Recenze
Honda Civic Type-R (FN2)
Technické info
Přezdívka auta Honda Civic Type-R Kompresor Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:148300 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 148 / 222 * kroutící moment [Nm]: 193 / 267 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.6 maximální rychlost [km/h]: 235 / 265 * počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 485 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9.1 / 12 *
Popis vozu
Nový Civic Type-R bývá novináři a často i příznivci Hondy označován jako "slabší" nástupce předcházející generace, je težší, má jen o jednoho koně více, méně sportovní, moc komfortní, a tak dále.
Rozhodl jsem se vyjádřit názor majitele po dvouměsíčním používání nejsilnější verze UFOunka.
Civic Type-R se u nás dodává ve dvou výbavách, Race (729.000,- Kč) a Plus (789.000,- Kč) (v některých zemích se Plus jmenuje GT).
Výbava Race je odpověď pro ty z recenzentů a kritiků, kteří si myslí, že ve sportovním autě od Hondy nemají "zbytečností", jako např. rádio a dvouzónová klimatizace co dělat.
UPDATE RECENZE: od července 2008 stojí Plus 639.000 Kč a Race jen 579.000 Kč. A to se vyplatí!
Osobně si myslím, že prodejnost verze Race se pohybuje na úrovni odběru závodních týmů, které používají tento základ pro další přestavby a rádio a klimatizace by stejně šla ven, ostatně tak jako zbytek interiéru, zadní sedačky, atd.
Verze Plus obsahuje komfortní prvky které dnes náročnější zákazník očekává od automobilu za bratru skoro 800 tisíc. Jedná se o mlhovky, alarm, tempomat, dvouzónovou klimatizaci, xenonové světlomety, elektricky sklopná zrcátka, autorádio s CD a přehráváním MP3, 6 reproduktorů a tak podobně.
Je pravda, že toto komfortní vybavení zvedá pohotovostní hmotnost, a vzhledem k marketingovému posílení motoru o pouhého jednoho koně oproti předcházející generaci CTR ustanovuje jasného vítěze v přímém porovnání na sprintech. Nicméně je třeba si uvědomit, že doba pokročila o další 4 roky a to co dříve bývalo nadstandardní výbavou se pomalu stává standardem.
No ono, kdo by si dnes koupil auto bez elektricky ovládaných okének, kdyby měl na výběr. Myslím že skoro nikdo.
Vzhledem, výbavou i jízdními vlastnostmi mi tato mezigenerační změna naprosto vyhovuje. Nemám na to, abych si koupil podobné auto jako druhé do rodiny, parkoval v garáži a vyjížděl pouze při hezkém počasí. To bych asi také nadával, že je Type-R málo sportovní.
Naštěstí je tady pro podobné choutky stále dostupná fenomenální S2000.
Po diskuzích s přiznivci Hondy jsme se se spoustou z nich shodli na názoru, že nové CTR je spíše VTi, tj. silné auto s velmi dobrou výbavou. Jenže evropský trh si žádá sportovní ambice a proto si myslím, že se evropská centrála rozhodla toho auto pojmenovat Type-R. A jak by řekl Jára Cimrman, můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
Ještě bych se trochu vrátil k důvodům pro které jsem se rozhodl zakoupit Civic Type-R. Měl jsem v hledáčku více hot hatchů, nebo podobných typů vozů v ceně cca 800tis. Kč. Mezi kandidáty byly např. Golf GTI, Focus ST, Megane Sport, Mini Cooper S, BWM 120d (v té době ještě nebylo 123d).
Jelikož se jednalo o auto pro radost i každodení ježdění, tak přišla na řadu samozřejmě i praktická stránka vozu, což je u hot hatche většinou zanedbatelný parametr. Po zhodnocení bohužel vypadnulo Mini. Bylo prostě moc mini.
Jelikož si potrpím na výrazný design tak vypadnul i Golf (příliš usedlý), Megane (takový divný, design mě nezaujal) a Focus (sice dravý design, ale málo). Netvrdím, že jsem se rozhodoval jen podle designu, své udělali o ostatní parametry.
Osobně nemám rád turbo-benzínové motory, to bylo další mínus pro Megane a Golf.
Jelikož jsem přesedal ze služebního Peugeotu 307 2.0 HDI (100kW) tak mě oslovilo BWM 120d, jednak po stránce designu, ale i poměrně výkoného agregátu. Bohužel pak jsem zahlédl ceník a kdybych si nakonfiguroval výbavu kterou jsem měl na mysli, tak bych se dostal do finančních dimenzí, ve kterých si "malé" auto nedokážu představit.
Prošel jsem dále všechny možné naše i světové recenze a dostával jsem stále více a více pocit, že Civic Type-R splňuje všechny mé požadavky, libil se mi interiér, exteriér a samozřejmě motor. Výhodou určitě bylo i to, že si otec zakoupil cca 4 měsíce před mým rozhodnutím Civic 1.8 Executive a tak jsem měl příležitost se sžít s interiérem a provozem benzínové 1.8.
Po rozhodnutí, že mým příštím vozidlem bude Type-R už zbývalo jen jediné, najít rozumného prodejce, který by pochopil, že za ceníkovou cenu se dnes již nové vozy neprodávají. Prodejce se dost zdráhal, ale vzhledem k tomu, že jsem stejně měl vyhlédnuto dodatečné příslušenství, tak jsme se domluvili na formě slevy v příslušenství zdarma a pak již zbývalo jen počkat až se přiblíží termín dodání.
Po dvou měsících a více než 10000km mohu prohlásit, že Civic Type-R jsem si opravdu zamiloval, budu mu dopřávat tu nejlepší péči a budu na oplátku očekávat spoustu společně najetých kilometrů, ať již na okreskách a nebo na okruhu.
Silné stránky
Co napsat k silným stránkám ?
Samozřejmě motor. Honda atmosferické motory prostě umí. Oproti předcházející generaci došlo k navýšení výkonu o jednoho koně (200 -> 201), nicméně došlo také k prodloužení rozsahu otáček ve kterých je motoru nejlépe (5400-8300 ot./min-1). To znamená, že člověk může řadit dříve než v omezovači, aby se udržel stále v režimu ostré vačky. Ideální pro slabší polovičky, pro které je zvuk nad 7000 ot. prostě moc vysoký a řadí už dříve.
Další silnou stránkou jsou sedačky. Nevím jak je nejlépe popsat, ale jsou prostě kouzelné, v zatáčkách drží tělo v ideální pozici, ale nejsou nijak tvrdé. Jezdím poměrně často i na delší vzdálenosti, a ani 800km denně neznamená rozlámaná záda. Samozřejmě záleží i na kvalitě silnic, ty naše "železniční" dálnice (D1, D11) samozřejmě na komfortu cestování nepřidají.
Podvozek je stavěn spíše na silnice na západ od našich hranic, ale jde si zvyknout i na naše děravé okresky. Je čitelný, v běžných rychlostech neutrální, na okruhu mírně nedotáčivý.
Pro mě osobně je další silnou stránkou design, od uvedení 5D se mi nový Civic líbíl, ale optický paket Type-R je dle mého názoru prostě exceletní, pro styling nenechává v podstatě žádný prostor.
A nakonec bych ještě zmínil i praktičnost interiéru. Kufr je shodný s pětidvéřovým bratříčkem a tím pádem poskytuje dostatek prostoru i pro přepravu větších předmětů. Zadní sedačky je možné sklopit do roviny s podlahou kufru, což poskytuje možnost odvozu předmětů, které byste ve sportovním autě určitě nepřeváželi.
Slabé stránky
Ke slabším stránkám patří plasty v interiéru v kombinaci s našimi silnicemi. Po cca 10000km se již začíná ozývat nějaké to povrznutí, obzvláště při přejíždění příčných nerovností a kočičích hlav.
UPDATE RECENZE: vrzání v interiéru se vyřešilo podlepením plastů přiléhajících zvenku na přední sklo. Nyní (po 37.000 km ) je Type-R stále krásně tichý, povrznutí se ozve jen na nerovnostech na kterých povrzne každé auto.
Musím zmínit i sedačky, které bohužel nemají paměť. Tj. při sklopení se vrací do výchozí polohy, nikoliv do předcházejícího stavu. Je pravda, že vzadu v podstatě nikoho nevozím, ale pokud si chci hodit na zadní sedačky např. batoh, tak si to radši dvakrát rozmyslím a dám ho nakonec do kufru.
Poslední slabší stránkou je klakson, jak některý z kolegů trefně poznamenal tůtadlo. Nevím co Hondu dohnalo k takto nepřeslechnutelně tragickému zatůtání, ale byl to jeden z prvních zásahů které jsem musel udělat. Nakoupil jsem normální klakson a nechal ho vyměnit. Teď se aspoň nemusím stydět zatroubit, i když mimo svateb jsem klakson použil jen párkrát na zajíce nebo srnky.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
V servisu jsem řešil zatím pouze instalaci doplňků, kdy mi vyšli ve všem vstříct.
UPDATE RECENZE: v servisu jsem byl na servisních prohlídkách, výměně oleje (měním radši každých 10.000km), výměně brzdových destiček a výměně mlhovky. Přístup servisu Honda Roudnice nad Labem je naprosto vzorový.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Prodejce byl ochotný, ale vzhledem k tomu že jsem měl vybráno a nastudováno z Internetu více než on z firemní dokumentace, tak jeho přidaná hodnota nebyla až tak velká.
Co je ale bohužel slabší stránka jsou dodací lhůty, na můj vůz jsem čekal 10 týdnů (říjen-prosinec 2007), a to ještě jen proto, že se v systému podařilo prodejci (Honda Roudnice) objevit 2 vozy, které si Honda ČR rezervovala pro sebe a nebyly v systému přímo k objednání. Pokud bych měl čekat dle normální objednávky, tak by vůz nebyl dříve než za 3 měsíce. Podle vyjádření prodejce je důvodem převis poptávky. Ani se nedivím, nový CTR má něco do sebe.
Vylepšení
Standardní výbava sice obsahuje poměrně dost prvků, nicméně při jednání s prodejcem jsem dostal nabídku místo slevy využít doplňků zdarma, což jsem milerád udělal.
Objednal jsem si navíc:
City Pack - ochrané lišty v barvě vozu, ani to není tolik ochraný prvek jako doladění celkového vizuálního stylu vozu. Takto mu více sluší.
Reproduktory Co-Axial - lehký upgrade audiosystému, hraje opravdu lépe
Parkovací senzory - ano, výhled dozadu není opravdu nejlepší
Koberce Premium - červené koberce s logem Type-R
Autozatmavovací zrcátko - podle mě by mělo být už ve standardu
Červené podsvětlení interiéru
Bluetooth handsfree
Automatické rozsvěcení světel
Dále jsem provedl několik vlastních úprav:
Výměna klaksonu
Výměna interiérových žárovek za červené LED (když už červená, tak všude)
Lakování brzdičů - také červené
Quaife ATB LSD
Hasící přístroj 1kg
Upgrade brzd - přední kotouče zvětšeny na EBC TruboGroove 325mm, zadní pouze vyměněny hladké za EBC TurboGroove
Odlehčený setrvačník ACT (3,77kg)
Podvozek XYZ Racing SuperSport
Další úpravy (2010/2011):
Komponentní repro Ampire SX165 a zakázkový subwoofer JL Audio
Přední brzdy - XYZ Racing 6-pístek 330/30
Zadní brzdy - kotouče 300/9 na sériových brzdičích
Sání BMC CDA
Svody CPL Racing
Stálý převod 4.7 z EP3
Kompresor Rotrex s mezichladičem stlačeného vzduchu
Novinky v recenzi
Most 22.3.2014
Video z dne otevřených dvěří v Mostě - https://www.youtube.com/watch?v=MZmA79cWg6w
Most - 24.3.2012
Video ze včerejšího Mostu, moc pěkně jsem se naháněl s BMW M3 (E36) - http://www.youtube.com/watch?v=_tw0VUyB1Qw&hd=1
AutoMotoStyl
Už v sobotu bude moje auto v Auto Moto Stylu, ČT1, 12:30 - http://www.ceskatelevize.cz/program/ams/clanek229/
Nordschleife a SPA
Zde jsou moje videa ze SPA a z Nordschleife:
SPA-Francorchamps:
16.4.2011 Run 3: http://www.youtube.com/watch?v=8yYEMRMWcIA
16.4.2011 Run 7: http://www.youtube.com/watch?v=XRYXDJ9x6Ls
To hromadné předjíždění z Run 7 z času 1:35 vypadalo z druhého černého Type-R takhle:
Čas 0:44 ve videu: http://www.youtube.com/watch?v=qqgoTlJFvrQ
Nordschleife:
16.04.2011 - lap 1 - http://www.youtube.com/watch?v=CuTpw_JIxAo
16.04.2011 - lap 2 - http://www.youtube.com/watch?v=H-paO5UFpnQ
17.04.2011 - lap 1 - http://www.youtube.com/watch?v=7_rsJGq0hos
17.04.2011 - lap 5 - best time BTG 8:53 - http://www.youtube.com/watch?v=AlABHhawnKk
17.04.2011 - lap 6 - http://www.youtube.com/watch?v=ygPWTpHzbQc
Auto Moto Styl
Moje auto bylo dnes soupeřem Subaru Impreza WRX STI pro Auto Moto Styl v areálu Morotlandu Bělá pod Bezdězem - můžete se těšit v jednom z květnových dílů.
Most - 19.3.2011
Tak jsem byl v sobotu v Mostě, auto jede spolehlivě, jen se nedá se současným chladičem pod zátěží uchladit, bude třeba nějak vyřešit.
Pár videí:
Setup: CTR 8G - kompresor Rotrex, 222kW/302HP, pneu Falken Azenis RT-615K, podvozek XYZ Racing SuperStreet (nastavení 5 kliků od nejměkčího), přední brzdy XYZ Racing 330/32, desky Ferodo DS11.1, teplota 6-10st. nad nulou.
Hmotnost cca 1500kg (vč. spolujezdce).
Já a Marfi (CTR7G, JRSC, cca 300hp): http://www.youtube.com/watch?v=u0r_b-3t288
První jízda: http://www.youtube.com/watch?v=0A_TTV54KmY
Čtvrtá jízda, hotová dopravní zácpa od 3:30s: http://www.youtube.com/watch?v=x_UTALtwGE0
Pátá jízda: http://www.youtube.com/watch?v=yS06N0SCNDY
Měření výkonu
Tak jsem byl na brzdě, změřeno 222kW/302HP, je tam ale ještě nějaký problém nad 7.100ot. takže po zjištění příčiny a jejím odstranění očekávám ještě lepší výsledek.
Osvětlené prahy Type-R
Nainstaloval jsem osvětlené prahy Type-R z originálního příslušenství, v noci na živo vypadají pěkně, jsou decentní a doplňují se s červeným podsvětlením nohou.
Další videa
Tak jsem nahrál ještě další dvě videa:
Zrychlení na 2,3,4rs (3 lidi v autě) - http://vimeo.com/20137149
Zrychlení na 3 a 4rs (3 lidi v autě) - http://vimeo.com/20137247
Kompresor Rotrex
Tak mám na autě nově nainstalovány následující věci:
Sání BMC CDA
Svody CPL Racing
Stálý převod 4.7 z EP3
Kompresor Rotrex s mezichladičem stlačeného vzduchu
Zatím není kompletně doladěno, ale už teď to jede parádně. Viz, video: http://vimeo.com/20095642
Koníci na cestě
Objednal jsem zásilku koníků z UK, po Novém roce budou znovu Vánoce.
Vmax
Nová maximální rychlost (z kopce), 262km/h tacho = 251km/h GPS. Pomohl odlehčený setrvák a stabilní podvozek XYZ Racing SuperStreet.
Podvozek XYZ Racing SuperSport
Podvozek ozkoušen, super záležitost. Náklony neexistují, stabilita ve všech směrech příkladná. Sice by pro ty naše tankodromy snesl o něco měkčí nastavení, ale dá se s tím žít. Na rychlé svezení a víkendové jezdění můžu jen doporučit.
XYZ Racing SuperSport
Instalován stavitelný podvozek XYZ Racing SuperSport. Dne 20.3. jedu na den otevřených dvěří do Mostu tak ho pořádně ozkouším.
Nové fotky
Nafotil jsem nová kola na okruh - Team Dynamics Pro Race 1.2
Nová spojka
Vyměněn spojkový set za ACT Stage1, instalován odlehčený setrvačník ACT (3,77kg). Zlepšila se odezva na plynový pedál.
Výlet na Nordschleife
Byli jsme s kamarády na Nurburgringu - Nordschleife, článek o našich zážitcích zde - http://8g.hondaclub.cz/kdyz-peklo-tak-zelene
Okruh Brno - čas 2:50.08
Video z mých prvních jízd na Brněnském okruhu, čas 2:50.08 - http://www.vimeo.com/4153065
Upgrade brzd
Nainstalovány větší přední kotouče (325mm místo původních 300mm), ponechány půdní třmeny na adaptéru. Brzdí skvěle, už se těším na okruh abych prověřil jejich vlastnosti. Momentálně jezdím desky EBC BlueStuff.
Team Dynamics Pro Race 1.2
Zakoupeny nová racing kola Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17jj ET50. Foto v galerii.
Securon 4 bodové pásy
Nainstalovány 4 bodové pásy Securon o šířce 3 palce.
Orange TPMS
Fotky systému pro monitorování tlaku v pneu přidány do fotogalerie.
Monitorování tlaku v pneu
Nainstalován systém pro monitorování tlaku v pneu - Orange TPMS
Zima
Zajíc tuning opraven, najeta další porce kilometrům, nyní již celkem 60.000km. Loncem prosince mi praskla na dálnici zadní pneu. Nebyla to moc příjemná situace, ale naštěstí jsem to ustál.
Zajíc tuning se opravuje (přední spoiler a levý přední lem), tak nalakuju rovnou celý předek (kapota, blatníky a nárazník) a potáhnu ho ochrannou fólií a budu mít konečně pokoj od kamínků odírajících lak.
Najeto 53.000km, přezuto zase na zimu.
Udělán zajíc tuning. :-( Ten bude pěkně drahý...
Jestě malé upřesnění, na jaře 2008 jsem zajel v Mostě 2:13, zlepšení o 6sec. jsem v prvním okamžiku ani nevěřil, ale bylo tomu podle časomíry tak (dokonce několik kol za sebou). Navíc jsem předjel Subaru WRX STi, sice nějaké starší generace (ale i tak, 260ps čtyřkolka), a když za mnou pak přišel majitel a vyptával se co v tom autě mám, že mi to tak jede, tak jsem mohl říct jen jediné: Honda, ne !?! ;-)
4.10.2008 zajet na autodromu Most čas 2:07. Pomohli mi semi-slicky Toyo R888 (díky Dejfe) a samosvor Quaife. Teď už to bude jen o desetinkách...
Najeto dalších pár km, celkem 35.000. Přemýšlím, zda-li by stálo za to aktualizovat recenzi. Přeci jen některé odstavce nejsou úplně aktuální. Např. ten o vrzání plastů. Od podlepení plastů přiléhajících na přední okno je "tajpár" miliónové auto, nic nevrže ani neskřípe, zbývá jen naprostá radost ze svezení. ;-)
Videa z Nordschleife:
http://www.vimeo.com/1218671
http://www.vimeo.com/1218892
Tak jsme se vrátili z Nordschleife.
Zážitky jsme popsali tady: http://www.hondaclub.cz/blog/Koly/2008/6/the-green-hell
Fotky jsou zde: http://picasaweb.google.cz/pavel.adam/NurburgringNordschleife2262008
On-board video bude.
Najeto 30.000km. Vyměnil jsem olej (měním preventivně každých 10.000km). Už asi před 14ti dny jsem dal nové přední desky EBC Yellow Stuff.
O víkendu 21.-22.6. se chystám s kamarádem na Nordschleife! Těším se jak malý Jarda. Kamera je připravena, snad se mi jí podaří nějak rozumně uchytit.
Tak už mám na autě přední desky EBC YellowStuff, řekl bych že brzdí o dost lépe než originály. Měly by mít i větší výdrž, ale radši mám další v zásobě.
Tak už mám Quaife ATB diferenciál v autě. Včera jsem najel jen 250km, ale zážitky neskutečné. Bylo mokro a jak krásně pracoval diferenciál v ostřejších zatáčkách, to se snad ani nedá popsat. Jel jsem jako po kolejích, celou zatáčku pod plynem, na výjezdu plnej a auto krásně kopírovalo stopu. Prostě super.
Quaife ATB LSD dorazil. Instalace v týdnu od 12.5.
Už se těším na novou hračku.
Zakoupen přední emblém Type-R a boční samolepky. Foto v galerii.
Zkouška Vmax v Německu na dálnici. Tříproudá dálnice, neděle dopoledne, skoro žádný provoz. Po rovině 250km/h na tachometru (241 na GPS). Na rovinu navazoval kopec, z kopce 258km/h na tacho (248 na GPS). Omezovač byl blízko, ale ještě by to kousek šlo.
Quaife ATB Helical LSD differential je na cestě.
Tak jsem částečně vyřešil problém s povrzávajícími plasty. Zvuky které jsem slyšel pocházely od předního skla, teda konkrétně od plastů které z vnější strany přiléhají na vnější sklo. Dle diskuze na serveru www.civinfo.com jsem použil mezi sklo a tyto plasty oboustranou lepící pásku a mám klid. Oficiální servis o takovémto elegantním řešení neměl ani páru, tak jsem je poučil.
Zážitky z dnešního Mostu:
Po 10minutách začlo pršet, takže časy šli stranou a nastoupila čistá zábava.
Jezdilo se o něco pomaleji takže spotřeba byla "jen" 31l/100km.
Užíval jsem si krásně řízené smyky (no a i pár neřízených). Na mokru se stává CTR mírně přetáčivé v rychlých úsecích, ale opravdu jen mírně.
Jinak mě naprosto zklamaly sériové destičky. Po 3000km v normálním provozu a 130km (3x 30 min.) na okruhu naprosto K.O. :-(
Příště snad už budou EBC, včetně kotoučů.
Další videa dodám, jen jak je obdržím od kameramanů.
Video - http://www.youtube.com/watch?v=d_3m5WQ5NsM
V pátek 29.2.2008 od 10:00 budu k vidění na okruhu v Mostě. Předpokládám tak do 12-13:00.
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Honda Civic Type-R (FN2)
- Re: Palivo N95 ?? 23.03.2014 22:17 padam
- Palivo N95 ?? 17.03.2014 19:00 Jirizelva
- Re: Parada 09.06.2011 09:52 padam
- Parada 08.06.2011 22:56 Bully_
- Re: Automotostyl 08.06.2011 22:33 padam
- Automotostyl 06.06.2011 14:22 Gorillaz
- Re: Most 21.03.2011 07:27 padam
- Most 21.03.2011 01:29 ZonixX
- Re: kompresor 16.03.2011 22:38 padam
- Re: kompresor 16.03.2011 21:42 VipermCZ
- Re: Fake??? 16.03.2011 19:38 padam
- Re: Fake??? 16.03.2011 18:47 Rubb
- Re: Fake??? 15.03.2011 21:39 padam
- Fake??? 15.03.2011 20:58 Rubb
- Ford Focus RS 06.03.2011 19:49 padam
- Re: kompresor 27.02.2011 15:42 padam
- Re: kompresor 26.02.2011 23:41 sebinko
- Re: kompresor 19.02.2011 20:25 padam
- Re: kompresor 19.02.2011 00:00 VipermCZ
- kompresor 18.02.2011 16:07 kexxik
- Re: upravy 01.12.2010 10:00 padam
- upravy 26.11.2010 10:53 soulfly1983
- Re: výběr vozu - pomoc 30.09.2010 08:11 Wiii
- Re: výběr vozu - pomoc 29.09.2010 23:03 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Re: výběr vozu - pomoc 29.09.2010 22:50 Wiii
- Re: výběr vozu - pomoc 29.09.2010 16:04 rarsch
- Re: výběr vozu - pomoc 29.09.2010 14:10
- Re: výběr vozu - pomoc 29.09.2010 14:02 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Re: výběr vozu - pomoc 29.09.2010 13:50 Ondřej Šámal
- Re: výběr vozu - pomoc 29.09.2010 13:28
Další vozy Honda Civic
-
Honda Civic (2007) Majitel: sebinko
Přidáno: 10.1.2011 159 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Honda Civic (2009) Majitel: .andrej.
Přidáno: 27.7.2010 409 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Honda Civic (2007) Majitel: vavron69
Přidáno: 22.5.2017 149 Majitel 9.86 Uživatelé
-
Honda Civic (2008) Majitel: honzamo
Přidáno: 24.11.2014 89 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Honda Civic (2007) Majitel: pepavasa
Přidáno: 16.2.2007 25410 Majitel 9.81 Uživatelé