Recenze
Technické info
Přezdívka auta pan SAAB Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:300000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 16 objem [cm3]: 1985 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 240 maximální rychlost [km/h]: 210 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 500 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8.5
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "mik330".
Auto jsem si přivezl ze Švédska. Jeli jsme pro něj téměř naslepo, viděl jsem ho předtím jen na fotkách a dopisoval jsem si s majitelem. Když jsme byli na místě, venku bylo -30°C, ale auto bez problémů napoprvé naskočilo a jeli jsme na projížďku. Vypadalo to všechno v pořádku, tak jsme zaplatili a vyrazili do Čech. Bylo 30.12.2009 asi tak 19:30. Přes půl Švédska, 2 trajekty, Dánsko a Německo jsme na jeden zátah dojeli do ČR 31.12.2009 v 11:00. Autíčko celou dobu jelo naprosto bez problémů (v tu dobu mělo na tachometru 263000 km).
Výbava Vector je 2. nejlepší (po Aeru) - tzn. mimo navigace, ventilovaných sedaček a střešního okna je tam všechno. A všechno parádně chodí, nic nevrže, kůže je jako nová, sedačky pohodlné (taky pěkně hřejou) a jak je už u SAABu obvyklé - člověk je jako v letadle:)
Přihlášení auta trvalo cca 3 týdny. Technickou prošlo bez problémů a s přihlášením taky nebyly potíže.
Atu má nyní najeto lehce přes 300 tis. km, ale není to na něm nijak znát, interiér je stále v bezvadném stavu. Jen pár oděrek na karoserii a bohužel 3 místa, kde začíná pan Saab rezavět:(
Ale jinak naprostá spokojenost s výbavou, pohodlím a jízdou celkově.
Silné stránky
- Silný a tichý motor (i když je to základní motorizace)
- Spousta místa
- Pohodlí
- Bezpečnost
- Vše je tam, kde to má být
Slabé stránky
- Spotřeba ve městě (kolem 10 l/100km)
- Občas problém s parkováním (má téměř 5 metrů na délku)
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatím jen výměna oleje a filtrů - cena přemrštěná (taky už tam nepojedu). A ještě čidlo teploty motoru (cca 300Kč + práce s diagnostikou 600 Kč).
Další servis:
léto 2010 - výměna vodní pumpy, vyčištění a naplnění klimatizace
jaro 2011 - výměna váhy vzduchu, výměna stabilizátorů a silentbloků na přední nápravě (díky českým silnicím), výměna pylového filtru
Pravidelně po 10 tis. km výměna oleje a filtru.
To je vše a zatím to na nic dalšího nevypadá.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Prodejce byl slušný, vše bylo jak řekl. Problémy nebyly.
Další vozy Saab 9-5
-
Saab 9-5 (1999) Majitel: Martin_
Přidáno: 16.5.2008 4910 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Saab 9-5 (2001) Majitel: piatok
Přidáno: 13.4.2009 1910 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Saab 9-5 (2000) Majitel: Honza1984
Přidáno: 17.7.2016 09 Majitel 9.67 Uživatelé
-
Saab 9-5 (1998) Majitel: palokalo
Přidáno: 11.5.2011 510 Majitel 9.27 Uživatelé
-
Saab 9-5 (2006) Majitel: StreetPro
Přidáno: 14.11.2017 09 Majitel 8.67 Uživatelé