Recenze

10 Majitel

BMW řada 1 120d

9.81 Uživatelé

Hodnoceno: 72× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 1, foto 1 BMW řada 1, foto 2 BMW řada 1, foto 3 BMW řada 1, foto 4 BMW řada 1, foto 5 BMW řada 1, foto 6 BMW řada 1, foto 7 BMW řada 1, foto 8
BMW řada 1, foto 9 BMW řada 1, foto 10 BMW řada 1, foto 11 BMW řada 1, foto 12 BMW řada 1, foto 13 BMW řada 1, foto 15 BMW řada 1, foto 16 BMW řada 1, foto 17 BMW řada 1, foto 18 BMW řada 1, foto 19 BMW řada 1, foto 20 BMW řada 1, foto 21 BMW řada 1, foto 22 BMW řada 1, foto 23 BMW řada 1, foto 24
 

Technické info

Přezdívka auta BMW 1 series Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:14000 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 2000 výkon [kW]: 130 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.6 maximální rychlost [km/h]: 245 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "PP120d".

Jedná se o BMW 120d v plné výbavě, jediný co není jsou senzory a tv tuner(kdo by se koukal za 30 000 Kč na novu???)Takže, začnu od začátku.Tři roky jsem jezdil v Golf IV 1,6. S autem jsem byl spokojený, ale jelikož to byl už starši ročnik(1999), tak sem se ho uz chtěl zbavit.Tahle myšlenka mě napadla někdy v březnu.Nejdříve se mi moc líbila nová Oktávka RS, Honda civic, a hlavně Golf GT, o jedničce jsem vůbec neuavažoval.Šel jsem ještě v zimě na zkušební jízdu s dotyčnýma autama.Absolutně mě žádný neoslovilo.Všechny to byly přeposilovaný předokolky.To se mi moc nelíbilo.Bratr mi pořád říkal ať se vykašlu tady na tyhle značky a navštívím Showroom slavný trojky(BMW, MERCEDES, AUDI) To jsem taky udělal.Uvažoval jsem o novém TT, ale zase předokolka a hlavně to je takový pozérský auto.V Mercedesu se mi libilo nové Céčko, jenomže po zkušební jízdě mě vůbec nechytlo.Línej motor 220cd, pomalej automat, žádná odezva ve volantu a hlavně v zátačkách nemastný-néslaný.Pořád je to pro Dědky, a s tou výbavou Avantgarde(která má navodit sportovní image, a kterou bych si vzal)to výpada jak auto ředitele cirkusu Joo.Nakonec mě bratr dokopal do šourůmu BMW kde bych měl 150 000 Kč slevu, protože bratr(je tady jako JackHarrer) si tam koupil 320d..Baworáky jsem znal moc dobře a měl jsem s nima něco najeto asi 10 000 km s 530da(2005) a tak 2000 km s bratrovou 320d(E90).Libíla se mi ta pověstná lehkost řízení, ty jejich skvělý podvozky,motory co šlapou jak Švýcarský hodinky a dvakrát líp jedou.No jo, jenomže o jedničce sem neuvažoval a trojku bych neměl s m-paketem.Sedl jsem k počítači a říkal jsi že si seženu nějakou ojetou 325i v plný výbavě a s m-paketem.Jenže jsem něměl důvěru dávat takové peníze za ojetý auto a ještě dneska je to samej podvod.Ojetý auto jsem zamítnul.Jednou jsem tak večer sěděl a projížděl www.auto.cz a tam jsem to viděl Faceliftovaná 3-dvéřková jednička.Láska na první pohled.Jel sem do BMW v Ustí kde mi půjčili (na 8 hodin) jedničku 5-dvéřovou v m-paketu,holobrka.Po ujetí 200 km jsem věděl že tohle auto prostě chci.Auto jsem jim vrátil nabouraný(ne moji zásluhou) típek neubrzdil na semaforu.Autíčko jsem jsi šel druhý den objednat.V Bmw mě dočista zmátli, když mi řekli, že nová trojka by 320d vyšla jen o trošinku dráž.Objednal jsem si teda 320d automat(kterého jsem se bál kvůli tomu ,aby to motor utáhl) v plný výbavě ale bez m-paketu.Domů jsem odešel s červíkem v hlavě, jelikož s jedničkou to byla jízda úplně o něčem jiném a taky se mi víc líbila.No co , říkal jsem si.Přece jsi radši koupím větší a praktičtější auto než malou jedničku.Za tejden se mi to rozleželo a jel opět do BMW, abych to změnil na 120D(která už měla 130KW oproti 320d 120KW).Tak jsem si teda objednal v polovině června 120dA 3dveřák s m-paketem(LE_MANS_BLUE v plný výbavě(kůže, hifi i navigace Proffesional,automat,bezdrátový hands-free,key-less go,vyhřejvání sedaček,elektrické nastavení sportovních sedaček,by-xenony,samořejmě sportovní doplňky které jsou už v m-paketu..Spoustu jsem toho ješte do auta doobjednal(pořád se mi v hlavě opakovala věta:když už si to kupuješ tak si to vybav) tak jsem se podle toho zařídil.Ještě přišel šíbr,světla do zatáček, bederní opěrka, nejlepší hudba a nějaké drobnosti.Autíčko mi přišlo 5.9.2007 takže moje recenze bude postupně doplňována o další postřehy.

MOTOR--Asi nejlepší 2,0d(130KW/177Hp 350Tm) na světě.Už má po záběhu.Motor má na naftu příjemný zvuk.Od 1500ot do 2500ot tak trošku klape ale ,když ručička otáčkoměru vyskočí vejš ,tak se spustí duňivý orchestr , který mě potěší na srdíčku.S automatem pracuje bezvadně a hlavně bezchybně.Při kick-downu se přenese maximální výkon na zadek a auto nemá problém s předjížděním v jakékoliv rychlosti .Nedělá mu problém ani předjíždění v prudkém kopci.Jediny co mě na něm vadí ,je krátka jednička.Ale naštěstí mám automat ,takže ještě v pohodě.SPotřeba je taky parádní.Zkoušel jsem trasu 90km po okreskách a spotřeba byla 4,6l.No ale všichni mě předjeli.Jel jsem pořád 80km/h ,když jede člověk 90km/h ,hned spotřeba o 2l vyskočí.S výkonem jsem naprosto spokojenej , sice to nemá tah a pocit zrychlení jako 530d ale do 180km jsem ji schopnej dejchat na záda.Od 180km se láme chleba.Jednoduše mi ujede.SPortovní režim je naprosto vychytanej.Automat rychle řadí nahoru a stejně dobře podřazuje.NEchapu kdo muže říct ,že není automat na sportovní jízdu.Prodleva v řazení je tak 3/4 sekundy.Což už se mi zdá dost, dobrý.

Podvozek M-ABSOLUTNÍ ŠPIČKA-v zatáčkách nejde utáhnout, málo kdy se zapne ESP.Totálně zábavná záležitost, spíš bych hovořil o motokáře.Tak kde jsem v Golfu jezdil na hranici, tam s jedničkou projedu o 30km rychleji ale hlavně to ani nepociťuju.Sice je pěkně tvrdej(ale to je tema našema silnicema) ,ale když řeknu, že si ho dám i na přísťího bavoráka tak asi pochopíte co si o něm mýslím.

Jízdní vlastnosti- člověk cejtí od volantu každej kamínek(což je dobře) némam rád přeposilovaná auta.Při malé rychlosti je volant tuhý, ale jak-mile zrychlím hned povolý a je až neuvěřitelně prěsný .Úžasná vodivost a přesnost..Absolutní radost z jízdy, což se dá od značky čekat.

Automat-Už nikdy nechci manual!!!Parádní věcička na kterou si člověk rychle zvykne.Némá žádnou chybu.Pracuje na jedničku.Ve vývoji hodně poskočil ,o proti steptroniku z roku 2005.Prodleva řazení se zmenšila o polovinu.


Navigace Proffesional- Bomba, sice ji moc nevyužiju, ale chtěl jsem IDRIVERA. Bratr má Bussines a to jsou vyhozený peníze, páč to ukazuje pouze šipky a ty stojej za dvě veci.

Bezdrátový hands-free, vychytaná věcička.Dokonce se mi prehrajou kontakty do idriveru.

Tempomat-dobrá věc, používam docela často.Hlavně na dálnici a v obci(když projíždím)

Hifi 10 repro Proffesional 7LOGIC--Hraje hezky ,ale musím přiznat, že sem čekal, že to bude lepší

Key less GO(takova píčovinka)-Bezdrátové otvírání, věc na kterou jsem byl fetišizovanej.Musel jsem ji mít. A dneska říkam že to je super.odpadlo hledání klíče po kapsách.

Kůže- černá,nejdřív měla bejt bíla, ale k hliníku se nehodila.Černá se hodí k tomuhle autu mnohem víc.

By-xenony-adabtabilni-Když jsem to zkoušel první den, tak jsem si říkal, že to jsou vyhozený peníze.Vůbec se nenatáčely do stran.Pak jsem si přečetl v návodě, že jsem je vlasně něměl zapnutý.Druhej den jsem čekal, až se setmí, abych to mohl zkusit.Zapnul sem je už konečně dobře a zjistil, že to je věc kterou budu mít i v dalším autě.Krásně svítí i na krajnici v zatáčce, takže jsou mnohem bezpečnější.

Sportovní elektrický sedačky--Nejsou tak vychytaný jak v 5,6,7 ty komfortní, ale i tak plněj skvěle účel.Dají se dofouknout bočnice a jakkoliv nastavovat polohy.Ale vůbec nejsou pro silnější lidi, kterejm se zarývají do boků.Z toho plyne, že nesmím přibrat.

Hlasové ovládání-Ani jsem si neobjednal, ale mám ho tam.Sice na to člověk musí mluvit ,,Náckovsky,, ale musím říct že ho docela používam.Hodně zlehčilo IDRIVE

Šíbr-Mám ho na prvním autě a je to paráda.Mám ho pořád staženej i když je jen 15 stupňů.Nejdřív jsem ho vůbec nechtěl, ale pak jsem ho dal kvůli tomu, že mám černej strop, tak aby to prosvětlovalo.Teď jsem z něj nadšenej.

Silné stránky

-Motor
-Podvozek
-Jízdní vlastnosti
-Sportovní vlastnosti
-Zadokolka
-M-paket
-Volant(silnej sportovní věnec)
-Image
-Desing
-Rychlost automatu
-Akcelerace od 1500 ot.

Slabé stránky

-České silnice
-Blbě řešený držák nápojů
-Aerodynamika bezrámových dveří(pry je to problém i 3 coupé)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Vymena turba,vzduchove vany a klinaku

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

BMW Grál v Ústí SLeva 150 000 Kč.Jsou velice slušný a vstřícný.Nic není problém.A když se člověk objedná hned jde na řadu.

 

Novinky v recenzi

5.10.2007 00:00

5.10.2007 Dneska, jsem měřil zrychlení 0-100 a zkoušel největší rychlost.Zrychlení je opravdu 7,7s jak uvádí v letáku a nejrychleji to jede 235km/h


Další vozy BMW řada 1



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
8
jízdní vlastnosti
10

Dokonalý.Podle mě(a nemyslím si to sám) má jednička nejlepší jízdní vlastnosti ze všech BMW.

jízdní komfort
10
provozní náklady
10
náhradní díly
10
výkon motoru
10

130Kw z 2,0d hovoří za vše.V Německu mi to jede 250 z mini,mini,mini kopečka.Zrychlení je v průměru 7,5-7,9 s a dokonce jsem jednou dal 7,4

spotřeba
10

Když chci malou spotřebu, tak musím jezdit jak s hnojem, potom mi to žere 4,7L jinak normáně jezdím za 9-10L a ,když řádím tak i těch 13-14L

hlučnost motoru
10

NA naftu tichounky

kvalita sedadel
10

super

brzdy
10

Ještě jsem nepocítil vadnutí a to s tím lítam.

zavazadlový prostor
8

NEpotřebuji






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…