Recenze

9 Majitel

Opel Astra GTC OPC

9.73 Uživatelé

Hodnoceno: 131× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Opel Astra, foto 1 Opel Astra, foto 2 Opel Astra, foto 3 Opel Astra, foto 4 Opel Astra, foto 5 Opel Astra, foto 6 Opel Astra, foto 7 Opel Astra, foto 8
Opel Astra, foto 9 Opel Astra, foto 10 Opel Astra, foto 11 Opel Astra, foto 12 Opel Astra, foto 13 Opel Astra, foto 14 Opel Astra, foto 15 Opel Astra, foto 16 Opel Astra, foto 17 Opel Astra, foto 18 Opel Astra, foto 19 Opel Astra, foto 21 Opel Astra, foto 22 Opel Astra, foto 23 Opel Astra, foto 24 Opel Astra, foto 25 Opel Astra, foto 26 Opel Astra, foto 27 Opel Astra, foto 28 Opel Astra, foto 29 Opel Astra, foto 30 Opel Astra, foto 31 Opel Astra, foto 32 Opel Astra, foto 33 Opel Astra, foto 34 Opel Astra, foto 35 Opel Astra, foto 36 Opel Astra, foto 37 Opel Astra, foto 38 Opel Astra, foto 39 Opel Astra, foto 40 Opel Astra, foto 41 Opel Astra, foto 42 Opel Astra, foto 43 Opel Astra, foto 44 Opel Astra, foto 45 Opel Astra, foto 46 Opel Astra, foto 47 Opel Astra, foto 48 Opel Astra, foto 49 Opel Astra, foto 50 Opel Astra, foto 51 Opel Astra, foto 52 Opel Astra, foto 53 Opel Astra, foto 54 Opel Astra, foto 55 Opel Astra, foto 56 Opel Astra, foto 57 Opel Astra, foto 58 Opel Astra, foto 59 Opel Astra, foto 60 Opel Astra, foto 61 Opel Astra, foto 62 Opel Astra, foto 63 Opel Astra, foto 64 Opel Astra, foto 65 Opel Astra, foto 66 Opel Astra, foto 67 Opel Astra, foto 68 Opel Astra, foto 69 Opel Astra, foto 70 Opel Astra, foto 71 Opel Astra, foto 72
 

Technické info

Přezdívka auta ópécéčko Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:19000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 177 kroutící moment [Nm]: 320 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.4 maximální rychlost [km/h]: 244 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 19 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 11.4

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Dan3".

Výběr auta:
Jsme 3 a hledali jsme nástupce pro Vectru B r. v. 99 2.0.
Rozhodovali jsme se mezi SUV a nějakým rychlým hatchem. Nakonec si tata splnil sen sportovního auta.
Adepti byli Astra OPC, Focus ST, Volvo C30 T5 a BMW 120d.
Nejvíc nás nadchla Astra.
BMW už tu jezdí hodně a myslím si, že za 3 roky už by se nám okoukalo. Navíc to je diesel. Astra OPC je tu jen jedna.
Volvo nám připadalo malé.
Focus se mi líbil asi stejně jako Astra tak to rozhodl táta a vybral Astru.
Ještě jsme chvíli přemýšleli o Vectře OPC. Na videu na youtube byla hodně nedotáčivá, spotřeba by byla ještě větší a za 5 let by byla asi neprodejná.

ASTRA OPC
Jedná se o nejnovější model Astry GTC OPC 2.0 turbo v ardenské modré matalíze(OPC modrá). Ukrývá se v ní 177 kW(240 koní). Máme ji na 19" kolech. Dále má natáčecí bixenony, parkovací senzory(to okno vzadu je extrémně malé), automatické rozsvícení světel, hlavové airbagy, palubní počítač..

V článku ji nazvali modré kladivo a přesně to na ni sedí. Čekal jsem, že bude dravá, ale nečekal jsem, že až tak moc. Zatím jsem v silnějším autě neseděl tak nemohu porovnávat. Je plno aut s lepším výkonem ale minimum pod milion korun.

Jěště k prostoru v autě. Celkem v pohodě se tam vejde 5 lidí. Auto jsme nekupovali na další cesty a jezdíme maximálně 3, tak nám to vyhovuje.

Zvukový projev tohoto auta je ohromující. Slovy to ani nejde popsat..Kdo to chce slyšet ať se podívá na video, kde je sprint Astra OPC a Focus ST, nebo snad na srazu moje.auto.cz. Když už ne design tak zvuk otočí hlavy všem kolemdoucím. Je v něm cítit agrese a krásně slyšet zvuk turba. Někteří dokonce dělají prchají:-D V blízké době budeme montovat blow off ventil. Je to jen čtyřválec takže zvukový projev není až tak výrazný, dokonalý zvuk dělá až výfuk.

Auto budí pozornost. V létě na 19" a když se naleští tak se otočí dost lidí.. Vzadu jsme sundali znak opel a tak se stavá, že lidé ani neví o jaké auto jde a co OP znamená. Když je v zimě na 17ti palcových kolech a špinavá tak se za ní otáči většinou jen lidi OPC co se v autech vyznají.

Výkon:
Myslím si, že na předokolku je 240 koní až až. S autem se dá bez problému rozjet na dvojku. Při sprintu auto i na dvojku citelně podhrábne. Nejvíc se to projevuje na mokru. Elektronika při sešlápnutí plynu při výjezdu ze zatáčky má co dělat a už dvakrát se mi stalo, že na mokru při plném sešlápnutí plynu při výjezdu ze zatáčky mně auto prostě přestalo reagovat na plyn a výkon si dávkovalo samo. V zimě se na 17ti palcových kolech a na mokru nedá jezdit naplno. Auto je dost nedotáčivé. Ale když se s tím počítá tak se dá zkrotit. V létě na suchu a na 19tkách je to obrovský rozdíl. Zálezí na najetí do zatáčky ale dá se i bez ruční brzdy utrhnou astrě zadek. Všude čtu srovnání astry s Golfem R32. Na okruhu nemůžu posoudit ale sprint vyšel následovně:
Při 0-100 mě golf porazil. Měl jsem jen jeden pokus tak uvidíme příště :-) ale při 50-200 Astra vyhrála.

Při stisknutí tlačítka sport je odazva na plyn citělně vyšší. A při podržení tlačítka sport se vypne ESP.

Silné stránky

- Výkon motoru
- Nádherný zvuk
- Sedadla Recaro - vůbec v nich není pojem o rychlostech. V zatáčkách se nemusí spolujezdec ničeho křečovitě držet.
- Design
- 19"kola
- Tlačítko SPORT - po jeho zmáčknutí se podstatně zpevní podvozek, zvýší se celková citlivost ovládání a auto nepatrně klesne. Sebemenší pohnutí volantem je cítit. Auto drží v zatáčkách jak přilepené. Avšak při smyku si auto kola hlídá a případně ubere plyn.. Při podržení tlačítka 4sekundy se toto hlídání vypne.
- Zrychlení - je těžké dodržovat padesátku..
- Přesné řazení
- Malý aerodynamický hluk i při vyšších rychlostech. Před Astrou jsme měli Vectru B a je to obrovský rozdíl. Při rychlostech nad 180 se skoro nedalo poslouchat rádio..V astře je slyšet jen motor..Teda jen pokud je kvalitní silnice.. Na betonce např. u Vyškova slyším víc bubnování od kol..Ale za ty 19" to stojí.. Ty základní 18" nejsou nic moc..

Slabé stránky

- spotřeba - našpestí se po zajetí znatelně zlapšila, dřív jsme měli kombinovanou 15 a teď okolo 12,5. Při plynulé jízdě a při jemném zacházení s plynem jsme jeli 100km cestu za 8l.
- špinění kol od destiček
- nepřehlednost tachometru.Zrovna 30 a 50 jsou menší.90 a 130 tam vůbec není

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

V září 2009 skončila záruka tak se toho děsíme:-D

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Přístup dealerství byl velice dobrý, hned se nás ujali. U některých jiných značek si nás buď vůbec nevšímali, nebo nám jen dali prospekt. Pouze je potřeba počítat s dodací lhůtou minimálně 3 měsíce.

 

Novinky v recenzi

2.12.2007 00:00

Přidány fotky ze srazu

28.11.2007 00:00

1.12. je tuning sraz u Hradiska. Začíná v 14:00 a možná tam budou zase dvě Astry OPC

7.10.2007 00:00

Dnes proběhl první Astra OPC sraz v ČR. Fotky postupně přidávám. Později přijela i krásná Impreza.


Přidat názorDiskuse: Opel Astra GTC OPC

Další vozy Opel Astra



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
6

Pořád něco. Nové turbo, tlumiče. Nový imobilizér.

praktičnost
4

Nelze připevnit tažné zařízení, 3 dveře, málo ukládacích přihrádek..

prostornost
7

Překvapivě dobrá. Není to na několikahodinové cesty v 5 lidech, ale na popojíždění do 300km se tam pět lidí dobře vejde.

jízdní vlastnosti
9

Skvělá akcelerace, drží v zatáčkách..Jen na mokru se musí výkon na přední náhon citlivě dávkovat.

jízdní komfort
6

Na českých silnicích 6. Hlavně ji nesedí betonové dálnice..

provozní náklady
8
výkon motoru
10
spotřeba
5

Už se to začíná ustalovat na 10 a to ji zase moc nešetříme.

hlučnost motoru
10

Lepší než rádio..

kvalita sedadel
10

Recaro..Pevné a pohodlné..

brzdy
9
zavazadlový prostor
6





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…