Recenze
Ford Focus 1.8TDCi Titanium X
Technické info
Přezdívka auta Ford Focus II Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:8200 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1752 výkon [kW]: 85 kroutící moment [Nm]: 280 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.2 maximální rychlost [km/h]: 195 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 492 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.2
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "noro1".
Auto bolo kupované nové z limitovaného počtu vozidiel s cenovým zvýhodnením z príležitosti predstavenia nového modelu.
Jedná sa o kombi vo výbave Titanium X t.j. najvyššia možná výbava, ktorá obsahuje prakticky všetko okrem xenónov, kožených sedadiel a cúvacích senzorov. Farba červená tango metalíza. Z dôvodu vysokého nájazdu km ročne min 40tis som volil diesel 1.8TDCi a neľutujem. Je to veľmi podarený motor od Fordu a napriek niektorým recenziám nejde o motor pochádzajúci z Focusa I i napriek rovnakému výkonu 85kw. Uvedený motor má novú hlavu valcov a používa 16V techniku a vstrekovanie Common rail III so zvýšeným plniacim tlakom. Výsledkom je jednak vyšší krútiaci moment 280Nm(krátkodobo 300Nm) oproti pôvodným 240Nm a lepšie ide do otáčok. Navyše motor po zábehu zaberá citeľne nižšie a ožíva od cca 1600-1700ot. t.j. má potlačený turboefekt. Mal som možnosť porovnať priamo s motorom 1.6TDCi 81kW avšak uvedený motor je citeľne lenivší a zaberá pri vyšších otáčkach cca 2000, a to hlavne z dôvodu nižšieho krútiaceho momentu. Uvedené auto FFII combi má kolega služobne. Preto osobne doporučujem zvoliť radšej motor 1.8 TDCi. Momentálne ho považujem za najvyzretejší dieselový motor od Fordu.
Silné stránky
Motor - veľmi úsporný silný a agilný motor (dlhodobá priemerná spotreba zatiaľ 5,6l
podvozok - obuté pneu Michelin 205/55 R16 na efektných elektrónoch Ford design ST, perfektne drží stopu,dostatočný komfort aj na rozbitých cestách
karoséria - veľmi priestranné auto dostatok priestoru pre 5 dospelých osôb aj na dlhšie cesty, pohodlné sedačky - predné športové so zvýšeným bočným vedením, široký interiér
Slabé stránky
Chýbajúca bočná ochranná lišta dverí - nedá sa objednať nutné použiť náhradu t.j. univerzálne samolepiace pásy
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
zatiaľ žiadne, servisný interval 20000km čo je v súčasnosti optimum
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Auto kupované u aut. predajcu v Prešove AUTO BUILT, vcelku pozitívne
Přidat názorDiskuse: Ford Focus 1.8TDCi Titanium X
- motor 23.04.2009 11:21
- Bocne listy 15.07.2008 23:13
- SZ 04.07.2008 00:56 THE KLF ™
- Re: Re: motor 16.06.2008 22:42
- Re: motor 16.06.2008 21:16
- Re: chrom. lišta 16.06.2008 20:54
- chrom. lišta 16.06.2008 20:26
- motor 13.06.2008 17:57
- recenze 13.06.2008 09:41
- Ford Focus 12.06.2008 23:04 Kajuška
- Serko... 12.06.2008 20:01
Další vozy Ford Focus
-
Ford Focus (2006) Majitel: tesnav
Přidáno: 26.4.2010 3010 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Ford Focus (2009) Majitel: LukasRS
Přidáno: 18.10.2009 25410 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Ford Focus (2010) Majitel: Mates81
Přidáno: 29.11.2010 1119 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Ford Focus (2010) Majitel: parkoviště
Přidáno: 25.7.2010 9910 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Ford Focus (2008) Majitel: doktorbartollo
Přidáno: 1.9.2008 299 Majitel 9.90 Uživatelé