Recenze
Technické info
Přezdívka auta každej tomu říká Bávo Rok výroby 1993 Koupeno ojeté najeto [km]:174000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1596 výkon [kW]: 73 kroutící moment [Nm]: 145 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 8
Popis vozu
Takže konečně jsem se dohnal k tomu, přidat sem moje nynější autí. To jsem si jendou takhle vyjel z domu ve své Fiestě XR2i a domů se vrátil v BMW :-) . Ještě týž den odešla fiesta z domu a přišlo BMW e 36 rv. 1993 motorem 1596ccm -označení M40. Rozepisovat se zde o historii BMM 3 serie nemá cenu, každy si to najde na Googlu. U mě je e36 poslední pěkný bavorák :-)- nekamenujte mě, ale ty nové se mi nelíbí. Zasekl jsem se v 90 letech.
A proč vlastně to? Fiesta byla skvělá, ale bohužel hnila a žrala peníze, takže když mi bylo nabídnoto toto vozítko za mrzkých 10000 kč na nových letních gumách, poctivých 170 tis. km a s servisní historií neváhal jsem. S obrovským úsměvem na tváři jsem si ho vezl domů a jediné co mě trošku štvalo (štve),je to, že to není alespoň 1.8 nebo dvoulitřík, ale nevadí..
První prohlídka mne nepotěšila ani nezhnusila, auto bylo zaprášené, kapota jevila známky neodborné opravy kitem na levém konci u světlometu. Bylo mi řečeno, že již v Dojčlandu to nějaký dojče opa naboural. Po bližší prohlídce mi bylo jasné že náraz byl slabý a celkově není auto "hnuté". Co se mi však moc nelíbilo byla rez na spodku dveří a blatníků. Po obhlídce mě ale auto přesvědčilo, že je to jen povrchové a navíc nahlodává BMW kvalitu a né něco jiného... Jelikož jsem byl zvyklý na horší divadélka která mi rez připravila na Xr2i rozhodl jsem se to překousnout. Popravdě, co by člověk za ty prachy chtěl :-). Spodek auta byl natírany zdřejmě Tlumexem nebo tak něčím, takže vypadal parádně. Nastartovalo na ťuknutí, jen "prděl" výfuk. Vše ostatní vypadalo O.K, tak jsem si ho vzal.
No jak už to tak bývá první problémy na sebe nenechaly dlouho čekat. Prapodivný zvuk ruplého výfuku se linul z pod auta pár dní, než jsem se dostal k opravě. Výfuk k mému údivu vypadal skvěle, co ale skvělé nebylo, byla ta objímka na každé části výfuku co je drži pohromadě- byla prasklá a tak si tam koncová část lítala jak hadr a netěsnila. Svářečka a utěsňovací pasta na výfuky vše pořešila. Další bylo vyměnit toho "negra" (rozumněj vzduchový filtr) za nový. A pak toho druhého- Olej :-). Byl jsem spokojený, proto jsem chtěl v onech letních parnech umýt auto, no prostě sem flákl studenou houbu na rozžhavené čelní sklo. Za týden už bylo nové na místě, jo holt za blbost se platí(stejně si ale myslím, že muselo být u kraje nějak načnuté).A to je zatím za 4 měsíce provozu vše.
Nyní se mrkneme na jízdí vlastnosti. No, řeknu vám, že oproti BMW je XR2i s tím tvdým podvozkem kostitřas.BMW drží na silnici překvapivě svěle a podvozek je příjemný i na dlouhé cesty.
"Bohužel" to není žádný šestiválec takže ňáký extra odpich nečekejte. Svižně to však jede, s předjížděním není problém, jen se trochu potočí motor nad 3,5tis a už to jede :-).
S interiérem jsem spokojen na maximum vše přehledné, účelové a nadčasové- prostě nádhera. Jen co mě strašně vadí, je to, že nesklopím zadní sedačky, jen si tam mohu udělat takový prostřední tunel. Holt BMW není auto na stěhování a na ... ehm.Okna jsou v elektrice(jen přední), střešní okno na kličku a to je asi tak vše.
Nyní si vozím zadnici v BMW a už nikdy nic jiného nechci. U těchto starších modelů jsou ceny náhr. dílů přijatelné(né-li stejné jako u ostatních značek-hlavně mi tu pak nemávejte cenama nahr, dilu na feldu a pod. :-) )
TEST BUDÍKŮ PŘÍSTROJOVKY: Zmačkněte nulování denního počítadla na 10 vteřin a otočte klíčem do polohy 1- projede pár hodnot(co znamenají najdete na GOOGLU nechce se mi to hledat :-) ) poté každý budík projede do maxima a vrátí se z5.
FOTEK JE MÁLO, DODÁM BĚHEM DNE :-) a recenzi také doladím
Silné stránky
Bytelná konstrukce
Nadčasový design
Jízdní vlastnosti
Prostě BMW
Ženský je maj rády :)
Spolehlivost
Slabé stránky
Nesklopím zadní sedačky :-(
Hračka motor (na poměry BMW)
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Opravuji sám:-)
Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 316i (E36)
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy BMW řada 3
-
BMW řada 3 (1995) Majitel: TritonX
Přidáno: 7.1.2017 210 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1994) Majitel: fusionman
Přidáno: 3.6.2014 78 Majitel 9.92 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1996) Majitel: parkoviště
Přidáno: 20.4.2010 3610 Majitel 9.91 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1995) Majitel: Parda71 (BMWfans)
Přidáno: 1.10.2009 739 Majitel 9.90 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1995) Majitel: Mi.7o
Přidáno: 23.12.2009 228 Majitel 9.89 Uživatelé