Recenze
Technické info
Přezdívka auta Honda Legend Rok výroby 1995 Koupeno ojeté najeto [km]:235000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3206 výkon [kW]: 151 kroutící moment [Nm]: 294 maximální rychlost [km/h]: 255 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Brnda".
Je to má již má 6tá honda a mezitím byl i jeden golf VR6, první byl Civic anglán předfacelift rok 1995 označení MA8 s motorem 1.4i 66kW/90k bylo to mé první auto tak sem si pískal, byl sem spokojený až do chvíle kdy odešel motor, bez výstrahy se rozletěl, tak se tam dala 1.6ka 83kW která měla najeto 60tisíc, motor byl jak novej a ještě doteď jezdí, auto bych si nechal, ovšem sem z anglického předku udělal předek japonský a tím si celé auto znechutil tak šla pryč, výměnou za na zadek bouranou hondu civic 4Generace s motorem z CRX D16A8 tzv. GT:) bylo to úžasný auto, motor byl postavenej parádně, odlehčený setrvák, hlava, sání, výfuk, spojka atd prostě super, auto jsem si spravil a vypadalo jak nové aš na zadní límečky, ale nebylo to nic vážného, ovšem sem se nechal zvyklat na výměnu za VW golf 3 VR6, jenže z toho auta nic nebylo, motor KO, podvozek KO akort sem přišel o úžasnou hondu, no co poučil jsem se a začal nahánět další auto, tím byl accord 4g cb7 s motorem 2.2 litru 110kW, bylo po vyvaření, nová spojka, ovšem LPG(první věc co šla ven) to byl top stav, fakt krasný auto když se naleštilo tak každý čučel :-) ale prostě mi to nedalo a pořád jsem naháněl můj sen a tím byla Honda Legend coupé, pořád sem burcoval jednoho člověka z chomutova zda by to nevyměnil, nakonec se ozvál sám, že vymění s tím, že k accordu bude LPG, tak sem začal shánět člověka co sem mu prodal LPG a koupil jej zpátky a jel jsem si pro legenda :-) Když sem přijel tak sem učuraval blahem, když jsem to auto viděl :-) jeli jsme se projet, plácli sme si, napsali smlouvy a jel jsem domů, ovšem převodovce se nechtělo řadit, tak sem jezdil za vyšší spotřebu, auto tipicky načaté zadní lemy a to bylo vše :-) s autem jsem byl spokojeny, ale poářd mi chyběl manuál, a najednou dotyčný člověk dovezl ze slovenska Hondu legend v sedanu s manualem, tak sem se s ním domluvil a jel to s ním vyěmnit opět :D jenže to byla chyba velká, po cestě domů cca 300km sem se fakt strasne bál, auto vydávalo zvuky všelijaký, nebrzdilo no hrůza povědět, nakonec sem to překousl dal to vše dokupy a jezdil, ovšem byl to takový otlokánek zralý na celolak, a obevil sem jeste dalsiho legenda ka7 bez stk v poměrně lepším stavu karosářskym nez to moje tak sem se vydal na prohlídku, pozor opět se jednalo o výměnný obchod, dojel jsem do prahy zase 200km a zklamaný auto uhnilé okno, lemy na nic no ale prostě porád mě lákalo. No prohlídl jsem auto, projel a tak sme si s paní/slečnou plácli a vzhledem ke korozi rozsáhlé, poškozenému ložisku a brzdovému válci se to domluvlilo bez doplatku, už mě opravy vyšli na 30 tisíc korun, ale už se s tím dá konečeně jezdit, prošlo stk bez jediné závady, v brzké době mě čekají rozvody a karosařina, snad už zůstanu u nějakého auta dele jak půl roku :-)) Legend byl můj sen a asi pořád bude, sou to prostě káry s velkým K:-))
Silné stránky
Motor vynikající, pokud máte seriový výfuk tak ta V6 jen šumí ani se auto netřepe, Výkon a váha auta je taky vcelku vyrovnaná 151kW/1550kg, můžete to přišlápnout v 1500 otáčkách a jste zaražený v sedačce až do omezovače, což se mi líbí :)
Dále mezi silné stránky patří brzdy, které fakt brzdí :-)) a kožený interiér, vyzkoušel sem všechny barvy co se dělají v coupé béžový, v první KA7 šedý a nyní si vozím prdel v černém interiéru :-)) fakt luxus a pohodlný, ovšem díky kůži se v autě špatně spí.
Slabé stránky
Jako u každé starší hondy lemy zadních blatníků, špičky prahů u lemu, a když někdo vyřízne okno, škrábne dratem o kastli sedře lak a neošetří to a jen na to připlácne nový okno tak to solidně vyhnije kolem okna a pak se není čemu divit, že do auta teče popřípadě vám okno uhnije a upadne, praskne a nové cca 8tisic není zrovna levná záležitost.
Dále na automatické převodovce odcházeji VSS senzory a z toho důvodu převodovka plynule neřadí, já mám ovšem 5ti stupnovy manual, ktery má své slabé stránky a to synchrony na 2 a 3tím stupni a chrastící ložiska, je to můj druhy legend v manualu a má stejny problém jako předchozí. Legend v coupé co neřadil, což byl můj první legend tak měl práve s automatem ten problém s VSS senzorem.
Dále u motoru se ozývají hydroštely, někdy jen za studena a někdy i za jízdy, asi 200.000km udělá své :-) To je asi vše co se dá vytknout :-)
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Vše si dělám sám až na vyjímky a to jezdím pouze do Autoelegance Brno, servis vynikající, jednání techniků taky good co víc si přát :-) Co sisám neudělám bude karosařina, půjde ke klempířskému doktorovi, snad se povede a bude zas vypadat jak zamlada :-)
co bylo na legendovi KO zadní ložisko, vyměnili se obě cena 10 tisíc korun, práci sem si udělal sám, brzdovýválec 2000kč, čelní okno 8tisíc, brzdy kompelt 10tisíc, rozvody a mnoho dalšího, raděj to uz nebudu pocítat :-) Jinak jsou to veci co se mění na každém autě, tak mě to tak netrápilo, akorát toho bylo více, než jsem si myslel a s mým 0platem to bylo mnohem těžsí, ale postupem se to dá, nejde vše naráz, bohužel :-)
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Auto bylo vyměněno se soukromou osobou v Praze, jednání super, ačkoliv byl domluven doplatek 10 tisíc korun, vzhledem k rozsáhlejší korozi , ložisku a brzdám, se to domluvilo bez doplatku, byl jsem spokojený a snad druhá strana taky :-)
Další vozy značky Honda
-
Honda Legend (2006) Majitel: Trixx
Přidáno: 6.5.2013 179 Majitel 9.82 Uživatelé
-
Honda Legend (2007) Majitel: Lucaslegend
Přidáno: 27.4.2012 489 Majitel 9.69 Uživatelé
-
Honda Civic (2008) Majitel: padam
Přidáno: 23.2.2008 44010 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Honda CR-V (2005) Majitel: parkoviště
Přidáno: 10.5.2007 439 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Honda Accord (2006) Majitel: parkoviště
Přidáno: 13.6.2007 24910 Majitel 9.91 Uživatelé