Recenze
Škoda Favorit 135L
Technické info
Přezdívka auta Bedřich Rok výroby 1991 Koupeno ojeté najeto [km]:178000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1289 výkon [kW]: 43 / 50 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 16 / 14 * maximální rychlost [km/h]: 150 / 150 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 / 14 * zavazadlový prostor [l]: 254 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5 / 8 *
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "best.psychopath".
Škoda favorit.... co k tomu dodat. Spolehlivý automobil který vás nikde nenechá možná a ještě když ho poprosíte.:-D Je to ještě podstivý výtvor českého automobilového závodu. Pod kapotou tohoto automobilu se ukrývá motor... 135L.
Příprava směsy: karburátor opatřený sportovním sáním
Škoda favorit je auto určeně spíše na styling. Sportáky ze škodovek nikdy nebudou sem tam nějakou drobnou úpravu motor snese ale lepší je vyměnit celej motor(možná někdy časem).
Jak sem k němu přišel:
Původně neměl být ani můj koupil si ho táta na svoje ježdění.Jenže on jede někam autem 5x do roka.Tak sem se s ním domluvil že když to budu udržovat v pojízdném stavu, prostě když se o to budu starat tak mi ho za nějaký peníz nechá. Tak sem řekl proč by ne já sem teda chtěl feldu, ale tak ne vyježdění to stačí. Pak ale mezi námi vznikl citový vzah tak sem si s ním začal hrát na autě se mi hlavně líbilo žě v době koupě na něm už byla zrcadlová okna a interier ve žluté barvě tak sem to doplnil o kola, od kámoše který jedno fávo zrušil sportovní masku a mračítka.Taky sem si koupil neony pod auto(zaplatil sem je už 2x... pokuty).
No a protože jsem chtěl tu feldu tak sem ji začal dělat z fávoše sehnal sem sedačky, palubku docela byla sranda předělat eletriku na tom sem strávil tři týdny a namontoval sem taky laděný výfuk neznámého výrobce původně je určený pro feldu.A protože sem línej vytahovat kolíčky ve dveřích namontoval sem tam s kámošem centál s DO. Teď mám doma ještě čirou přední optiku akorát nevim kdy ji tam dám nemám na to momentálně dostatek času... nebo sem na to moc línej ale až na to přijde řada určitě dám vědět.
Motor: Po GO a předělaný ze 135ky na 136ku a lehce šnížená hlava dodala motoru 15 kobyl navíc.
Převodovka: abych řek pravdu potřecoval bych novou.. řadim jako prase a tak sem oddělal sinchrony
Interier: tapec ve žluté barvě,palubka + sedačky Š Felicia, sportovní tříramený volant barevně ladící k interieru.
Exterier: nic moc... naposled sem to potunil o boudu na eletriku napad sních + letní gumy výsledek je bílej roch blatníku + rozbitý světlo a na 2x přelomený mračítko v tom případě nevim k čemu slouží nárazník ten přežil se 3. škrábancema
Podvozek: plynové tlumiče Monroe reflex prej s nima je auto stabylnější akorát by mě zajmalo kdo to říkal ale já sem rozdíl nepoznal
Brzdy: bez komentáře, momentálně jsou po GO tak to trochu brzdí
Hudba: radio blaupunkt 4x45W, ve dveřích komponenty blaupunkt 210W v platu ovály blaupunkt 220W
Výbava: ??? volant, pedály, řadící páka, ruční brzda, sedačky, rádio... :-D a jako bonus je centrál s DO po dodatečné montáži
Silné stránky
spolehlivost
levná údržba
dostupnost náhradních dílů
vnitřní prostor
v celku slušná akcelerace
Slabé stránky
velké naklápění v zatáčkách
koroze která se dostane všude
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
svoje fávo sem poslal do servisu na GO motoru, oprava trvala týden ale patrně to pánové uspěchali a když sem odjel ze servisu po 10 km to nejelo... nedotáhli rozdělovač
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Auto jsem zakoupil v jednom z nejmenovaných autobazarů,bylo mi doporučeno vzhledem k ceně jako automobil ve skvělém stavu bez koroze ovšem do prvního deště.Jediné v čem nekecal je motor ten šlape skvěle.
Novinky v recenzi
Vyměněna převodovka
namontována přestavbová sada HID H4 Bi-xenon 8000k, svítí to fakt supr vřele doporučuji
nově udělané prahy a zadní lemy
dostříkáno a nainstalováno "přítlačné" křídlo
nainstalována sada profistroboskopů
návŕat z nemocnice s novými(lepšími) vnitřnostmi
předání do rukou pana doktora
doplněna recenze
Přidat názorDiskuse: Škoda Favorit 135L
- Jo! 09.04.2008 10:56 StanS
- Zapracuj 08.04.2008 12:20
- K hodnocení 07.04.2008 13:55 Psychobolos
- Re: Re: tuning??? 06.04.2008 23:30
- Re: tuning??? 05.04.2008 20:30
- Re: Re: tuning??? 05.04.2008 19:42
- jejej čerf a jeho favorit 04.04.2008 09:36
- Re: Na tý opěrce chlavy ... 03.04.2008 23:33
- Re: Kola 03.04.2008 23:31
- Re: Re: Re: tuning??? 03.04.2008 23:29
- Kola 03.04.2008 22:08
- Re: Re: tuning??? 03.04.2008 21:31 gld
- Na tý opěrce chlavy ... 03.04.2008 21:06
- Re: Re: Re: Re: palubka 03.04.2008 20:26 TiRa
- Re: Re: Re: palubka 03.04.2008 20:19
- Re: Re: Re: palubka 03.04.2008 20:18
- Re: Re: palubka 03.04.2008 20:14 TiRa
- Re: Re: palubka 03.04.2008 19:56 spanel
- Re: tuning??? 03.04.2008 18:51
- Re: palubka 03.04.2008 18:48
- palubka 03.04.2008 18:37 miroussm
- Re: tuning??? 03.04.2008 18:36 gld
- tuning??? 03.04.2008 18:35
- Stará kvalita 03.04.2008 18:23
- Pěkné fáro fávo na titulku, ne??? 03.04.2008 18:20 Poustnik
- No je to fávo 03.04.2008 18:11 gld
- Nechceš tu recenzi někam poslat jako telegram? 03.04.2008 18:09 Poustnik
Další vozy Škoda Favorit
-
Škoda Favorit (1993) Majitel: Ronault.
Přidáno: 12.8.2009 23429 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Favorit (1993) Majitel: Ronault.
Přidáno: 12.6.2014 13810 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Favorit (1994) Majitel: parkoviště
Přidáno: 20.12.2009 459 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Favorit (1992) Majitel: parkoviště
Přidáno: 29.11.2008 459 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Favorit (1988) Majitel: Popeye the Marine
Přidáno: 5.7.2009 598 Majitel 9.85 Uživatelé