Recenze
Technické info
Přezdívka auta Troska Rok výroby 1989 Koupeno ojeté najeto [km]:5000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1433 výkon [kW]: 42 maximální rychlost [km/h]: 110 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: zadní
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "kubus".
bývalá sanitka, odstrojená, přetypovaná na 8 míst
exteriér bude výhledově navrácen do původního stavu
Silné stránky
prostornost, zábavné jízdní vlastnosti, schopnost děsit nevinné chodce, neuvěřitelně dobrá průchodnost terénem
Slabé stránky
v létě prakticky neochladitelná a nevyvětratelná kabina, špatný přístup k nádržkám na brzdovou kapalinu a na náplň do ostřikovačů
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
ještě společně s bývalým majitelem byly měněny rozvody, proběhla GO řízení včetně instalace nové převodky, GO chlazení, instalace nových světlometů, po poruše repasován startér, výměna pneu za Barum Cargo...
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
kde kdo se trosce směje, ale zase je pravda, že i dnes se najdou ochotní lidé, kteří umí pomoci a poradit a leccos obstarat... díky Bohu za ně
co je v plánu...
výměna nehorázně mlátícího diferenciálu, nové torzní tyče, tlumiče, GO motoru a převodovky formou výměny, drobné klempířské práce, instalace posilovače řízení z mercedesu, nové výfukové potrubí, chladič s el. větráky (patrně z AUDI), odstranění větracích "trojúhelníků" v předních dveřích... a ještě spousta dalších ptákovin, nejradši bych klimu :)
Novinky v recenzi
mrcha jedna...
Hmm, porucha, mno, začala žrát olej, ale to mi ani neva, motor stejně půjde na repas, to bylo v plánu...
Problém byl, že jsem si před víc jak půl rokem odpálil maják, respektive jsem měl za to, že jsem poslal do křemíkového nebe památeční AZD500. A tak jsem shnáněl jinou ovládačku a někoho, kdo by to uměl opravit. Co čert nechtěl, včera jsem se rozhodl udělat pořádek v kabeláži a přitom jsem na přepážce za motorem objevil šikovně schovanou pojistkovou skříňku a hádejte, no jasně, druhej zdroják k majáku (koho by napadlo, že když jede na 12V a ne na 24, tak musí mít dva zdrojový kabely) a prdlá pojistka...takže jsem si vynadal do magorů a ty dvě další AZDéčka, co jsem mezitím sehnal, uložím do syslátů...
Další vozy Škoda 1203
-
Škoda 1203 (1975) Majitel: Stejsn
Přidáno: 30.11.2009 591 Majitel 9.67 Uživatelé
-
Škoda 1203 (1981) Majitel: Stejsn
Přidáno: 29.1.2009 499 Majitel 9.49 Uživatelé
-
Škoda 1203 (1988) Majitel: parkoviště
Přidáno: 12.12.2010 66 Majitel 9.03 Uživatelé
-
Škoda 1203 (1994) Majitel: lorenzlubos
Přidáno: 20.2.2007 377 Majitel 8.72 Uživatelé
-
Škoda 1203 (1985) Majitel: parkoviště
Přidáno: 15.7.2011 169 Majitel 7.33 Uživatelé