Recenze
Mazda 6 MZR-CD 2.0 SportWagon
Technické info
Přezdívka auta Majda Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:128300 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 100 kroutící moment [Nm]: 210 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.4 maximální rychlost [km/h]: 196 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 492 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5 (udávaná)spotřeba naměřená:
Popis vozu
Mazda 6... 1. generace.... nástupce populární 626... Zoom Zoom...!
Famózní auto. Ve všech svých generacích přímým konkurentem Passata, BMW řady 3, Superba, Audiny A6, Laguny, Mondea atd.
VÝBĚR A NÁKUP VOZU:
Během podzimu 2011 při očekávání 2. přírůstku do rodiny jsme se rozhodli koupit větší rodinné auto, které by pokrylo potřeby naší rozrůstající se rodiny a nahradilo nepojízdného Fiata Brava 1.6 16v. Na auto jsme měli rozpočet 100-150 tis. Kč. Mělo jít o bezpečné, úsporné a spolehlivé kombi s hagusama, nájezd do 150 tis. km, dieslový motor 1.9 a výše, o výkonu nad 100 kW, rok výroby od 2004. Ve výbavě měla být klimatizace, 6x airbag a elektronické asistenční systémy pro bezpečnou jízdu (ABS, ESP), dále 5 plno-hodnotných míst s 3bodovými bezp. pásy k bezpečnému usazení a převozu 2 malých dětí a dohlížející osoby.
Variant bylo nepřeberně. Přesto jsem měl jistého favorita... pro mou lásku i italským vozům mi přišlo logický Fiata nahradit Alfou Romeo. V úvahu tedy přicházela (jedině!) AR 156 SW 1.9JTDm po faceliftu "designed by Giorgetto Giugiaro". Několik jsem jich viděl, v několika seděl, v několika i jel, ale byla to bída.... Navíc, auto je to překrásný, ale je to fakt víc umělecký dílo (pohyblivá socha), takže praktičnost je trochu stranou. Měl jsem od ženy zadání, aby se do kufru vešel kočár, což se povedlo.. ale nedalo se tam dát nic dalšího (takže kufr stejnej jako Fiat Brava :-)). Takže Alfa nakonec ne... :-(
Pak jsme s manželčiným kolegou (fandou do aut) začali řešit co dál. Po nějakým pokecu mi řekl, že je mu to jasný a že mi rozumí, že hledám něco mimo "mainstream" (hlavní proud, že?). Rozhodně tedy ne Oktávka kombajn v dyzlu ;-)! Takže padaly různý roztodivný nápady, jako Opel Signum 2.0 DTI, Saab 9-5 3.0 V6 TiD, Jaguar X-Type 2.0 D Estate, Peugeot 307 SW 2.0 HDI a další nápady, který vždycky skončily tím, že nějak neodpovídaly našim požadavkům.
Ze situace na trhu ojetin nakonec vyšlo vítězně japonské vozidlo Mazda 6 Kombi 2.0 D 1. generace. Auto mnohými hodnocené jako japonská Alfa (což mne oslovilo!), podvozkově špičkové, trpící jen nedostatečnou protikorozní ochranou... Proto auto se auto vyšší střední třídy objevilo v pro nás příznivé cenové hladině. Potomek na cestě, tak teď už jen rychle najít to pravé....
Auto jsem nakonec vybral v jednom „báječném“ autobazaru. Dopředu říkám, že to dopadlo neslavně a kdo bude chtít, může si mé poměrně rozsáhlé zkušenosti přečíst dole v patřičném oddíle.
Silné stránky
+ dyzajn - Majda je prostě japonská krasavice, měli jsme „štěstí“ a objevili auto se skvělým stavem karoserie, navíc v mé nejoblíbenější barvě - modré metalíze, láska na první pohled, dyzajn je úžasný, vpředu šikmá asijská očička, vzadu „tunningové“ čiré svítilny.
+ podvozek - no nemá chybu, pocitově parádní svezení, vpředu použitá náročná lichoběžníkové náprava využívá dole dělené spodní rameno, takže se těhlice otáčí ne na jednom, ale na dvou čepech, horní trojúhelníkové rameno je jednoduché (2. gen má již spodní rameno vcelku a ta současná nemá už ani to), zadní kola jsou ke skeletu upevněna přes čtyřprvkovou nápravu.
+ záběr (krouťák) motoru - nástup výkonu je famózní, je lahůdkou si na tempomatu nastavit rychlost a pak jej „spustit“… auto pak vystřelí jako hladová hyena ;-)
+ vnitřní prostornost neskutečná - stovnávám s Oktávií jen proto, že ji zná každý Čech ;-), takže kam se hrabe Oktávka, protože v Majdě i za mne (187cm) sedne i jinej dospělej člověk.
+ nakonec magická páčka pro sklopení sedadel z kufru nazvané Karakuri - to některé automobilky inzerují jako pecku až v roce 2014
Slabé stránky
- pro někoho možná příliš jednoduchý a strohý interiér
- nedostatečné topení - dýzl není schopnej v -15°C vytopit kombíka, žena a děti seděli pod dekama.... Mazda to řešila tak, že montovala dodatečné topení Webasto (to ale v mé výbavě chybí)
- 6tce chybí 6. kvalt - a je to pěkná otrava dálniční rychlosti kroutit ve vyšších otáčkách :-(
- pro mne blbej tvar hlavice řadicí páky, je pošitá kůží a má švy na děsně blbejch místech... občas ji držím nějak divně, tak mne to tlačí do prstů ;-)
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Během provozu zásadně neservisováno (krom dobití baterie v zimě po nepovedeném startu). V Auto Palace Brno s.r.o. jsem si nechal "jen" domontovat chybějící vrchní díl zadního středního bezp.pásu (spokojenost).
Pak jsem byl nucen ještě využít servisu ADJ v Jihlavě, a zde opět naprosto perfektní přístup k mému problému. Proto u zde spokojenost a obrovský dík, hlavně panu Smejkalovi.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Bazar HONZAAUTO.CZ, Olomouc - Slavonín.
!!! Velkej průšvih, takže BACHA NA NĚ !!!
Dopředu říkám, že je to příběh dlouhej a smutnej. Skončil u soudu a vzhledem ke kvalitě našeho soudního systému dopadl neslavně. Proto jsem v tomto příběhu redakčně pozměnil jména účastníků. Hlavní hvězdy jsou 2, bazarista pan Králíček (bodrý strýc kolem 50tky) a jeho mladší kumpán, kterému budeme říkat pan Haluška (všechno vím, všechno znám a všude jsem byl). Tento příběh budiž ponaučením pro ostatní.
NÁKUP
12.11.2011 jsme měli cestu k mým rodičům na návštěvu. Po cestě jsme se v návaznosti na nabídku na Tipcars.com zastavili omrknout několik vozidel v okolí Olomouce. Jednou z možností byl i vůz v autobazaru Honzaauto.cz ve Slavoníně. V inzerátu tohoto vozu byl deklarován 1. majitel, servisní knížka a původ auta jako dovoz z Itálie. Auto ve zmíněný den nebylo ještě přihlášeno do evidence motorových vozidel. Nebylo tedy možno uskutečnit testovací jízdu po pozemních komunikacích. Projel jsem jej tady jen krátce po dvoře autobazaru ve Slavoníně.
Při bližší obhlídce vozu jsem zjistil, že chybí krytka palivové nádrže. Ta byla dle tvrzení p.Králíčka tou dobou použita jako vzorek k namíchání barvy pro nalakování nové krytky otvoru pro montáž tažného oka. Tomu jsem tehdy nevěnoval pozornost (teď už vím, že mne to mělo upozornit na skutečnost, že vůz byl původně nepojízdný a byl tažen).
Dále byla ve voze namontována mříž oddělující kabinu cestujících od zavazadlového prostoru, což je důsledek původního provozování auta jako užitkového vozidla. Na můj dotaz k mřížce mi bazarista odpověděl, je auto přihlašováno jako vůz kategorie M1 (osobní vozidlo). Mám si tedy mříž vymontovat a auto je plně připraveno pro bezpečnou a plnohodnotnou přepravu 5ti osob. Dále se p.Králíček zmínil, že po dovozu vozu z Itálie byl na voze namontován nový rozvodový řemen motoru, že jej tedy nemusím ihned po koupi měnit, jak je obecně doporučováno při koupi ojetiny. To byla druhá indicie, která mne měla varovat, protože je nelogické před prodejem ojetiny do vozu investovat cca 6 tis. korun. Obecně se očekává, že tuto investici absorbuje kupující. K vozu byl dále k dispozici pouze 1 klíč zapalování a 1 klíč na dálkové ovládání. Deklarovaný počet najetých 132 tis. kilometrů se nepodařilo prokázat. Záznamy v servisní knížce končí rokem 2008 na 102 tis. km.
14.11.2011 jsem potvrdil svůj zájem o koupi a 21.11.2011 jsem se vydal do Slavonína auto koupit. Před samotnou koupí vozu jsem bazaristu na místě požádal, zda si na autu mohu nechat provést základní prohlídku v autorizovaném servise Mazda. Prohlídku jsem měl dopředu zamluvenu v servise AMG, a.s. na ul. Jeremenkova v Olomouci. Pan Králíček mi vyhověl a tak jsme se během testovací jízdy zastavili ve zmíněném servise, kde proběhla vizuální kontrola a vyčtení chyb z řídící jednotky. Ta proběhla bez přítomnosti mé a bazaristy. Výsledkem byl konstatován stav standardní opotřebení pro ojetinu daného stáří.
Vše se zdálo tedy v cajku a já auto koupil.
PRVNÍ PROBLÉMY
Pak jsem se pokusil auto přihlásit do Evidence motorových vozidel v místě mého bydliště. Zde vznikl 1. problém, díky němuž nebylo přihlášení úspěšné. Vlastníkem vozu byl bazarista, na protokolu EMISE + STK však byl ale uveden předchozí vlastník, tedy dovozce auta z Itálie (řekněme pan Paleček). Technický průkaz byl přitom vystaven 15.11.2011. Pracovnice úřadu trvala na doložení dokumentu, který by prokázal, jak vlastnické právo na vozidlo přešlo na bazaristu. Po tel. komunikaci s p. Haluškou mi byla emailem poskytnuta kopie výkupní smlouvy, v níž je uvedena výkupní cena jen o 4 tis. Kč nižší, než prodejní…! (Evidentně další levárna, protože jen montáž rozvodového řemene před samotným prodejem přišla bazaristu na cca 6 tisíc Kč). Pak již bylo přihlášení vozidla úspěšné.
Po novém roce a po narození potomka jsem přistoupil k vymontování mříže, oddělující kabinu cestujících od kufru (nákladního prostoru). Demontáž byla bez problémů, jenže jsem pak zjistil, že zadní střední 3bodový pás nelze použít. Spodní díl v autě byl, vrchní díl se ale zdál být zasunutý pod krycí díl stropu. Předpokládal jsem, že to bylo provedeno v Itálii při montáži mříže do vozidla. Což jsem nechal prověřit při návštěvě v autorizovaném servisu Mazda v Brně (Autopalace, a.s.). Návštěvu jsem měl naplánovánu za účelem zakoupení a naprogramování 2. klíče zapalování, který mi bazarista k vozu nedodal. Během servisního zákroku bylo pracovníkem servizu zjištěno, že vrchní díl zadního středního 3bodového pásu ve vozidle zcela chybí.
Auto bylo pro mne tedy z pohledu bezpečnosti nepoužitelné, neboť manželka potřebovala během cesty sedět vzadu mezi dětmi a kotrolovat novorozenou dceru. Chybějící díl jsem tedy v servise ihned objednal a následně nechal nainstalovat, za což jsem vysolil 6.006,- Kč.
Tuto skutečnost jsem oznámil emailem p. Králíčkovi. První jeho reakcí byl email od společníka bazaristy (p. Haluška), že reklamaci nelze uplatnit, neboť se jedná o typové označení vozu N1, kde díky přepážce je již od výrobce dodáváno 4 ks pásů. Tudíž to nelze uplatnit jako chybu. Tvrzení jsem rozporoval. Bylo naprosto opačné tomu, jenž jsem slyšel při prodeji od bazaristy. Dále toto tvzení popírala přítomnost spodního dílu 3bodového pásu ve vozu a zápis ve velkém TP. Zde je uvedena kategorie M1, 5míst k sezení, tedy 5 bezpečnostních pásů. Nikoliv 4!
V tuto chvíli p. Haluška zjistil, že nemá pravdu, a s odkazem na konzultaci se žalovaným mi poslal emailem vyjádření, že odmítá celou věc dále řešit. Celou věc jsem v tuto chvíli podstoupil svému právníkovi, který doporučil věc ihned písemně reklamovat. To jsem učinil.
PORUCHA MOTORU
Další problém s autem vznikl 21.3.2012, kdy jsem jel po dálnici D1 ve směru Brno-Praha. Na 99. km při běžné rychlosti 130 km se zapnutým tempomatem začalo auto náhle ztrácet výkon a rychlost. Situace se mi nelíbila, nechtěl jsem nic podcenit, a tak jsem začal hledat nejbližší sjezd z dálnice. Než se mi to podařilo, spadla teplota chladicí kapaliny na minimum. Okamžitě jsem našel bezpečné a přehledné místo na krajnici dálnice a vůz zastavil. Po uvedení vozidla do klidu a vypnutí motoru teplota ihned vystoupala na maximum a z výdechů ventilace šel do kabiny hustý dým. Obával jsem se požáru motorového prostoru, a tak jsem vozidlo okamžitě opustil. Pak jsem auto předepsaným způsobem označil a zpoza svodidel informoval dálniční oddělení PČR na lince 158 o celé situaci. Následně jsem si zavolal na asistenční linku pojišťovny, kde mi sjednali odtah porouchaného vozidla.
Do hodiny přijela z Jihlavy odtahová služba, porouchané vozidlo naložila a odvezla do Jihlavy do autorizovaného servisu Mazda. Zde jsem jsem požádal technika servisu p. Stejskala o provedení standardní diagnostiky. Tu, s ohledem na již přijaté zakázky, naplánoval na 23.3.2012 a pak mne odvezli na autobusák, odkud jsem odjel "žluťákem" do Brna k rodině. V den poruchy motoru ukazovalo počítadlo tachometru 134.019 km. Ode dne zakoupení jsme s ním tedy ujeli 5.687 km.
23.3.2012 mne telefonicky a poté emailem informoval servisní technik p. Stejskal, že kontrolou stavu mého vozidla zjistili vniknutí chladicí kapaliny do spalovacího prostoru motoru, kdy vlivem vysoké teploty došlo i k poškození plastových dílů motoru. Bylo tedy vážné podezření na prasklé těsnění pod hlavou, nebo prasklou hlavu motoru, nebo dokonce prasklý blok motoru. O situaci jsem ihned informoval svého právníka. 30.3.2012 jsem písemně doporučeným dopisem uplatnil reklamaci číslo 2 na skrytou vadu vozidla, za kterou dle podepsané kupní smlouvy nese prodejce plnou odpovědnost. Po měsíčním čekání na vyjádření se k reklamaci a její řešení jsem byl bazaristou vyzván, abych nepojízdné vozidlo přistavil do jeho autobazaru ve Slavoníně zde v Olomouci. To jsem, s pochybnostmi nad jejich přístupem, odmítl a na radu svého advokáta jsem objednal znalecký posudek na stav mého nepojízdného vozidla. Na rozborku motoru jsem bazaristu několikrát pozval, ovšem nedostavil se.
Z provedeného znaleckého posudku vyplynulo, že díky špatně nastavenému vstřikovacího tlaku na 1.válci se motor dlouhodobě přehříval, až se zadřel. Následně došlo k propálení hlavy motoru v prostoru sacího ventilu 3. válce a únik chladící kapaliny do spalovacího prostoru válce. Padla tedy doměnka, že auto bylo z Itálie do ČR přivezeno nepojízdné s poškozeným motorem. Zde to „někdo“ v samodomogaráži neodborně opravil (tak aby vše aspoň chvíli fungovalo) a prodal nejrychlejšímu hlupákovi, co se naskytl (=mě).
Takže po obdržení znaleckého posudku jsem bazaristu zažaloval a celou věc dal k soudu.
SOUD
Soud se táhl asi rok (2 jednání) a mou žalobu ZAMÍTL. O stavu věci a stylu prodeje se vůbec nejednalo, v hledáčku byl jen náš postup reklamace. Odkazovali jsme se na to, že i prodejci bílé techniky a nábytku řeší reklamace v místě, kde daná věc je. To ale soud odmítl, že to není povinnost, ale jen dobrá vůle prodejců.
Takže po 2 letech mám stále nepojízdné auto, a utratili jsme na soudu cca 100 tisíc. Právníci sice tvrdí, že teď bychom to, s jinak položenou reklamací vyhráli, bohužel už na to nemáme sílu a nervy. Takže ŠMEJD vyhrál a já raději investuji další peníze a auto opravím. TEČKA :-(
Shrnutí
Takže jak se stím poprat? Rozdělil bych to na 2 skupiny - auto x lidi.
AUTO samotný je úžasný. I když je teď v komatu, přesto jej miluji a po prohraným soudu jsem na něj nezanevřel. Auto za to nemůže.... Takže jej opravím!
LIDI jsou šmejdi (jasně jsou i poctiví prodejci). Po Mazdě6 se mi naskytla nabídka, která se neodmítá... koupit auto z rodiny, z kompletní historií. A já ho vzal i přesto, že je to mnou velmi nepreferovaná Oktávka... (OII 2.0FSI viz recenze v mé "garáži"). Takže po této zkušenosti auto v bazaru raději NE.
Takže když bych teď měl peníze na nový auto (do 1mega), tak bych nekoupil novou Oktávku (3.gen), ale za stejný prachy novou Mazdu6 (3.gen), která je naprosto NAPROSTO nádherná !!!
Konkrétně by to byla benzínová Mazda6 Wagon Revolution 2.0i 121kW i-ELOOP 6MT za 730 tis.Kč ;-).
A co bych dělal, kdybych neměl prachy na nový auto, ale jen 100-150 tis? Koupil bych si zase ojetou Mazdu6... spíš teď už v benzínu a asi bych si s sebou pokusil vzít automechanika... ale stejně je to loterie...!
Novinky v recenzi
Majda fuč a další fotky
No... nepíše se mi to lehko, ale Majda je už fuč. A je to už nějakou dobu. Poté, co absolvovala úspěšný "bajpás srdce" a dochytaly se nějaký mouchy, vládkyně volného času prohlásila, že jedno auto ze 2 musí z kola ven... No jo, který...?
Je to jak s ženskou.... máte 2 holky, jedna je sportovní gazela, každej zážitek je plnej adrenalýnu, ale občas krucinál trucuje, nelíbí se jí to a ono, má svou hlavu a šílený nároky. Pak je tu druhá... na první pohled to s váma hned nelomcuje, ale je to parťák, co vás nenechá ve štychu, založená pro rodinu.. a taky občas umí pěkně zablnout, když jí koupíte něco pěknýho pro radost.
Tak... srdce proti rozumu. OK, bráním se, ale drahá polovička v tom má jasno (a asi nechce doma snášet konkurenci, byť plechovou), takže Mazda z kola ven :-(. Těžký loučení, ale i to jsem si užil... Když jsem ji chystal k prodeji, strávil jsem celý nedělní odpoledne mytím, leštěním a focení... jo, mám na památku pěkný fotky do kalendáře ;-)
PS: část fotek přidána, další budou, až si dohodnu víc místa :-)
Bílej nesmysl
Tak nakonec i v Brně padá bílej nesmysl a moje modrá kočka si jej užívá. Sice mám na autě zimáky Pirelli Sottozero 195/65 R15 "jen na dojetí", ale i tak to ještě jde. Pravda ale, že na zasněženým parkovišti jsem je přes ručku utrhl celkem rychle... ;-)
Takže minimálná zimní hloubka dezénu 4mm je opravdu už jen minimální. Na ježdění do práce OK. Jsem ale rád, že na rodinném Oktávce mám fungl nový Micheliny Alpin 5, který budou o dost bezpečnější už jen samotnou výškou dezénu...
Takže jezdit opatrně! :-)
Majda opět jezdí !
Tak to vypadá, že se podařily vychytat mouchy a auto opět jezdí (ťuk ťuk ťuk). Po posledních trablích se strácením se chladící kapaliny byl vyměněn TERMOSTAT a CHLADIČ. Práce, díly a kapaliny mě přišly na 5tácků (to beru jako super cenu) a včetně nahození zimních kol (jo, nasazovaly se až teď :-)).
Majda tak "bez ztráty kytičky" (= pohnutí ručičky a dolívání vodičky) zvládla přesun Olomouc -> Brno standardními dálničními rychlostmi. Dost jsem si oddechl. Takže tomu dám týden/dva "testování" a pak začnu plánovat poslední fázi našeho příběhu s Majdou.. dvě auta nepotřebuji, takže půjde bohužel z domu :-/
Pořád to není ono...
S Majdou jsem ujel už cca 800km a pořád to není ono... novej motor sice super tepe, vše funguje jak má (stěrače stírají, světla svítí, brzdy brzdí,..)... ale motor se pořád hřeje, jakmile se dostanu nad 2tisíce ot/min... takže jsem ji dnes odvezl spátky servisákovi a budeme bádat dál... podezření je na těsnění pod hlavou či hlavu samotnou :-/... no uvidíme, dostal jsem se tak daleko, že to přece NEVZDÁM ! :-)
Majda je zpět v Brně...
... tentokrát už po své ose. Od soboty. To byla celkem náročná jízda, páč je chladicí systém ještě zavzdušněnej, takže docela hřála..... přes týden s ní teď jezdím do práce, ale to se moc neprohřeje.
Takže dneska jsem ji teda vzal na hodinovou projížďku Brno - ČH - Rájec - Blansko - Brno, abych testnul stav před víkendovou cestou na Hanou... a už je to znatelně lepší, rafika vylezla na 2/3 jen pod plným plynem do kopca ze Šebrova na Lipůvku a teplota padla za chvíli sama... faaajn!
TAkže aktuálně parkuje se svým dvojčetem kousek od přechodu a ráno pokračujem v zatěžkávacích jízdách :-).
kovové srdce Mazdy zase TEPE !
Trochu se to táhlo, ale nakonec se asi dobrá věc podařila... Majda zase jede a prej táhne dost fajn (uznal servisák vlastníce Oktávku 1.gen VRS 1.8 20v Turbo ;-)). V sobotu si pro ní jedu... s rancem peněz, ale těším se jako malej!!!! :-)
Toužení po nové Mazdě 6
Ikdyž mi moje Mazda nefunguje (nebo právě proto), tak čas od času někde potkám novou Mazdu 6 poslední 3.generace... a vždy se otočím jako za hezkou holkou :-). Pár měsíců nazpátek jsem před jedním nejmenovaným Hobymarketem uviděl krásnou červenou krásku s 17" Dezentama a musel si ji vyfotit aspoň mobilem.. a byl jsem tak unešen, že jsem si ani nevšiml, že majitel parkuje jako de.Bill :-(. No a včera, na procházce na zmrzku, jsem zase objevil jinou (černou) krásku.... a nutno uznat, že i na standardních 16" kolech vypadá moc hezky... jako nakrčená černá kočka (jaguár? ;-)) připravená skočit.... (foto v galerii)
No jednou si ji koupím.. a konkrétně bude to benzínová Mazda6 Wagon Revolution 2.0i 121kW i-ELOOP 6MT s červenou metalízou ;-).
Rychlotest Nové Mazdy 3
včera jsem měl jedinečnou možnost si pořádně prohlídnout a svézt se novou 3.generací Mazdou3! Před fabrikou jsem objevil tuhle krasavici, slintal nad ní a pak mi kamarád prozradil, že naše kolegyně ji dostala v servisu jako náhradní auto. Takže jsem ji ukecal a ona (fakt ráda!) nám ji otevřela a tak jsme strávili pěkných 15min rozplýváním se nad tou krásou. A nakonec jsme ji i krátce projeli ! :-)
A dojmy? Z venku nádhera, připomíná mi trochu svou duší Alfu Romeo 147, třeba ta žraločí ploutvička, a pohled ze předu, a pohled ze zadu a u boku...uááá.. no mňam mńam!. Nááádherný tvary. Bílá barva je celkem nuda. Interiér je neskutečná pecka! Vše ergonimicky po ruce, perfektní otočnej volič u řadící páky, velkej displej (ala tablet) jako multimediální centrum - ten bude furt umatlanej displej - ble :-/. Pohodlý a super tvarovaný sedačky. Výhled ven super, zrcátka možná trochu moc velký. Výbava byla bohatá - miliarda asistentů včetně benzínovými nadšenci tolik nenáviděný Start/Stop. Jízdně fajn jak jen se to na 3km dalo otestovat. Motor 1.5 Skyactiv-G100 74kW/100PS je tak akorát pružnej.
No prostě super zážitek, musím kolegyni koupit kytku :-). Zakže o mé budoucí garáži mám jasno... Mazda6 kombi pro rodinu Mazda3 pro ženu a na takový to ježděníčko (ideálně ve verzi MPS :-))
Odtažení od šmejdů do servisu (+ nové foto)
Dneska se mi podařilo vyzvednout auto po nešťastné reklamaci od pánů šmejdů bazaristů. Dělali klasický obstrukce, ale nakonec auto vydali a já jej, víceméně v klidu, mohl nechat na laně odtáhnout na místo, kde dojde k "transplantaci srdce". A teď už jen sehnat to srdce...
Jinak po hodině strávený s Majdou jsem si zase na všechno rozpomenul... na to, jak je to úžasný auto.... tohle auto jsem si dlouho vybíral a proto pro mě docela dost znamená (ja vím, sem divnej, ale podobně postižení pochopí ;-)).... i po roce bez pohybu je pořád přerásný.... a ikdyž mám teď novější, vybavenější a výkonnější Oktávku, kampak se na Majdu hrabe....!
Když jsem o tom po cestě domů přemýšlel, tak Oktávka je takovej sňatek z rozumu.... luxusně vybavená bohatá holka, docela hezká, praktická... taková žena, co je terno mít doma.... ale Majda... Majda, to je mladá ladná sexy atletka, smyslná milenka... ta, na kterou si myslíte, že nemáte a když ji udoláte, tak jste jak školák co dostane na narozeniny vzduchovku... bylo mi sní krásně, tak pevně doufám, že se povede oprava a já se sní pořádně svezu !
Přidání fotek a jakási konfrontace s Fiatem Brava 1.6 16V 77kW
K recenzi jsem přihrál několik dalších fotek. Pár z období nadšení z nového auta, kdy Majda střídala nepojízdný Bravíčko a pak několik, kdy se karta obrátila... Majda nepojízdná na valníku odtahovky a s opraveným Bravíčkem... nakonec srovnání výkonů mých aut v asi jediném fér srovnání - kilowatt přepočtený na tunu váhy, z čehož překvapivě vychází Fiat Brava jako vítěz 8-)
Přidat názorDiskuse: Mazda 6 MZR-CD 2.0 SportWagon
- Re: koroze podvozku 04.11.2015 13:54 roox
- koroze podvozku 26.10.2015 20:43 Verny_2013
- Re: Re: Re: oprava 22.02.2015 09:58 roox
- Re: Re: oprava 22.02.2015 09:05 lichoběžník
- Poučná recenze 30.01.2015 16:26 JakubHB
- Re: Re: Re: Re: Re: Světla režim AUTO 24.10.2014 08:28 roox
- Re: Re: Re: Re: Světla režim AUTO 23.10.2014 17:11 Lucaslegend
- Re: oprava 30.03.2014 21:06 roox
- oprava 29.03.2014 16:10 lichoběžník
- Re: Re: Re: Světla režim AUTO 26.03.2014 00:35 Jindřich III.
- Re: Re: Světla režim AUTO 25.03.2014 23:35 roox
- Re: Světla režim AUTO 25.03.2014 18:32 Bully_
- Světla režim AUTO 25.03.2014 17:25 Jindřich III.
- Re: Re: Re: Špatný výběr auta 26.02.2014 05:59 Tycoon
- Re: Re: Špatný výběr auta 23.02.2014 14:39 roox
- Re: Špatný výběr auta 23.02.2014 10:25 Bully_
- Špatný výběr auta 23.02.2014 08:15 Tycoon
- Re: poziadavky 21.02.2014 21:57 Iron
- Poteší :( 19.02.2014 21:32 _Teddy_
- To zamrzí 19.02.2014 18:30 rmt
- Re: Re: poziadavky 19.02.2014 10:02 Nicco
- Re: díky všem za komentáře ! 19.02.2014 07:54 DawQa
- díky všem za komentáře ! 18.02.2014 23:27 roox
- Re: poziadavky 18.02.2014 23:24 roox
- Poteší :( 18.02.2014 17:54 mladychevroletak
- poziadavky 18.02.2014 11:57 Nicco
- Autobazary 18.02.2014 10:46 filďas
- pověsit za koule do průvanu 18.02.2014 08:55 Ozzman
- nemilé 18.02.2014 07:47 DawQa
Další vozy Mazda 6
-
Mazda 6 (2005) Majitel: STi (Modo Team)
Přidáno: 27.7.2009 819 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Mazda 6 (2007) Majitel: koka
Přidáno: 11.9.2009 149 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Mazda 6 (2006) Majitel: GuitarsHero
Přidáno: 29.4.2007 21510 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Mazda 6 (2005) Majitel: twik
Přidáno: 24.4.2008 299 Majitel 9.87 Uživatelé
-
Mazda 6 (2005) Majitel: parkoviště
Přidáno: 23.3.2010 119 Majitel 9.84 Uživatelé