teče levými i pravými zadními dveřmi – přesněji řečeno – ve spodní části dveří se na gumovém těsnění po dešti, nebo mytí, držela voda pokud jí bylo víc stékala na gumový koberec. A protože tam teklo hodně a protože se kvapem blížil konec záruky, neváhal jsem a zajel do autosalonu Schoner v K. Varech. S přijímací techničkou jsem se domluvil na termínu 6.5.06 na 10:00 hod. Po té se přišel technik podívat jak to vypadá (jel jsem tam po dešti aby viděli že si nevymýšlím). Kouknul, řekl hmm, to je jasný, v sobotu přijeďte.
Auto jsem přistavil ve smluvený čas. Oprava trvala asi dvě hodinky, dle vyjádření technika bylo špatné těsnění uvnitř dveří, mezi krycím plechem stahovacího agregátu a samotnými dveřmi.
Plech byl přetěsněn a závada odstraněna.
Přístup techniků byl pohodový, vše bylo vyřízeno v předem domluveném čase bez problémů a samozřejmě v rámci záruky.
Veškeré info o mém autě najdete na mých stránkách...
http://fabia-joy.wz.cz
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Auto Sael Chodov - bezva přístup, ochota, nabídka zapůjčení náhradního vozu.
Manfred Schonner K. Vary - bezva přístup, ochota
CarsBad K. Vary - tam bych nedal ani synovo tříkolku
Veškeré info o mém autě najdete na mých stránkách...
http://fabia-joy.wz.cz
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
viz výše
Moje vlastní úpravy či vylepšení. Více na http://fabia-joy.wz.cz
· Tahokov
· Chromové lišty
· Potahy sedadel
· Spínač osvětlení s regulací
· Osvětlní odkládací schránky
· Leptání VIN na skla
· Odkládací schránka pod sedadly
· Výměna bočních blikačů
· Bezpečnostní šrouby kol
· Kryty vnitřních prahů dveří
· Diadémy v blikačích
· Klubové podložky pod reg. značky
· Tempomat
· Barvení brzdicích třmenů a bubnů
· Kliky v barvě vozu
· Fólie na sklech a polepy sloupků
· Zatmavení zadních svítilen
· Vnitřní kryt kapot
· Panel přístrojů MaxiDot
· Nová kola a pneumatiky
Veškeré info o mém autě najdete na mých stránkách...
http://fabia-joy.wz.cz
Přidat názorDiskuse: Škoda Fabia JOY 1,2 HTP / 47 kW
- diademy 15.08.2008 16:26 Ronnyp (RSKa)
- folie 10.05.2008 09:53
- Re: Re: Re: Re: Re: motor 24.11.2007 13:20
- Re: Re: Re: Re: hodnotenie 23.11.2007 19:15 lorenzlubos
- Re: Re: Re: Re: motor 23.11.2007 18:05 Petr Kneifl
- Re: motor 23.11.2007 07:24
- Re: Re: Re: motor 23.11.2007 07:16
- motor 23.11.2007 00:09
- Re: Re: motor 22.11.2007 21:51 MiG-21
- Re: Re: Re: hodnotenie 22.11.2007 21:05
- Re: Re: hodnotenie 22.11.2007 20:23 lorenzlubos
- Re: Delší příspěvek 22.11.2007 20:02
- Re: Re: motor 22.11.2007 19:52 sportivo
- Delší příspěvek 22.11.2007 17:23
- Re: motor 22.11.2007 17:03
- motor 22.11.2007 16:29 sportivo
- Re: Re: hodnotenie 22.11.2007 13:38
- Re: hodnotenie 22.11.2007 13:38
- Re: Slovácíííííííí 22.11.2007 13:06 Mexican82
- Re: hodnotenie 22.11.2007 13:05
- Re: Re: odkaz na web 22.11.2007 12:33 Lubosss1
- Re: Slovácíííííííí 22.11.2007 12:32 Lubosss1
- hodnotenie 22.11.2007 12:27 lorenzlubos
- Slovácíííííííí 22.11.2007 10:27
- Re: odkaz na web 22.11.2007 10:24
- Re: odkaz na web 21.11.2007 23:17 Lubosss1
- odkaz na web 21.11.2007 23:09 Mexican82
Další vozy Škoda Fabia
-
Škoda Fabia (2005) Majitel: Ronault.
Přidáno: 18.11.2015 449 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2005) Majitel: GeorgeB
Přidáno: 16.10.2009 219 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2002) Majitel: parkoviště
Přidáno: 13.10.2008 3710 Majitel 9.86 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2002) Majitel: baca42
Přidáno: 31.12.2010 8110 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2004) Majitel: Trubcic
Přidáno: 26.5.2010 7110 Majitel 9.84 Uživatelé