Recenze
Mitsubishi Lancer 1,5 GLXi
Technické info
Přezdívka auta Myšák Rok výroby 1990 Koupeno ojeté najeto [km]:300000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1468 výkon [kW]: 66 / 70 * kroutící moment [Nm]: 54 / 54 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 12 / 10.5 * maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 zavazadlový prostor [l]: 150 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 12
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Vožel".
Vytvořil jsem tuhle recenzi jako památku na první auto, na myšáka kterej mi splnil vše co jsem chtěl :-)
Měl jsem jako jeden z mála dospívajících mladých lidí jinej problém. V 17 letech jsem měl auto a čekal jsem na papíry.. Myšáka jsem splácel celý rok. Pořídil jsem ho za hodně slušných 15 "Frantů Palackejch" :-)
Auto které bylo stejně staré jak já(nebo vlastně o 3 měsíce mladší)
bylo maximálně spolehlivé na to kolik toho uvez odmakal a odjezdil bez problémů, měl původní spojku i motor po celých 18 a půl roku, za celou byly klasické problémy tlumiče, výfuk a další věci které se musí za těch x let projevit. Bohužel už po těch 18 letech se objevovala koroze, která začla rašit na víku kufru, okolo kol a prahů.
Na svojí dobu měl podomácku upravené elektrické ovládání okýnek a různou na svůj věk velmi nad standart výbavu, porovnával jsem to s katalogovým Seat Leon 2009.
Byl jsem s ním maximálně spokojenej a bylo pro mě hrozně těžký po těch 2(+1 bez papírů) letech ho dát pryč byl to, je a zůstane vlastně můj první mazlík a kamarád do života s vůní benzínu, spálených pneumatik a dávkou adrenalinu.
Silné stránky
Motor 1,5 GLXi s obsahem nějakýmy 70kW, 16 ventily byl ve své době velmi rychlý a svižný v době favoritů a možná Felicie neměl konkurenci a i téhle době byl konkurence schopný a spolehlivý.
Pozn. k motoru i po 18 letech jsem na části dálnice z Prahy do Chomutova dokázal z Myšáka vytáhnout pověstný a magický číslo 200Km/h, což je hodně kvalitní výkon.
Podvozek: aniž by byl sportovní, tak byl jak pohodlný, tak vhodný pro svižnější jízdu, sice se při ostřejší zatáčce se auto naklonilo, ale dalo se toho využít, sice se myšák nahnul, ale zasekl se a zatáčky se daly doslova vyřezávat a to velmi svižně.
Něco extra:
Snížení předku na celkových 12cm díky přednímu bodykitu.
Komplet sport výfuk s 2 "rourami od okapu" aneb první tuning :D (velkou koncovkou) s krásným řvoucím zvukem :-)
Slabé stránky
Časté měnění tlumičů, skoro nekonečné dolévání oleje, cca litr na měsíc, ale musím dodat že jsem s ním najezdil minimálně 150km denně a pokaždé bez problému šlapal jak hodinky.. A na sprintech jsem s ním zatopil i Octávkám i různým novým autům.. celkem skóre ze sprintů jsme s myšákem vybojovali 5:3..
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Servis probíhal doma, táta si s myšákem pokaždé poradil a díly až na Řídící jednotku nebyl problém sehnat, ať už se jednalo o karosérii, či ovládání oken, nebo části motoru, se dalo sehnat na vrakovištích všude po okolí, maximálně v hned za hranicí u našich Německých sousedů a to za dobré ceny, jak u nás, tak vedle :-)
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Tímto chci poděkovat každému, kdo věnoval a obětoval část svého času čtením těchto řádků, bohužel více fotek se už u Myšáka nedočkáte, ale vynahradím to u Pumy.
Díky Vožel
Další vozy Mitsubishi Lancer
-
Mitsubishi Lancer (1992) Majitel: h.onzyk
Přidáno: 27.8.2008 1410 Majitel 9.57 Uživatelé
-
Mitsubishi Lancer (2006) Majitel: faltaIX
Přidáno: 12.3.2011 8010 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Mitsubishi Lancer (2008) Majitel: parkoviště
Přidáno: 12.12.2009 649 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Mitsubishi Lancer (2008) Majitel: parkoviště
Přidáno: 3.10.2008 259 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Mitsubishi Lancer (2006) Majitel: parkoviště
Přidáno: 11.3.2010 319 Majitel 9.85 Uživatelé