Recenze
BMW řada 3 325i (E36)
Technické info
Přezdívka auta Eisenmann Rok výroby 1994 Koupeno ojeté najeto [km]:205500 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2495 výkon [kW]: 141 kroutící moment [Nm]: 245 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.9 maximální rychlost [km/h]: 233 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 17 * zavazadlový prostor [l]: 400 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 10
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Paavo10".
Nemusím zde prezentovat modelovou řadu e36,to je asi notoricky zname......Výběr svého 1.BMW jsem planoval si rok,vlastně od doby, kdy jsem se opravdu nas..l a rek ze MHD v našem městě stojí za "gosse scheise".Nejprve mé myšlenky směřovaly k 318is,ale jak jistě víte, tak pokud bych měl jezdit město za 10-12 s iSem,nebo o 2 litry vice tak zvitězila představa o silnější a mnohem sportovnější motorizaci.A padlo to nečekaně na 325i s vanosem.Sešel se měsic s měsicem, peniozky se naspořily a mohl jsem se vydat do 3. Říše pro mě vysněné BMW.První kontakt s prodejcem proběhl již v čechách a to tím, že jsme si auto rezervovali.Vyrazili jsme z Č.B. kolem 4 hodina rano a vydali se směrem Ingolstadt->Hohenwart.......Po dojeti na misto,ktere bylo situovane v nějaké průmyslové zóně ,jsme padli na prdel.Na vratech bazaru turcká a řecká příjmení.Kolega ,opravdu nomen omen, jméem Němec zavolal Turkovi,který přijel asi za 45 min.Vokoukli jsme auto zvenku......nad ocekavani vypadalo opravdu zachovale.Nasedovala prohlidka vnitrku a nastartovanai motoru.Zněl famozně.Vnitřek i celková zachovalost a štítek v motoru o vyměně oleje před 10tkm v roce 2007 neznačovalo, že se nebude jednat o nějakou levou......veškerá elektronika fungovala.
Po příchodu do kanclu bazarníka se kolega Němec optal na cenu a mne padla čelist na podlahu.Z půvadních 2900E dal cenu na 2600E.Já jsem ho ihned vzal.Následovala projížďka při které se bazarník zmínil o tom , že to má AC Schnitzer pozvozek a zadní tlunič od Eisenmanna.......proběhla na výbornou,žádné rázy "zezadu",brzdy,řízení jediné co bylo zklamáním byl malý tah motoru(v tu dobu jsem si říkal, BMW nwmá spodek, bude to tím).Po viřízení formalit s převozkama jsme mohli valit gerade aus Tschechien........
Co se týče jízdních vlastností, tak na ty nemuzu nadavat ani v nejmenším.Brzdy jsou docela ostre,podvozek rychlejsi než motor,řízení intuitivní a velmi lehké.Na zvyknutí si na roměry a vytvořit si nějaký odhad mi stačila 1 jizda ve městě.Dá se říct, že nebyl nejmenší problém.Výhodou je ale mít vzadu křídlo, jinak neni na viko vůbec vidět a znesnadňuje to couvání,a to dost.
Asi ale každého zajímá jak to jede.......jedním slovem nálož.Motor je do 3000 ot. lenivější spíš jako nějakej dvoulitr ale po přitlačení plynu ke 4.200 otáčkám nastává exploze výkonu.Zde je max. točivého momentu a máte nabito ostrými.....motoru zhrubne zvuk a ochotně táhne až k omezovači na 6500 otáčkách.
1 60,2 95 ,3 141,4 192,5-> (rychlostni stupeň x max. rychlost)
Silné stránky
-strmější sportovní řízení
-přesný tvrdý podvozek
-řadový 6ti válec 2.5 litru s 192 koňmi
-zvuk a točivost pohonné jednotky
-samosvorný diferenciál LSD 25%
-prostě BMW-srdcovka
Slabé stránky
-mooooožná vyšší spotřeba
-kvůli sportovnímu podvozku je nízko a nemohu zaject do garáže
-jak jedna spolužačka podotkla, "kam dáš kočárek,Pavlí"? ,
není to rodinné auto
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
V ČR se začala objevovat zvyšena spotřeba kolem 16ti litru ve městě+onen slabší tah na spodku.Návštěva ACR Auto v Č.B. si vyžádala dignostiku a tam odhalili špatnou lambdu a váhu vzduchu.Obě položky cca 20 000 kč.
Servisák řek, že ať vyměním nejprve lambdu,že u špatná váhy auto nejede, má výkonové díry atd.Lambda vyměněna a spotřeba padla na 14 litru, což při jízdě 50 po městě na 4. rychl stupeň nic-moc.Dale se začaly objevovat problemy s volnoběhem a vše směřovalo k výměně váhy vzduchu.Nakonec byla sehnána jetá za 2000kč.Auto jakoby brutálně ožilo.Motor táhně jak má a jede jako pila....ACR Auto servis na mne neudělal dobrý dojem.To samé i bez diagnostiky mi sdělili chlapi z Klubu,tímto jim chci poděkovat.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Prodejce, i přes to, že byl Turek se choval velmi profesionálně až kamarádsky a nebyl problém s jednáním.Ochotně zařídil pojistku a převozní značky.
Tuninig
Eisenmann koncový tlumič,AC Schnitzer podvozek
Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 325i (E36)
- Re: Re: Fotky 02.12.2008 08:30
- Re: Fotky 01.12.2008 21:12
- Fotky 01.12.2008 11:08
- Němčina 30.11.2008 20:38 Ondřej Šámal
- Hodnocení 30.11.2008 20:35
- Re: krasavec 30.11.2008 20:33
- Re: Re: dopln 30.11.2008 19:59
- Re: dopln 30.11.2008 18:20
- dopln 30.11.2008 14:58
- a co fotky? 30.11.2008 12:45 Luko81
- krasavec 30.11.2008 11:29
Další vozy BMW řada 3
-
BMW řada 3 (1995) Majitel: TritonX
Přidáno: 7.1.2017 210 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1994) Majitel: fusionman
Přidáno: 3.6.2014 78 Majitel 9.92 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1996) Majitel: parkoviště
Přidáno: 20.4.2010 3610 Majitel 9.91 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1995) Majitel: Parda71 (BMWfans)
Přidáno: 1.10.2009 739 Majitel 9.90 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1995) Majitel: Mi.7o
Přidáno: 23.12.2009 228 Majitel 9.89 Uživatelé