Recenze
Technické info
Přezdívka auta Lagik Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:178000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 24 objem [cm3]: 2946 výkon [kW]: 140 kroutící moment [Nm]: 267 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.7 maximální rychlost [km/h]: 235 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 452 pohon kol: přední
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ztomis".
Po dlouhém hledání auta tak akorád pro mě a po vyzkoušení mnoha značek a typů, jsem našel tohoto Francouza. Již jsem o tomto vozidle něco věděl, ale ne o motorizaci V6 24v. Takže první co bylo než se jelo pro auto do bazaru, jsem si o tomto typu zjistil co nejvíce informací. V bazaru stálo sotva 2 týdny a nebylo zrovna vidět že by některý z tzv. "prodejců" o auto nějak pečoval, ale tak tím lépe pro mne. Teď tedy k výbavě: 2x airBak, 4x el. Stah. oken, digi. klima, el. vyhřívané přední sklo + zadní + zrcátka, přední sedačky el. stavitelné, interiér kompletně v kůži, origo radio s 6cd měničem, origo zadní sluneční roletka, palubní pc, tempomat, syntezátor lidské řeči, dálk. centr. zam., orig. alu kola.....a ještě mnoho drobností oproti sérii..:-)A hlavní důvod proč jsem si auto koupil byl motor v kombinaci 5-ti stupňové manuální převodoky. Štěstí bylo, že auto bylo opravdu až na pár drobností v super stavu k tomu ten zachovalý napopraskaný, neošoupaný, kožený interiér. Prodejce šel na mnou požadovanou cenu, poté co jsem mu vysvětlil co vlastně prodává a že takový objem bude jen těžko prodávat..:o) Pak to šlo rychle, penízky-pojištění-přepis aa "Lagik" byl doma. Motor o výkonu 140 Kw postačuje k rychlé jízdě, ikdyž rychle se dá jet v podstatě s čímkoliv, nebudu zde popisovat jak všem ujíždím a jak jsem nejlepší na silnici a podobně blbé keci, jak to někdo s oblibou dělává:-) Nejpodstatnější je zrychlení cca za 7,5s 0-100km/h, max 240 km/h(papír.235) co jsem teda já zkoušel. Krásný tichý chod, zátach v kterýmkoliv rychl. stupni.
Kdo zvažuje koupi Francouza a nebojí se většího obsahu, zato třeba ale větší spolehlivost, můžu toto vozidlo jen doporučit.
Foto: http://ztomis.rajce.idnes.cz/Laguna_V6_24v/
Silné stránky
Motor: V-motor, vpředu napříč, 2946 ccm, vícebodové vstřikování
6 válců a 24 ventilů.
Výkon: 140 kW / 190 koní při 5750 otáčkách
267 Nm při 4000 otáčkách.
Rychlost: papírově 235 km/h
z 0-100km/h 7.7 s
Výbava: viz. článek:-)
Slabé stránky
Podvozek, přední rychle odchází, v zadu vlečná ramena na tomto vozidle jsou poddimenzovaná (ale co je to Francouz)
Cena dílů, např.:rozvody cca 13 000kč a dál radši nebudu jmenovat (s tím se ale musí počítat...:-))
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Doporučuji kontrolovat "svíčky" což u Vé-šestek je podstatné já je neměl vyměněné snad 130 000km a motor má potom mezi třema až čtyřma tisícema ot/min. výkonový pytel(prostě do třech to celkem jede a pak pauza bez výkonu a opět najednou to do vás kopne)Po výměně "svíček" vše v pohodě. Také volit správný motor. olej. Jinak na to jak všichni hatí francouze je auto naprosto super bezporuchové....;-)
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Prodejce?? dodneška je mi ho líto..:-)
Další vozy Renault Laguna
-
Renault Laguna (1999) Majitel: J_Design
Přidáno: 4.4.2011 129 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Renault Laguna (2000) Majitel: EfineSS
Přidáno: 27.12.2008 89 Majitel 9.86 Uživatelé
-
Renault Laguna (1997) Majitel: parkoviště
Přidáno: 7.7.2009 28 Majitel 9.86 Uživatelé
-
Renault Laguna (1999) Majitel: parkoviště
Přidáno: 25.4.2009 89 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Renault Laguna (1999) Majitel: parkoviště
Přidáno: 1.11.2009 210 Majitel 9.67 Uživatelé