Recenze
Technické info
Přezdívka auta Peugeot 205 GTI Rok výroby 1988 Koupeno ojeté najeto [km]:200000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1589 výkon [kW]: 83 kroutící moment [Nm]: 135 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.5 / 8 * maximální rychlost [km/h]: 190 / 200 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8 / 9 *
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "viliams205".
Rychlá smrt,velký šíbr,řídící jednotka z okruhu v Nemecku.
Vlk v rouše beránčím.Na startu se vyrovná i s mnoha mladší "konkurencí".Nadčasový je preumatický šíbr, kde malý kompresorek delá podtlak v obvodovém těsnení.Má velice přesné hřebenové řízení a sportovně odstupňované řazení co umožňuje točení motoru do vysokých otáček.Vzhledem k hmotnosti je pérováni hóóóódně tvrdé.Interiér je "spaťanský" no dá se na to zvyknout.Určite potěší otáčkoměr rovnako veliký jak tachometr a maličký sportovní nadstandart - tlak a teplota oleje.
Silné stránky
Akcelerace, hmotnost, schopnost vytvořit dokonalý adrenalín k kabině...
Slabé stránky
Brzdy,slabé světla, tvrdé pérování, pro "nenadšené" hluk v kabině. Málo místa na zadních sedadlech.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Vše si můžete udělat sami.Osobne jsem ho uspěšne celý "vykuchal" a zložil, továrenske rysky nesklamali...jen předstih jsem si nechal skontrolovat.Jinak brzdy bendix je nutno pravidelně čistit jinak se rádi sekají.No a na STK je nutno menit jednotku za klasickou - civilní.
Sportovní vyfuk od zvodu, krácený rezonátor, sportovní jednotka
Púvodně to bylo bez rezonátoru úplně - dokonce chvíli i bez katalyzátoru, uplně mrazilo na zádech každýho kdo se jen priblížil.../ všimli si to i jiný / - pak mi to 2x vykradli pak nejaká ta pokuta za rušení nočního klidu a tak je tam teď skrácený rezonátor + sklácený katalyzátor.Ještě sháním schema na "étherový vánek"...něco na báze manuálniho vstřiku plynu z palubky do saní - za filtr. Mrknéte co uměl jeho "starší" brácha P -205 T 16 stojí to zato!!!
Novinky v recenzi
Kočička to už má za sebou
Kočička to už má za sebou, ale její klon ŽIJE
Video z jízdy na P 205 T 16. Stojí zato.
Video
Přímý odkaz na video.
Další vozy Peugeot 205
-
Peugeot 205 (1992) Majitel: parkoviště
Přidáno: 2.4.2008 319 Majitel 9.70 Uživatelé
-
Peugeot 205 (1988) Majitel: PietroLM
Přidáno: 30.3.2009 108 Majitel 9.55 Uživatelé
-
Peugeot 205 (1986) Majitel: parkoviště
Přidáno: 16.8.2009 07 Majitel 9.22 Uživatelé
-
Peugeot 205 (1985) Majitel: parkoviště
Přidáno: 24.6.2007 65 Majitel 9.14 Uživatelé
-
Peugeot 205 (1993) Majitel: parkoviště
Přidáno: 5.11.2007 3610 Majitel 9.04 Uživatelé