Recenze
Škoda Octavia Ambiente 1,9 TDI AHL 66kw
Technické info
Přezdívka auta Skodilack Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:177000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 66 kroutící moment [Nm]: 210 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.3 maximální rychlost [km/h]: 182 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 528 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.5
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Montenegro-racer".
O stare dobre Octavce se uz vsehno vy takze neni treba nosit drivi do lesa. Auto je koupene po prvnym majiteli, dovezeno z Italska se kompletne vyplnenou servisni knizkou. Pri koupi pred zhruba rok a ctvrt mnela najeto 138.000, dnes je na tachometru 177.000km. Auto je ve Ambiente vybave ale je tam klima, el.stahovani vseh oken, kompletni DO central s alarmem a ASR-ko navic. Takze velice slusna vybava. Pripominam ze Ambiente uz seriove je vybavena s dvema AirBag-y, ABS, el.vyhrivana a nastavytelna zpetna zrcatka, mlhlovky a ostatny prkotiny. Motor je stary dobry vsem znamy 1,9 s vykonem 66kw/90ks a kroutakem 210Nm pri velice nizkih 1900 o/min. Co mne na autu velice prekvapilo je to ze je vse na nem puvodni, tz ze vsehni dili pod a kolem motoru, na podvozku, v interieru, vsehno je 10 mesic 2000, takze pravepodobne nebilo bourano a nebo i kdiz tak bilo velice strucne opraveno. Vsehna skla vcetne celniho jsou taki ten samy rok vyroby. Interier jako novy, bez skrabancu, volant a radicka v perfektnem stavu, dokud jsem autem ne zacal jezdit ja, skoro 40.000 tisic kilometru mestke jizdi za trohu vic nez jeden rok se musi na interieru poznat i pres maximalni opatrnost. Nevim co vic popsat, skoro maximalni spokojenost autem a to je ono hlavni.
Silné stránky
Kompletne cely vuz
Slabé stránky
Hlucnost, spotreba nafty, prilis meky podvozek
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
S autorizovanymi servisi mam katastrofalne zkusenosti. Byl jesm ve tri od ctiri ktere jsou tady u nas a vsude hruza. Nabizi my neoriginalni dili za cenu originalnyh, neprofesionalny, o auteh vi trohu vic jak ja, proste totalni nespokojenost. Rozhodl jsem se ze auto budu opravovat sam co umim, co ne umim tak pujdu k neakemu mehanikovy kteri my aspon ne veme tolik penez za stejnou praci jak skodovacky servis.
Zatim se na aute pracovalo kolem rozsipane prevodovky z niceho nic na 143.000km. Proste sok, skodovka a prevodovka to vzdicki bila nesmrtelna kombinace ale uz to tak neni. Jak jsem od mehaniku slisel to je pomerne casta vada a casto se to stava nejen Skodovkam ale i ostatnim vozum z VW produkce. Stara se vymenila za novou/ojetou s kdo vi kolkik naslapanih tisic kilometru ale hlavne ze ted vsehno funguje tak jak ma. Je trohu vic nepresna ale zato je meksi a je mozne s ni radit na "X" co s tou originalni skoro ne bilo mozne. Prevodovka+vymena s novym olejem me visla na 310 Eur tak ze jsem mnel stesti. V skodovackem servisu po mne chtely 2000Eur s tim ze musim cekat na ni nez ji z Ceska dovezou.
Pak je dalsi problem predni naprava za co neni vina skodovka ale cesti tady u nas. Deset krat dene jdu do kopce pres ruzne diri, preskocim asi 20 spomalovacih retarderu dene, snazim se vuhybat hodnikum ale to negdy nejde - neni gde zaparkovat, sem tam vrzaim do neake dirki. Asi to bude pricina toho ze casto odhazeji silent bloky a ostatni drobnosti. Snazim se auto zahovat ale to proste negdi nejde. Kdno z Vas neky bil v Cerne Hore to vy. Jinak uz se hlasi spojka ze je pri konci, je sliset setrvacnik, poduhe my se zaspinil EGR ventil a sani. Proste jizda ve meste v zacpah (maximalne do 2500 o/min) a spinava nafta delaji sve. Zatim tady nemame zadnou dalnici gde bih mohl auto "profoukat" a obcasne "zavodeni" ve meste moc nepomaha. Cisteni sani, EGR a katalizatoru jsem si nehal udelat v autozrizovanem servisu, gde panove zauctovali asi 150 Eur. Na aute skoro nic neudelali, trohu procistili EGR-ko, zacatek sani a demontovali katalizator, to vsehno bez moji pritomosti, aniz by se mne zeptali na to. Proste me okradly za 150Eura. A pak rikaji jedete k autorizovanim servisum. Ne diki. Z ostatnih veci na aute bila vymenen mehanizmus zamikani ridizcovih dveri a lanko na vnitrni klice take ridicovih dveri. To jsou vsehni opravy za teh 38.000 km co je auto u mne. Doufejme ze na tom zustane.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Zadne, auto je koupene od soukromnika.
Novinky v recenzi
Nove video
http://www.youtube.com/watch?v=QyWJgKWmKEU
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Škoda Octavia Ambiente 1,9 TDI AHL 66kw
- Re: Re: Videa co jsme delali 22.01.2009 18:07
- Re: Videa co jsme delali 22.01.2009 15:16 PeT-a (RSKa)
- Videa co jsme delali 22.01.2009 15:09
- Re: Re: Re: Podgorica?? 20.01.2009 17:06
- Re: Re: Podgorica?? 20.01.2009 17:03 PeT-a (RSKa)
- Re: drift day 20.01.2009 16:59
- drift day 20.01.2009 16:53 Matt26
- Re: Podgorica?? 20.01.2009 16:45
- Podgorica?? 20.01.2009 16:29 PeT-a (RSKa)
Další vozy Škoda Octavia
-
Škoda Octavia (2003) Majitel: whodunit
Přidáno: 8.4.2017 68 Majitel 9.95 Uživatelé
-
Škoda Octavia (2002) Majitel: Matheas Ropak
Přidáno: 25.4.2009 9688 Majitel 9.93 Uživatelé
-
Škoda Octavia (2002) Majitel: talio2
Přidáno: 18.6.2008 59710 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Octavia (2009) Majitel: parkoviště
Přidáno: 21.1.2010 738 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Octavia (2001) Majitel: parkoviště
Přidáno: 22.4.2008 17510 Majitel 9.92 Uživatelé