Recenze

9 Majitel

Peugeot 307 CC

9.86 Uživatelé

Hodnoceno: 19× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 307 CC, foto 1 Peugeot 307 CC, foto 3 Peugeot 307 CC, foto 5 Peugeot 307 CC, foto 6 Peugeot 307 CC, foto 10 Peugeot 307 CC, foto 11 Peugeot 307 CC, foto 14 Peugeot 307 CC, foto 18
Peugeot 307 CC, foto 19 Peugeot 307 CC, foto 20 Peugeot 307 CC, foto 23 Peugeot 307 CC, foto 26 Peugeot 307 CC, foto 27 Peugeot 307 CC, foto 28 Peugeot 307 CC, foto 29 Peugeot 307 CC, foto 30 Peugeot 307 CC, foto 31 Peugeot 307 CC, foto 32 Peugeot 307 CC, foto 35 Peugeot 307 CC, foto 36 Peugeot 307 CC, foto 37 Peugeot 307 CC, foto 38 Peugeot 307 CC, foto 40 Peugeot 307 CC, foto 43 Peugeot 307 CC, foto 44 Peugeot 307 CC, foto 45 Peugeot 307 CC, foto 46 Peugeot 307 CC, foto 47 Peugeot 307 CC, foto 48 Peugeot 307 CC, foto 49 Peugeot 307 CC, foto 50 Peugeot 307 CC, foto 51 Peugeot 307 CC, foto 52 Peugeot 307 CC, foto 53 Peugeot 307 CC, foto 54 Peugeot 307 CC, foto 55 Peugeot 307 CC, foto 56 Peugeot 307 CC, foto 57 Peugeot 307 CC, foto 58 Peugeot 307 CC, foto 60 Peugeot 307 CC, foto 61 Peugeot 307 CC, foto 62 Peugeot 307 CC, foto 63 Peugeot 307 CC, foto 64 Peugeot 307 CC, foto 65 Peugeot 307 CC, foto 67 Peugeot 307 CC, foto 68 Peugeot 307 CC, foto 69 Peugeot 307 CC, foto 70 Peugeot 307 CC, foto 71 Peugeot 307 CC, foto 72 Peugeot 307 CC, foto 73 Peugeot 307 CC, foto 74 Peugeot 307 CC, foto 75 Peugeot 307 CC, foto 76 Peugeot 307 CC, foto 77 Peugeot 307 CC, foto 78 Peugeot 307 CC, foto 79 Peugeot 307 CC, foto 80 Peugeot 307 CC, foto 81 Peugeot 307 CC, foto 82 Peugeot 307 CC, foto 83 Peugeot 307 CC, foto 84 Peugeot 307 CC, foto 85 Peugeot 307 CC, foto 86 Peugeot 307 CC, foto 87 Peugeot 307 CC, foto 88 Peugeot 307 CC, foto 89 Peugeot 307 CC, foto 90 Peugeot 307 CC, foto 91 Peugeot 307 CC, foto 92 Peugeot 307 CC, foto 93
 

Technické info

Přezdívka auta Peugeot 307 CC Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:80000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1587 výkon [kW]: 80 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.2

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Peta_bejwlis".

Všechny vás zdravím .
Myslím si Peugeota 307 cc není nutné dlouze představovat. V zimě coupe v létě kabriolet.
Koncept pevné skládací střechy.
Takže, kde začít? Volba byla jasná. Tohle autíčko jsem mel v merku už hodně dlouho.
Jen jsem čekal až bude v okolí nějaký pěkný kousek.. A jeden se našel. Přímo v Plzni v autobazaru. Byl jsem ihned očarován ale nenechal jsem se ošálit. Auto jsem prolezl s nebývalou pečlivostí. Ale nic znepokojujícího jsem nenašel. Není nad čím váhat „beru“.

Do nynějška jsem jezdil z Peugeotem 605. Nezničitelný tank z roku 91. Motor šlape jako hodinky do dnes a toho místa ale hodně místa taky auto potřebuje. 307cc je mnohem menší
Ale pro někoho kdo jezdí převážně ve dvou občas ve čtyřech, není problém.

VZHLED :
Mrkněte se samy. Netřeba slov.jen pár změn na kufru.

INTERIER:
Při nastupování, jakmile sáhnete na kliku skla v bezrámových dveříc automaticky sjedou o několik milimetrů níže z gumového těsnění a dveře se tak snadněji otevírají.
Přední sportovní sedadla jsou nízko posazená. Vzadu to ale na nějaké pohodlné cestování není
Ale při cestě z Plzně do Prahy si nikdo nestěžoval. Sportovní volant s metalickým stříbrným dekorem, budíky přístrojů s bílým podkladem, červenými čísly a chromovaným rámováním. Jinak je přístrojová deska kompletně převzata z hatchbacku. Pedály pokryte stříbrným leštěným hliníkem , opěrka levé nohy, hlavice řadící páky a orámování středové konzole.
Přístrojová deska potažena celokoženým čalouněním

STŘECHA + KUFR:
Žádný plátno ale plech. Stažení střechy trvá přibližně 25 sekund. Vše se děje automaticky
Na rozdíl od 206cc nemusíte odemykat ručně zámky střechy.Střechu je možné sklápět za jízdy ale max. do 10km/h Při variantě kupé je objem kufru 350litrů. Kabriolet 204 litrů.
Kufr lze otevřít dálkovém ovládáním nebo stisknutím středu číslice 0 v logu 307cc.

MOTOR + PŘEVODOVKA:
Dvou litr nebyl po ruce. Ale 1.6 o výkonu 80 kw taky stačí.
Řazení je trochu hlučnější a mohlo by být přesnější. Člověk si musí zvykat.

PODVOZEK:
V zatáčkách sedí perfektně, minimálně se naklání. Avšak velké nerovnosti vám docela proklepou ledviny :-))Podvozek má spíše tvrdší charakter.Mimořádně tuhý skelet je velmi odolný proti kroucení a to není u otevřených vozů zcela běžné.


AERODYNAMIKA:
Člověk by čekal že ve vysoké rychlosti neuslyší vlastního slova. Ale není tomu tak ani při rychlosti nad 160km/h a to i při stažené střeše. Tedy pokud jsou vytažené okénka. Tato rychlost by však byla velmi nepohodlná pro zadní cestující. Ty zvládnou tak 120/130 km/h.

JÍZDNÍ VLASTNOSTI :
Řízení je přesné a nezáludné. Brzdy mají rychlí nástupem a dostatečnou účinností, po zahřátí ale trošku vadnou.
Funkce stabilizačního systému ESP, který má tlačítko pro vyřazení, se ale opětovně aktivuje po překročení padesátikilometrové rychlosti. Takže žádná jízdy smykem.
Sportovní styl jízdy vyžaduje udržování motoru ve spektru kolem 4000 otáček.
Mezi silné stránky pohonné jednotky patří její pružnost. Na pátý převodový stupeň není problém jezdit i padesátikilometrovou rychlostí, motor plynule zabírá i od velmi nízkých otáček.

BEZPEČNOST:
Proti hatchbacku došlo k vyztužení čelních sloupků bezpečnostními profily z vysokopevnostního plechu, které probíhají až do podvozkové části. Další dvojité výztuhy tvoří ochrannou bariéru v podlaze pod předními sedadly. Pod zadními sedáky je velký výlisek ve tvaru U . Za zadními sedadly se také nachází pyrotechnicky vysouvatelné ochranné oblouky, které se aktivují při náznaku převrácení. Speciálně pro 307 CC jsou také navrženy boční airbagy chránící hlavu i hrudník cestujících. A samočinné zapnutí výstražných světel při prudkém brzdění.

Silné stránky

-podvozek
-brzdy s dobrým nástupem
-přesné řízení
-velký kufr (kupé)
-bezpečnost

Slabé stránky

-vyšší váha vozu
-silné čelní sloupky
-nepřesné řazení

 

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy značky Peugeot



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
7
prostornost
6
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
8
náhradní díly
8
výkon motoru
8
spotřeba
8
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
9
brzdy
9
zavazadlový prostor
7





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…