Recenze

10 Majitel

Škoda Octavia

9.70 Uživatelé

Hodnoceno: 19× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Octavia, foto 1 Škoda Octavia, foto 2 Škoda Octavia, foto 3 Škoda Octavia, foto 4 Škoda Octavia, foto 5 Škoda Octavia, foto 6 Škoda Octavia, foto 7 Škoda Octavia, foto 8
Škoda Octavia, foto 9 Škoda Octavia, foto 10 Škoda Octavia, foto 11 Škoda Octavia, foto 12 Škoda Octavia, foto 13 Škoda Octavia, foto 14 Škoda Octavia, foto 15 Škoda Octavia, foto 16 Škoda Octavia, foto 17 Škoda Octavia, foto 18 Škoda Octavia, foto 19 Škoda Octavia, foto 20 Škoda Octavia, foto 21 Škoda Octavia, foto 22 Škoda Octavia, foto 23 Škoda Octavia, foto 24 Škoda Octavia, foto 25 Škoda Octavia, foto 26 Škoda Octavia, foto 27 Škoda Octavia, foto 28 Škoda Octavia, foto 29 Škoda Octavia, foto 30 Škoda Octavia, foto 31 Škoda Octavia, foto 32 Škoda Octavia, foto 33 Škoda Octavia, foto 34 Škoda Octavia, foto 35 Škoda Octavia, foto 36
 

Technické info

Přezdívka auta Škoda Octavia Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:137000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 81 kroutící moment [Nm]: 235 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.1 maximální rychlost [km/h]: 191 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 525 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Nojmi".

Auto bylo koupeno v zimě roku 2009 od soukromého majitele. Po prvním majiteli (s originálním TP). Auto bylo v perfektním stavu jak v interieru tak venku. Je jasné že po takové době se nějaké ty vady na laku auta ukážou, ale jen nepatrně.Jsou oba klíčky, servisní knížka a manuály. Na tachometru bylo necelých 135000 km, jediný co jsem musel do auta dokupovat bylo, autokoberce, žárovku H4, náplň do lékárničky.
Výbava

ABS, ASR, 2x airbag, manuální klimatizace, centrální a dálkové zamykání, imobilizér, palubní počítač, elektricky ovládané stahování předních a zadních oken, elektricky ovládané nastavení vnějších zpětných zrcátek, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, výškově nastavitelný volant, kožený věnec volantu, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce, plechová kola 15" + zimní pneu Michelin 195/60 R15, litá kola Škoda Knife 16" autorádio Sony CDX-GT620U, posilovač řízení, otáčkoměr, tónovaná skla, dělená zadní sedadla, loketní a bederní opěrka, kožená RS hlavice řadící páky a ruční brzdy, venkovní teploměr,

Jízdní vlastnosti

Jízdní vlastnosti zatím hodnotím jako výborné, vzhledem k předchozímu vozu. Auto s dieselovým motorem je sice těžší, vůz je proto lehce nedotáčivý, ale jinak je jízda i řízení příjemné. Svůj podíl na tom mají také pneumatiky obuté na 16" ráfku, které se prozatím zdají být ideálním kompromisem. Odstupňování převodovky je optimální, stejně jako délka drah a samotné řazení rychlostních stupňů. Největším překvapením pro mě byl výkon motoru a hlavně spotřeba, opět ve srovnání s autem předcházejícím. Jelikož je auto využíváno především na delší vzdálenosti, tak se spotřeba dlouhodobě pohybuje kolem 4,5 l/100km a to při docela svižné jízdě.

Interiér

Uvnitř vozidla se nachází jen kvalitní materiály a k tomu se přidává výborné dílenské zpracování a slícování. Typická koncernová palubní deska ničím nenadchne, ale také neurazí. Přístrojová část zobrazuje řidiči všechny potřebné informace a palubní počítač je umístěn v zorném poli řidiče mezi tachografy otáčkoměru a rychloměru. Vně tachografu otáčkoměru se nachází displej s hodinami a vně rychloměru je pak umístěno počítadlo celkových a denních kilometrů. Umístění hodin někam na horní část středového tunelu by bylo určitě praktičtější. Věnec volantu obšitý kůží stejně jako hlavice řadící páky a ruční brzdy padne dobře do ruky. Ovládací páčky u volantu mají dobrou aretaci a docela tichý chod. Ovládání tempomatu a palubního počítače je ideální, stejně tak ovládání stěračů a ostřikovačů. Na spodu středového tunelu najdeme popelník, následuje ovládání digitální klimatizace, které by mohlo být o něco výš, protože občas při nastavování překáží řadící páka. Následuje malý, ale hluboký úložný prostor vhodný pro mobil nebo peněženku. Nad ním je připraveno místo pro rádio. Na horní liště jsou zakomponovány ovládací prvky pro otevření víka nádrže, zapínání a vypínání bezpečnostních prvků (ESP, ASR) a vše pak zakončuje spínač výstražných blikačů již klasicky usazený mezi výdechy vzduchu a doplněn chromovým nápisem Octavia. Poloha sedadel je nastavitelná v mnoha směrech, ale uvítal bych jemnější odstupňování posouvání dopředu a vzad. Sedadla jsou tvrdší a mají docela dobré boční vedení a také zajímavý vzor látky dodávaný s touto edicí. Před spolujezdcem se nachází objemná uzamykací schránka, která obsahuje i zámek na deaktivaci airbagu spolujezdce. Cestující na zadních sedadlech mají také slušný komfort, který ale dost ovlivňuje nastavení polohy předních sedadel, takže místa pro nohy opravdu není nazbyt. Zavazadlový prostor je opravdu luxusní, škoda že víc konstruktéři mysleli na litry než na lidi. Posunutí zadních sedadel o pár centimetrů na úkor kufru by jistě uvítal nejeden majitel. Pod víkem podlahy je pak taky dost prostoru pro rezervu, hever, různé příslušenství i kompletní povinnou výbavu.

Exteriér

Facelift modelu určitě prospěl a auto vypadá i po těch letech docela dobře. Karoserie typu liftback má také svoje kouzlo. Praktické jsou ochranné plastové lišty, které jsou u nových vozidel pomale na ústupu. Pochválit musím zpětná zrcátka, obě jsou stejně velká.

Silné stránky

spolehlivý motor, spotřeba paliva, velikost zavazadlového prostoru, výbava, hlavně pak tempomat a v zimě vyhřívání sedaček

Slabé stránky

málo místa pro nohy cestujících na zadních sedadlech

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Akorád upuštění oleje, bylo ho tam o půl litru víc a kort na zimu to neni nic dobrého.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Jak jsem už psal, auto jsem koupil od soukromého majitele. Vše proběhlo v pořádku.

 

Novinky v recenzi

22.12.2009 12:59

Dneska v 4:45 sme se s kamarádovo Favoritem otičili na třechu a jak sem z toho byl vyplesklej , ztratil sem peneženku, tudíž i všechny doklady....takže nemužu řídit svého Miláčka!!!§§ :( :/


Další vozy Škoda Octavia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatim jsem na jel 7000 km..... Zatím nezklamala.

praktičnost
10

Kufr,pro mě obrovskej. POchybuju že ho nekdy využiju uplně.

prostornost
9

Na zadních sedadlech moc nic. Ale vetšinou jezdím ve dvou, takže neřešim.

jízdní vlastnosti
9

O proti povozu, ve kterém jsem brázdil silnice pře koupí tohoto. Je to nebe a dudy.

jízdní komfort
10

Nejsem náročnej.

provozní náklady
10

Akorád ze začátku, při koupi auta, doplnit jenom to co chybělo, bo tak , ale jinak nic.

náhradní díly
9

Jsou levné a o to mi částečně také šlo, neco se pak stane s autem a pak aby ste vykradli banku, když to chcete opravit. Zatím nemám vzkušenosti z opravou.

výkon motoru
9

jezdil sem s Renault 19 1.4 takže je tu rozdíl jako blázen. Příjemný skok vpřed.

spotřeba
10

Na nádrž ujedu tak okolo 1000 km, což si myslim, že neni vůbec špatné. Spotřeba se mi pohybuje v rozmezí 4,2 do 5,5, záleží na vzdálenosti a jízdě.To ukazuje počítač... ale v reálu je to tak 5 l na sto...

hlučnost motoru
9

Je to nafták, ale mě se to líbí.

kvalita sedadel
8

Mohla by být lepší.

brzdy
9

brzí jako bejk.

zavazadlový prostor
10

Monstrozní. Aspon pro mě.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…