Recenze
BMW řada 3 E36 323i
Technické info
Přezdívka auta Baworáček Rok výroby 1996 Koupeno ojeté najeto [km]:142000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2494 výkon [kW]: 125 kroutící moment [Nm]: 245 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8 maximální rychlost [km/h]: 227 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 18 * pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 9
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "///Mates".
Začnu trošku historií... Už u jako malýho kluka se u mě objevila ''láska'' k automobilům všeho druhu, čím starší sem byl tak se mi tříbil vkus až sem se zamiloval do třech obyčejně neobyčejných písmen jedné Bavorské automobilky BMW a ani ne tak do těch písmen jako do automobilů této značky:) Ale na druhou stranu sem si vždycky říkal že na takovýhle auto nikdy nebudu mít peníze... Jenže doba se za pár let změnila, a auta přestávají mít takovou hodnotu a jelikož sem dokončil zdárně školu:D a začal pracovat, tak sem si hned začal šetřit na svůj SEN v podobě BMW (to se psal konec r. 2008)po necelých 2 letech šetření a odpírání si všeho možnýho:D a nervózního prolézání německých mobile.de a autoscout.de sem si dne 12.2.2010 konečně ukojil své chutě:D
Něco k dovozu:
Auto sem si jednoduše vybral na mobile.de a s dovozem mi pomáhal kamarád z BMWklubu.cz (Jawák)měl sem vybraný tři auta a ze tří sme se rozhodli pro tohoto krasavce z Lipska... Měl sem jen pár požadavků co mělo splňovat (motory 323i bo 328i, coupe a klima, nejsem náročnej:D) Kamarád v týdnu několikrát volal bazarníkovi do D všechno potřebné vyzjistil a auto zamluvil na pátek 12.2.2010. Nemusím ani říkat že zbytek týdne sem nemohl ani usnout...:D Pak konečně přišel pátek a v cca 1:30 ráno sme vyrazily Jawákovou 528iAT směr Leipzig ráno kolem 7hod sme byly na místě před bazarem s dostatečnou časovou rezervou. Skoukli sme auto a jelikož bylo na letních tak se domluvilo přehození v servise a jelikož i svítila výměna oleje tak se olej nechal vyměnit taky, aby se zbytečně nemrvil motor na tak dlouhé cestě domů. Po servisu sme ještě chvilku počkali na převozní značky, byl to na magistrát vyřizovat bazarník a pak sme se honem vydali na cestu zpět domů:)
Tak a teď konečně něco k autu, jedná se o BMW 323i, modelové řady e36, karoserie ve verzi coupe, barva Bostongrün metalic, r.v. 10/95 model 96, obsah 2494ccm řadový šestiválec (M52B25) který disponuje silou 125kW (170koníků):)
Výbava:
dvouzonová automatická digiklima, 2x bag, přední mlhovky v nárazníku, okna a zrcadla v elektrice a s výhřevem, volant a řadička v kůži, centrální zamykání+ origo v BMW dodělaná dálka, nichtreaucher packet, kožená loketka, hlavové opěrky na zadních sedadlech, zimní kola jsou na originál alu BMW 15'' a letní jsou 18'' BBS RX oboje se skoro novejma gumama.
Silné stránky
+ hodně silná stránka autíčka je určitě motor, šestiválec má sametový chod a od vyšších otáček dokáže rozpoutat solidní peklo...:))
+ tužší ale přesné řazení:)
+ kvalitní dílenské zpracování
+ příplatkový hi-fi system 4xrepro vepředu a 4x vzadu (na ty leta co je v autě už tak nezvládá basy, naštěstí nejsem typ co musí mět hudbu na plný ''kule'' a basy div nevyletěj okna
+ vychytávky které předběhli dobu jako např.:
*dvouzonová digiklima
*VANOS- variabilní časování sacích ventilů
*bezrámové dveře s odksokem okénka při otevření dveří o cca 5mm dolů a po zavření dvěří následnému zatažení zpět pod gumu těsnění... a mnoho dalších
*přední kapota na plynových vzpěrách
+ další plus bych viděl v nadčasovám designu celého auta, na to že nám bude 15let tak se spousta lidí za námi otáčí...
Slabé stránky
- tužší spojka
- málo odkládacích ploch v interiéru a opravdu malá schránka před spolujezdcem
- stěrače postrádají cyklovač, hodilo by se pár cyklů stírání navíc:/
- od stěračů všechen bordel jde s čelního skla přes řidičovo, hlavně v zimě značně nepříjemné...
- obrovskej mrtvej úhel ve zpětnejch zrcátkách:/
- nejhorší vysledky má e36 v crash-testu (pro řidiče) http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx
- a asi to že i tak starý auto pořád láká vandalský zmrdy kterejm není nic svatý, přesto že je auto vetšinu času v garáži tak mě už stačil záhadným způsobem zmizet znak z přední kapoty...:///:(
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
auto si servisuju sám v práci v servise jelikož dělám jako mechanik- karosář a zatím se objevují jen samá drobnosti, nic závažného
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Auto je z Říše a mnozí ''handleři'' říkájí že auto od turků, arabů a podobnejch prodejců z německa zásadně nebrat.
Osobně můžu říct že já auto mám od Araba, a je to mazel.. Možná sme měli štěstí že jsme na takovýho narazily, kdo ví.
Moje rada zní nezavrhnout auto jen proto že ho prodává nějakej ''barevnej'' hlavní je ho projet kouknout na nosníky jestli nejsou poškozený a tahaný a ty klasický místa kde bejvaj ťukance a pokud to není zbořka svařená ze dvou aut s vylítaným motorem tak ''barva'' bazarníka je to poslední co vás může zajímat... :)
prej ''Tuning'':D
nic takovýho jako tuzing neplánuju, jen od předchozího majitele sou provedeny nějaké úpravy ale jen decentní:D Je tam komplet sportovní podvozek KW varianta 2 se stavitelnou výškou a tuhostí, letní kola BBS RX 18'' vzadu doplněny o duralové podložky od Powertech.de (20mm),laděný nerez výfuk FOX s dvěma kulatýma koncovkama, vložka filtru K&N a přední nárazník z M3
Novinky v recenzi
Narozeniny
Před dvěma dny tj. 12.10.2010 (b.j. 12.10.1995) Báwko oslavilo svoje 15 narozeniny...:)) Hepy brzdej tujůůůů :))
geometrie náprav
Nechal sem v Boskovicích u Macíka udělat sbíhavost na laseru..., za 600,-:)
tak sem nechal kompletně vyčistit a naplnit klimatizaci 1300,- je dle mě pěkná cena:):D
panel digi klimy OPRAVEN
tak dnes sem konečně poskládal zpět panel ovládání klimošky, v autě se bez toho jezdit nedalo, nahodilo to nějakej nouzovej režim a foukalo to naplno a jen strašně horkej vzduch..:/ ale už pohoda, je fajn když to funguje jak má a jak si to člověk namačká...:D
tak mě taky potkal vadnej kondík
od koupě se mě náhodně vypínal a zapínal panel klimy, chvilku to jelo pak zas ne, tak sem se na to vrhl dle návodu, rozebrat to byla pohoda, teď čekám až mě známej mikro pájkou přepájí ten kondenzátor... pak dám echo jak to valí:)
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Encyclopedia&op=content&tid=186
Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 E36 323i
- Krása 20.02.2012 21:56 old.school.rska
- BMW e36 01.03.2011 18:33 Quake44
- Re: Krása 28.09.2010 18:56
- Krása 19.09.2010 22:38 Bud
- Re: kola 08.05.2010 21:40
- kola 05.05.2010 20:28 immortal
- M-nárazník 21.04.2010 20:59 Mira328i
- Re: Re: Hodnocení 21.04.2010 20:38 David Kos
- Re: Re: Re: Re: vítám další e36 21.04.2010 19:17
- Re: Hodnocení 21.04.2010 18:48
- Re: Re: Re: vítám další e36 21.04.2010 18:43 Mira328i
- Re: Re: vítám další e36 21.04.2010 18:39
- Re: Re: Re: Re: vítám další e36 21.04.2010 18:34
- Re: Re: Re: Re: vítám další e36 21.04.2010 18:27
- Hodnocení 21.04.2010 15:01 David Kos
- Re: Re: vítám další e36 21.04.2010 12:34 Mira328i
- Re: vítám další e36 21.04.2010 12:18 Chobot
- Re: Re: Re: vítám další e36 21.04.2010 12:05 Mira328i
- Re: Re: Re: BO !! 21.04.2010 08:57
- Re: Re: Re: BO !! 21.04.2010 08:35
- Re: Re: vítám další e36 21.04.2010 08:31
- Re: Re: vítám další e36 21.04.2010 07:47 Mira328i
- Re: Re: Re: BO !! 21.04.2010 00:00 presscott
- Re: Re: BO !! 20.04.2010 23:56 Ondřej Šámal
- Re: Re: BO !! 20.04.2010 23:54 Vampix(Diesel Power)
- Re: Re: Re: BO !! 20.04.2010 23:51 presscott
- Re: Re: BO !! 20.04.2010 23:38
- Re: BO !! 20.04.2010 23:33 presscott
- Re: BO !! 20.04.2010 23:09
- BO !! 20.04.2010 22:57 esenbe
Další vozy BMW řada 3
-
BMW řada 3 (1995) Majitel: TritonX
Přidáno: 7.1.2017 210 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1994) Majitel: fusionman
Přidáno: 3.6.2014 78 Majitel 9.92 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1995) Majitel: Parda71 (BMWfans)
Přidáno: 1.10.2009 739 Majitel 9.90 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1995) Majitel: Mi.7o
Přidáno: 23.12.2009 228 Majitel 9.89 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1993) Majitel: parkoviště
Přidáno: 9.5.2008 299 Majitel 9.89 Uživatelé