Recenze
Seat Leon 1,9 TDI 81 kw 110 koní
Technické info
Přezdívka auta Seat Leon Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:85000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 81 kroutící moment [Nm]: 235 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.7 maximální rychlost [km/h]: 193 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 340 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.7
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "rasto_d".
Auto som kupil v maji 2005 v autobazare. Bolo dovezene z Rakuska a malo 62000. Auto pouzivam kazdy den. Je to model sport, 4x airbag, klimatronic, tempomat, abs, brzdovy asistent, 4x elektricke okna, 8x repro, el.zrkadla, laktova opierka, anatomicke sedadla, tonovane skla...Na karoserii a motore nie su ziadne upravy. Auto je spolahlive, zatial ziadne problemy.
Silné stránky
Výbava auta, spotreba, funkcnost... S autom jadzim kazdy den v meste a jazdim s lahkou nohou na plyne - takze spotreba v meste je cca 5,2 l/100km. Mimo mesta sa s lahkostou da jazdit za 4,3 l/100km. Predné sedačky sú tvarované, majú dobré bočné vedenie a aj po dlhšej ceste nemám problém v nich sedieť. Ďalšia dobrá vec je lakťová opierka, svoje využitie nájde nielen na dialnici ale aj v meste. Potom tu je originál rádio Aura na cd s celkom slušným zvukom a výkonom, ktorý živý 8 reproduktorov. Na počúvanie pri jazde do práce to úplne postačuje. Po sklopení zadných delených sedadiel vznikne celkom slušný veľký priestor. Ja ho využívam hlavne na prevoz bicyklov a nejakej tej batožiny - viď foto.
Slabé stránky
Sem tam niečo zavrže v interieri. A aj predna naprava občas vŕzga.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Nikdy som nenavštevoval autorizovany servis, poznam jeden dobry servis kam chodievam - poradil mi ho znamy, ktory tam chod 5 rokov. Ja som tam bol iba raz - vymienali mi predny silemblok (material + praca 400sk / cca 20 minut). Asi pred týždňom som si vymieňal zadné brzdové platničky a dal som si presústružiť kotúče. Platničy ma stáli 1050 sk a presústruženie 100 sk. V servise by to stálo asi oveľa viac. Na Leone sa dá urobiť zopár vecí aj bez servisu.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Auto bolo kupovane v autobazare. Ked som ho kupoval, urobil som si skusobnu jazdu v okoli na trase ktoru som chcel absolvovat ja. Nerobili na mna ziadny natlak, vsetko som si poriadne poprezeral, vyskusal...
Novinky v recenzi
Cestou na dovolenku mi prasklo čelné sklo. Začalo to malou dierkou v skle po kamienku. Prasklina hneď praskla cca 25cm. Vonku bolo cez 40 stupňov a vnútri išla naplno klíma. Ideálne aby prasklina pokračovala ďalej. Aj pokračovala. Neostávalo mi nič iné, ako sklo vymeniť. Predbežne som rátal 10000 sk. Obvolal som firmy čo sa týmto zaoberajú a skoro všade bola tá ista cena. Nakoniec ma to vyšlo na 9180 sk, v cene bolo sklo, lepidlo a práca. Ráno som došiel do firmy kde som nechal auto a poobede o 15tej bolo všetko hotové. Prelepili mi aj dialničnú známku (vyzerá to všeliako). No čo už, aj takéto veci sa stávajú. :-)
5.7.2007 som sa vybral na dovolenku do chorvátska, konkrétne na ostrov CRES. Cesta z Bratislavy na Cres má 640 km. V aute sme išly 4 dospelé osoby a kufor bol plne naložený. Natankoval som až po okraj a vyrazil som. Cestu som zvolil cez Maďarsko (prechod Letenye) a v chorvátsku som išiel smerom na Rijeka - Krk - Cres. Najhoršie cestovanie bolo cez Maďarsko, v každej dedine 50 a v každej tretej sa vyskytla aj 30. Aj cyklisti by ma predbehli... O to lepšie to bolo v chorvátsku. Od hraníc až po Rijeku je pekná dialnica.
Cez maďarsko sa rýchlo ísť nedalo, takže ani spotreba nebola veľká. V chorvátsku som volil na dialnici 120 s tempomatom ale keď prišli prvé kopce tak som ho vypol. Na ceste späť som zvolil na väščom úseku v chorvátsku 140 a aj tak som mal pocit že jazdím najpomalšie. No a aby som nezabudol celou cestou bola pustená klíma lebo teplomer vonku ukazoval cez 30 stupňov. Auto malo celú cestu dobrý ťah, nebol problém predbiehať aj do kopcov (2/3 ciest v chorvátsku bola cesta do kopca a z kopca), teda žiadne problémy. No a na záver: spotreba za 1340 km = 5 litrov nafty na 100 km.
Přidat názorDiskuse: Seat Leon 1,9 TDI 81 kw 110 koní
- Nazdar 12.05.2010 10:43 Chobot
- komfort 20.03.2008 13:40
- komfort 17.03.2008 16:12
- Re: 10bodíků 22.02.2008 15:10
- Re: Maxi DOT 22.02.2008 15:08
- 10bodíků 04.02.2008 18:55 elpe69
- Maxi DOT 15.11.2007 20:44
- ako tam dat bycikle 02.08.2007 07:45
- ako tam dat bycikle 30.07.2007 12:55
- Re: Re: 81kW? 30.06.2007 19:14
- Hodnocení 30.06.2007 13:52
- pekne auto 29.06.2007 15:58
- Re: 81kW? 29.06.2007 08:59
- Pěkné 29.06.2007 08:56
- Re: hmm... 29.06.2007 08:54
- Re: spotreba 29.06.2007 08:52
- Re: Re: Re: 81kW? 28.06.2007 23:11
- Re: Re: 81kW? 28.06.2007 23:01 Special-line
- Re: Re: 81kW? 28.06.2007 22:59
- Re: Re: 81kW? 28.06.2007 22:58 WNC1988
- Re: 81kW? 28.06.2007 22:55
- Re: 81kW? 28.06.2007 22:44 Special-line
- 81kW? 28.06.2007 22:39 WNC1988
- Pěkné 28.06.2007 21:11 milic
- slabost 28.06.2007 20:51 Aischylos
- hmm... 28.06.2007 20:18
- spotreba 28.06.2007 16:00 sTiLL
- Fešák 28.06.2007 10:40
Další vozy Seat Leon
-
Seat Leon (2007) Majitel: FRPE
Přidáno: 27.11.2009 31501 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Seat Leon (2011) Majitel: erbe
Přidáno: 3.2.2011 2019 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Seat Leon (2008) Majitel: jumper (Modo Team)
Přidáno: 21.7.2008 42510 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Seat Leon (2010) Majitel: hanka.black
Přidáno: 29.5.2010 4010 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Seat Leon (2009) Majitel: Martin_Beneš
Přidáno: 27.6.2009 6910 Majitel 9.91 Uživatelé