Recenze
Technické info
Přezdívka auta eReSo Rok výroby 1992 Koupeno ojeté najeto [km]:120000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 190 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7 maximální rychlost [km/h]: 210 / 230 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 16 * pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8.5
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "vainarj".
RS 2000 jsem koupil jako svuj vytouzeny vuz, po Escortu 1.6. Auto melo po predchozim majiteli prorazenou rychlostku, takze jsem musel mesic cekat na jeji preskladani. Doba to byla nekonecna... Prvni usednuti za volant me nenechalo na pochybach, ze jde o zcela jiny vuz nez jakym je obycejny Escort. Posez znatelne nizsi a zvukova kulisa davala tusit zbesilym zazitkum. Rozhlednuti na krizovatce, 1, 2, 3 a zarazeny do sedacky jsem ani neveril jak zavratne rychle se objevila hodnota 150km/h na tachometru. Vse predcilo ma ocekavani! Jizdy jsem se nemohl nabazit. Auto bylo po predchozich majitelich ve vybornem motorickem, ale predevsim seriovem stavu. Neresil jsem proto problemy s investicemi do provozuschopnosti a jen si uzival. Casem prisla vymena seriovych 15'' kol za 7.5 x 16 ATS a snizeni podvozku 30/30 Eibach. Po zkusebnim jezdeni jsem se pak vratil k seriove vysce zadni napravy, kterou jsem pouze rozsiril o 15mm, predek zustal nezmeneny. Do budoucna uvazuji o mirnem rozsireni i predni napravy, laborovani s rozmerem obuti a rozpernou tyc jak vpredu, tak i vzadu. Podvozek je hodne tvrdy a zda se mi vcelku nejisty, to maji za nasledek i unavene zadni tlumice, jejich vymena samozrejme prijde, vse zavisi pouze na financich( Brzdy jsou dostacujici na seriovy vykon 110kW, ale citim ze by to sneslo i lepsi desticky a vepredu vrtane kotouce. Motor dostal vlozku K N do original airboxu a zmena byla hodne znat. O montazi kuzelu neuvazuji, budu se pouze snazit o to privezt do airboxu co nejvice studeneho vzduchu. Laka me chipnuti, ale zatim to necham casu. Exterier cekala montaz dvouokych svetel Morette, momentalne opatrene zarovkami H7/H4, masky z Cosworthu, zpetnych zrcatek Wolf, odstraneni bocnich list a jejich uplne zahlazeni na prednim i zadnim narazniku. Do budoucna prijde vymena hranate koncovky Remus za kulatou od Wolfa, pokud sezenu, tak i zadni original, neposkozene lizatko a kridlo Wolf. Interier zaznamenal vymenu volantu za 32'' Momo, pedaly, radicku a madlo ruc.brzdy za dily Wolf, 3bod. pasy Sparco (diky bohu za ne, jednou uz me zachranily) a v nejblizsi dobe zapojeni palubniho PC ze Scorpia CSW. Reproduktory vzadu 2 x 125 Blaupunkt, 2 x 80 Sony vpredu, na hudbu si nepotrpim, zvukovy projev eReSa je daleko zajimavejsi;) Spotreba se pohybuje pri normalni jizde 8,2 - 8,9l. ve meste se vejdete vzdy do 10l, rekord mam 7,2l, ale to byla jizda o nicem. Problem neni i 15 - 20l po mesta, za to jste vsude vcas... po dalnici se pohybuje spotreba pri 150 - 160km/h kolem 8,6 - 9l. eReSo si musite zamilovat! Ve sve tride a dobe nenajdete lepsi, drzi krok s modernimi sportovnimi hatchy a leckdy jim da za vyucenou..;p Je to auto pro nadsence a znalce znacky.
Silné stránky
charisma, zavodni minulost, sirovost jizdy, nefalsovany motoristicky zazitek, motor ma velky potencial a neprestane vas bavit, je velice pruzny a jeden z nejspolehlivejsich od Forda. Skvela reakce na plyn, od 2500 otacek plynuly narust vykonu i krouticiho momentu.
Slabé stránky
celkove velky problem s korozi lemu blatniku, okolo hrdla nadrze, nosniky, spatna tesnost vozu, je vevnitr dost hlucny, citlivost podvozku na opotrebeni, ramena, manzety, klapajici viko kufru a vrzani interieru
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Nedam na nej dopustit! vyzaduje pravidelnou udrzbu, ale vyplati se to. Za dva roky co ho mam jsem menil akorat hned pri koupi stredovy dil vyfuku, olej, spatnou plynovou vzperu v kufru a rozbity zamek u ridice. Jezdi perfektne a bez zavad. Nutno dodat ze jsem narazil na zachovaly kousek, i kdyz hodnote 120tis. najetych kilometru neverim a muj odhad je nekde nad 200tis. dostupnost dilu je dobra, nemel jsem nikdy problem a kdyz uz, tak jsem jej vyresil pres ebay.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Jen ta nejlepsi, auto u nej i servisuji a se sluzbami jsem nadmiru spokojen.
Přidat názorDiskuse: Ford Escort RS 2000
- Zdravím staršího bráchu 04.04.2008 11:01 Enthusiastic.driver
- RS TEAM 19.03.2008 15:52
- peknej kousek 22.02.2008 20:44 kostey
- Ejhle, 22.02.2008 11:44 Chobot
- Re: Re: zrychleni? 21.02.2008 11:06 mrazik
- Re: Re: zrychleni? 20.02.2008 20:53
- Re: escort 20.02.2008 15:20
- Re: zrychleni? 20.02.2008 15:19
- zrychleni? 20.02.2008 12:50
- escort 20.02.2008 10:44 hacek.hacek
Další vozy Ford Escort
-
Ford Escort (1992) Majitel: parkoviště
Přidáno: 15.6.2008 5410 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Ford Escort (1997) Majitel: parkoviště
Přidáno: 8.4.2009 2810 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Ford Escort (1995) Majitel: Flash009
Přidáno: 29.8.2011 27 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Ford Escort (1987) Majitel: parkoviště
Přidáno: 30.3.2008 147 Majitel 9.87 Uživatelé
-
Ford Escort (1992) Majitel: parkoviště
Přidáno: 30.7.2008 810 Majitel 9.81 Uživatelé