Recenze
Škoda Fabia
Technické info
Přezdívka auta Fábie Rok výroby 2002 Koupeno nové najeto [km]:600000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 74 kroutící moment [Nm]: 240 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.5 maximální rychlost [km/h]: 187 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 426 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.9
Popis vozu
V prosinci 2002 bylo auto zakoupeno do firmy.Poprvé jsem dostal nové a mohl si vybrat jaké chci (v rámci možností).Předtím jsem vždy nějaké zdědil,většinou ne podle mých představ. Naposled to byl Ford Escort 1,4 benzín, vínová metalíza (málo jel a hodně žral).Ještě potom VW Vento 1,9D zelená metalíza.Na toho jsem málem zapoměl, protože mi ho po 14tidnech vykradli a za dalších 14 dní mi ho ukradli celýho. Tedˇ to bylo přesně obráceně. Ošklivá zelená základovka s motorem 1,9 TDI 74kw 240Nm. Ten nápis TDI na zádi auta jsem si nechal sundat ještě v prodejně. Měl jsem tam také mříž kvůli odpočtu DPH. Ta byla hodně nepraktická a tak jsem její spodní část uříznul rozbruskou, a vozil jsem jenom ten vršek. Objednal jsem si hned také zimní kola. Asi 70ti letý pán šel v dílně k počítači, a tempem přibližně 1 úder za 3 minuty něco zapisoval.Při převzetí jsem bohužel zjistil že pneumatiky jsou o 2 cm užší než tam mají být.165 místo 185, ale smířil jsem se s tím. Někdo říká že je to lepší. Když je sněhová břečka nebo voda,tak se pneumatika lépe protlačí na asfalt.Ale na sněhu je to možná horší? Jinak auto je ve střední výbavě Comfort, takže nic moc. Z těch zajímavějších věcí je to ABS,ASR,2x airbag,palubní počítač,přední okna v elektrice,zadní kotouče, centrál, ale bez klimatizace.
Silné stránky
silný motor
malá spotřeba
nízké provozní náklady
nenápadnost auta
praktický kufr
Slabé stránky
úzký interiér
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Do autorizovaného servisu jsem jezdil asi do200tkm potom jsem auto odkoupil od firmy a od té doby jezdím ke známému.Nikdy jsem neměl tak vážnou poruchu, že by mne auto nedovezlo.
Vyměněné díly:
2x přední kotouče
5x přední destičky
3x zadní destičky
1x přední ložiska
2x zadní tlumiče
1x přední ramena
2x čelní sklo
5x sada pneumatik
2x baterie
1x plynové vzpěry kufru(minulou zimu už nám padal na hlavu)
několikrát přední stabilizátory + silentbloky
+hoooooodně žárovek H7
1x dálkové ovládání na klíčku (nečekaně jsem spadl z lodě,a potom asi 10 minut plaval na břeh). Ovládání se rozbilo až za půl roku.
1x volnoběžka alternátoru (zbytečná výměna - byla v pořádku)
376000km-výměna původních zadních brzdových kotoučů+destičky , výměna třetího brzdového světla
385000km-termostat, pouzdro pastorku starteru, levý zámek
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Už si pamatuju jenom ty užší zimní gumy a při výkupu Eskorta na protiúčet se mi zdála nízká cena, upozornil jsem je na pěkné autorádio, ale oni mi řekli že nemá žádnou cenu. Tak jsem si ho vyndal a prodal.
úpravy vozu:
jsem prakticky založenej člověk, takže žádný zbytečný úpravy nedělám.
Ale zrovna nedávno jsem si uvědomil že moje auto už nebude mít při prodeji žádnou cenu, tak jsem se rozhodl že odstraním levou loketní opěrku ve dveřích. Pro mě je moc vysoko, takže budˇ krčím rameno a nebo mám loket vedle opěrky a potom to je pro mě moc úzký. Přinesl jsem pilku (musel jsem odříznout pouze zadní polovinu, protože vepředu je elektrické ovládání oken a zámků.) Šlo to špatně, ale s rozbruskou to byla úplně jiná práce. Potom jsem musel zadní díl odmontovat. Byl jsem v šoku,jak pevně je to tam přidělaný. Nicméně za chvíli se mi to podařilo s pomocí šroubováku,kleští,majzlíku a kladiva sundat. Potom jsem už pouze rozbruskou zabrousil ten rozpáranej laminát nebo co to tam je. Nepřál bych vám to vidět.
Jinak opěrka mi nechybí a je tam více místa.
Novinky v recenzi
Konec: 643841km
Poslední rozloučení s Fabií proběhlo v kruhu rodinném na vrakovišti v Ředhošti. Do posledního dne byla plně pojízdná ale celkově sešlá. Pro zajímavost některé původní díly : spojka, setrvačník, turbo, vstřikovače, starter, výfuk a dokonce přední tlumiče.
Prvních 100000km s Fabií 1,2TSI 81kw
Zatím vše v pořádku, akorát jsem měnil 2 žárovky v zadním světle.Ještě se mi zdá že se začínají ozývat přední stabilizátory. Jinak pouze běžný servis + vypnutí start stop. Mám ještě i původní brzdové destičky.
https://www.youtube.com/watch?v=VlsAOEe8ck0&list=PLEBFCC69C276B9ECC&index=2&t=0s
600 000 km
s autem už jezdí syn. Já mám nyní Fabii 1,2TSI 81kW.
562 000 km shrnovačka
Auto koupila firma v roce 2002 dle mého výběru a já s ním jezdil od začátku sám. V červenci 2007 mi ho prodala za 120tKč. V té době mělo najeto 203 000 km. Od toho okamžiku jsem si všechny náklady spojené s provozem evidoval. Za 9 let bylo do auta vraženo 623tKč (palivo, servis, gumy, dálniční známky včetně i např Grossglokneru, pojištění, STK, myčka, vysavač, vonící stromeček, no prostě úplně všechno) + amortizace 110tKč a najel jsem 360tkm. Náklady vycházejí na 2,03 Kč/km. V motoru je vše původní (vstřikovače, turbo, startér, spojka, setrvačník i výfuk) a nejdražší položkou v historii auta byla výměna rozvodů. Před 14-ti dny jsem koupil Fabii III 1,2TSI 81kW . O starou Fabii měli zájem 2 kupci, ale zatím si ji nechal syn. Vrazil do ní asi 18tKč (rozvody, olej, čelní sklo, zámek) a zkusí projít přes STK a ještě jí prodloužit život. S novým autem jsem zatím spokojen, ale je mi jasný že už to takovej držák nebude.
https://www.youtube.com/watch?v=V6ouuk6LO4o
555 555 km
https://www.youtube.com/watch?v=V6ouuk6LO4o&list=PLEBFCC69C276B9ECC&index=1
547tkm nové zadní brzdové destičky
Touto výměnou (800,-Kč) stoupla hodnota mého vozu asi o 10%. Destičky na pravém kole podobné jako u vlaku, i zvukově. Levé kolo po ujetí 150tkm úplně v pohodě.Vpravo mi občas zůstala trochu viset ruční brzda. No škoda, myslel jsem že mi to vydrží až do smrti (auta).
"Letos ještě naposled sklidím a příští rok už nezaseju".
Gingko Biloba v motoru
V motoru jsem našel vylouskané oříšky Ginkgko Biloba ( Jinan dvoulaločný ), takže už mi je jasný proč je to auto ve svým věku tak vitální. Asi to tam natahalo nějaký zvířátko. Ještě štěstí, že v tý době se auta nevyráběla z potravinářských materiálů jako dnes, to by mi to vyžralo půlku motoru.
foto: poslední fotka v galerii
534000km-poslední výměna oleje
Olej Shell Helix 5W-30 + olejový, vzduchový a pylový filtr. Cena 1700,-Kč. "Trošku" jsem přetáhl předepsaný servisní interval 15000km a na olej najel 39000km. Taky bych měl vyměnit rozvody (127000km od poslední výměny), ale to už dělat nebudu. Největší překvapení po otevření přední kapoty mě čekalo nad pravým tlumičem, kde byla hromádka kakaových sušenek. Ty ale nebyly naše, tenhle typ nekupujeme. Takže, olej vyměněn, sušenky vyhozeny do koše, a můžem jezdit dál.
prvních 500 000 km
Takže máme za sebou 500 000 km a já bych to nějak zhodnotil. Nebudeme si nic nalhávat, je to starej krám, ale dobře a levně jezdí. Mimo spotřebních věcí jsem na autě měnil nejčastěji žárovky H7, to se u Fábií opravdu nepovedlo ( po instalaci odporových drátů se to trochu zlepšilo ), dále přední stabilizátory a silenbloky ( částečně asi vina těžkého dýzlu ) a 1x přední ramena, přední ložiska, levý zámek, levou stahovačku okna, vzpěry kufru a 2x zadní tlumiče. Naopak má auto původní turbo, vstřikovače, spojku, setrvačník, výfuk a přední tlumiče. Kdybych to měl shrnout tak celkově spokojenost.
video:
https://www.youtube.com/watch?v=Vv4PvpCmY88
499 000 km - nová barerie
Stará no-name baterka definitivně klekla. Myslel jsem že to auto s ní ještě nějak dožije, ale bohužel to nevyšlo. Dnes zakoupena Varta 74Ah 680A modrá u ČEKL v Letňanech za 1900,-.
Asi poslední STK ( 495 800 km )
I když mi nesvítila ani jedna sulfidka v zadní SPZ, tak jsme nějak prošli. Do závad mi napsali jenom rez na karoserii. Přestože je to takovej starej krám, tak to pořád dobře jezdí a já budu pokračovat dál. Jako nástupce do budoucna bych viděl to samý = FIII combi ale 1,2TSI.
servis 495 300 km
výměna oleje + filtry olejový, vzduchový a prachový. Od poslední výměny najeto 23000 km. Říkám svému servismenovi že mi blikala kontrolka žhavení a on na to že to budou brzdová světla. Měl pravdu - prasklá pravá žárovka. Jinak bez problémů. No uvidíme, zanedlouho na STK.
490 000 km
Dnes nové zimní pneu Polaris 3 165/70 4x ,cena včetně přezutí 4900,-Kč
477 777 km
Kilometry naskakujou. I když je to už starej křáp tak všechno drží a žádnej problém.
servis 472 300 km
Výměna oleje Long life 4 + 1 litr,filtry olejový, vzduchový a prachový, seřízení geometrie, promazání ruční brzdy a výměna levé stahovačky okna. Celková cena 4000 Kč.
Výměna kol
Dnes jsem vyměnil kola, ale pouze mezi sebou navzájem. Protože budu dojíždět zimáky tak lepší dopředu a horší dozadu, aby vydržely přibližně stejně dlouho.
466666 km - výměna levého kulového čepu
Na podzim ve 450tkm jsem měnil stabilizátory a pravý kulový čep. K mému velkému překvapení se nyní ukázalo že i levý kulový čep je přibližně ve stejném stavu. Já vím, jsem blbec, měl jsem je vyměnit oba najednou. No nic, už se stalo. Ale teď je to řízení jako nový !!!
456789 km
Tak se mi na počitadle objevila pěkná postupka.
servis 450 000 km
výměna oleje Longlife 4 + 1 litr, filtr olejový, vzduchový a pylový, stabilizátory, pravý kulový čep, těsnící kapalina do chladiče a výměna převodového oleje ( náplň v převodovce je sice doživotní ale moje auto už tuto hranici překročilo ).Čekal jsem že z převodovky vyteče bahno, ale olej byl úplně čistej ale bylo ho už asi trochu míň. Celková cena 5100Kč.
444 444 km
Tak a máme společných 444444km, motor, spojka vše původní. Uvidíme co to ještě vydrží.
video:
https://www.youtube.com/watch?v=CO9AE96tpbQ
430 000 km servis -přední kotouče ,destičky, olej a filtry
Olej znovu Longlife ( od minulé výměny 23000km) 4L+1L na dolití, přední kotouče ( ujeto 230000km) + destičky (130000km) , promazání ruční brzdy, filtry: olejový, vzduchový a kabinový. Celkem 4700,-Kč.
STK - 422 000 km
Tak jsem prošel přes STK a mám zase na 2 roky pokoj, jestli se té další oba dožijem. Doufám, že minimálně já ano.
407 200 km - rozvody
Dnes mi vyměnili rozvodový řemen, kladky a vodní pumpu. Rozvody měly najeto od poslední výměny přesně 120 000 km. Celková cena 6000,-kč. V pátek razíme do Chorvatska, tak doufám že to bude stále šlapat.
407 000 km- servis
Výměna oleje Longlife 4+1litr, olejový,vzduchový a kabinový filtr, zadní tlumiče ( celkem 5200,-kč). A zítra mě ještě čekaj rozvody, tak si říkám, jestli jsem to trochu nepřehnal s tou investicí.
400 000 km
Tak jme společně najeli 400 000 km . V motoru vše původní, spotřeba pěkná, tak uvidíme co bude dál.
video: http://www.youtube.com/watch?v=gJTe2ERKYMk
Perfektní parkování
Včera jsem tak šikovně zaparkoval, že jsem proseknul pneu o žulový obrubník. Při výměně pneu se mi ještě na dlažebních kostkách smeknul hever, auto spadlo a závitová tyč heveru se mi zalisovala do podběhu. Když se daří, tak se daří. Jediný, co mě při týhle akci potěšilo, je pohled na mých " stále 10 prstů " na rukou. Jo, a už mám tedy přezuto na letní, a možná se půjdu projet v sobotu na Mostecký okruh.
388 888 km
Tolik jsem na žádným jiným autě ještě neměl. Předchozí Escort se rozsypal ve 190 000 km, Vectra ve 170 000 km, a Vento mi ukradli ještě zamlada.
387835 km - do třetice všeho špatného
Včera večer mi palubní počítač napsal v pořadí už třetí nadávku: https://www.youtube.com/watch?v=07HUWz3Jmb0
387 000 km - výměna baterie
Tak mám novou baterku. Té minulé sice nic moc nebylo,ale byla pro dýzl slabá (startovací proud 510 A ). Ta nová má 670 A a úplně jinak s tím motorem otáčí, tak doufám že už na horách po celodenním parkování při -10°C nebudu trnout hrůzou jestli nastartuju.
384 000 km - servis
Tak jsem nechal po 25 000 km vyměnit olej (long life (4+1 litr)), olejový, vzduchový a pylový filtr, termostat, pouzdro pastorku starteru a levý zámek dveří (již použitý). Celková cena 4000 kč.
Jízda v Porsche 911 (BMW M3 )
V létě jsem si zakoupil jízdu v Porsche 911, ale pak nebylo moc času ( zajíždění nové motorky Hoda 125 cbf pro kluka, narození 9-ti štěňátek Bišonků, potom koupě motorky Honda 600 cbf pro mě ) a tak jsem tam zavolal až v září. První výkendový termín měli až 28.10. v 17.30 hodin. Podívám se do kalendáře - slunce zapadá asi v 17.45 - paráda, jízda za šera. Dva dny předem mi volaj,že prej zjistili že už bude tma a že nás v 17.30 musej přeobjednat. Představa jízdy v předvánoční břečce nebo sněhu mě nenadchla, a tak se ptám jestli maj nějaké jiné auto. Bohužel pouze BMW M3 420 hp. Beru to, jinak mi ten kupon propadne. V 17.00 nasedám do BMW. Nejdříve jízda v okolí Příbrami (ze začátku mi trochu cukala levá noha - všechny jejich auta maj automat ). Trochu mě (příjemě) překvapilo to řazení. Vesnicí jsem projížděl na 7.rs a osmiválec byl "vytočenej" asi na 1200 otáček. Po přidání plynu mu chvíli trvalo než zařadil dvojku, ale při svižnější jízdě byl vždy připravenej. Na takovej automat bych si rychle zvyknul a klidně s takovým autem jezdil i v práci, ale to by mi šéf asi neproplatil. Nakonec se jelo na letišti v Dlouhé lhotě tam a zpět. To mě trochu zklamalo, protože letiště je krátké a povrch špatný. Jel jsem asi 250km/hod (se svojí Fábií 220 km/hod cestou z práce - a to mi příjde jako nepoměr) a instruktor mě pořád kibicoval, že špatně brzdím - někdy málo, jindy moc. Ve Fábii si brzdím jak chci. Alespoň jsem viděl jak to funguje - ty auta se ráno nastartujou a mimo tankování se za celej den nezastavěj. Jízdu po letišti mi instruktor natočil na můj foťák, tak to mám ve svých videích (pro ty, co by je to zajímalo).
P.S. Při odjezdu jsem málem zapoměl sešlápnout spojku.
22.10.11 autodrom Most
Tak jsme se včera projeli po mosteckém okruhu. Po příjezdu jsem se hned zařadil do fronty - ale špatně. Před námi i za námi nebylo nic jinýho než BMW a Porsche - trochu silní soupeři pro Fábii. Při tý snaze jsem vylítnul z dráhy hned v prvním okruhu (asi studený gumy) a hodně mě potěšilo, že auto zůstalo střechou nahoru a kolama na zemi. V druhý jízdě už byli soupeři slabší, ale jeden z nich ( to červené Daevoo) se prý 2 až 3x přetočil přes střechu a jízdu nám předčasně ukončili. Obě jízdy jsou k vidění na mých videích.
376000 km
Poprvé a zřejmě naposled jsem vyměnil původní zadní kotouče + destičky(ty už jsou celkem třetí)
- výměna třetího brzdového světla
najeto 371830 km
Už nevím jak dál. Jezdím s ním tak dlouho, ale tohle jsem si nezasloužil. Video http://www.youtube.com/watch?v=4CNPGlide0c
Přírustek do rodiny
V pondělí jsem pořídil novou Hondu 125 CBF pro kluka, ale ještě nemá papíry, tak na ní jezdím sám. Druhý den mám najeto už 530 km, vyjeta 1 nádrž, spotřeba 2,2 litru (to mě příjemně překvapilo). Opravdu žasnu jak takový slabý motorky dneska jezděj.
366666
dnes počitadlo ukázalo 366666 kmhttp://moje.auto.cz/?sekce=foto&im_id=im_4ddd5e9d45d3b&ga_id=GA_4d1db489b7ef9
čauhttp://www.youtube.com/watch?v=yu8QFQ6bdW0&feature=mfu_in_order&list=UL
Den otevřených dveří ve Škoda auto
Přidal jsem několik fotek z výrobního závodu Škoda Mladá Boleslav. Den otevřených dveří se konal 16.4.2011.
nové čelní sklo
Tak mám nový sklo, už třetí. To druhý tam vydrželo hodně dlouho, ale už bylo stejně takový špinavý. Nyní mám sklo s šedým pruhem. Cena 5000,- spoluúčast 500,- nyní pojišťovna asi po měsíci poslala 4500,- P.S. už mám rozbitý i tohle nový (asi 15mm prasklina). Doufám, že se to nerozjede dál a ještě chvíli mi to vydrží
360 000 - výměna oleje a volnoběžky alternátoru
Asi po 18000 km jsem si nechal vyměnit olej, olejový filtr, vzduchový filtr, pylový filtr a volnoběžku alternátoru. Poprvé jsem dostal olej long life (4 + 1 litr na dolití) - no uvidíme. Ráno, když je v noci zima, mi něco v motoru hučí asi 2 km a pak to přestane. Hučelo to i minulou zimu, v létě ne. Bohužel volnoběžka to nebyla, ale tu starou už tam vracet nebudu. Celková cena s prací 3500,-Kč.
letní pneu
Minulý týden jsem přezul na letní pneu. Na předek dávám staré zimní na dojetí a na zadek letní. Bohužel nemají stejnou šířku (zimní 165, letní 185). Na videu z Mosteckého autodromu jsou ty zimáky pěkně slyšet a na fotkách je vidět co s nimi udělalo 8 okruhů.
autodrom Most 19.3.2011 - video z jízdy
Tak jsem svoji Fábii na starý kolena ještě projel na Mosteckém okruhu. Dokonce dvakrát,protože první jízdu se nám nepovedlo natočit, ale ještě jsme stihli startovat v poslední jízdě dne. Potěšilo mě, že se auto ani po dvou jízdách nerozsypalo, tak to vypadá že mi ještě nějakej čas bude snad sloužit. Průměrná spotřeba přez 13 litrů. http://www.youtube.com/watch?v=gg3rTrdySNI +brzdy po 4 okruzích http://www.youtube.com/watch?v=Jy1JQSNT83I
škodu na vozidle mi uhradil stravenkami
V úterý 8.3.11 popojíždíme v ranní zácpě v Praze Na Bohdalci. V protějším směru byla lehká bouračka, někdo zastavil na přechodu a ten za ním se mu podíval do kufru. Každej se chce podívat co se stalo, ale nic se nemá přehánět. Řidiče Fokusu jedoucího za mnou to zaujalo hodně, a z prohlídky ho vyrušil až náraz do mého zadku. Byla to docela rána, čekal jsem pěkně rozšklebenej zadek. Šokovalo mě kolik toho takovej nárazník vydrží. Bylo vidět že byl zamáčklej až ke dveřím kufru, ale vrátil se na původní místo a mimo pár šrámů se mu nic nestalo. Dohodli jsme se a řidiče jsem zkasíroval na místě. Moc toho neměl: 300,- Kč + stravenky Ticket Restaurant v hodnotě 420,- Kč. No lepší než nic.
Šokující hlášení palubního počítače !!!!
Najeli jsme 357040 km a z hlášení palubního počítače jsem byl dost překvapenej. Asi mám v autě skrytou kameru !?
http://www.youtube.com/watch?v=yu8QFQ6bdW0
Maximální spotřeba na jednotlivé rychlostní stupně
Včera jsem měl v práci čas, tak jsem vyfotil maximální možnou spotřebu paliva na jednotlivé rychlosti. Pohybuje se to od 52 l/100km na jedničku, až po 13,5 l/100km na pětku.( Na 1.rs se to fotilo opravdu špatně protože foťák i palubní počítač má určité zpoždění.)Nejlepší je to na pětku, protože tam je hodně času. Docela by mě zajímala nejvyšší okamžitá spotřeba na 5.rs i u ostatních motorů (hlavně 1,2 TSI). Je to jednoduchý zjistit, jedeš třeba stovkou a dáš plnej "knedlík" a podíváš se kam vyleze okamžitá spotřeba. Kdyžtak mi to napište. Díky.
SLICK 50
26.12.10 jsem si do motoru zase nalil "SLICK 50",už potřetí. Poprvé asi ve 100tkm, podruhe cca ve 220tkm. Doma jsem ho tam nalil 0,5 litru a vyjeli jsme na hory.Motor jsem držel celou cestu více v otáčkách, aby se pořádně ohřál a ten "teflon" se mi pořádně připekl na stěny válců. Nevím jak vám ostatním, ale mě se motor při -10°C a klidné jízdě vůbec nedostane na optimální provozní teplotu? Jiný styl jízdy byl znát na spotřebě (asi 6,5). Nazpět jsem už jel normálně. Samozřejmě po aplikaci není znát nějaký viditelně zvýšený výkon, ale leju to tam kvůli menšímu opotřebení motoru. Jako když si smažíš vajíčka ("volský voko"), tak je taky určitě lepší teflonová pánev než železná, i při použití kvalitního oleje. Možná je to znát při startování studenýho motoru při těch hroznejch mrazech na horách. A taky do kopce na plnej plyn při nízkých otáčkách motoru mi to zase víc duní jako dřív (asi se trochu zvýšila komprese). Předtím jsem to měl již ve třech autech a taky se to testovalo u nás ve škole, tak tomu důvěřuju.
Spotřeba paliva:
Normálně jezdím za 4 až 5 litrů. Na okresce se dá při ekojízdě dostat i pod 3l/100km.Naopak na okruhu v Mostě to vylezlo na 12 litrů (průměr asi 105km/hod)ale tam za to zčásti může to zběsilý brždění).Nejlepší výsledek na delší cestě: Chorvatsko 1950km (92km/hod) spotřeba 4,1 l/100km .V autě jsme byli 4 + pejsek. Tankoval jsem pouze 1x za celou dovolenou. Vzal jsem 30 litrů ve Slovinsku cestou zpět.
Na jednu plnou nádrž běžně ujedu 1100 - 1200 km.
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Škoda Fabia
- Re: Konec 17.01.2021 17:36 Ronault.
- Re: Konec 17.01.2021 15:04 idam.i
- Konec 17.01.2021 14:18 Đawson
- Recenzia 01.09.2019 19:23 umo
- Re: Re: Fabia III 04.09.2018 09:48 Nicco
- Re: Re: Fabia III 03.09.2018 18:50 umo
- Re: Fabia III 03.09.2018 18:39 baca42
- Fabia III 03.09.2018 10:13 Nicco
- Re: náklady 06.11.2016 23:14 Verny_2013
- náklady 06.11.2016 17:07 baca42
- náklady 06.11.2016 11:10 Verny_2013
- slušná porce km 19.12.2015 15:44 Verny_2013
- Obdivujem 19.02.2015 06:40 Brandon Walsh
- Lada 1300 na 1 300 000 km 07.02.2014 18:06 -------
- Re: Re: Re: Re: 4 Irvin Gordon 04.02.2014 23:13 šmoula nešika
- Re: Re: Re: 4 Irvin Gordon 04.02.2014 21:58 -------
- Re: Re: 4 Irvin Gordon 04.02.2014 21:48 šmoula nešika
- Re: 4 Irvin Gordon 04.02.2014 21:21 -------
- 4 Irvin Gordon 04.02.2014 19:28 šmoula nešika
- Komu dát hlas? 04.02.2014 18:34 -------
- Saab 1,000,000 km 04.02.2014 16:10 -------
- Toyota Corolla G6, 1,000,000 km 04.02.2014 16:07 -------
- 2006 Honda Civic benzínový motor 1,000,000 km 04.02.2014 16:05 -------
- Re: Re: Re: 1.6 MPI pod kapotou Octavie druhé generace najeto 620 000 km !!! 30.01.2014 23:18 -------
- Re: Re: zkouška 26.01.2014 09:05 -------
- Re: Re: 1.6 MPI pod kapotou Octavie druhé generace najeto 620 000 km !!! 26.01.2014 08:59 -------
- Re: 1.6 MPI pod kapotou Octavie druhé generace najeto 620 000 km !!! 25.01.2014 21:52 baca42
- 1.6 MPI pod kapotou Octavie druhé generace najeto 620 000 km !!! 25.01.2014 20:04 -------
- Re: Re: Re: Re: Fábia kombi TDI na okruhu v Mostě? 31.07.2012 22:43 vrkuboy
- Re: 400 000 31.07.2012 22:17 Stejsn
Další vozy Škoda Fabia
-
Škoda Fabia (2005) Majitel: Ronault.
Přidáno: 18.11.2015 449 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2005) Majitel: GeorgeB
Přidáno: 16.10.2009 219 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2002) Majitel: parkoviště
Přidáno: 13.10.2008 3710 Majitel 9.86 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2004) Majitel: Trubcic
Přidáno: 26.5.2010 7110 Majitel 9.84 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2003) Majitel: Dave-lamino
Přidáno: 13.6.2007 5510 Majitel 9.83 Uživatelé