Recenze
Audi Quattro
Technické info
Přezdívka auta Audi Sport Quattro Rok výroby 1984 Koupeno nové palivo: benzin počet válců: 5 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2 výkon [kW]: 169 kroutící moment [Nm]: 350 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: 4x4
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "JPLMotorsport".
Společně v dílně pročítáme tyto stránky už pár let a sledujeme jak se některá auta vyvíjejí v krásné skvosty a některá zase bohužel nemohou překročit nějakou tu pomyslnou hranici takzvaného tuzingu,jelikož se autama zabýváme už více jak 18 let.Usoudili jsme, že již máme na těchto stránkách co ukázat.Postavili jsme již několik aut,ale až před 2mi lety se nám povedlo něco, čeho jsme chtěli dosáhnout, podařilo se nám postavit audi sport quattro,přesně podle homologace,komisařům závodu se líbilo natolik, že jsme byly pozváni na Rally Bohemia.
Bylo to 15 let vývoje,naše úplně první auto mělo plechové blatníky, takže si dokážete představit tu šílenou práci při jejich vytváření,bylo to plno hodin přeměřování, hádek, a váhy která nás doslova děsila, ale jen díky tomu jsme mohli udělat laminátové formy a dnes můžeme vyrobit laminátových dílů kolik chceme a to v suprové váze neboť na některé díly používáme karbon.Vyrábíme blatníky, kapoty, nárazníky, střechy, a různé náfuky atd.
Dnes máme 5 aut, se kterými jezdíme na vesnické závody, rally a autocross, tím se snažíme tyto auta zviditelnit aby si jich všimli i lidé, kteří ani netušili, že něco takového existuje. I tak se, ale většinou na každém z těchto závodů objeví spousta obdivovatelů těchto aut a to pro nás znamená hromadu otázek na které jim většinou rádi odpovíme,plno fotek a článků na internetu.
Ještě chceme říct, že ukazujeme pouze naší prací a nechlubíme se cizím peřím, v tomto směru máme svědomí opravdu čisté.
V současné době máme v garáži jedno ostré závodní auto, jedno připravené na instalaci agregátu a připravujeme kompletní přestavbu Coupe GT na Audi Quattro A2, který chceme zdokumentovat i na video v podobném stylu jako Chip Foose v televizním pořadu Overhauelin(super opravovna). My ovšem máme časový limit delší, protože na voze nebude pracovat 30 lidi jako u Chipa, ale pouze náš tým který čítá 4 osoby. Průběžně budeme vkládat fotky tak jak se bude auto pomalu stavět myslíme, že by to mohl být pěkný seriál, který by nutil lidi, kteří tyto auta mají rádi kontrolovat pravidelně stránky jak stavba pokračuje, jako malou ochutnávku uvedeme některé plánované detaily : 10V turbo motor 2.2 s elektronickým vstřikováním jako jezdila Mischele Mouton, karbonové díly, které ovšem budou lakovány neboť se to tak dřív jezdilo v některých místech bude karbon odhalen, sériové čalunky a palubní deska budou také nahrazeny karbonovými díly, na podvozku budou použity dobová závodní ramena s tím samozřejmě závodní tlumiče a veškeré díly potřebné k tomu, aby auto bylo co nejvěrnější kopii a to vše ve válečných barvách Audi. Stavbu zahájíme během 14 dnů, doufáme že vaše ohlasy o naší práci budou stejně pozitivní jako na vozidlo JirkyS, které zde bylo velmi kladně hodnoceno a vyjelo z naší dílny, stejně jako audina pana Žáčka,oba vozy jsou vyrobeny na zakázku a ani jeden z majitelů netušil jak bude vypadat finální výsledek.
Oba majitelé byli a jsou velice spokojeni.
Přidáváme ještě článek který vyšel na internetu po odjetí autoskijoringu ve Škodějove:
Splněný sen - aneb svezení v Audi Sport Quattro
Vložil moose, 8. Únor 2010 - 20:03
Když jsem poprvé viděl Dádovu fotogalerii Autoskijoringu z Kozákova, okamžitě mne, jako fanouška éry skupiny B, přes oči praštila fotografie audi sport quattro, a tak jsem z Dády vyloudil další fotografie tohoto vozu. Více o této legendě se můžete dočíst v článku o Jirkovi Ulipovi.
Když jsem se na něj zadíval, rozhodl jsem se že ho musím také vidět naživo. Domluvil jsem se tedy s Dádou, slovo dalo slovo a v neděli jsem vyrazil na Autoskijoring do Škodějova. A kdyby jen to ! Dáda mi totiž ještě přes soutěží naznačil, že by možná byla příležitost se v tomto voze svézt. To mne nabudilo natolik, že jsem už v týdnu v práci přemýšlel nad víkendem a možnosti svézt se v tomto unikátním automobilu mi nedala šanci promarnit příležitost. Už když jsem dorazil na místo, mé první kroky vedly do servisu, kde jsem nabídl možnost nahrání onboard videa pomocí kamery zapůjčené od bratrance - a tímto bych se zároveň rád omluvil, jelikož kamera se po chvíli sama automaticky vypnula a nepořídila ani jediný záznam. Když jsem se na něj zadíval, rozhodl jsem se že ho musím také vidět naživo. Domluvil jsem se tedy s Dádou, slovo dalo slovo a v neděli jsem vyrazil na Autoskijoring do Škodějova. A kdyby jen to ! Dáda mi totiž ještě přes soutěží naznačil, že by možná byla příležitost se v tomto voze svézt. To mne nabudilo natolik, že jsem už v týdnu v práci přemýšlel nad víkendem a možnosti svézt se v tomto unikátním automobilu mi nedala šanci promarnit příležitost.
Už když jsem dorazil na místo, mé první kroky vedly do servisu, kde jsem nabídl možnost nahrání onboard videa pomocí kamery zapůjčené od bratrance - a tímto bych se zároveň rád omluvil, jelikož kamera se po chvíli sama automaticky vypnula a nepořídila ani jediný záznam. Po finále závodů přišla má chvíle, navíc svezení bylo svoleno přímo na trati autoskijoringu, takže už jen nasadit helmu, připoutat se 5ti bodovými pásy a vyrazit na trať.
Vyrážíme na start, kde zastavujeme, a jde se na věc. Audi zrychluje na sněhu neuvěřitelně. Zvuk motoru a turba uvnitř vozu je nádherný. To už ale jedeme smykem první lehčí zatáčkou, která auto směruje do krátké rovinky před druhou ostřejší pravou. Na výjezdu těsně sněhové bariéry, neskutečná a přesná práce řidiče, a znovu zrychlení, které mě i na této sněhové trati tlačí do sedaček pořádnou silou. Auto se tváří, jakoby bylo připraveno na vše, a stejně to vypadá i uvnitř. Skok. Auto letí a ukrajuje tak kus trati vzduchem. Další zatáčky jsou hrou volantu a umění. Auto se krásně směruje do zatáček a s líbezným zvukem z nich vyjíždí. Na rovinkách mne čeká zrychlení, a před další zatáčkou cítím malý strach, který mne trochu hlodá. Dámy a pánové, na krátký okamžik, a poprvé v životě jsem se v autě bál. Strach ale hodně rychle střídá nadšení z krásně projeté zatáčky a těším se už na další. Asi jsem se smál nebo říkal, jak je to super. Rozhodně jsem ale byl z jízdy tolik nadšený a překvapený, až mi bylo líto, že jízda pomalu bude končit. Ještě však nekončí, ještě pár okamžiků a několik zatáček....
Tímto bych velice rád poděkoval Rudovi Mlejnkovi, Jirkovi Ulipovi, celému Teamu okolo tohoto vozu a Dádovi, jelikož se mi díky Vám, pánové, splnil sen.
Mousse
Přidat názorDiskuse: Audi Quattro
- Držím palce 10.04.2012 11:24 v3jc3
- nelze jinak 04.04.2012 21:18 Mireon
- Re: Re: Re: audi 02.04.2011 19:50 lotus-esprit.cz
- Re: Re: Re: audi 02.04.2011 19:48 lotus-esprit.cz
- Re: Re: audi 01.04.2011 18:58
- Re: Re: audi 31.03.2011 10:14 JirkaS
- Re: audi 31.03.2011 07:48 lotus-esprit.cz
- Přímý odkaz na video z moje.auto 30.03.2011 23:04 Poustnik
- Re: webová adresa 30.03.2011 22:48
- raketa 30.03.2011 22:47 valis
- webová adresa 30.03.2011 22:07
- audi 30.03.2011 22:02 m.z.
Další vozy značky Audi
-
Audi Quattro (1985) Majitel: parkoviště
Přidáno: 16.4.2009 299 Majitel 9.60 Uživatelé
-
Audi Quattro (1985) Majitel: parkoviště
Přidáno: 25.10.2009 1310 Majitel 8.60 Uživatelé
-
Audi A6 (1997) Majitel: parkoviště
Přidáno: 13.6.2007 229 Majitel 9.93 Uživatelé
-
Audi A6 (2006) Majitel: citrus
Přidáno: 5.7.2008 15210 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Audi A6 (2006) Majitel: parkoviště
Přidáno: 7.2.2008 13210 Majitel 9.91 Uživatelé