Recenze
BMW řada 3 325i Coupé (E36)
Technické info
Přezdívka auta BMW 3 (E36) Rok výroby 1992 Koupeno ojeté najeto [km]:209000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 2494 výkon [kW]: 141 kroutící moment [Nm]: 250 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7 maximální rychlost [km/h]: 240 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 405 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 10
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "mejla*".
Předem zdravím všechny, co si budou číst tyhle řádky a omluví nějaké ty chybky :-)
Konečně jsem se na chvilku odtrhl od volantu a můžu se s vámi podělit a mé prozatimní
dojmy z jízdy v tomhle krasavci. Nejprve ale začnu s tím, proč zrovna tohle auto.
Už delší dobu jsem přemýšlel o nějakém tom sportovním vozidle. Z prva se mi líbila
octávka rsko první generace, pak impreza gt a nakonec to skončilo u BMW.
Když jsem různě hledal na internetu nějakou tu káru, s kterou bych chtěl brázdit
ty naše silnice a pročetl spoustu článků ( hlavně i tady na mojeauto ) tak rozhodnutí
padlo na nějakou 325 e36 a jelikož se mi tohle auto líbí pouze v kupé tak bylo jasno.
Netrvalo ani nějak dlouho a narazil jsem na inzerát teď už s mím báčkem.
Jelikož byl tady kousek z Otrokovic, tak jsem majitele kontaktoval a domluvil si prohlídku.
Když jsem auto viděl poprvé, tak mi spadla i brada :-) na fotkách navypadá tak
brutálně jako ve skutečnosti a navíc v nádherném zvukovém doprovodu šestiválce.
Po prohlídce mě opět překvapilo v jakém je auto stavu. Na to že je to 92. rok výroby,
tak by se měla daleko novější auta stydět, prostě bomba. Pak přišla konečně první
projížďka. Bylo to něco neskutečného, už jenom to usednutí za volant, vše je krásně
po ruce a už v tuhle chvíli jsem věděl že tohle je to pravé auto. No a co jízda?
AAAAAAAAchhh to je pocit (asi se pojedu projet) :-D z prvu jsem jel opatrně
vůbec jsem nevěděl co mám čekat, ale kupodivu se auto chovalo jako "normální" až na
zvuk a podvozek který je opravdu hodně tvrdý. Když jsem to všechno trochu dostal do ruky,
zastavil jsem u krajnice otočil se a jakoby na přání pěkná volná cesta předemnou.
Takže za 1 a........ zátah mě zatlačí do sedačky, motor řve jako nějaká dravá
šelma a už davám 2... motor táhne jako by snad neměl nikdy dost a zase ten charakteristický
zvuk, ještě protáhnu 3 a už tam mám naloženo nějakých 140 a to už dávám radši nohu
z plynu, protože ta krasná rovná cesta naneštěstí končí. Potom jsem už ani nebyl schopný
komunikovat, jelikož jsem byl naprosto unešen. Takže bylo jasno, jiné auto nechci.
Nyní už mám auto nějakých 14 dní. A musím říct že mě stále příjemně překvapuje.
Samozřejmě se najdou i nějaké mínusy které musím zmínit. Tak třeba to jsou
sedačky které jsou sériové a vůbec nepodrží, nechápu proč do takového auta už v sérii
nedávali nějaké anatomy. Je škoda že nemám samosvorný diff, předchozí majitel ho vyměňoval
a namontoval otevřený. Snad se někdy poštěstí a seženu nějaký samosvor a taky zmiňované
anatomy (takže kdyby někdo věděl o M-packet sedačkách, sem s nimi :)))). Je toho povíc, ale jsou to takové mouchy, jako třeba rosící přední světlo,
chybějící mlhovky atd., to vše časem vychytám. Nejde se ale nezmínit o spotřebě, sice toho
nemám moc nejeto a jezdím teď jak bych to řekl, ne moc na spotřebu :-D tak je to únosné
a na to, co auto na oplátku vrací... věřím že když budu chtít tak můžu jezdit pod
10 litrů a ještě si stále budu užívat sportovní jízdy. Nejhorší je to ve městě,
no holt to opravdu není auto do města. Co se tyká prostoru, tak jsem velice spokojený,
jelikož mé předchozí auto bylo Polo, tak je báwek ve všech směrech větší. Co se týka
pohodlí při jízdě, tak je to trochu horší, díky našim silnicím. Třeba když jsem vezl
vzadu psa, tak díky příčným nerovnostem nemohl ani usnout, chudák. Nedokážu si představit
jet s autem po dálnici :-( ale jinak mi to nevadí, podvozek to potom vynahradí v zatáčkách,
kde drží jak přibitý. Zatím už nevím co psát je toho hodně a mě už svrbí ruce a už
mám plnou hlavu toho, kam se pojedu dnes projet :-D Až budu mít zase chvilku tak opět vám tu něco
pěkného napíši.
Silné stránky
Tak určitě je to motor, jeho zátah a krásný zvuk, kterého se stále nemůžu nabažit. Pak je to podvozek KONI, sedí jak přibYtý (tvrdý podvozek, tvrdé Y) :-D
Slabé stránky
Hmmm.... české silnice, ale za to auto nemůže.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatím jsem nikde nebyl.
Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 325i Coupé (E36)
- Re: Re: Re: Re: A já se tak těšila Mejlo ... 08.06.2010 19:03 FRPE
- Re: Re: Re: A já se tak těšila Mejlo ... 08.06.2010 18:59
- Re: Re: A já se tak těšila Mejlo ... 05.06.2010 01:25 FRPE
- Re: BMW 03.06.2010 20:28
- BMW 03.06.2010 12:25
- Re: Re: Re: Re: Re: Ať slouží 03.06.2010 04:06 Mira328i
- Re: re: 03.06.2010 00:58 FRPE
- Re: Re: Re: Re: Ať slouží 02.06.2010 21:43 StepanMatl
- Re: re: 02.06.2010 21:43 FRPE
- re: 02.06.2010 21:39 laufeček
- Re: re: re: re: 02.06.2010 21:26 FRPE
- re: re: re: 02.06.2010 21:20 laufeček
- Re: Re: Re: Ať slouží 02.06.2010 21:05 Mira328i
- Re: A já se tak těšila Mejlo ... 02.06.2010 21:02 Mira328i
- Re: Re: Ať slouží 02.06.2010 21:01 FRPE
- Re: Re: Ať slouží 02.06.2010 21:00 StepanMatl
- Re: Ať slouží 02.06.2010 20:58 Mira328i
- Ať slouží 02.06.2010 20:26 StepanMatl
- A já se tak těšila Mejlo ... 02.06.2010 15:46 FRPE
Další vozy BMW řada 3
-
BMW řada 3 (1988) Majitel: !GAS!
Přidáno: 13.9.2011 179 Majitel 9.92 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1987) Majitel: parkoviště
Přidáno: 18.4.2009 99 Majitel 9.91 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1989) Majitel: jardafox
Přidáno: 6.3.2013 108 Majitel 9.90 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1987) Majitel: parkoviště
Přidáno: 16.1.2011 168 Majitel 9.90 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1991) Majitel: parkoviště
Přidáno: 4.9.2008 17910 Majitel 9.89 Uživatelé