Recenze
Škoda 125 L
Technické info
Přezdívka auta Shade Rok výroby 1989 Koupeno ojeté najeto [km]:80000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1289 výkon [kW]: 50 maximální rychlost [km/h]: 150 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 pohon kol: zadní
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "LukoCody".
Auto jsem si koupil v červnu 2004. Původní majitel na auto doslova kašlal takže bylo v naprosto dezolátním stavu. Tomu odpovídala i cena :). Původním našim záměrem bylo odstranění koroze. Na všech opravách a úpravách karoserie se podílel můj táta za což mu moc dekuji. Pouze s úpravami motoru a podvozku musel pomoct kamarád automechanik. Celkovou repasí tedy prošla Shade od června 2004 do září 2005. Byla komplet rozebrána až na holý skelet a byla provedena kompletní GO.
Silné stránky
levné a snadno dostupné náhradní díly,
lze doma v garáži téměř všechno opravit,
náhon na zadní kola
Slabé stránky
podvozek
slabé brzdy
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
všechno jsme opravovali doma takže žádné zkušenosti...
Úpravy
Karoserie - styling: Komplet vyvařená včetně zavaření střešních žlábkù, C sloupkù, klik zadních dveří, kliky předních dveří napasovány z Felície, hrdlo a uzávěr nádrže upraveny pro zástavbu dvířek z Opelu Corsa 97´, zavařeny otvory v předním čele, vnitřní průduchy zadní kapoty, protažena hrana zadní kapoty, zamračena přední kapota a osazena nasávacím průduchem z Favorita, zavařeny adaptéry v předních dveřích na zrcátka M3, přivařeny úchyty na křídlo zadní kapoty, zadní čelo Š Rapid, bílé boční blikače z Felície, bílé přední blikače a zadní skupinové svítilny, přišroubovány a následně dolaminovány prahy KS Motorsport, nárazníky s mlhovkami Ellri, mřížka chladiče od Auto Martínek, střešní nasávač Uni, štít nad zadní okno Ellri, ochranné plastové kryty podběhů, stěrače Tuning Line ve stříbrné metalíze. Nový lak odstín melounová žluť RAL 1028, černě lakovány rámy dveří a středové sloupky.
Interiér: přístrojová deska Š Rapid ve žlutočerné kombinaci, středový panel vlastní výroby, sportovní volant o průměru 32cm, polepy budíků v barvě vozu vlastní výroby, pedály z nerezu vlastní výroby, ozdobná rukojeť ruční brzdy v kombinaci žlutá – chrom, ozdobná hlavice řadící páky v kombinaci žlutá kůže – chrom, sedačky Š Rapid s potahy ve žlutočerné kombinaci, ozdobné lišty dveří Š130 GLS, sloupky čalouněny bíle, podlahy čalouněny černým filcem, vše komplet odhlučněno Mirelonem, tmavé folie na zadním okně a sklech dveří.
Elektro: v zimě 2005-06 prošla změnou elektroinstalace a to, podlahy v interiéru byli prosvětleny zelenými neony, v hlavních světlometech H4 MEGALIGHT plus 60% a zábleskové stroboskopy, elektropneumatický klakson s kompresorem v prostoru motoru kam byla přemístěna i autobaterie, namontováno upravené elektrické stahování předních oken ze Seatu Toledo, voltmetr ve středovém panelu, centrální zamykání a autoalarm LEGENDFORD ovládané dálkovým ovladačem s vestavěným dvouokruhovým imobilizérem a otřesovým senzorem, kontrolka zatažené ruční brzdy, odjištění zadní kapoty elektromagnetickým servem použitým z centrálního zamykání, autorádio Sencor SCD-5255MR s MP3/CD přehrávačem, odnímatelným čelním panelem, tunerem s PLL syntézou a vstupem pro USB zařízení a MMC/SD karty.
Motor – úpravy: Původní motor se sníženou hlavou, jinak bez velkých úprav byl přes zimu 2006-07 nahrazen motorem o obsahu 1289 cm2 z Favorita 136X v silnější verzi 50kW/68k. Pro zabudování motoru bylo třeba provést několik úprav. Těleso termostatu je ze Škody 120 se zabudovaným čidlem teploty chladicí kapaliny, vodní pumpa ze Škody 120, sací a výfukové potrubí je originál Škoda 136 Rapid s dodělanými propoji vyhřívání sacího potrubí, karburátor SEDR ze Š125 s kónickým filtrem Raceland osazeným na přírubě vlastní výroby nalakované titanovým lakem – tmavý chrom, víko ventilů je ve žlutém komaxitu s výdechovým filtrem Raceland, transparentní víčko rozdělovače, krycí plech pod motorem z nerezového plechu, výfuk Abarth vlastní výroby dle plánku se svody dle vlastního návrhu, chromová koncovka výfuku 75 mm a převařené uložení agregátu usazeného jen na dvou silentblokách.
Podvozek – úpravy: Kompletní GO obou náprav včetně brzd, nápravy otryskány, ramena, brzdiče, zadní poloosy a bubny nalakovány červeně, pružiny žlutý komaxit, přední kratší 260kové, brzdy včetně veškerých trubiček, hadiček, obložení atd. nové, vyztužení zadních ramen dle plánku na130 LA, od jara 2006 ocelové 2,2cm silné podložky se změnou rozteče ze 4x130 na 4x114,3.
Kola: Sezona 2005 4 1/2Jx13 převařáky ve stříbrném komaxitu s metalickým lakem, od jara 2006 litá kola BORBET 5 1/2Jx13 v bílém laku s roztečí 4x114,3 a s pneu - přední Fulda 185/60 R13, zadní Barum Brillantis 185/60 R13.
Novinky v recenzi
Prodáno...o auto se už stará nový majitel.
V současné době je Shade na prodej!!
Přidat názorDiskuse: Škoda 125 L
- Re: Re: Re: Nejhezčí 125 30.05.2008 21:04
- Re: Re: Nejhezčí 125 17.05.2008 19:04
- Re: Nejhezčí 125 17.05.2008 19:02
- Nejhezčí 125 17.05.2008 18:29
- Re: Klobouk dolů 18.01.2008 14:20
- Re: Vidím, že jsi aktualizoval, i když nevím co.... 18.01.2008 14:19
- Vidím, že jsi aktualizoval, i když nevím co.... 17.01.2008 19:10 Poustnik
- Klobouk dolů 17.01.2008 18:56 Hitachi
- wau 21.11.2007 12:36 roox
- 10b 24.10.2007 12:08 CountachSV
- Auto-vizitka majitele 30.08.2007 20:56
- Re: cena 16.08.2007 06:56
- cena 15.08.2007 19:46
- Háááárdcooore 06.08.2007 16:24 Ajin(MoDo Team)
- Re: Re: Re: za... 05.08.2007 16:49
- Re: nádhera 05.08.2007 16:44
- Re: Re: ee 05.08.2007 16:41
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Model 05.08.2007 16:34
- Re: Re: Heh 05.08.2007 16:27
- Re: Heh 05.08.2007 11:33
- Re: Re: Re: Re: Re: Model 04.08.2007 23:27 WNC1988
- Re: Re: Re: Re: Model 04.08.2007 16:01
- Re: Re: Re: Model 04.08.2007 13:16 Prase
- Re: Re: Model 04.08.2007 07:48
- Re: Model 04.08.2007 00:24 WNC1988
- bodování 03.08.2007 22:07 Focusman
- Heh 03.08.2007 11:44
- Re: Re: za... 03.08.2007 11:34 Novic (Porsche team/GT-R team)
- Model 03.08.2007 09:01 pumpkin
- Re: za... 03.08.2007 07:39
Další vozy značky Škoda
-
Škoda 125 (1989) Majitel: Motorář
Přidáno: 16.1.2009 4110 Majitel 9.71 Uživatelé
-
Škoda 125 (1989) Majitel: parkoviště
Přidáno: 26.3.2007 217 Majitel 9.11 Uživatelé
-
Škoda 125 (1985) Majitel: parkoviště
Přidáno: 20.2.2008 368 Majitel 8.83 Uživatelé
-
Škoda 125 (1989) Majitel: cendix
Přidáno: 22.6.2019 98 Majitel 8.47 Uživatelé
-
Škoda Superb (2021) Majitel: Technoid
Přidáno: 1.6.2021 629 Majitel 9.96 Uživatelé