Recenze
Škoda 110 R
Technické info
Přezdívka auta Žlutý drak Rok výroby 1973 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1107 výkon [kW]: 45 kroutící moment [Nm]: 86 maximální rychlost [km/h]: 18 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 zavazadlový prostor [l]: 370 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 7
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "FildaR".
Zdravím všechny!!!
No co k vozu napsat, ti co jej znají, to ví vše velmi dobře. Parádní kupé z Kvasin!!
Proběhla kompletní renovace, od skeletu, vše ošetřeno, opraveno. Co šlo sehnat nové, je nové. A výsledek je na fotkách. Chtěl jsem zachovat původní vzhled auta, tak jak bylo a má být. Drobné změny tam jsou samozřejmě taky, ale hlavně ty, co nejsou vidět. Většinou ku prospěchu- širší nápravy, 5q převodovka, hřebenové řízení, dálkové, rádio. Motor je zatím původní, tak jako byl.
Základní údaje origo vozu škoda 110r:
Celková výška asi 1340 mm (při pohotovostní hmotnosti)
Maximální šířka 1620 mm
Maximální délka 4155 mm
Rozvor náprav 2400 mm
Vdálenost volantu k opěče sedadla 480 mm
Vzdálenost polštáře předního sedadla od stropu 950 mm
Vzdálenost polštáře zadního sedadla od stropu 860 mm
Karoserie:
-celokovová, samonosná, dvoudvéřová
počet míst k sezení 2+2 nouzová
zavazadlový prostor 0,37 m3
vytápění teplotní s ventilátorem
z chladícího systému vozu
Motor:
-čtyřdobý, zážehový,řadový, rozvod OHV
počet válců 4
zdvihový objem 1107 cm3
vrtání 72 mm
zdvih 68 mm
kompresní poměr 9,5:1
Výkon (dle SAE) 45,6 kW/5250 ot/min
točivý moment (SAE) 86,3 Nm/3500 ot/min
karburátor Jikov 32 DDRS
zapalování 1-3-4-2
ventilová vůle 0,15/0,20
chlazení nízkotuhnoucí kapalinou, cirkulace čerpadlem,
regulace automatická
mazání tlakové oběžné s obtokovým čištičem oleje
Spojka:
-suchá, jednokotoučová, s přímým vypínáním, ovládaná kapalinovým převodem
Převodovka:
-s čelním ozubenými koly se šikmým ozubením
-4 vpřed a zpětný chod; kola I., II., III., IV. rychlosti opatřená jištěnou synchronizací
I. II. III. IV. Zpětný chod Stálý převod
3,80 2,12 1,41 0,96 3,24 4,444
Přední náprava:
-lichoběžníková s nezávisle odpérovanými koly, šroubovými pružinami s teleskopickými tlumiči pérování a zkrutným stabilizátorem
sbíhavost 1 - 3 mm
Odklon kola 1° 30´ ± 15´
Záklon rejdového čepu 6° 30´
Příklon rejdového čepu 7° 30´
Zadní náprava:
-s kyvadlovými polonápravymi a nezávisle odpérovanými koly, šroubovými pružinami s teleskopickými tlumiči pérování
-kuželové soukolí se spirálním ozubením v rozvodovce, kuželový diferenciál
Sbíhavost kol 0 +2 -1 mm
Řízení:
-přímé, šroubem a maticí, souměrné, řídicí tyče samostatné pro každé kolo
Brzdy:
-na přední kola dvoupístové kotoučové, na zadní kola bubnové, čelisťové vnitřní
Nožní přímočinná kapalinová, dvouokruhová
Ruční přímočinná mechanická, s lany na zadní kola
Spotřeba paliva 9l/100 km
Maximální rychlost 140 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h 18,5 s
Hmotnost:
vlastní 835 kg
pohotovostní 880 kg
užitečná 320 kg
celková 1200 kg
Palivová nádrž 32 l benzinu
Na mém autě došlo k menším změnám:
- 5q převodovka
I. II. III. IV. V. Zpětný chod Stálý převod
3,80 2,12 1,41 1,08 0,83 3,27 4,22
-hřebenové řízení
přímé, pastorkem a ozubenou tyčí, souměrné, řídicí tyče samostatné pro každé kolo
-širší nápravy z M-ka
Snažil jsem se přidat více fotek, ale bohužel se mi to nějak nedaří, aby byly vidět, škoda, no.
FildaR
Silné stránky
Je už prostě autíčko tak na výlet, na projížďku. Ale stojí to zato!!!
Slabé stránky
Je to už hold starší vůž, tudíž žádné letadlo. Motor by to chtělo trošku poladit, na to ovšem zatím nemám prostředky.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatím jsem žádnou závažnější poruchu němel, když nepočítám upadlý stěrač za jízdy, když pršelo. Stačilo jen zastavit, najít, nasadit a mohlo se jet dál.
Přidat názorDiskuse: Škoda 110 R
- Re: pár fotek z jednoho setkání 06.07.2008 13:42 Ronnyp (RSKa)
- pár fotek z jednoho setkání 06.07.2008 13:13
- Re: Prostě čistá krása 28.05.2008 22:45
- Prostě čistá krása 28.05.2008 22:14 Psychobolos
- Hodnocení 12.05.2008 17:16 TiRa
- Re: Zdarec bejku 27.04.2008 21:45
- Zdarec bejku 24.04.2008 14:38 kaaRS
- Re: Krása 24.04.2008 14:03
- Krása 22.04.2008 15:22 Special-line
- aktualizace 05.02.2008 14:43
- Superrrrr 05.01.2008 18:27
- Re: Nazdarek Pitypaldy 19.12.2007 18:04
- 10 14.12.2007 16:44
- super 14.12.2007 11:48 Vašek M.
- Nazdarek Pitypaldy 14.12.2007 07:16 kaaRS
- Trochu práce na tom vidět je... 14.12.2007 01:20 Psychobolos
- aaaa 13.12.2007 21:29
- .. 13.12.2007 21:29
- hodnotenie 13.12.2007 21:25 lorenzlubos
- Re: Re: Kočkolap!! 13.12.2007 21:23 Special-line
- Re: 110 13.12.2007 21:19
- 110 13.12.2007 21:16 Pribina
- Re: dika 13.12.2007 21:16 Prase
- dika 13.12.2007 21:14
- Re: Kočkolap!! 13.12.2007 21:11 Prase
- Kočkolap!! 13.12.2007 21:00 Special-line
- Krásná barva nádhernýho auta! 13.12.2007 20:59
- Re: pampeliška 13.12.2007 20:58
- pampeliška 13.12.2007 20:57
Další vozy Škoda 110
-
Škoda 110 (1978) Majitel: Special-line
Přidáno: 17.11.2014 1410 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Škoda 110 (1972) Majitel: parkoviště
Přidáno: 22.3.2010 89 Majitel 9.78 Uživatelé
-
Škoda 110 (1977) Majitel: Dave-lamino
Přidáno: 3.6.2007 889 Majitel 9.77 Uživatelé
-
Škoda 110 (1970) Majitel: parkoviště
Přidáno: 1.1.2008 109 Majitel 8.30 Uživatelé
-
Škoda 110 (1975) Majitel: parkoviště
Přidáno: 29.10.2007 91 Majitel 8.19 Uživatelé