Recenze
Technické info
Přezdívka auta Peugeot 205 Rok výroby 1986 Koupeno nové najeto [km]:216000 tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1768 výkon [kW]: 44 zrychlení 0-100 km/h [s]: 17 / 14 * maximální rychlost [km/h]: 145 / 170 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.5 / 6.5 *
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ivan.d".
Auto slúži dobre zavažné poruchy sa nevyskitujú, mam ho 3 roky ale ešte nikdy ma nikde nenechalo.Auto je vyborne pre vodica ktory akurat skoncil autoskolu a nema vela penazi nedokaze ist velmy rychlo pokial sa neurobia upravy po ktorych zacnu tiect vseliake kvapaliny zo vsadial(nastastie az na brzdovu kvapalinu)Budem urcite lepsi vodic ako ludia co po autoskole sadnu rovno do fabie alebo podobneho auta, nebudem mat problem sadnut do hocicoho a ist...po tych 3 rokoch je zo mna skoro automechanik. hehe
Keby na slovensku nebolo srotovne pravdepodobne by mi este dalsie 3 roky sluzilo...
Auto bolo odovzdane do srotovne 7. aprila 2009
V buducnosti urcite uvazujem o kupe dalsej 205tky 1.6Gti budem ho mat ako veterana na prevezenie za peknych slnecnych dni
Silné stránky
Toto auto má len málo silných stránok :-),
Najlepsia silna stranka je to ze som od fiata dostal 4000 Euro na nove AUTO FIAT GRANDE PUNTO 1.3 Multijet... Je mi velmi luto ze moje prve auto bolo zosrotovane vytvoril som si k nemu citovy vztah nebolo to pre mna len auto bol to moj 1. skutocny majetok na ktory som si zarobil sam.
1. Malá spotreba
-Mesto 5 - 6 l
-Mimo mesto 3,5 - 4 l
2. Na to že to auto má len 44 kW a 100 rokov ide celkom dobre maximalku som dosiahol 170 Km/h.
3.Lacný servis , 90% porúch som si schopný opraviť sám.
Slabé stránky
1. Je to už (velmi) staré auto
2. Tečie olej po troške zo všade ( na 1000 km 2 dl oleja)
3. Nemá otáčkomer
4. Mierne Zateká strešné okno
5. Začína hrdzavieť
6. Chýba turbo
7. Je tam velmi málo elektriky, a aj tá robí problém občas nesvietia dialkové svetlá
8. Po uprave cerpadla a pretesneni flavy zacal vytekat zo vsade olej a nafta. nieco sa niekde pokazilo ... ale akcelerovalo ovela rychlejsie ako pred upravov.Par krat som si vsimol na krizovatke ked svietila cervena po vytacani motora,z kaputy auta stupal biely dym predpokladam ze nafta z cerpadla tiekla na horuci motor (obcas som sa bal ze to aj zacne horiet)
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Dobré skoro všetko sa dá opraviť doma a za 5000 sk sa vymení pomaly pol auta :), Na novom ma bude stat vymena smerovky 5000 sk
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Predaj neni problém stále je to lepsie ako škodovka 120 alebo favorit :) minimalne pre tú spotrebu.
Bohuzial som ho nepredal ,dal som ho zosrotovat, lutujem to mal som ho predat radsej niekomu za 10000 Sk,nech este jazdi dalej...
Další vozy Peugeot 205
-
Peugeot 205 (1992) Majitel: parkoviště
Přidáno: 2.4.2008 319 Majitel 9.70 Uživatelé
-
Peugeot 205 (1988) Majitel: parkoviště
Přidáno: 16.4.2007 89 Majitel 9.67 Uživatelé
-
Peugeot 205 (1988) Majitel: PietroLM
Přidáno: 30.3.2009 108 Majitel 9.55 Uživatelé
-
Peugeot 205 (1986) Majitel: parkoviště
Přidáno: 16.8.2009 07 Majitel 9.22 Uživatelé
-
Peugeot 205 (1985) Majitel: parkoviště
Přidáno: 24.6.2007 65 Majitel 9.14 Uživatelé