Recenze
Mazda 6 Atenza
Technické info
Přezdívka auta magda Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:19500 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 103 kroutící moment [Nm]: 330 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.5 maximální rychlost [km/h]: 215 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 520 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ReWasT".
Co se tyce vozu samotneho tak byl porizen jako nove vozidlo zakoupene v CR.Je to druha mazda v rodine takze jiz nejake zkusenosti byly. Vyber vozu byl takrka az na par drobnosti zcela jednoznacny, jamile se objevila, nebylo co resit .. Zvlastne po velmi dobrych zkusenostech s mazdou 3 kterou i nadale vlastnime ve vozovem parku. Auto bylo zoupeno jako N1 tzn. v zadni casti vozu je umistena oddelovaci prepazka.
Mazda je v motorizaci 2.0 v kombinaci s naftovým agregatem doplnena o filtr pevnych castic :-( . Vybava je ve stupni TE ktera obsahuje krome Xenonovych svetel,navigace,kuze a elektrickych sedacek snad Vse co by normalnimu cloveku mohlo stacit k zivotu.
Jen strucne co se vybavy tyce:
*Přední mlhové světlomety
*Airbag 8 x
*Automatická aktivace světlometů
*Tempomat
*Deaktivace airbagu spolujezdce
*ABS - antiblokovací brzdový systém
*EBD - elektronické rozdělení brzdné síly
*EBA - brzdový asistent,
*DSC - systém řízení jízdní stability
*TCS - Protiprokluzový systém
*Rádio + 6-CD měnič s funkcí MP3, 6 reproduktorů,
*Bederní opěrka sedadla řidiče,
*kopmletne v šalině(Elektricky ovládaná okna vpředu a vzadu, se systémem one-touch, Dálkové ovládání oken
*Automatická dvouzónová klimatizace,
*Automatické přední stěrače s dešťovým senzore,
*Vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka
*Palubní počítač + speed alarm
*Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou,
Silné stránky
+ Výborný podvozek - neni co dodat, kdo se nesvezl nevi
+ El. stabilizace podvozku funguje vyborne
+ Velmi zábavná ovladatelnost vozu :-)
+ Řazení - velmi přesné krátké dráhy, řadička ma příjemný odpor - jde lehce z tuha
+ Sklápění zadních sedaček
+ Zpětné zrcátka - dobrý výhled
+
Slabé stránky
- Omezená příplatková výbava
- Spojka lehce tvrdší a s omezeným rozsahem což ve mestě není úplně ideální
-
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
zadne zatim nebyly
Novinky v recenzi
rekapitulace - najetu cca 19.500 km
Servisni prohlidka probehla bez zadrhelu, provedeny standartni vymeny olej+filtry, geometrie, kontrola laku...
A ted nejake zkusenosti/poznatky. Motor by se dal jiz povazovat za zajety a tzv. uz si nema kam sedat :-). Spotreba se ustalila z puvodnich 7 litru pri zajizdeni o nejaky ten decanek nize, ale postupne po zajeti opet povyskocila na cca prumernych 7L/100km. Na vine bude styl jizdy jelikoz pri zajizdeni se jezdilo zlehka, bohuzel nyni se jezdi svizneji, opravdu se s tim autem neda jezdit moc pomalu. Mazda k dynamictejsi jizde sama vybizi a je velmi tezke drezt ji na uzde:-).Jezdim prumerne 60mesto/20okrsky/20dalnice. Mohl bych potvrdit ze i mesto by slo jezdit pod 7 ale s velmi lehkou nohou - a mozna by to i zavadelo podtacenim. Jinak okrsky zvlada bravurne, je radost projizdet zatacky i kdyz benzin by ji ke sportovni jizde slusel vic.Na dalnice jako stvorena, zde bych chtel pochvalit naftovou motorizaci protoze z meho pohledu se zde citi nejlepe. Do cca 180 opravdu zrychluje, dale by se dalo mluvit o plizive akceleraci. Dle navigace se da kombik roztahnou na 220 km/h coz me prekvapilo - 6ty stupen je opravdu dlouhy(idelani kombinaci s tempomatem).Ve meste je jiz situace trosinku jina, mali vuz to neni a v kombinaci s decetne tuzsim posilovacem me osobne velice vyhovuje by to nemuselo kazdemu sedet, pripominam jeste tuzsi spojku ktera komfortu jizdy ve meste s castym razenim taky moc neprida. Ale musim se mazdy zastat vsechny tyhle nesvary dokonale kompenzuje odhlucneny interier, vyborna ergomonie a pohldlne sedacky(mohly byt o neco tuzsi). Naftu tankuji u benziny TOP-Q + super diesel aditiv coz se mi osvedcilo jako nejlepsi kombinace.Prvne Shell pak OMV.
Přidat názorDiskuse: Mazda 6 Atenza
- Mazda 03.06.2009 16:53 Jetty
- Super volba !! 08.12.2008 00:33 majsterx
- Gút mazut 27.11.2008 19:01
- Re: Re: Witaj 07.11.2008 10:00 _Vaci_
- Re: Mazda je Mazda, to je marný 27.10.2008 13:38 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Re: Re: Re: Mazda je Mazda, to je marný 26.10.2008 12:28 Poustnik
- Tvrdá spojka u většiny Mazd 26.10.2008 11:33 Marker
- Re: Re: Mazda je Mazda, to je marný 25.10.2008 20:06
- Handsfree 25.10.2008 16:48 Sedvo
- Re: Witaj 25.10.2008 14:00
- Re: Re: Witaj 25.10.2008 13:59
- 64 ventilů? 25.10.2008 13:46 RS
- Re: Mazda je Mazda, to je marný 25.10.2008 12:00
- Mazda je Mazda, to je marný 24.10.2008 22:44
- Re: Witaj 24.10.2008 17:28 Sedvo
- foto 24.10.2008 11:19 OS
- Re: Witaj 24.10.2008 10:58
- Re: Witaj 24.10.2008 10:33 _Vaci_
- Witaj 24.10.2008 10:08 majki
Další vozy Mazda 6
-
Mazda 6 (2017) Majitel: Krabatt
Přidáno: 1.7.2018 779 Majitel 9.97 Uživatelé
-
Mazda 6 (2008) Majitel: Certmike_SVK
Přidáno: 2.11.2009 7110 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Mazda 6 (2012) Majitel: anti99
Přidáno: 24.10.2012 88 Majitel 9.77 Uživatelé
-
Mazda 6 (2008) Majitel: lubo.vnuk
Přidáno: 24.5.2014 610 Majitel 9.67 Uživatelé
-
Mazda 6 (2008) Majitel: parkoviště
Přidáno: 10.10.2008 119 Majitel 9.50 Uživatelé