Recenze
Peugeot 307 CC
Technické info
Přezdívka auta Peugeot 307 CC Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:80000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1587 výkon [kW]: 80 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.2
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Peta_bejwlis".
Všechny vás zdravím .
Myslím si Peugeota 307 cc není nutné dlouze představovat. V zimě coupe v létě kabriolet.
Koncept pevné skládací střechy.
Takže, kde začít? Volba byla jasná. Tohle autíčko jsem mel v merku už hodně dlouho.
Jen jsem čekal až bude v okolí nějaký pěkný kousek.. A jeden se našel. Přímo v Plzni v autobazaru. Byl jsem ihned očarován ale nenechal jsem se ošálit. Auto jsem prolezl s nebývalou pečlivostí. Ale nic znepokojujícího jsem nenašel. Není nad čím váhat „beru“.
Do nynějška jsem jezdil z Peugeotem 605. Nezničitelný tank z roku 91. Motor šlape jako hodinky do dnes a toho místa ale hodně místa taky auto potřebuje. 307cc je mnohem menší
Ale pro někoho kdo jezdí převážně ve dvou občas ve čtyřech, není problém.
VZHLED :
Mrkněte se samy. Netřeba slov.jen pár změn na kufru.
INTERIER:
Při nastupování, jakmile sáhnete na kliku skla v bezrámových dveříc automaticky sjedou o několik milimetrů níže z gumového těsnění a dveře se tak snadněji otevírají.
Přední sportovní sedadla jsou nízko posazená. Vzadu to ale na nějaké pohodlné cestování není
Ale při cestě z Plzně do Prahy si nikdo nestěžoval. Sportovní volant s metalickým stříbrným dekorem, budíky přístrojů s bílým podkladem, červenými čísly a chromovaným rámováním. Jinak je přístrojová deska kompletně převzata z hatchbacku. Pedály pokryte stříbrným leštěným hliníkem , opěrka levé nohy, hlavice řadící páky a orámování středové konzole.
Přístrojová deska potažena celokoženým čalouněním
STŘECHA + KUFR:
Žádný plátno ale plech. Stažení střechy trvá přibližně 25 sekund. Vše se děje automaticky
Na rozdíl od 206cc nemusíte odemykat ručně zámky střechy.Střechu je možné sklápět za jízdy ale max. do 10km/h Při variantě kupé je objem kufru 350litrů. Kabriolet 204 litrů.
Kufr lze otevřít dálkovém ovládáním nebo stisknutím středu číslice 0 v logu 307cc.
MOTOR + PŘEVODOVKA:
Dvou litr nebyl po ruce. Ale 1.6 o výkonu 80 kw taky stačí.
Řazení je trochu hlučnější a mohlo by být přesnější. Člověk si musí zvykat.
PODVOZEK:
V zatáčkách sedí perfektně, minimálně se naklání. Avšak velké nerovnosti vám docela proklepou ledviny :-))Podvozek má spíše tvrdší charakter.Mimořádně tuhý skelet je velmi odolný proti kroucení a to není u otevřených vozů zcela běžné.
AERODYNAMIKA:
Člověk by čekal že ve vysoké rychlosti neuslyší vlastního slova. Ale není tomu tak ani při rychlosti nad 160km/h a to i při stažené střeše. Tedy pokud jsou vytažené okénka. Tato rychlost by však byla velmi nepohodlná pro zadní cestující. Ty zvládnou tak 120/130 km/h.
JÍZDNÍ VLASTNOSTI :
Řízení je přesné a nezáludné. Brzdy mají rychlí nástupem a dostatečnou účinností, po zahřátí ale trošku vadnou.
Funkce stabilizačního systému ESP, který má tlačítko pro vyřazení, se ale opětovně aktivuje po překročení padesátikilometrové rychlosti. Takže žádná jízdy smykem.
Sportovní styl jízdy vyžaduje udržování motoru ve spektru kolem 4000 otáček.
Mezi silné stránky pohonné jednotky patří její pružnost. Na pátý převodový stupeň není problém jezdit i padesátikilometrovou rychlostí, motor plynule zabírá i od velmi nízkých otáček.
BEZPEČNOST:
Proti hatchbacku došlo k vyztužení čelních sloupků bezpečnostními profily z vysokopevnostního plechu, které probíhají až do podvozkové části. Další dvojité výztuhy tvoří ochrannou bariéru v podlaze pod předními sedadly. Pod zadními sedáky je velký výlisek ve tvaru U . Za zadními sedadly se také nachází pyrotechnicky vysouvatelné ochranné oblouky, které se aktivují při náznaku převrácení. Speciálně pro 307 CC jsou také navrženy boční airbagy chránící hlavu i hrudník cestujících. A samočinné zapnutí výstražných světel při prudkém brzdění.
Silné stránky
-podvozek
-brzdy s dobrým nástupem
-přesné řízení
-velký kufr (kupé)
-bezpečnost
Slabé stránky
-vyšší váha vozu
-silné čelní sloupky
-nepřesné řazení
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Peugeot 307 CC
- Re: Velmi pekne 23.08.2010 18:21
- Velmi pekne 07.08.2010 15:38
- Výborné auto 15.01.2010 22:49
- Re: 307cc 21.07.2009 18:46
- 307cc 21.07.2009 09:09
- Re: Co tato krasa stala? 09.07.2009 16:05
- Co tato krasa stala? 09.07.2009 00:22 Rysguf.
- Re: Re: Modrý krásavec 30.06.2009 00:03 Johnny_P
- Re: Modrý krásavec 28.06.2009 19:22
- Modrý krásavec 28.06.2009 17:16 Matt26
- Díky 28.06.2009 14:50
- Príma modrásek. 28.06.2009 08:26 Poustnik
Další vozy značky Peugeot
-
Peugeot 307 CC (2005) Majitel: petr_inza
Přidáno: 8.6.2022 010 Majitel 7.67 Uživatelé
-
Peugeot 307 CC (2006) Majitel: Flakecz
Přidáno: 4.11.2013 119 Majitel 7.33 Uživatelé
-
Peugeot 206 (2003) Majitel: tmaxSVK
Přidáno: 5.8.2023 010 Majitel 10.00 Uživatelé
-
Peugeot 206 (2004) Majitel: tmaxSVK
Přidáno: 16.3.2019 09 Majitel 9.93 Uživatelé
-
Peugeot 406 Coupe (1999) Majitel: Are
Přidáno: 21.4.2007 2639 Majitel 9.92 Uživatelé