Recenze
Alfa Romeo 147 1,6 16V Twin Spark 88kW - Distinctive
Technické info
Přezdívka auta Alifko Rok výroby 2001 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 88 kroutící moment [Nm]: 146 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.6 maximální rychlost [km/h]: 195 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 280 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.5
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "HorysMann".
Předtím jsem vlastnil pouze vozy japonského výrobce - Mazdy. A to od 323f až po Xedos 9 2,5 V6. Bohužel mi automobilka neměla co již dále nabídnout a tak jsem se rozhodl ke ,,konverzi ve výře". K Alfě Romeo jsem se dostal dlouhodobým výběrem mezi různými automobilkami a jejich modely. Nechtěl jsem obyčejné spotřební auto, ale něco o co se mohu starat a věnovat mu lásku a péči a ono mi to bude vracet a také něco, kde se budu dobře cítit a s čím se mi bude skvěle jezdit. Můj výběr se časem zmenšil na 3 automobily od automobilek Alfa Romeo (model 156), Rover (model 75) a Saab (model 9-3). Po té pomalu začalo hledání mého vytouženého vozu. Nejdříve prohledáváním internetu, for, recenzí, ceny dílů apod. Protože jsem chtěl naftu vyřadil jsem Saab, protože recenze a zkušenosti s naftovými Saaby nebyly vůbec dobré ale říkal jsem si, že možná to pak ještě přehodnotím, kdybych se rozhodl nakonec pro benzín. Začala serie testování vozu, který mě padne. Nejdříve jsem požádal kamaráda, který vlastní Alfu Romeo 159 Ti (člen ReznikCZE), který mi velice pomáhal s výběrem a i s nákupem. Navštívili jsme spolu autosalon IMOFA, kde jsem si jel prohlédnout a project vůz Alfa Romeo 156 1,9 JTD rok 2003 s najetými 91 tisíci a s cenovkou 139tisíc. Vůz nebyl špatný, ale nějak mě nenadchnul. Ne že by byl špatný to opravdu ne ale očekával jsem mnohem víc než vůz předvedl a ta cenovka za to myslím nebyla adekvátní. O slevě z jejich strany nebyla diskuze tak jsem své hledání obrátil dále. Roverů moc nebylo tak jsem za žádným zatím nejel. Pak mě napadlo vyzkoušel Alfu 147mu, která se mi víc a víc zamlouvala. A tak jsme s Reznikem jednoho dne vyrazili na hromadnou projížďku po autech. Měli jsme 3 typy na 147mu a jeden Rover. Bohužel, 2 147mi byly pasé a tak již docela sklámani z toho co budeme očekávat jsme vyrazili za poslední. Co vám mám povídat ... láska na první pohled. Nádherná a zachovalá Alfinka, která se jen tak nevidí. Ihned jsme požádali o testovací jízdu. Ta dopadla nad naše očekávání a i když jsem vůz ještě nechtěl pořizovat a měl to být pouze test zda chci 147mu ihned jsem si jí zamluvil a to i přesto, že to byl 3dv a benzín ale ... prostě nemohl jsem si pomoct a auto nekoupit. Pak ještě 3 dny než jsem měl všechny peníze v ruce a hurá pro auto.
Teď nějaký ten popis : Moje Alfa Romeo 147 má motorizaci 1,6 16V s proměnlivým časováním ventilů a výkonem 88kW ve výbavě Distinctive (ta vyšší) a byla vyrobena v listopadu 2001 v Itálii. Vůz byl prodám v České republice v Imofě (jaká náhoda), kde si jej koupil mladší muž, který prodal Alfinu za 3 roky postarší paní. Ta jej vlastnila až do mého nákupu. Oba se o auto starali příkladně. Nikde až na prasklý kryt reproduktoru a nějaké ty škrábenečky je vůz zcela v pořádku. To nám potvrdili i v IMOFě, kde vůz jsem ihned po koupi nechal prohlédnout. Mám udělat 80 tisícovou prohlídku a raději vyměnit rozvody ... to jediné mi řekli. Takže spokojenost.
Auto vlastním lehce přes měsíc, takže zkušenosti moc velké nejsou ale nějaké přeci jen. Doteď mám menší problémy se rozject ... buď dám moc plynu nebo málo. Docela mě to mrzí ale předtím jsem měl pedál na podlaze a V6, takže to chce si ještě zvykat. Ovšem tento motor není V6, kde akustiku v kabině doplňovalo rádo-by bublání,které se zde nekoná. Ovšem je to samozřejmě zapříčeněno opačnou orientací na zákazníky. Postupně si zvykám ale není to nic co by se nedalo přežít, ba naopak motor jasně dává najevo, kdo ho stvořil a proč. Další výtka směřuje na rejd Alfi, kde tvůrci rozhodně neměli na náčrtech v plánu pohodlné parkování, které se zde rovná Karose né-li Avii. Ovšem vše je zapomenuto při posazení za volant, kde již od prvního posazení pocítíte dotek dokonalosti. Designéři jsi zde vyhráli velice dobře. Vše je přesně jak by mělo být. Žádný zásah nějakých hranatých tlačítek nebo tak. Hlavním znakem interieru je přístrojová deska, z které vyčnívají 3 obrovské ovály, který autu dávají výborný nádech sportovna. Kvalitně spracovaný interier, který neoplívá hrany. Opravdu žádné znaky hranatosti. Interiér je velice, velice a ještě jednou velice působivý a nemám k němu jedinou výtku. Ačkoliv se zdá že tu píšu o opravdu "sportovním" voze je zde mnoho odkládacích prostor na různé věci, které jsou během jízdy velice vhodné. Například držák na mince, odkládací prostor na doklady, karty, parkování, propisky, pití v kelímku i v petce, či na peněženku a mnohem více. Zejména protory ve dveřích a v bocích pro čtvrtého a pátého spolujezdce jsou velice hluboké. Na jejich rozměr se nezaplní snadno. Dají se zde schovat i důležitější věci, které člověk potřebuje a přitom nejsou vidět No prostě ... vše má svůj důvod a účel. Multifunkční volant, který je potažen kůží se naprosto výborně drží a intuitivně ovládá rádio či jiná média. Opravdu bez výtky. Stínítka jsou vybavena zrcadlem s osvětlením a to jak u spolujezdce tak i u řidiče. V celém interieru jsou všude vidět znaky Alfa Romeo, které jsou velice pěkné a velice se mi líbí. Dokonce i na stěračích, které oko mé často při jízdě spatří a vždy mi zvednou náladu :-). Prostě vím v čem jedu.
Po nastartování, které je neskutečně rychlé a to i při mínus víc jak 20°C kde pocítíte, že i když auto není žádný supersport (z 0 na 100km/h má za 10,6s) pocítíte sportovní zvouček. Žádnej řvounek ale nádhernej příjemnej zvouček. Jízda je něco nepopsatelného. Kdo nezažil a nevnímal duši toho to vozu nepochopí! Usednout za volant za účelem vyrazit "někam" se člověk těšší a pláče nad tím že toto nemůže zažívat neustále ale jenom, když je benzin v nádrži a má zajištěnou dovolenou v práci. Jízda samotná s perfektní pozicí za volantem dává vědět že toto je skutečně Alfa se sportovními geny, ovšem dá se i komfortně cestovat s jistými kompromisy. Volant se drží opravdu dobře a na silnici komunikuje skvěle s předními koly. Opravdu řízení je jako ze sametu, naprosto přesně reaguje na můj sebemenší pohyb a vždy a všude mě podpoří bez jakékoliv ztráty kontaktu s vozovkou a to i přesto, že vůz nemá stabilizaci (i když v inzerátu byla uvedená). S lehounkou 1.6 není problém se proplétat zatáčkami ve vysoké rychlosti a dýchat na záda různým sportovním ikonám. Vůz se minimálně naklání a podvozek je excelentní. Člověk jen lituje toho že naši zákonodárci nejsou schopni zajistit bez-vadné silnice a peníze s dálniční známky jdou neznámo kam . . . Vůz se minimálně naklání a podvozek je excelentní. O BMW se vždy říkalo že podvozek je rychlejší než motor a zde to platí minimálně stejnou měrou. Takže o řízení bych tu mohl básnit opravdu dlouho. Podvozek drží a nepustí do hvizdu pneumatik, ovšem tento bod je hodně daleko. Řazení je velice přesné a rychlé ale řadička by mohla být kratší a tvarově jiná, kterou sháním z jiného vozu. Jediné co mi při dálniční jízdě vadí je že se trošku pozapomělo na šestý převodový "eko" stupeň ... 6tka by se opravdu hodila. Ve voze se sedí příjemně a sedadlo se dá zvednout tak že skoro nevidím přes palubku až po okamžik, kde mám hlavu naraženou na stropě. Takže zde může sedět jak prcek tak dlouhán. Sedačka má nastavení i bederní opěrky což potěší. Sice by se mi velice líbila kůže ale i tak jsou sedačky nad očekávání dobré. Vzadu se sedí i přes rozměry vozu velice dobře ale zamrzí to, že vůz nemá plnohodnotný prostřendní sedák s opěrkou, 3bodovými pásy a loketní opěrkou. Za to si spolujezdci můžou nastavit výdech ventilace dle svého.
Vůz je vybaven velice bohatě. Dvouzonová automatická klimatizace, která má velice druhů nastavení, přesto velice jednoduchá na ovládání. Nikdy nenechá již vaše pozadí spocené a spolujezdce zmrzlého. Tempomat, který funguje již od 30km/h velice pomáhá při předpisové jízdě nebo když jsi chci odpočinout. Víškově i podélně nastavitelný volant je skvělá věc, kterou jsem zažil až zde takže již necítím únavu na rokou jako dříve. ASR mi pomohlo hodně v zimě a brání k níčení 17palcových pneumatik, které jsou bohužel dost drahé. 6 airbagů velice umocňuje můj pocit bezpečí s polu s dobře dimenzovanými brzdy, které nevadnou. Palubní počítač u kterého mi chybí čeština a třeba stopky je jinak velice dobrý a řekl bych že i dosti přesný a upřímně řečeno nejčastější lapač mého pohledu v interieru, neb ukazuje vše důležité. A to nadmíru kontrolek, teploměr, co právě vychází z poměrně povedené audio soustavy a tak dále.
Exterier se nedá popsat jinak než prostě umělecké dílo. Sice ne každému se líbí a uznám, že jsou mnohem hezčí auta (zejména alfy) ale prostě mě se líbí a je vidět, že rozhodně trojice mužů vedená Anderasem Zapatinasem, Antonio Rostiho a Carlo Giavazzi se na autě vyřádili a dali do toho pro mě "veledíla" srdce. Sice bych ještě uvítal nějaké úpravy, které se vyskytují hlavně ve verzi GTA ale i ,,obyč" verze má skvělé kouzlo. Hlavním poznávacím znakem alfy je scudetto alias 3júhelníková mřížka, kterou najdete na všech alfách. Zajímavostí jsou blinkry umístěné hluboko v nárazníku, které každý zamění s mlhovkami. Mlhovky jsou naopak na místě, kde si každý myslí že jsou blinkry. Velice zajímavé řešení :-) Velice působivá jsou světla, která autu dávají netradiční vzhled. Dalším charakteristickým vzhledem novějších Alf je též SPZ uložená vlevo. Bohužel v našich končinách není možné zde mít SPZ na ní určenou (malou italskou) a tak tato ,,evropská" kazí krásnou příď. Což mi připomíná, že drtivou většinu 147ček neuvidíte s podložkou SPZ, protože by zakrývala blinkr. Boční linie vozu vypadá líbivě a dobře. Vadili mi akorát boční blinkry, které byly oranžové. Tato barva se nikde nevyskytuje, a tak jsem je vyměnil za verzi z GTA, kde jsou stejné ale čiré. Záď by mohla být lepší. Po faceliftu vypadá mnohem lépe. Škoda .... je taková strohá a nepůsobí nijak extra zajímavě. Nicméně ... již jsem se s tím smířil a možná časem doplním vůz o nějakou malou úpravičkou na zlepšení vzhledu.
Kufr se dá otevřít jak tlačítkem na klíči, tak také z interieru. Zavazadelník svou velikostí nikterak nenadchne. Jen 0,280l, který se dá zvětšit sklopením sedaček. Je zde umístěno nouzové rezervní kolo a nářadí. Žádné další kapsy nečekejte. To je věc, která víc než zamrzí. Lze to vyřešit nákupem sítí do kufru, které ovšem stojí nemalé peníze. Je hůře přístupný přes vysokou nakládací stěnu ale nic hrozného.
Naftu jsem původně chtěl zejména kvůli spotřebě ale překvapilo mě že 1.6 motor není neúnosně žíznivý ba naopak spotřebou kolem 6,5 litrů na 100 kilometrů mě opravdu nadchl(a koho ne, když mi ušetří na více jízd).
Závěrem bych chtěl dodat že z auta mám víc než dobrý pocit. Není to pro mě auto, ale dá se říct milenka ke které každý den běžím se na ní alespoň podívat, project se, i když k tomu někdy není důvod a nebo postesknout že do metra se mnou nemůže. S automobilkou Alfa Romeo mám zatím jen a jen výborné zkušenosti a vidím svou budoucnout u vozů této značky.
Opravdu Alfa Romeo má něco do sebe a za sebe můžu říct že jsem této značce opravdu podlehl
Cao Alfisti!
Silné stránky
Rozhodně podvozek od kterého si můžete bezestrachu dovolit velice hodně. Skvělý desing, který snad nikdy nezestárne a vzbudí pozornost kde koho. Výborné řízení s dokonalou reakční dobou a s výborným pocitem držet volant a řítit se někam :-). Skvělý pocit za volantem, v sedačce a to ať už předních či zadních. Krásný a přitom i velice praktický interier o kterém se dá básnit jenž nevrže ani jiné pazvuky nevydává, spotřeba nižší než by člověk čekal i když jsi od auta člověk hodně dovoluje. Svižný motor, který se velice rád nechává vytáčet s příjemným sportovním zvukem.
Reproduktory i rádio je kvalitní i když je základní. Není to sice BOSE, který bych chtěl dodělat ale velice překvapil. Velice vysoká výbava za relativně velice málo peněz a to již v základu.
Slabé stránky
Nutnost se o auto starat a to poctivě jinak na vás bude zlé a bude to oplácet. Motor by přecijen mohl býti ještě silnější s lepším spřevodováním převodovky. Velice špatně vyřešen ostřikovač předního skla, který při rychlostech nad 80km/h není schopen sklo ostříkat protože ho airodynamika rozhodí a stříká mimo sklo. Špatný výhled vzad. A nakonec mstivé obyvatele ČR, kteří mi auto nejen haní ale i úmyslně poškozují
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Jediné, co mi nefungovalo byl ostřikovač zadního skla. Stříkal velice málo. Bylo to povypadnutou hadičkou. Oprava na cca 10-15 minut. Jinak auto zatím mou pozornost zcela vůbec nepotřebovalo. Čeká jen na 80ti tisícovou prohlídku, která bude docela mastná ale zde budou vyměněna i ramena takže jízda pak bude mnohem lepší. Již se nemůžu dočkat, až na jaře jí nechám udělat.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Prodej byl uskutečněn v takovém malém autobazaru hned za Prahou, kde bylo auto v komisním prodeji. Vůz měl oba klíče a veškerou dokumentaci. Majitel autobazaru majitelku znal a byl docela ochotný. Zařidil mi i dobré podmínky na povinné ručení a havarijní pojištění. Ihned po koupi auto jelo do pneuservisu pro zimní pneumatiky a pak do IMOFy na tu prohlídku. S prodejem jsem byl spokojen.
Co jsem na autě dodělal / vylepšil
Taaakže jak jsem psal výše ... na autě byly vyměněny boční blinkry za čiré z vozu AR 147 GTA. Pak jsem zakoupil originál příslušentví k rádiu, které dodává vozu BT handsfree a konektor na USB, kde lze pomocí flasky poslouchat svou oblíbenou hudbu. Nebo i pomocí třeba mobilu přes BT. Pak jsem vozu zakoupil originální příplatkové koberečky s emblémy Alfy Romeo a červeným obšití a také bezramínkové též originálni stěrače s nimiž je stírání jedna báseň už na první setření.
Do budoucna chystám hliníkové pedály, síťky do kufru, lepší řadičku a možná rádio s navigací. Vše originální.
Dál ... kdo ví ale v základu je již auto pěkné a velké zásahy by poškodily už tak krásný desing. Já spíš jen doplňuji a lehounce vylepšuji. Rozhodně ještě něco bude ... nechte se překvapit :-)
Novinky v recenzi
centrální síť
Tak konečně mi dorazila ze srba servisu ta centrální síť do kufru. Už mě nebavilo poslouchat jak v kufru lítaj tašky v zatáčkách. Za 8 kil je doma a snad budou zkušenosti dobré :-)
co nového
Nového toho moc není. Dodal jsem fotky 1.AR srazu v Liberci, který i pro mě byl prvním srazem vůbec.
Auto jezdí bez jediného problému a čeká na další síťku do kufru. Jinak bohužel nic. Není počasí na to něco dělati :-(((
nová kapota
Tak po zimě, kdy mi někdo nebo něco poníčilo kapotu a kdy na to pak byl prach bídný pohled jsem si konečně sehnal novou a nechal si jí nastříkat. Následná výměna nebyla zase až tak těžká ale ještě se to musí trošičku dopasovat. No ale pohled je již mnohem hezčí
na projížďce s kámošem po Křivoklátsku
Auto jsem dostal po delší době než jsem čekal ze servisu, kde konečně absolvovalo 80 tis. prohlídku a výměnu rozvodů a kotoučů a destiček. Došlo na řadu testování, zda je vše OK tak jsme s kámošem vyjeli na Křivoklátsko do zatáčkové oblasti, kde jsme si to opravdu užili. Alfa má fakt fantastický podvozek :-)
Děkuju mu za krásný víkend s našema miláčkama
nové síťky do kufru
Objetoval jsem nějaké ty prašulky a dopřál autíčku konečně něco na náklad takového toho nutného zboží, které se bere s sebou vozem. Stálo to přes 18 set ale stojí to za to
P.S.: za bordel v kufru se omlouvám. Je to připraveno na namontování v servisu. Určo pak vyfotím uklizený
Jaro přišlo
Venku se nám udělalo krásně a hned přišli na řadu nějaké ty práce na vozidle. Nejdříve přišla na řadu konečně dálniční známka, která mi dlouho chyběla ale nějak jsem jí nepotřeboval. Mnohem raději si vychutnávám okresky. Bohužel někdy hold i já musím na síť CZ dálnic ... spíš tankodromů. Dále jsem přezul pneumatiky na Pirelli P Zero Nero abych mohl si pořádně vychutnávat jízdu na okreskách v pořádných pneumatikách. A v ne poslední řadě jsem si pořídil audiosoustavu Bose originál z AR147 a to tu lepší co se dělala. Mám vše vč. krytek s nápisy Bose :-) Soustavu namontují v servisu kde si nechám dělat mnoho a mnoho věcí aby auto bylo jak nové ;-)
No a také jsem dnes vůz uklidil, umyl a naleštil. Hned mi to udělalo obrovskou radost ho takto vidět ... no posuďte sami
výměna kabinových filtrů
Další z nudy dělaná výměna. Hlavně jsem nevěděl kdy vlastně je někdo naposledy měnil a tak raději jsem vyměnil před sezonou, dokud klima ještě nejede. Nebyly sice tak špinavé jak jsem čekal ale žádná krása to taky nebyla. Teď mě čeká o víkendu den otevřených dveří v mém oblíbeném servisu kde prokonzultuju 80tis prohlídku a nechám si udělat olej. Už se na to moooc těším :-)
fotky
Dodal jsem další fotky, které jsem nafotil již dříve ale neměl jsem bohužel připojení na upload fotek. Snad se budou alespoň nějaké fotky líbit. Kdyžtak napište co vám chybí nebo co nafotit znovu :-)
svíčky
Dneska já a kámoš z alfistů.cz jsme se vrhli na svíčky. I když jsem je dle příručky ještě nepotřeboval měnit (až ve 100k), ale sehnal jsem je velice levně - 1500Kč nové NGK Platinum všech 8 (TS má 2svíčky na válec). U výměny jsme si všimli, že je již někdo měnil a ne zrovna profesionálně ... nedotažené šrouby, svíčky neutáhlé momenťákem atd a hlavně tam byl špatný typ. Byly tam nějaké Bosche a hlavně typ který tam nemá co dělat. Taaakže výměna je dost znát. Líp to jde do otáček, nemá žádné vybrace a ... No hlavně že se na to přišlo a vyměnilo se :-)
filtr a leštidla
Dnes jsem zakoupil v kelly přes slevu na alfistech kabinové filtry a pak nějaké ty leštidla interieru, exterieru a tak. Dnes jsem využil pouze interier a paráda. Bohužel jsem neměl u sebe foťák a tak se nemohu pochlubit. Jestli vydrží počasí tak brzo vyměním i ten filtr. Nevím kdy byl měněn a tak pro jistotu měním teď. No už se mooc těším
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Alfa Romeo 147 1,6 16V Twin Spark 88kW - Distinctive
- dobré 31.03.2013 14:11 Fe
- dotázek 15.08.2011 03:21
- Re: Hodnocení 18.05.2010 11:21
- Re: Re: Hodnocení 18.05.2010 11:20
- Re: Hodnocení 17.05.2010 23:11 Wiii
- Hodnocení 17.05.2010 23:10 Martin_Happy
- Re: Italskej design 09.03.2010 22:30
- Italskej design 09.03.2010 16:22 d.a.m.
- Re: hodnocení 28.02.2010 18:13 Thomasino
- Re: Re: Re: Re: hodnocení 28.02.2010 17:35
- Re: Re: Re: hodnocení 27.02.2010 22:22
- Re: Re: hodnocení 27.02.2010 21:02
- Re: hodnocení 27.02.2010 17:56
- Re: hodnocení 26.02.2010 18:50
- hodnocení 26.02.2010 12:14 mara89
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítám Romeo a Julii v topce! 25.02.2010 17:09 ReznikCZE
- Re: Re: Re: Je to Alfa! 25.02.2010 14:53
- Re: Re: Je to Alfa! 25.02.2010 14:15 Hitachi
- Re: Je to Alfa! 25.02.2010 11:32
- Je to Alfa! 25.02.2010 10:36 Hitachi
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítám Romeo a Julii v topce! 25.02.2010 08:36
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítám Romeo a Julii v topce! 24.02.2010 22:00 FRPE
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítám Romeo a Julii v topce! 24.02.2010 21:52
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítám Romeo a Julii v topce! 24.02.2010 21:16 FRPE
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítám Romeo a Julii v topce! 24.02.2010 21:09 ReznikCZE
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítám Romeo a Julii v topce! 24.02.2010 21:05
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítám Romeo a Julii v topce! 24.02.2010 20:11 FRPE
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítám Romeo a Julii v topce! 24.02.2010 19:58 Merkur
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítám Romeo a Julii v topce! 24.02.2010 19:32
- Re: super 24.02.2010 19:31
Další vozy Alfa Romeo 147
-
Alfa Romeo 147 (2001) Majitel: Tom-Si
Přidáno: 8.4.2008 12510 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Alfa Romeo 147 (2002) Majitel: parkoviště
Přidáno: 9.5.2008 5710 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Alfa Romeo 147 (2003) Majitel: Carlos147
Přidáno: 21.6.2009 89 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Alfa Romeo 147 (2003) Majitel: MirekGTA
Přidáno: 17.3.2011 6510 Majitel 9.64 Uživatelé
-
Alfa Romeo 147 (2007) Majitel: bageta
Přidáno: 1.12.2013 010 Majitel 9.05 Uživatelé