Recenze
Technické info
Přezdívka auta Lancia Lybra Rok výroby 2000 Koupeno ojeté najeto [km]:163000 palivo: nafta počet válců: 5 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 2387 výkon [kW]: 98 kroutící moment [Nm]: 310 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 400 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "jena.h".
Zakoupeno letos v létě a sice se 155000km na tacháku, ale má daleko víc.... Jediná závada byla zadření startéru, vše funguje jak má a auto s přehledem zvládá i udanou maximálku 200km/h, ale svede daleko víc.... Motor 2,4jtd...
Silné stránky
Výbava, cena, cena a dostupnost dílů, vzhled, praktičnost a výborný motor s průměrnou spotřebou 6l na 100km v létě a 6,5l na 100km v zimě a nejmenší dosažená spotřeba na okresce 4,2l/100km.... kombinace automatické klimy s manuální, v zimě jezdíte jako s autem bez klimy... stačí stisknout tlačítko econ na panelu ovládání klimy a topíte, aniž by se spustil klimakompresor, vzduch proudící do kabiny se ohřívá na udanou teplotu, ale chladit se nedá, tato funkce je jen pro ohřev vzduchu... rychlí ohřev motoru na provozní teplotu.... v létě do 5km a v zimě do 10km.. pružnost, stabilita, odpružení, i při rychlosti 200km/h není v kabině nic slyšet a ovládá se perfektně a drží na silnici jako ďas... převodovka má delší rachlosti a rychlosti jdou krásně lehce, je hydraulická a řazení je přesné a bez sebemenší vůle v kulise, brzdy jsou více než perfektní, řízení je radost, do řízení se nepřenáší nerovnosti a výmoly, ale pořád cítíte jak se auto drží na silnici, auto je nedotáčivé a nikdy se nestalo aby mi někam ulítl předek, protože na volantu je krásně cítit jak pneu drží, nebo začíná ztrácet přilnovost k asfaltu...
Slabé stránky
relativně málo uložných prostor kabiny včetně dveří, kde dám jen taktak složený deštník a o schránce před řidičem nemluvě, kde dám pár maličkostí a navigaci a je narváno.... lybra má strašně malinký úhel otočení kol, tak že na otočení musejí být 3jízdní pruhy s tím, že ve čtvrtém auto stojí, mám za to, že udávají pro otočení něco okolo 12m.. ale to je dáno velkým motorem... dále plasty... u lybry mají strašně malou tloušťku, tak plasty na prazích a v kufru vždy prasknou.... světlomety.... v předu jsou relativně malé a málo osvětlují vozovku a okolí.... veliký problém je dvouhmotnostní setrvačník, který moc nevydrží a nový stojí 8-9tisíc a repas je cca za 4-5tisíc... bez asr počítejte s rychlím úbytkem vzorku na pneu, síla 140koní na 1385kg je víc než dost...
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
zatím jsem vše udělal sám doma.... :-)
Přidat názorDiskuse: Lancia Lybra
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy Lancia Lybra
-
Lancia Lybra (2002) Majitel: jardafox
Přidáno: 14.9.2016 410 Majitel 9.93 Uživatelé
-
Lancia Lybra (2001) Majitel: Daniel
Přidáno: 25.6.2012 1039 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Lancia Lybra (2002) Majitel: salazar
Přidáno: 29.10.2007 329 Majitel 9.77 Uživatelé
-
Lancia Lybra (2003) Majitel: PlumJelinek
Přidáno: 5.7.2009 710 Majitel 9.75 Uživatelé
-
Lancia Lybra (2001) Majitel: eMBébé
Přidáno: 24.9.2016 18 Majitel 9.67 Uživatelé