Recenze
Technické info
Přezdívka auta Jebka Rok výroby 1990 Koupeno ojeté najeto [km]:80000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1300 výkon [kW]: 46 kroutící moment [Nm]: 100 zrychlení 0-100 km/h [s]: 15 / 25 * maximální rychlost [km/h]: 150 / 100 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8 / 10 *
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "DDD".
Luxusní dělo, původním názvem Škoda Favorit jsem pořídil přesně před rokem. Vlastně není moje, ale pomstil jsem se mojí přítelkyni, která Jebku dostala jako dárek k narozeninám, aby se "vyjezdila". Za cenu 7000,- jsem pořídil "auto", na který se svýho času psaly pořadníky. To svědčí o vyjmečnosti týhle káry:-)
Na Jebce, která je skoro stejně stará, jako moje stará, už byl znát zub času a o člověk si musel dát bacha, aby si o nějákej zrezavělej plech něco neroztrhnul. O poruchy taky není nouze. Prostě je to auto pro volný čas, protože se v něm ve volnym čase futr šťouráte, aby vůbec jelo.
Jebka je nejspíš v základní výbavě, což tenkrát obsahovalo sedačky, volant, tři pedály a šajdrpáku. Má elektrický stěrače a podsvícenou balubní desku. Autorádio je původní, neznámé značky. Jebka má totiž zabezpečovací systém "kdobytokrad".
Silné stránky
Jo silný stránky. Člověk musí mít sakra sílu, aby Jebku roztlačil. Pak už vás doveze kam chcete, nejlépe na nejbližší zastávku MHD. Ještě tam mám schovaný pro všechny případy silný lano na odtah - a že už jsme ho párkrát využili.
Silný nervy při placení u benzínky se taky hoděj, páč žere jak Tank:-)
Ještě bych zmínil dobré odvětrání kokpitu. Těma dírama tam krásně fičí, což je v létě k nezaplacení.
Slabé stránky
No tak to už asi každej pochopil, že pár slabin tohle auto má. Když to vezmu od předu dozadu : Světla, když svítěj, tak blbě. Motor je před kolapsem. Byl dobře narafičenej k prodeji. Startoval na škrtnutí, pak už občas nenaskočil a nakonec nechyt vůbec. Oprava za 500,- a byl to kábl na kostru od baterky.
Geometrie v háji, tlumiče netluměj, celý se to klepe.
Skoro nejdou otevírat spolujezdcovy dveře, protože jsou zrezlý panty a hrozí odpadnutí dveří.
Divím se, že vejfuk ještě drží a za kouli bych se bál cokoli zapřáhnout. Asi je tam přidaná jako deformační zóna.
Zadní světla blikaj jak diskotéka....
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Víceméně žádný, protože když jsem tam přijel, přišli se na tu komedii podívat všichni mechanici, zasmáli se a vyhodili mě.
Cena za opravu několikanásobně převyšovala pořizovací cenu Jebky.
Problém byl v tom, že už jsem od camcaď neodjel a přišlo ke slovu lano a kamarádi.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Jo, výborný. Úsměvavej, milej chlapík. Auto vzhledem k ceně vychválil, nabídl kávu a výborný koláčky.
Okamžitě po prodeji se nejspíš odstěhoval....
Natural Tuning
Léto jsem odjezdil na skvělejch gumách neznámý značky a na zimu koupil funglový zimáky, čímž jsem zdvojnásobil cenu auta.
Auto má úpravy od fy "Vítr a Déšť " . Žádný imitace z hypoše, vše je funkční.
Haupna má pouze jeden pant, druhej někam upad. To má za následek, že při prudším brždění se posune dvacet čísel šikmo před auto a chrání tak vlastně chodce před případnou srážkou. Prahy nemají žádné nástavce, ale funkční otvory. Ty za jízdy nasávají vzduch a chladí tak předimenzované (pro toto vozidlo) bubnové brzdy.
Kolem dveří je nespočet průduchů. Zde se úpravce zřejmě inspiroval z rally, protože při jízdě se u tohoto exemláře nedoporučuje otevírat okna (zůstaly by někde v hloubi dveří) a tak vám do kabiny proudí svěží vzduch.
Sedačky jsou sice původní, ale zato mají odsávání potu. To jsem si udělal sám, stačilo pár upadlejch cigaret.
S autem jsme najezdili hezkejch pár set kilometrů, většinu zdarma na laně. Přítelkyně dostala služebák a nedávno jsme pořídili víkendkáru. Od té doby stojí Jebka před barákem a tuní se........
Novinky v recenzi
Jebka se nám opět vyznamenala. Kamarádka začala škemrat, že když máme doma takovej vozovej park, jestli prej bysme jí aspoň nějákou káru nepůjčili. Potřebovala jet do Varů, asi pro Becherovku. Odjela.
Minulý víkend jsme slavili s přítelkyní narozeniny a kamarádka měla dorazit.....ale Jebka řekla ne! Hned za Varama se jí to zastavilo a už nenastartovala. Ke slovu přišly silné stránky, tzn ruce a lano. Oslava byla fajn....:-)
Přidat názorDiskuse: Škoda Favorit
- Re: Re: Hezká recenze 04.07.2009 21:54 krysa23
- Dobra.... 21.08.2007 21:42
- Bravo... 19.08.2007 22:45
- Smích 17.08.2007 17:05
- ... 14.08.2007 12:47
- Re: * 08.08.2007 15:29
- * 03.08.2007 16:51
- Re: SUPÉÉR!! 28.07.2007 03:30 BIGPAPA
- paráááda 18.07.2007 20:02 CountachSV
- joo 24.06.2007 22:48
- DDD 24.06.2007 18:13
- Poděkování 24.06.2007 18:09
- hodnocení 14.06.2007 16:21
- :D 04.06.2007 23:01
- :))) 03.06.2007 22:28 Garfielld
- bomba 03.06.2007 21:46 Aischylos
- Hej plechovko, tvoje mama byla snehova freeza... 01.06.2007 07:32
- PECKA 01.06.2007 00:11 da_b0mb
- 10 BODU !!! 30.05.2007 18:58
- Re: Re: Re: SUPÉÉR!! 24.05.2007 22:28 Special-line
- 10b 24.05.2007 21:34
- Re: Re: SUPÉÉR!! 24.05.2007 20:41 petrzel1
- Páté trenky 24.05.2007 11:47
- Recenzia 24.05.2007 09:52 Umierneny
- Re: supér 24.05.2007 08:46
- Bezva recenze 24.05.2007 08:23
- hustec 23.05.2007 23:13
- HAHAHA 23.05.2007 22:05 Flammer (RSKa)
- 10b 23.05.2007 21:53
- llol 23.05.2007 21:43
Další vozy Škoda Favorit
-
Škoda Favorit (1993) Majitel: Ronault.
Přidáno: 12.8.2009 23429 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Favorit (1993) Majitel: Ronault.
Přidáno: 12.6.2014 13810 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Favorit (1994) Majitel: parkoviště
Přidáno: 20.12.2009 459 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Favorit (1992) Majitel: parkoviště
Přidáno: 29.11.2008 459 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Favorit (1988) Majitel: Popeye the Marine
Přidáno: 5.7.2009 598 Majitel 9.85 Uživatelé