Recenze
Technické info
Přezdívka auta Sršeň Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:85000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 120 kroutící moment [Nm]: 193 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 10
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "m1has".
Silné stránky
Silný dvoulitr 120kW
Šestirychlostní převodovka z Peugeota 306 GTI-6.
Měkké sedačky, dobré na dlouhé cesty.
Slabé stránky
Trošku větší spotřeba, ale je to dvoulitr, takže to neřeším.)
Tvrdší podvozek, na naše silnice nic moc.. Nevadí.
Rozvrzané plasty.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Co se týče poruch.. Zatím.. :) Jen byly měněny obě lambda sondy, které stále vyhazovaly chybu "anti pollution fault", rozsvěcely kontrolku diagnostiky motoru a motor občas divně cukal. Po výměně vše ok. Další porucha byla na regulátoru otáček kabinového ventilátoru. Nešlo jej vůbec regulovat, vypnout, prostě nic.. Vyměněno a vše funguje. Pak už se měnilo jen pár dílů, které se běžně časem opotřebovávají, jako např. stabilizátory, všechny silentbloky, brzdové destičky, výfuk.. A co se týče běžného servisu.. Auto 21.2.2011 dostalo velký servis, který si podle ujetých kilometrů vyžadovalo. A týkalo se to konkrétně rozvodů, byly měněny všechny kladky, vodící a napínací, vodní čerpadlo a řemenice na klice, v neposlední řadě rozvodový řemen a klínový řemen. Nový olej, všechny filtry, svíčky, nový spojkový set a šestikvaltová převodovka z Peugeota 306 GTi-6, která sice do servisní údržby nepatří, ale úplně náhodou se objevila u známého na vrakovišti z jedné bouračky, takže nebylo co řešit a už putovala na mojí xsaru... Takže taková třešnička na dortu .) Jinak maximální spokojenost, auto servisuji u kamaráda přímo v Citroënu. Tím pádem mám slevu na originální díly a práci.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Pán od kterého jsem auto kupoval, nám zajistil prohlídku u jeho kamaráda v servisu, takže jsme měli možnost auto vidět zespoda na heveru. Auto nejevilo známky těžké havárie, tak jsme se zaměřili na mechanické součásti podvozku. Po bližším prozkoumání jsme objevili bežně opotřebované součásti. Témeř na železo sjeté destičky, vyčvachtané čepy stabilizátorů, utrhané silentbloky v ramenech, utržený silentblok v záběráku a orosená hadice od serva. Pak jsme si ještě všimli, že pravý přední blatník a nárazníky mají jinou barvu než zbytek auta, bylo lehce ťuknuté na pravý předek a zadek, ale evidentně nic vážneho, odnesly to jen plechy a nárazníky.. Pán chtěl za auto 125 000 kč ale jakmile si všiml, že jsme na autě našly téměř všechny nedostatky, šel už s cenou dolů a nakonec jsme ho ještě ukecali na 109 000.. Což je podlě mě docela dobrá cena na tak mladý a dobře vybavený vůz. Takže spokojenost.
Další vozy Citroën Xsara
-
Citroën Xsara (1998) Majitel: sanaosek (dopraváci team)
Přidáno: 8.11.2008 1610 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Citroën Xsara (2001) Majitel: parkoviště
Přidáno: 19.2.2008 317 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Citroën Xsara (2004) Majitel: Čujo
Přidáno: 18.7.2008 669 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Citroën Xsara (2001) Majitel: kuko
Přidáno: 7.4.2011 149 Majitel 9.81 Uživatelé
-
Citroën Xsara (1998) Majitel: parkoviště
Přidáno: 23.3.2008 179 Majitel 9.62 Uživatelé