Recenze
Technické info
Přezdívka auta Crio Rok výroby 2002 Koupeno nové najeto [km]:70000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 124 kroutící moment [Nm]: 200 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.3 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "don jose".
Když sem se před několika lety rozhodoval jaké auto si koupím, polo gti bylo jasnou volbou. V autosalonu mi však řekli, že už tento model nevedou. Tak jsem začal hledat dál. Měl sem tři požadavky. Klima, vyhřejvaný židle a silnej motor. Takže v potaz připadalo punto hgt, clio sport, clio v6, civic type-r. Honda vypadla, páč měla tvrdej podvozek a neměla vyhřejvaný sedačky, clio v6 bylo dvakrát dražší a punto bylo slabší než clio. Po třech měsících čekací doby bylo doma. Takže jedeeem. :-)
Na tak malinkatý auto má docela dobrou výbavu. Interier v kůži, klima, taky ty vyhřejvaný sedačky. Deštovej senzor, xenony a radio na cd. Po roce sem taky objevil pod svojí sedačkou cd changer... :-)
Jinak malou perličkou je motor...variabilní časování ventilu, duté vačky, ventily jsou vyrobeny ze slitiny niklu (75%), chromu (25%) a titanu, zapalovací svíčky s platinovou elektrodou mají životnost 120.000 km, výkon 172k při 6250 ot. a točivý moment 200Nm při 5400 ot. Ten neklesá pod 85% svého maxima mezi 2.500 a 6.500 otáčkami za minutu a 95% výkonu je dosahováno mezi 5.800 a 6350 otáčkami za minutu. Omezovač sepne při 7250ot. při 1. a 2. rychlostním stupni a při 7000ot. při vyšších. Omezovač ovšem pracuje také v závislosti na zahřátí motoru, takže po studeným startu vás do sedmi nepustí. Pro ideální přeřazení na vás na přístrojovce blikne zelená kontrolka...(teda není tolik videt, ale je tam) :-)
1° cca 60km/h
2° cca 103km/h
3° cca 145km/h
4° cca 182km/h
5° cca 220+km/h
Silné stránky
Asi nejsilnější stránkou clia je, jakou radost vám dělá při řízení. A to se dost nesnadno popisuje. Obrovská hbitost se kterou se vrhá do zatáček, cit v řízení, skvělý řazení a krásnej zvuk, když na to šlápnete při výjezdu ze zatáčky. Pak jen koukáte na přístroje a nevěříte jak rychle to jedete. Prostě paráda!
Slabé stránky
Největší problém asi dělá výfuk. Za těch několik let už mám asi třetí... A taky trochu vržou dveře. Jinak bez problému!
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
V servisu by se mohli občas víc snažit, jednou špatně přivařili výfuk a na garančce ani nedoplní vodu do ostřikovačů... :-(
Přidat názorDiskuse: Renault Clio
- Az doplnis recenzi a foto tak napis rad dam 10 02.05.2008 22:55 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- Re: Re: best car 30.04.2008 16:51
- Hodnoceni 30.04.2008 16:42 scifi
- Re: best car 29.04.2008 22:24
- best car 29.04.2008 19:58
- Obodoval jsem ... 29.04.2008 15:48
- Přidej nějaké to foto! 29.04.2008 14:20
- Re: Víš, že...? 29.04.2008 10:04
- Re: Víš, že...? 29.04.2008 08:00 OS
- Víš, že...? 29.04.2008 00:09 Ronault.
Další vozy Renault Clio
-
Renault Clio (2000) Majitel: dr.biker
Přidáno: 8.9.2019 109 Majitel 9.94 Uživatelé
-
Renault Clio (2001) Majitel: Miro_II
Přidáno: 7.7.2009 5910 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Renault Clio (1998) Majitel: Papír1
Přidáno: 2.1.2015 98 Majitel 9.82 Uživatelé
-
Renault Clio (1999) Majitel: petr16
Přidáno: 24.11.2007 8810 Majitel 9.81 Uživatelé
-
Renault Clio (2002) Majitel: dr.biker
Přidáno: 21.3.2015 2710 Majitel 9.77 Uživatelé