Recenze
Volkswagen Golf
Technické info
Přezdívka auta Varoš Rok výroby 2002 Koupeno ojeté tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 66 / 90 * kroutící moment [Nm]: 210 / 339 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 17 * pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.5
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "roti".
KOUPE VOZU:
V breznu 2009 jsem si poridil meho mazlicka. Kdo si mysli, ze dovest si auto z Wermachtu je pohoda, tak je na omylu. Projel jsem Nemecko od Kasselu az po Heilbronn, pres Drazdany, Leipzig, Frankfurt a Nürnberg a docela jsem byl otravenej. V Nemecku uz kseftu s autama vladnou snad uz jenom Turci a nekteri jsou fakt hovada. Auta zaprasena jak cikanskej barak, otevreny plny popelniky, smradlavy, no des! A hlavne pristup ve smyslu "co jako po me chses, tady mas klice, podivej se na to a neotrvuj me" !!!
1. golf stribrnej, bez klimy, manual okna, ale zase sibr. byl drobek orezlej, mozna strikanej a docela kouril. sice cena 3.000€ ale jel jsem dal. Dalsi u Frankfurtu. Cernej, klima, elektrika (po telefonu rikal jako jo skrabance, ale motor a prevodovka, resp. interier super stav). no byl sem tam skrabanecek, ale to by nevadilo. pak trosku nesedelo svetlu kvuli mensimu skrabanecku. plasty v interieru byly docela poskrabane takze zkusebni jizna a dobrel pocit jsme nemeli pri prudkem pridani plynu se auto jakoby trosku traslo, hucelo z. lozisko a brzdilo to hodne slabe a i pri stani a brzdeni, se pedal propadal az na zem a jeste tam neco bouchalo. ok to by vsechno slo, cena 3.600€, ale dalo by se neco snad slevit a uz jsme toho mely plny zuby. tak jsme prijeli do autohause, kouknu pred auto a pod naraznikem kape nemrzka takzte tesneni pod hlavou nebo praskla hlava. pri otackach se uplne nafukovala hadice a do nadobky valila uplna pena. takze nic, to by byl velkej boj po ose. odtahovka v nemecku=2x zaplaceny auto:(
uz jsme chteli ject do cz a podivat se na weby a poradne promyslet. ale nakonej jsem jeste zajel do heilbronu a tam cekala ta krasavice
auto vypucovany jako novy, nikde zadny zvuky, nic neklepe, proste jako novy auto. servisovano u vw do 10/2008. sice ma to QG1 a motor ma 270.000km, ale jsou to poctive km a motor jede jako hodinky!
je to v elektrice a s man klimou. klimatronik jsem nechtel, blbe se mi ovlada. z auta jsem max spokojenej!!!
Jinak v nemecku 200km se podivat na dalsi a dalsi auto neni zadna veda, ty dalnice pres celej Wermacht jsou proste super!! Ale kdo si mysli, ze si najde na netu tu krasavici, zajede pro ni a auto je 1A, tak to musi bejt jooo hodne velka nahoda!
My tam byli 2 dny, pac nam uz v 16.00 nikdo cisla neudelal, ale zdejsi Gasthofy za napr. 18€ i se snidani jsou na luxusni urovni! Lepsi nez JHB! Doporucuji!
JAK SEL CAS:
Casem jsem si auto vymazlil tak, aby se mi libilo a byl s nim spokojenej. V první rade se poridily alu kola AEZ 8x17 a pneu Goodyear F1 225/45 ZR17, pak sportovni podvozek Eibach a cerne folie opet SunTec, ktere musim mit v kazdym aute, protoze rozdil teplot vaseho obliceje pri letnim slunci je vic nez markantni a soukromi ve voze maximalni! 66kW neni zadna raketa, takze prisel na radu vykon. Zaklad kazdeho zvysovani vykonu u TDI jsou patricne vykonne vstriky a ja zvolil Bosch P764 a zaroven nechal poladit software vozu tzv. chipem :) Nikdy bych to nedaval garaznikovi, takze mi to provedl MVOLESKO z chipforum.cz a musim rict, ze pristup, cena a vysledej=moje spokojenost. Pote sel na radu kat a egr ventil, ktery nehoraznym zpusobem cernym mazutem zasira sani motoru! Po osetreni techto dvou veci auto jeste vice ozilo a slo rychleji vodspoda. Tyto upravy samozrejme nenechaly v klidu spojku a casem bylo znat, ze uz nestaci drzet tempo. Takze se vymenila seriovou dvouhmota za jedmohmotu z ATD a lamela se nechala preoblozit sportovni HDS. A bylo to kurna znat! Jeste jsem planoval vetsi turbo z ARL 110kw, ale k tomu uz nedoslo.
Kdyz auto zacalo jet, tak jsem se pustil do hi-fi. Nic jsem nedelal po kouskach, takze jsem to vyresil vsechno hned. Koupil radio Alpine, repro Helix a Magnat, SW a metry ruznejch "kabelu" :) V prvni rade jsem vytlumil vsechny 4 dvere a udelal poradnou ozvucnici, natahal kabely (plusovej od baterky, pak audio do vsech dveri, signalni ke dvou zesilovacum, atd. Vsechno me to trvalo asi 14 dni, ale vysledek stoji za to! Audio prednes je skutecne paradni! Pak jsem si jeste udelal radost orig. lampama Hella Black, ktery k tmavymu autu skutecne ladi! Na aute se udelalo jeste dalsich x a x veci, ale to by bylo na hodne dlouhy psani...:)
I kdyz je to rok 2002, tak GIV vypada porad stale pekne a robusne. Ja byl s nim nad miru spokojen a nikdy, pisu nikdy me nezklamal nebo nenechal na holickach!
PRODANO :(
Přidat názorDiskuse: Volkswagen Golf
- Fesak 14.12.2009 13:25
- Re: turci 24.10.2009 10:21
- Re: Re: Re: turci 23.10.2009 23:20 brizak
- Re: Re: turci 23.10.2009 18:42
- Re: turci 23.10.2009 12:27 brizak
- turci 23.10.2009 10:02
- Re: kat 23.10.2009 07:28
- Re: aha 23.10.2009 07:27
- aha 22.10.2009 21:10 Sammy
- kat 22.10.2009 16:38 Nicco
- Koupe auta v DE 22.10.2009 14:42
Další vozy Volkswagen Golf
-
Volkswagen Golf (2003) Majitel: parkoviště
Přidáno: 14.9.2008 19910 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Volkswagen Golf (2000) Majitel: parkoviště
Přidáno: 28.2.2008 3710 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Volkswagen Golf (2001) Majitel: TurboSlečna
Přidáno: 27.4.2008 22210 Majitel 9.87 Uživatelé
-
Volkswagen Golf (2003) Majitel: parkoviště
Přidáno: 10.6.2010 3710 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Volkswagen Golf (2002) Majitel: parkoviště
Přidáno: 8.5.2007 249 Majitel 9.83 Uživatelé