Recenze
Technické info
Přezdívka auta miláček Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:94000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1390 výkon [kW]: 72 kroutící moment [Nm]: 127 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.5 maximální rychlost [km/h]: 189 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 255 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.6
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "bluem".
Vůz sem kupoval jako 4 roky starý, byl v bezvadném stavu pouze byl měněn zadní nárazník po menším ťukanci. Auto má pro mě dostatečnou výbyvu, kromě klima ta mi začala chybět až ted když začala vedra. Takže ta výbava, okna a zrcátka v elektrice, centrál s dálkovým ovládáním, vyhřívání zrcátek, ABS, posilovač řízení, palubní počítač, 4x airbag, dělená zadní sedadla, modrá metalíza, mlhovky, 15 palcová litá kola a zámek řadící páky. To je asi tak všechno. Asi před půl rokem sem si pořídil misto seriově montovaného radia na kazety radio Sony na cd/mp3, repro zůstali stejné nemám potřebu je měnit, mám 2 vpředu, 2 vzadu a 2 výškové v palubní desce.
Silné stránky
Protože to auto mám prostě rád jako silní stránka mi přijde všechno. Motor ikdyž je to jen 1,4 výkon 72kW je na váhu auta celkem dostatečný a spolu s nízkou váhou dává autu docela slušnou dynamiku. Podvozek auta se mi zdá také dobrý, oproti modelu 98+ je tvrdší a dá se s ním jed i trochu ostřeji.
30.8.07
Ted přes léto sem začal auto trochu více prohánět a častěji sem jezdil ostřejším stylem jízdy. Auto funguje bezvadně a jízda ve otáčkách je to pravé.
Slabé stránky
Možná menší kufr, ale vždy sem převezl vsechno co sem si zamanul. Cestování v pěti lidech taky nejni zrovna nejpohodlnější, ale převážně jezdím sám nebo ve dvou, maximálně ve třech liech a to potom nejni problém
30.8.07
Jako slabší stránku sem shledal s rychlejší jízdou v zatáčkách pneumatiky Pirelli P5000. Stále jezdím na pneu po předchozím majiteli nebyl důvod je měnit byli skoro nové. Hodně mě zklamali. Hledám pneu s tvrdčím bokem pokud o nějakách víte rád si nechám poradit.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Za rok co ho mám jen jediná poruch a to odešli mi dvě zapalovací cívky, ale na telefonické zavolání do servisu sem mohl okamžitě přijed a vše bylo za půl hodinky vyměněné. Menší kolize se zajícem mi trošku pochroumala plast za předním nárazníkem, nárazník vyskočil ze své polohy, drobnou opravu sem zvládl doma bez servisu.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Auto sem si našel na internetu, v bazaru v Kolíně, po telefonické domluvě sem se jel na auto podívat, dali mi kontakt na majitele, i na prodejce kde bylo auto koupeno jako nové a servisivané, takže sem si mohl ověřit historii vozu. Proběhla zkušební jízda, a po podepsání smlouvy sem jel domu s novým autem.
Drobná vylepšení
V březnu sem koupil bezramínkové stěrače Valeo, byli sice trochu dražší, ale 100% se vyplatili. Ať je jakkoliv intezivní déšť stírají pořád stejně a to tak, že na skle nezůstává ani kapka vody.
Novinky v recenzi
3.6.2008
Po delší době zase přidávám něco o mém autíčku.
Zhruba před měsícem a půl jsem nechal měnit rozvody, auto mělo najeto zhruba 93000 společně s tím i olej a baterku, a kompletně sem nechal auto celé přejít jestli nejsou závady. Jelikoš sem neprozřetelně tot nechal udělat ve značkovém servisu na který nemohu říci špatné slovo, odpovídala tomu i cena za díli a práci. Ještě ted se moje peněženka klepe hrůzou když jedu kolem servisu renault :-)
Tak dál, před měsícem jsem měl s vozem malou nehodu nedobrzdil jsem na křižovatce a podíval jsem se do kufru staršímu fordu escort r.v. 97. Škoda na mém autě odhadnuta na 15000 já sem schledal že měnit nárazník protože praskli dvě asi 2 cm dlouhou svislé vzpěru ve vnitřku nárazníku nemá smysl, škoda na druhém autě, celý zadní nárazník rozdrcený a prohnuté páté dveře, tolik k bezpečnosti a deformačním zónám u clia.
Další zážitek je zcela čerstvý a to z neděle 1.6.2008 kdy jsem vral auto protáhnout na opuštěné letiště, přiznávám že konkurence byla velmi silná posudte sami(306 s16, Focus ST 170, 405 Mi16 a Škoda 100MB:-)) clio se ostatním, nepočítám škodovku, vyrovná v akceleraci jen na první dva rychlostní stupně pak je samozdřejmě znát deficit 70 koní na ostatní auta. Co se týče slalomu mezi kuželi asi v délce 200 metrů jetému tam a zpět auto je zcela srovnatelné, přičemž focus strácel při zapnuté stabilizaci.
Jedinou chybu kterou jsem shledal na tomto velmi příjemném a vzrušujcím odpoledni byli brzdy. Nedávno sem měnil zadní obložení v bubnech a na předku destičky. Při ostrém brždění z rychlosti cca 170 auto sice brzdí velmi slušně až do zastavení brzdy nijkak znatelně neztrácí účinek, ale velmi se zahřívali a to do té míry že se od třemů kouřilo. Proto sem pevně rozhodnut maximálně během roku vyměnit jak kotouče tak obložení za neseriové komponenty. Proto pokud s tím máte někdo zkušenosti uvítám jakoukoliv radu a pomoc při výběru. snad sem vás moc nenudil:-)
Další vozy Renault Clio
-
Renault Clio (2000) Majitel: dr.biker
Přidáno: 8.9.2019 109 Majitel 9.94 Uživatelé
-
Renault Clio (2001) Majitel: Miro_II
Přidáno: 7.7.2009 5910 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Renault Clio (1998) Majitel: Papír1
Přidáno: 2.1.2015 98 Majitel 9.82 Uživatelé
-
Renault Clio (1999) Majitel: petr16
Přidáno: 24.11.2007 8810 Majitel 9.81 Uživatelé
-
Renault Clio (2002) Majitel: dr.biker
Přidáno: 21.3.2015 2710 Majitel 9.77 Uživatelé