Recenze
Technické info
Přezdívka auta Fuller Rok výroby 1995 Koupeno ojeté najeto [km]:175000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 výkon [kW]: 50 zrychlení 0-100 km/h [s]: 13.5 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 3 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.1
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Depho".
Přestože je Škoda Felicia už automobilová babička a i v době jejího narození nebyla konstrukčně inovativní, přesto však mohu směle říct, že je to jedno z nejlepších automobilů, co jsem již vlastnil. Nedokáže oslnit vzhledem, nedokáže konkurovat kvalitou výroby vozidlům stejného stáří rozdílných značek, ale co jí nelze nikdy upřít, je to, že má vysoce spolehlivé motory, zajímavě navržený prostor uvnitř a líbivou palubní desku.
Podíváme se podrobněji na motor.
Jedná se o agregát převzatý z Favoritu.
Základem se stal motor z typu 136, jenž má papírově vyšší výkon.
Liší se od 135 zejména kompresním tlakem (také vlivem vypouklých hlav pístů)..
Se 136-kou však přišel o kratší hlavní převodový poměr a byl nahrazen delším.
Palivo se připravuje systémem jednobodového vstřikování of firmy Bosch, označeném BMM.
Podvozek Felicie je řešen klasickým systémem MCpherson.
Bohužel, je na moje gusto dost měkký a plavný. Náklony v zatáčkách ztrácí výrazně svoji rychlost a otáčky.
Doporučuji případně vyměnit komponenty podvozku za tvrdší.
Interiér vozidla se opravdu povedl.
Přestože je již 13 let starý, pořád má líbivé tvary a palubní desku.
Sedačky ve výbavě GLXi byly tvrdší a kvalitněji počalouněné a nepostrádají náznak bočního vedení.
Co se týká ovladatelnosti, páčky jsou dobře a přehledně umístěny. Jediné co se dá v interiéru skutečně vytknout je kvalita slícování plastů a manipulace s řadící pákou.
Abych shrnul moje zkušenosti s felicií, musím povědět, že jsem kápl na zachovalý kousek po dobrém servisu, jako spolehlivý společník se osvědčil a co se týká cen náhradních spotřebních dílů, je nutné se jim optimisticky vysmát.
Silné stránky
Spolehlivost
Ceny dílů
Dostupnost servisu
Jednoduchá konstrukce
Nenáročnost
Spotřeba
Slabé stránky
Jízdní vlastnosti podvozku
Okoukanost
Nezájem okolí
Předsudky
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Jen dobré, jezdím jen s údržbou jako rozvody a brzdy atd..
Úpravy
Felicia má hladkou záď, čímž je pro mladé oko jistě atraktivnější a sportovní zkrácenou řadící páku, litá kola z výroby dodala šmrnc.
Během měsíce bude obdarován laděnou koncovkou a bavlněným ssáním.
JE NA PRODEJ!!!!!!!!!
Přidat názorDiskuse: Škoda Felicia 1.3 GLXi
- Re: rozvody 31.05.2008 12:08 Martin911Turbo
- Re: rozvody 31.05.2008 08:42 Special-line
- Re: rozvody 30.05.2008 23:31 Martin911Turbo
- rozvody 30.05.2008 22:10 GT2
- Felda je dobrá 30.05.2008 13:07 zip2016
- Odovědi na otázky 29.05.2008 21:21
- Re: hlavy piestov??? 29.05.2008 20:56
- hlavy piestov??? 29.05.2008 20:44 _Teddy_
- Re: Re: To 29.05.2008 19:37
- Re: To 29.05.2008 19:35 Kubyyyk
- To 29.05.2008 19:14
- Hezká 29.05.2008 19:10 McGyver2
Další vozy Škoda Felicia
-
Škoda Felicia (1999) Majitel: Aspire
Přidáno: 3.1.2010 39210 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1997) Majitel: tomasino
Přidáno: 22.11.2009 159 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1998) Majitel: georgerob
Přidáno: 26.5.2009 439 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1995) Majitel: liborauta
Přidáno: 17.7.2009 129 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1996) Majitel: ThomasHK
Přidáno: 31.1.2010 359 Majitel 9.87 Uživatelé