Recenze
Technické info
Přezdívka auta Subaru Legacy Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:48000 palivo: benzin převodovka: manuální pohon kol: zadní
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "brezina".
Vždycky jsem chtěl něco, s čím se dá jezdit rychle po silnici a taky co nezůstane bezradné na blátivé polní cestě. Pravého off-roada jsem zavrhnul kvůli vysokým provozním nákladům, a když jsem tak pročítal různý recenze, tak mi padlo do oka právě Subaru Legacy. V nějaký recenzi se psalo, že je to auto dělaný přesně na naše český cesty, a je to fakt pravda. Jakoby v Japonsku věděli, v jakým jsou u nás stavu. Auto tvrdý tak akorát, a zároveň pohodlný, projždění zatáček jedna radost, ten motor je fakt hezky nízko! S redukční převodovky jsem pořád unešenej, člověk se táhne do kopce na trojku za náklaďákem a nemůže ho předjet, rychlost klesá, tak tam šoupnu redukci a je to úplně o nečem jiným, pak jenom redukci vyhodim, a už je to zase klasická trojka - když se to tak vezme, tak to auto má vlastně 10ti kvalt :-)
Další věc, ze který jsem nadšenej, jsou ty bezrámový dveře - takovej Porsche pocit, akorát když někoho vezu a pak vystupuje, tak má prý pocit, že to sklo zlomí :-)
Ideální přístup do kufru (combi)- není moc velkej, to je pravda, ale hrana je rovná a všechno se hezky nakládá. Když už jsem u toho combi, tak mi dost vadí, že při blbým počasí je fakt nutnej zadní stěrač, kterej se skoro nezastaví (potřebuju furt vidět dozadu), ale to je asi vlastnost všech kombíků.
Nadávál jsem ze začátku taky na manévrovací schopnosti - je to fakt dlouhý auto, ale je to věc zvyku.
Doporučuji všem, kteří o pořízení týhle značky uvažují. Subaru si prostě zamilujete - taky proto, že jich na cestě moc nepotkáváte, prostě to není žádná konfekce :-)
Silné stránky
4x4 AWD poctivá mechanika ozubených soukolí
redukční převodovka (dá se mnohdy využít nejen na jedničku)
tichý motor bez vibrací - boxer
pracovní prostor řidiče zcela bez výhrad - vše je tam, kde to člověk potřebuje
velký šíbr - mám ho skoro pořád odtažený a sluníčko hezky svítí do vozu, pokud teda zrovna nesněží
Slabé stránky
2litr má asi trochu vyšší spotřebu, hlavně v kopcích, kde pořád jezdím, ale pohybuje se to s lehkou nohou kolem 10 litrů na stovku, jenže s takovýmhle autem je těžký jezdit s lehkou nohou!
Další vozy Subaru Legacy
-
Subaru Legacy (2008) Majitel: thanantos
Přidáno: 7.5.2010 4210 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Subaru Legacy (2008) Majitel: parkoviště
Přidáno: 29.11.2008 309 Majitel 9.75 Uživatelé
-
Subaru Legacy (2006) Majitel: PepeB
Přidáno: 2.10.2012 110 Majitel 8.74 Uživatelé
-
Subaru Legacy (2009) Majitel: parkoviště
Přidáno: 5.9.2010 59 Majitel 6.95 Uživatelé
-
Subaru Legacy (2010) Majitel: Sedour
Přidáno: 10.7.2011 169 Majitel 9.88 Uživatelé