Recenze
Technické info
Přezdívka auta Opel Astra G Rok výroby 1999 Koupeno ojeté najeto [km]:156000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1700 výkon [kW]: 50 maximální rychlost [km/h]: 158 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ondra-.".
Má astra: když jsem se rozhodoval co jsi koupím za auto v kombíku,protože jsou vetší než sedany a nechtěl jsem nějakej kotrmelec kterého převrátím hned v první ostré zatáčce.Po dlouhém hledání na netu sem narazil na tohoto opla (původně radši bych nějaké auto od wv,na práci jsou mnohem lepší výměny olejů.rozvodů...) no budiž to bych nohl jmenovat až do půlnoci.
Tak jsme jeden den vyrazili omrknout mou již zmíněnou astru k panu K.(bydlel v severních čechách).Astra nadchla svý tvarem a celkem bez korozi az na spodni rameno(začíná pomalu korodovat)a hodne v slušném stavu s ohledem na "motor" a prostor uvnitř.Proč tem motor?No protože motor německý 1,7 td nevíři moc velkým výkonem 70 koní po okolních silnicích bohatě stačí ale jízda po dálnici tak okolo 130 km/h motor se hodně vytáčí a nechce už "táhnout" ztrácí hodně na vém výkonu.Jinak s autem tatím žádné poruchy nebyly uvidíme časem.
Silné stránky
Brzdy: původní brzdy od předchozího majitele značky Starline absolutně po delší jízdě nebrzdili zastavit z pouhých 50 km/h veliký problém.Nikomu nedoporučuji montovat tyto brzdy na auta.
takže se hned začal s výměnou brzd a destiček za značku Ate.Rozdíl je hodně veliký a nedá se to srovnávat s přechozím typem.Boužel na zadní nápravě jsou ty samé značky také komplet brzdy vyměna bude řešena až budu mít vetši počet financí.A také byla provedena výměna motorového oleje.
Interiér je celkem slušně zpracován.Veliké plus na přehled budíků.
Slabé stránky
Motor by mohl mít pár koní na víc,ale po okresních silnicích to výkonově stačí.
Volant by mohl mít lepší zpracovaní.Boužel při malé vlhkosti rukou klouže docela nebezpečně.A také sedadla by mohli mít lepší boční vedení.Jsou docela ůzká.
Není znát nástup turba.Ale do kopce neztrací nějak razantně na výkonu.Po přehození váhy vzduchu jede lépe.(viz níže)
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatím žádné velké problémy nebyli až na tu již dříve zmíněnou výměnu brzd.
po dlouhé době zase píši.(nebyl čas)
Když jsem potřeboval najdnou auto ejhle po po pouhých 3 kilometrech mi přestal dobíjet altrenátor.Strašný ingeníři z oplu boužel hodili do tétéo astry servo elektrické takže jsem byl bez posilovače.Ono taky řídit toto auti s gumama 195/50 R15 trochu záběr na fyzičku ale není to tak strašné.Tak jsem se pustil so vyměny alternátoru.Odešel regulátor a diody.Tak jsem nakoupil nové složil dohromady a hodil do auta.Nastartoval a kontrolka svítila stále.Ach jo znovu ven tentokrát sem to stíhal s rozebráním alternátoru za 20 minut a všimnul jsem si že váha vzduchu je daná opačne již od předchozího majitelel tak sem ji prohodi(a já pořád proč mi občas svítí kontrolka elektroniky motoru :) )No auto už zase jezdí po dlouhé době a vykon šel malinko nahoru je znát že 4 i 5 táhne lépe a spotřeba šla znatelně dolu minimálně o 0,8- 1 litru dolů.Dříve moje reálna průměrná spotřeba byla 7,5 litru na 100 km.Zpět k alternátoru znovu sem ho rozrbral a zjistil že regulátor nefunguje takže sem ho poslal na reklamaci která byla úspěšně přijata.Nyní zase jezdím.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
S pánem jsme se dohodli bez problémů.
Jen jedno upozorněni nechal jsem si dělat rozvody u Auto Nétek Teplice.Minulý týden jsem jel do Č.Budějovic a najednou v autě to zacharstilo a rozpadla se vodní pumpa.Hned co jsem přije domů kouknul jsem do servisky na rozvodech sem měl najeto necelé 3000 km.Tak jsem to o víkendu rozebral a zjistil že VODNÍ PUPMA NEBYLA MĚNĚNA JAK ZAPSAL NA ŠTÍTEK OD ROZVODŮ!!!!!!!jediný štěstí že řemen neskočil.Takže jak jsem již podotknul vodní pumpa neměnena(měla najeto 160 000 km) ale kladky a řemen byly nové.NECHÁPU KOMU UBLÍŽÍ INVESTOVAT 1500 KČ DO VODNÍ PUPMY.Takže už v žádném případě to tam to doho servisu nedám!!!
Štěstí že jsem včas vypnul motor protože tomu moc nescházelo a potřeboval bych jinou hlavu páč by to byla solidní rána na ventily.
Protože ty ing. z ophlu toto nedomysleli a pokud budete chtít vyměnit vačku (která má projetou drážku na HŮ typ motoru 1,7 xdtl) bude muset sundat hlavu protože ji jinak nesundáte!!Cena vačky cca 6000 kč.Nyní na to nemám ale až se pos.. hlava tak ji koupím.Toto je velmi známo u oplů protože používají nekvalitní materiál.
Přidat názorDiskuse: Opel Astra adam opel ag
- Re: Re: Ondroo 05.12.2009 16:43 FRPE
- Re: Ondroo 05.12.2009 15:17 Poustnik
- Ondroo 04.12.2009 17:59 FRPE
- Re: Tak místo opelu miniatury je tu Paroubek s omeletou..... 02.12.2009 20:24 FRPE
- Re: Tak místo opelu miniatury je tu Paroubek s omeletou..... 02.12.2009 20:24 Honza Mička
- Tak místo opelu miniatury je tu Paroubek s omeletou..... 02.12.2009 20:22 Poustnik
- Re: Fotokvalita 02.12.2009 14:54 FRPE
- Fotokvalita 02.12.2009 12:35 Sysoj Psojič
- Moje řeč 01.12.2009 22:54 FRPE
- Re: popleta 01.12.2009 22:50 FRPE
- popleta 01.12.2009 20:56 d.a.m.
- Mám asy rozbytej PC ... 01.12.2009 19:21 FRPE
Další vozy Opel Astra
-
Opel Astra (1994) Majitel: parkoviště
Přidáno: 4.1.2009 89 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Opel Astra (1995) Majitel: Fremen
Přidáno: 21.9.2010 109 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Opel Astra (1999) Majitel: parkoviště
Přidáno: 17.4.2009 39 Majitel 9.83 Uživatelé
-
Opel Astra (1999) Majitel: Stekli
Přidáno: 20.11.2010 37 Majitel 9.82 Uživatelé
-
Opel Astra (2000) Majitel: parkoviště
Přidáno: 30.4.2010 239 Majitel 9.80 Uživatelé