Recenze

9 Majitel

Volkswagen Passat VW Passat 2.0 16v

9.77 Uživatelé

Hodnoceno: 16× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Passat, foto 1 Volkswagen Passat, foto 2 Volkswagen Passat, foto 3 Volkswagen Passat, foto 4 Volkswagen Passat, foto 5 Volkswagen Passat, foto 6 Volkswagen Passat, foto 7 Volkswagen Passat, foto 8
Volkswagen Passat, foto 9 Volkswagen Passat, foto 10 Volkswagen Passat, foto 11 Volkswagen Passat, foto 12 Volkswagen Passat, foto 13 Volkswagen Passat, foto 14 Volkswagen Passat, foto 15 Volkswagen Passat, foto 16
 

Technické info

Přezdívka auta Volkswagen Passat Rok výroby 1992 Koupeno nové najeto [km]:215000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1995 výkon [kW]: 100 kroutící moment [Nm]: 185 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.1 maximální rychlost [km/h]: 207 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "SpiderW".

Historie Passatu

Leckomu to možná bude znít překvapivě, ale název Passat figuruje v nabídce automobilky Volkswagen ještě déle než legendární Golf. Sice jen o pár měsíců, ale to na skutečnosti nic nemění.
První Passat (označovaný B1), který byl konstrukčně spřízněný s Audi 80, se totiž začal vyrábět v květnu 1973 jako nástupce VW 1600 (ještě s motorem vzadu) a stal se průkopníkem nové generace moderních Volkswagenů s kapalinou chlazeným motorem vpředu a pohonem předních kol.
V roce 1981 jej nahradil Passat druhé generace (B2), jehož čtyřdveřová verze sedan známá jako Santana vydržela s několika modernizacemi pro potřeby čínského a brazilského trhu ve výrobě až do současnosti!
V roce 1988 přichází na trh výrazně prostornější třetí generace Passatu (B3) s charakteristickou plechovou maskou.
V roce 1993 následuje výrazná modernizace (B4), která přinesla kromě návratu ke klasické masce i uvedení převratného dieselu 1,9 TDI, jímž si Volkswagen zajistil na dlouhá léta pozici lídra na poli turbodieselových motorů.
Passat čtvrté generace (B5) způsobil v roce 1996 při svém příchodu na trh značné pozdvižení, protože proti tehdejším zástupcům tzv. střední třídy stál najednou konkurent, který ostatní převyšoval vnějšími i vnitřními rozměry, designem i kvalitou zpracování. Hozenou rukavici se podařilo sebrat teprve v roce 2000 druhé generaci Mondea, ale to je zase jiný příběh.
V roce 2000 podstoupil Passat čtvrté generace výrazný facelift (kódové označení B6), který přinesl nová přední i zadní světla, vystouplou chromovanou čelní masku a chromované lišty kolem oken. V roce 2005 převzala štafetu současná pátá generace Passatu, která pokračuje ve snaze VW směřovat mezi prémiové značky

Motor
2.0 16V 100KW
Motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1984 cmł, vrtání 82,5 mm a zdvih 92,8 mm, komprese 10,8, čtyřvemtil, výkon 100 kW (136 koní) při 5800 ot/min, točivý moment 180 Nm při 4400 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2470 mm, rozchod 1435/1428 mm, vnější rozměry 4050x1690x1310 mm, hmotnost 1175 kg, maximální rychlost 207 km/h, zrychlení na stovku za 10,1 s.
Model Passat byl představen v roce 1988 a vyráběl se do roku 1993, uvedený motor se dodával od roku 1992, montoval se také slabší 2.0 85 kw.

Pětidvéřový pětimístný vůz kombi, motor vpředu a pohon předních kol. Pětistupňová převodovka, rozvor 2625 mm, hmotnost 1260 kg, maximální rychlost 207 km/h a zrychlení na stovku za 10,1 s. Volkswagen Passat třetí generace byl vyráběn od roku 1988, roku 1993 prošel modernizací (facelift: nová maska, nárazníky atd.) a výroba byla ukončena roku 1996. Vyráběl se sedan a kombi, dodávaly se motory od 1.8/55 kW po 2.8 VR6/128 kW.


Můj Passat:

Výbava:
- ABS
- central
- servo
- elektrický šibr
- sportovní 3 ramenný volant
- nastavitelná sedačka řidiče
- brzdové světlo
- autorádio panasonic mp3 + wma, usb, 6 reproduktorů pionner
- stěrače Flat (bezramínkové)

Silné stránky

K silným stránkám tohoto auta patří:
- vnitřní prostor
- zavazadlový prostor
- dílenské zpracování
- jízdní komfort
- u dieselu dobrá spotřeba

Slabé stránky

Mohl bych tady psát asi do roztrhání, ale myslím si, že slabé stránky toto auto nemá. Sice jsem na něm dělal různé věci, ale myslím si, že je to jedno z nejlepších aut, kdo kdy vyrobil. Vzhled se nemusí každému líbit, ale pro mě je to kvalitní auto. Pokud vychytáte mouchy, může to být solidní kočár. Dá se pořídit kolem 10000Kč a když to porovnáte s jinými auty za stejnou cenu tak je tohle starý B3 rozumný. Já sám mam sen si pořídit k BMW co mam starou sedanovou B3 a upravit si ji:-)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto jsme pořídil v říjnu roku 2008. Koupil jsem ho nepojízdné a se špatným lakem. Cena automobilu byla 14 000Kč. Na autě se provedla renovace laku, kterou sem pomoci leštících prostředků provedl sám. Auto nedrželo volnoběh, tak se musela vyčistit váha vzduchu, ale zlepšení bylo minimální. Asi po týdnu co jsem auto měl, jsem zašel ke známému a rozhodl sem se napíchnout auto na diagnostiku. Nakonec se zjistil, že je špatná hadice na přívod vzduchu do sáni, je v průměru asi půl centimetru, proto nešlo poznaž, že je špatná. Byla steřelá a je táhnutá zezadu za sáním motoru, to se odstranilo náhradou za jinou a auto bylo v pohodě.
Investice do něj byly kolem 1500Kč, do automobilu jsem nainstaloval autorádio Panasonic v hodnotě 2999Kč, auto sem prodal za 22 000Kč. Důvod proč sem si pořídil vůz Passat bylo že jsem asi před 2 lety měl Passat kombi B3 1.9D 50kw, a s tím jsem byl na výsost spokojen. Chtěl jsem okoštovat něco silnějšího a pořídil tento dvou litr.
Jinak všechny opravy sem si obstaral sám. Nebyly nějak těžké, po spočítání jsem na tomto voze měl nak zbytečnej peniz se kterym sem byl spokojen, naka kačka se vydělala a nebyla vubec špatna, ten přebytek sem pak investoval do mého BMW E36, které mám do dnes:-):-)


Při koupi- renovace laku - 2.10.2008

Olej motor,převodovka + filtry 10.10.2008

Váha vzduchu (vyčištení) 10.10.2008

Diagnostika a výměna hadičky 11.10.2008

Nové autorádio Panasonic+ repro pionner 18.10.2008

Vyříznuti masky(důvod vzhled) 6.11.2008

Prodej 19.1.2009

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Automobil jsem koupil od znamého z autobazaru v Lažínkách jako nepojizdné. Vědel jsem, že nějaké investice budou, ale né nějak závratné. Jinak bych asi 14 000Kč nedával za nepojízdnou popelnici. Auto startovalo, ale nedrželo otačky to už jsme zmiňoval v předchozí části recenze PORUCHY A OPRAVY.
Auto jsem prodal za 22 000Kč. S autem jsem najel za tu dobu asi 5000 km, ale zároveň jsem jezdil s BMW e36, které mám tady také mezi svými auty.

 


Další vozy Volkswagen Passat



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

auto je velmi dobře udělane a v tom roce kdy se vyrabělo tak bylo jedno z těch lepších

praktičnost
9
prostornost
10

víc mista musi mit snad už jenom BMW 7, Mercedes S, audio a8 a nebo superb :-)

jízdní vlastnosti
7

je to spíš kočár na houpací jizdu, a klidnou na ostré zatáčky to neni ale komfort to auto má

jízdní komfort
7
provozní náklady
7
náhradní díly
9
výkon motoru
9
spotřeba
8
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
7
brzdy
7
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…