Recenze
BMW řada 3 330i
Technické info
Přezdívka auta bramborak Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:124000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2979 výkon [kW]: 170 kroutící moment [Nm]: 300 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.5 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 9.5
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Ridy".
Vybava je,kůže,6 airbagů,originalní rádio na cd,vše v elektrice,zatmavovací zpetné zrcatko,central na do,vyhrivane predni sedadla,system DSC-diky za nej,kdo by jinak porad shanel ty gumy. Po prodeji meho drivejsiho vozu(cerveny passat 1,8T,cip na 190 ps,17" kola),jsem se rozhodoval mezi Audi S3,4,leon cupra a Bmw,po urcitem case vypadly z urcitych duvodu obe Audi a jako prioritni jsem si stanovil cupru.Bohuzel po dvou neuspesnych namluvach uz jine nebyly k mani,a tak jsem se zameril pouze na Bmw.Po trech zbytecnych telefonatech jsem jel konecne na vylet s cilem Bmw 330i,kdyz jsme prijeli na misto,Bmw vypadalo a jelo presne podle mych predstav.Musim rict,ze nynejsi nadseni z vozu neni o nic mensi nez kdyz jsem se v nem vezl poprve.Na kazdou dalsi jizdu se porad tesim jako by to byla moje prvni.Na zaver chci dodat,ze je to uzasne auto s uzasnymi prozitky.
Silné stránky
Jednoznacne brzdy,motor a nepochybne jeho zvuk.Na objem a vykon hodne slusna spotreba,podle me je auto vzhledove hodne pekne,jizdni vlastnosti.Jeste bych chtel upresnit to,jak je to s tou spotrebou.Auto je zatim pouzivano prevazne na kratsi vzdalenosti a podle palubniho pocitace se spotreba pohybuje mezi 9,5 l-10 l a podle poctu najetych kilometru za urcitou castku mu nemam duvod neverit.Za to svezeni je to i docela usmevna hodnota.Vysvetleni je jednoduche,v nynejsim hustem provozu neni nutne prilis casto radit a motor se jen zridka prehoupne pres 4000 ot.V budoucnu auto urcite okusi i Masarykuv okruh.Zatim jsem s nim jel 230km_h a nemam duvod neverit udavane maximalce 250km_h.
Slabé stránky
Celkove tvrdsi naladeni podvozku i kdyz tam je seriovy,ale asi to ani jinak byt nemuze.Neberu to jako slabinu,ale razeni vyzaduje urcite pevnejsi ruku nez napr. u meho drivejsi passata.Obcas se mi stane,ze trva prerazeni delsi dobu nez je obvykle,je to ale o zvyku a vim ze po delsim pouzivani pujde vse dokonale,tak jako zbytek auta.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatim poruchy zadne,ale jak rikam,mam jej teprve 3 tydny.Vymena filtru(benzin.,olej.,vzduch.),svicek a oleje,i s praci za 5500 kc.Zatim jsem musel pouze vymenit zarovecku(8kc)na osvetleni spz.
Novinky v recenzi
18.8.2007 Rozsireni recenze,dalsi fotky budou dodany.
Další vozy BMW řada 3
-
BMW řada 3 (2002) Majitel: !GAS!
Přidáno: 6.7.2012 1610 Majitel 9.96 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2003) Majitel: Petr Škrobáček
Přidáno: 27.7.2014 010 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1999) Majitel: Traviss (BMWfans)
Přidáno: 2.11.2008 8410 Majitel 9.93 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2003) Majitel: MarcosBMW
Přidáno: 29.3.2007 8410 Majitel 9.93 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2002) Majitel: JaWohl
Přidáno: 8.6.2010 399 Majitel 9.92 Uživatelé