Recenze

9 Majitel

BMW řada 3 318 (E30)

9.13 Uživatelé

Hodnoceno: 10× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8
BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 18 BMW řada 3, foto 19 BMW řada 3, foto 20 BMW řada 3, foto 21
 

Technické info

Přezdívka auta BMW 318 Rok výroby 1984 Koupeno ojeté najeto [km]:190000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1754 výkon [kW]: 66 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12.3 maximální rychlost [km/h]: 175 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 370 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Stenlie".

Auto jsem koupil ojeté od sveho bratra historie tohoto Bawora začala v německu kdy ho měl ve službách jeden německý baron . Poté byl koupen a přivezen do česka. A já jsem jeho už 4. a velmi spokojený majitel. Je to sice karbec takže by se dalo říct první Etříca co se vyráběla ale i přes to motor 1.8 M10 klape jak hodinky(tento motor se instaloval do BMW E21). Auto bylo pravidelně servisováno v autorizovaném servisu do doby než ho koupil muj bratr před 3 roky. To pak už bylo měněno všechno po domácku .
jediné co se na autě měnilo byly sedačky ze sportovního kupé IS spolu s tapecinungem . pružiny v předu z BMW 318IS a vzadu jsou sporty Einbach . auto jsme obuli na 205/55/15 na original BMW Alu BBS .auto dostalo na začátku tohoto roku nový černý lak který bohužel nebyl příliš kvalitně proveden takže lehké opravy laku budou nutné . Dutiny 2. majitel vystříkal montážní pěnou a zavařeny místa onemocněná korozí

Silné stránky

- nádherný nezaměnitelný vzhled E30 - Dokonalá klasika.
- Skvěle jizdní vlasnosti - je až neuvěřitelný co si s Baworáčkem mužu dovolit lec kerý novější auto by mohlo jen zavidět
- přesné řízení
- Perfektní výhled z auta
- přistrojová deska otočená k řidiči - vše přehledně uspořádáno
- neopomenu ani velicee slušnou hloubku podběhů - inženýři z Mnichova tušily že nezustane jen u malých rozměru pneumatik
- Motor M10 - výborný přístup k motoru ze všech stran (lepší než u škody 120)
- Pohodlné sedačky se sportovnějšího kupátka IS
- Veliký rejd
- nevím jestli to je silná stránka ale El.teleskopicka anténa ... na tu dobu to ...docela slušná machrovinka a i dnes to je docela pecka :-) při zapnutí rádia se začne vysouvat z kufru 1.2m dlouhá anténa

Slabé stránky

brzdy -při zahřátí odchází brzdný učinek
motor - karbec není žádná výhra v tomhle autě

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

servis není zapotřebí v tomhle si trošku šikovný člověk udělá všechno sám krom geometrie a takových věcí.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Bawor byl koupen přímo od majitele který auto měl puvodně pro svou mamku.... bohužel měl v inzerátu napsané že auto má motor M10 318i bohužel až po příjezdu přímo k majiteli bylo jasne že to vstřikování nemá ale nechtěli jsme se vracet 300km s prázdnou ... Majitel solidní o auto se staral ...ikdyž na pneu byly plošky a zgumovaný až skoro na slicky ...

Chystané upravy:

El. stahovýní oken (už mám nakoupeno jen to zapojit ) Tonování skel , byla by na místě i výmena motoru za silnější M42 318IS s tím je spojeno i výměna převodovky dále vyměna brzd zadní bubnové za kotouče a přední za vrtané ....kvuli chlazení . ale i výmena celé zadní nápravy za nápravu s kotoučema a s výměnou diferencialu za samosvor.

Tuning: výměna předního spojleru za M-tech 1
výmena zadního spojleru za M-tech 1
M3 zpětné zrdcátka
chromák je chromák ..

Napadá mě spoustu zajmavých věci snad se mi to podaří vám přiblízit alespoň pomocí fotogalerie v budoucnu :-)

 

Novinky v recenzi

16.9.2008 00:00

16.9.2008 Tak za dobu co jsem se sem z hloupých důvodů (zapomenuté heslo) stalo se toho vcelku hodně některé dobré věci jakož je namontování zadního spojleru Mtech I tak výměny předních kotoučů a některé špatné věci jako je nehoda a prodej který pak následoval . Jak se to stalo ? takto: Jednou kdy musela tříca opustit na pár dní garáž kvůli každoroční zabijačce :-) musela tříca stát na dvoře . když jsem jel do práce říkal jsem si co tak jed autem .. Ale nakonec jsem se od tohoto nápadu odratil tím že by tam nebylo kde zaparkovat a že za ten kousek cesty by se ani neohřál motor vzal jsem tedy kolo a jel na kole. Asi za 3 hodiny mi volá bratr že třícu naboural . Ani nevíte jak mě v ten moment bylo ... říkal jsem si jak jsem autu prospěl že jsem ho nechal odpočívat a neničil motor krátkou jízdou . V práci jsem to dlouho nevydrřel a jen se na to auto podívat jak dopadlo vídíte na fotkách . Škody nebyly tak velké a tak jsem si říkal že to nechám spravit rozpočet byl cca 10 000 na celou opravu . Nakonec jsem ale dostal nabídku z bratrovi strany která se neodmítá . navrhl mi že když si 10 000 připlatí koupíme "nové" auto . Na to jsem nemohl nekývnout a pak už to šlo ráz na ráz do týdne jsem měl doma Auto po které jsem do nedávna jen snil. Je to BMW E30 318is :-)
Nakonec jsem třícu prodal za usmolených 5 000 s tím že si vytáhnu z něho vše co mi v isu nebude vyhovovat nebo co bude zničené + sedačky. Dodnes se ale mlátím do hlavy jakýmu člověku jsem ji prodal .. z toho co mi vyprávěl akorád vím že ji tak nejak slepil a jezdily s ní. ALE Jezdily na polopřepis bez pojistky a snad i bez řidičáku. vím pouze že po tom co ji dali do kupy tak ji někde nabourali v 80km/h do svodidel . :-( Odnesly to nosníky maska chladič sahara , ale prý to budou O5 spravovat . Tak snad ji někde někdy potkám takovou jaká byla dřív . uvidíme ale tímto vyprávěním evoluce tohoto BMW končí a nastupuje . Další potomek mnichovské Automobilky a to bude rozhodně zajmavěší povídání protože to v jakým stavu byla a bohužel sice míň ale je je více než zajmavé a sám jako majitel se těším na úpravy a opravy tohodle Bawora :-)
Ke staré tříce se hluboce skláním byl to mazel a nikdy s ní nebyl žádnej problém nikdy nás nenechala ve štychu ... teda nechala ale jen z naší blbosti a chabé péči spotřebních materiálů a to bylo Přetrhlý klínový řemen a uhlíky v Alternátoru kdy přestalo dobíjet a 10 km jsme dojeli se světlama a puštěným rádiem ..Potrestala nás tím že totálně vybitej černej Bawor stál na kraji neosvětlené cesty v tom nejhorším možným počasí hurikánu kyryl .:-D jinak pěji chválu BMW a motory M10 je to masakr co tahle holka snesla a drží ! Sbohem tříco měl jsem tě hrozně moc ráááád :-):-)......

16.9.2008 00:00

16.9.2008 hurááá konečně jsem přihásil k účtu :-)

7.12.2007 00:00

BMW je zazimovaná :-) jestli napadne něco málo sněhu tak přibyde něco málo foteček :-)


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Krom prasklého klínového řemene nás auto nikdy za3 roky nenechalo ve štichu slouží naprosto skvěle

praktičnost
8

Díky slušnemu zavazadlovemu prostoru tam dokážu narvat i jízdní kolo

prostornost
6

Přední sedačky jsou naprosto skvělé místa je tam na rozdávání ale zadek je horší a člověk se tam musí trochu uskromnit je to hold kupé ;)

jízdní vlastnosti
10

díky polosportovním pružinám a 205kových pneumatik se to nedá skoro urvat

jízdní komfort
7
provozní náklady
8

- spotřeba ale nic moc závratnýho + poruchovost proste do toho nemusím cpát prachy na opravy takže +/- 8

náhradní díly
9

Nechápu lidi co si myslí že na tohle auto jsou drahý náhradní díly je to blbost !!!! kupuju v klubu E30 díly jsou za hubičku a to doslova ...

výkon motoru
7

Karburátor je slušnej studený starty na drba .. i to docela jede ale myslím že 318i M40 je jiná píseň kterou bych v Bramboráčku slyšel raději

spotřeba
4

auto je docela hladový díky neřízenému střiku a těžkou nohou na plynu umí jet klidne i za 15L/100km ale jinak průměr je těch 8,5 a to nejsem žádnej klobouk a taky někdy tomu pěkně naložím

hlučnost motoru
7

už má dost nalítáno ale i přes to nádherně přede :-P

kvalita sedadel
8

Kdo má IS asi bude vědět sedadla jsou téměř výborné pěkně se v ních sedí a ani po opravdu dlouhé cestě vás nejste rozlámaní

brzdy
6

nepatří k tomu nejlepšímu co tříca v základu nabízí .... ale brzdí velmi solidně a jistě (do doby než se ohžejou) časem je nahradím za kotouče s frezovanou drážkou a dostanou i nové prasátka tak se uvidí :-)

zavazadlový prostor
7

na kupe je zavazadlový prostor luxusní (370L)...;) i horský kolo do toho narvu ;) škoda jen že nejdou sklopit sedačky ...






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…