Recenze
Technické info
Přezdívka auta Honda CR-X Rok výroby 1989 Koupeno ojeté tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1590 výkon [kW]: 96 / 105 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.2 maximální rychlost [km/h]: 208 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 / 16 * pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "crxer".
Začnu úplně od začátku :) Asi od 16ti let jsem toužil po tomto voze. A s pomocí rodičů jsem si první kousek v 19ti letech pořídil. Asi o rok a pul později se naskytla možnost pořídit jiné CRX-ko v mnohem lepším stavu, tak jsem do toho šel :) A ovlivněný Filmy Rychle a Zběsile, jsem se pustil také do úprav. Auto prošlo kompletní přestavbou (exteriér, interiér, podvozek)... samozřejmě nechybělo venkovní osvětlení, stroboskopy a podobné výstřelky té doby. Loni na podzim (2007) jsem se pustil znovu do kompletní přestavby - důvod byl ten že jsem auto používáním docela poničil (10cm snížení a velké nárazníky na našich silnicích nevydrží moc dlouho a když auto používáte ke každodenním potřebám, dostává zabrat...) Ale hlavně se můj pohled na úpravy aut dost podstatně změnil. Už žádné světýlka a podobné zbytečnosti. Když bych stavěl auto dnes úplně od začátku, zaměřil bych se hlavně na motor, brzdy, podvozek a kola. Jinak asi nic víc. A tímto směrem se momentálně snažím postupovat. Brzdou jsou samozřejmě finance, ale postupně se dostávám k cíli :) Nejvíc hrdý jsem ale na to že si auto stavím sám a také proto mám z výsledků velkou radost! A už se nemůžu dočkat až bude přijatelné počasí a vyjedeme si s přítelkyní pokořit nějaké ty zatáčky :)
Silné stránky
Hlavně jízdní vlastnosti a výkon motoru. Na to že je auto už bezmála 20 let staré, stále si dokáže s většinou dnešních vozů na silnici pohrát :)
Slabé stránky
plechařina - zadní lemy, dveře, prahy(bohužel stárnutí se nedá zastavit)
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
servis auta je řekl bych bezproblémový. Motor ani převodovka žádné závady. Díky snížení trpí přední náprava. Homo. klouby a čepy by se mohly měnit každý rok (záleží na tom kolik se toho s autem najezdí) Repase alternátoru nebo startéru také není problém. Přední kotouče jsou náchylné na zkroucení! Ale dá se to vyřešit lepšími sportovními kousky.
Dnešní úpravy
Motor: modifikovaná řídící jednotka čipem SPOON, nerezové sportovní svody 4-1, rezonátor, sportovní otevřený koncový tlumič, upraveno sací ústrojí, NGK sprotvní svíčky
Podvozek: Weitec sportovní podvozek, pevný -100mm
Kola: Borbet T 9"x16" "Custome Style" Pneu: 215/40/16
Exteriér: nárazníky, prahy, blatníky, kapota upraveny
Interiér: všechno pryč, zůstaly jen přední sedačky a palubní deska (samozřejmě volant, ř.p., pedály zůstaly) :)
Audio: zvuk motoru bohatě stačí :)
Přidat názorDiskuse: Honda CR-X ED9 1.6i 16V DOHC
- jo, CRX... 01.02.2008 22:26 Martin911Turbo
- Re: Re: CRX 01.02.2008 20:13 Vette
- Re: CRX 01.02.2008 14:51
- CRX 31.01.2008 21:29 Vette
- Re: Re: CRX 31.01.2008 21:07
- Re: CRX 31.01.2008 11:22
- CRX 31.01.2008 08:33
- Re: Jeste kdyz bylo CR-X oranzove... 30.01.2008 15:02
- Re: Re: Jeste kdyz bylo CR-X oranzove... 30.01.2008 15:00
- Re: Snížení 30.01.2008 14:57
- Re: Re: Jeste kdyz bylo CR-X oranzove... 30.01.2008 12:43 Kubyyyk
- Re: Jeste kdyz bylo CR-X oranzove... 30.01.2008 12:36 OS
- Jeste kdyz bylo CR-X oranzove... 30.01.2008 12:11 Kubyyyk
- Snížení 30.01.2008 11:00 Merkur
Další vozy Honda CR-X
-
Honda CR-X (1991) Majitel: parkoviště
Přidáno: 8.5.2010 3710 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Honda CR-X (1990) Majitel: parkoviště
Přidáno: 23.8.2007 7210 Majitel 9.69 Uživatelé
-
Honda CR-X (1993) Majitel: parkoviště
Přidáno: 3.12.2008 2110 Majitel 9.67 Uživatelé
-
Honda CR-X (1992) Majitel: parkoviště
Přidáno: 19.6.2007 169 Majitel 9.24 Uživatelé
-
Honda CR-X (1990) Majitel: dj_slim
Přidáno: 21.1.2012 88 Majitel 8.95 Uživatelé