Recenze
Renault 1,5dci Dynamique Confort
Technické info
Přezdívka auta Mazlík Rok výroby 2005 Koupeno nové najeto [km]:25000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 8 objem [cm3]: 1500 výkon [kW]: 60 kroutící moment [Nm]: 200 zrychlení 0-100 km/h [s]: 13 maximální rychlost [km/h]: 160 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 430 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.6
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "doktorII".
Skvělý rodinný vůz s opravdovou možností variability, vhodné pro rodiny s malými dětmi...
Z výbavy:
2 boční airbagy vpředu
ABS s EBV a s asistenčním systémem brzd
Adaptabilní airbagy řidiče a spolujezdce (pro spolujezdce vypínatelný)
Autorádio 4x15W s přehrávačem CD a s ovládáním pod volantem, oddělený displej, 4+2 reproduktory
Bederní opěrka u sedadla řidiče
Bezpečnostní pásy vpředu: tříbodové, výškově nastavitelné s předpínačem a omezovačem síly
Boční zadní sedadla posuvná
Centrální zamykání dveří a palivové nádrže
Digitální ukazatele: tachometr, palivoměr, otáčkoměr, ukazatel teploty chladící kapaliny
Disky kol z lehké slitiny
Dvourychlostní stěrače s proměnlivým cyklováním
Elektrické ovládání předních a zadních oken s ochranou proti přiskřípnutí
Elektrický posilovač řízení s proměnlivým účinkem
Funkce automatického rozsvěcení světlometů (světelný senzor)
Karta Renault - Keyless Drive
Kliky dveří v barvě matného chromu
Konfigurace 5-místná
Kryt zavazadlového prostoru
Látkové čalounění tmavá šedá
Manuální klimatizace s pylovým filtrem
Nárazníky v barvě karosérie
Odkládací prostor v podlaze vpředu i vzadu
Odkládací prostory v předních a zadních dveřích
Odkládací schránka v palubní desce před spolujezdcem 17 l, osvětlená (chlazená ve spojení s klimatizací)
Odkládací zásuvky pod předními sedadly
Odkládací zásuvky pod zadními sedadly
Odstín interiéru tmavě šedá
Okenní airbagy vpředu i vzadu
Palubní počítač v angličtině (7 funkcí) (možnost volby němčiny nebo francouzštiny)
Plnohodnotné rezervní kolo
Poloautomatická parkovací brzda
Posuvná středová konzole s odkládacím prostorem mezi řidičem a spolujezdcem a s loketní opěrkou
Přední mlhové světlomety
Přední opěrky hlavy s funkcí Komfort
Přední, zadní a boční ochranné lišty "Pierre a fusil"
Přední, zadní a boční ochranné lišty v barvě karosérie v kombinaci s metalízou + chromovaný rám v předním nárazníku
Protisluneční clony na bočních oknech ve 2. řadě sedadel
Recirkulace vzduchu
Rozsvícení výstražných světel v případě nouzového brždění
Sklopné opěrado sedadla spolujezdce (do polohy stolku)
Sklopné stolečky na opěradlech předních sedadel
Světlomety s dvojitou optikou
Tři samostatná sedadla v 2. řadě - sklopná, výklopná, vyjímatelná
Tříbodové bezpečnostní pásy ve 2. řadě s omezovačem síly (a s předpínačem na krajních sedadlech)
Tříramenný volant výškově a hloubkově nastavitelný
Ukazatel vnější teploty
Uzávěr palivové nádrže s integrovanou záklopkou
Vnější zpětná zrcátka v barvě karosérie
Vnější zpětné zrcátko řidiče asférické
Vnější zrcátka elektricky nastavitelná, vyhřívaná
Vnitřní komunikační zrcátko
Volant a hlavice řadící páky v kůži tmavě šedá
Výplně dveří tmavě šedá
Výškově nastavitelné bezpečnostní opěrky hlavy na všech sedadlech
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče
Silné stránky
- variabilita, co chcete odvezete:)
- místo, prostor je všude, nikde nic neomezuje, ani obrovské postavy
- dešťový senzor - dobrá věc, i když někdy prší špatně:)
- el.ruční brzda - jednoznačně skvělá věc, odbržduje se sama při rozjezdu, zabrzdí se sama při vypnutí motoru
- žádné klíčky jen karta - v kartě čudlíky na odemykání dveří i kufru, možná by jí slušel lepší design
- roletky na zadních sklech - jednoznačně skvěle vymyšlené pro dti, žádn nesmyslné přísavky na sklo
- variabilita sedadel - každé samostatně laditelné ve všech směrech, skvělé pohodlá, posuvná, polohovatelná, vyjímatelná
VYTECNY VYSSI POSEZ a pohodlne nastupovani, kdo si na tohle zvykne nechce jinak:)
- automatická světla - trochu passé, když se musí svítit stále, ale dříve prostě auto rozsvítilo, když bylo trochu šero
- stolečky - odkládání pr děti, sváča se neválí po sedadlech
- otevírací zadní okno - stačí otevřít a sáhnout do kufru
- design - prostě se mi líbil, dnes bych možná našel i hezčí MPV
- el.okna,el.zrcatka -všechny a velmi jednoduše a bezchybně pracující
- samozatmavovací zpětné zrcátko - supr věc, prostě někdo zezadu zasvítí a ono je hned zatmavené, žádné oslnování
- kožený packet - příjemné na dotek, ale dá se bez toho žít...
- manuální klimatizace - příjemně osvěží, je třeba pravidelně čistit, jinak smrdí...
- mlhovky - prostě do mlhy a vidíte:)
- spotřeba, žena dokáže na dálnici dát průměr 3,9l/100km, já s tezsi nohou jezdim cca 5,6l/100km
- ovladani audia pod volantem je prijemne, 8 reproduktoru take, chybi MP3
Slabé stránky
- odezva posilovače řízení je takové nepředvídatelné, žena říká, že se s tím volantem pořád pere...ale jinak v pohodě
- nepřesné řazení...v porovnání s VW tam ty rychlosti nepadají sami, to by chtělo doladit, trochu hlučné, napřiklad při dvojce při razanci řazení vcelku rachod kolem řadící páky...
- jednoznačně značkový servis a jeho neochota
- potom třeba taková věc, jako když někam přijedete a vypnete motor, že vám všechno běží(světla, větrák, klima) do té doby, než vytáhnete kartu a otevřete dveře, což je nepraktické, když třeba na někoho čekáte...
- otevřené zadní dveře jsou velmi nízko (180cm výšky je na skalpování)
- motor 1,5dci, 60kw, pro mne, ktery jezdi v klidu dostacujici, ale dovedu si predstavit vice sily. Turbo dela svou praci a i akcelerace vcelku ujde.
- u audia chybi MP3, design radia nic moc
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Většinou jsou to šílené dohady o tom, že auto dělá co nemá, ale v servisu to prostě nechtějí vidět a řešit v rámci záruky...joooo to když je po záruce, to je jiná...
Muj priklad: umrela mi nova baterka v mrazech i kdyz jsem denne jezdil. Tak jsem ji nabyl a rekl, si to se stane, jenze za 14dni znovu, tak jsem to jel reklamovat, jenze v servisu rekli, ze je supr nabyta(aby taky ne, kdyz jsem musel nabyjet, abych k nim dojel), za 14 dni znovu, to uz jsem resil pres renault assistance...opet servis a opet, ze je jen vybyta a story o tom, ze jsem blbec, protoze jsem auto nechal urcite svitit (coz ani nejde)atd...reklamace neuznana...za dalsich 14dni opet renault assistance a servis, mereni baterie a najednou byla baterie absolutne spatna a ihned se vymenila. Skoda, ze mne to stalo tolik nervu a proseni, aby to nejak resili:(((
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
když se auto nabízí, je to samá vychytávka a chvaleni a atd, když je něco rozbije, slyšel jsem doslova hlášku:" joo pane, to má už tolik elektroniky, že se to prostě každou chvilku rozbije (Auto Amos Otava Praha 4..."
Jinak prodej byl v pohode, az na to, ze byla vybyta baterie....
Novinky v recenzi
Aktuální cena k prodeji 399999Kč....haúúúú:(
cena k prodeji 459000Kč (PC 680000Kč)
po zdrcujici kritice, jsem šel do sebe a rozepsal se a dodal kvalitní fotky:), tak snad se vyhrabu z nejhorší recenze:)
Vůz je momentálně na prodej, kvůli nevyužití, cena 469000Kč.
Přidat názorDiskuse: Renault 1,5dci Dynamique Confort
- stejná negativ.zkušenos s Amos Otava 19.02.2008 23:09
- díky za 5 bodu 13.08.2007 08:49
- hodnocení 14.05.2007 09:40
- Re: scenic 11.05.2007 13:45
- hodnocení 10.05.2007 07:19
- hodnocení 28.04.2007 12:48
- hodnocení 28.04.2007 09:03
- scenic 27.04.2007 21:50 lazak.
- pan auto 27.04.2007 17:08 Dylan McKay
- body 27.04.2007 12:58 jirin
Další vozy Renault
-
Renault (2002) Majitel: parkoviště
Přidáno: 20.3.2007 1629 Majitel 9.86 Uživatelé
-
Renault (2000) Majitel: parkoviště
Přidáno: 18.1.2010 4410 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Renault (2001) Majitel: parkoviště
Přidáno: 30.1.2008 4810 Majitel 9.77 Uživatelé
-
Renault (2001) Majitel: parkoviště
Přidáno: 7.4.2007 4310 Majitel 9.76 Uživatelé
-
Renault (2001) Majitel: parkoviště
Přidáno: 23.3.2007 369 Majitel 9.72 Uživatelé