Recenze
Technické info
Přezdívka auta Abarth 126 Rok výroby 1976 Koupeno ojeté najeto [km]:80000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 2 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 594 výkon [kW]: 18 kroutící moment [Nm]: 42 maximální rychlost [km/h]: 110 počet rychlostí: 4 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 12 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 5.5
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "mysl_abarth".
Italský model Fiatu 126 vyrobený ve městě Cassino na jihu Itálie. Osobně jsem si ho přivezl z Florencie. Jsem druhý pyšný majitel. Nový byl pořízen za cenu 1.100.000 lir (1976).
Motor má řadový 2-válec chlazený vzduchem pomocí dmychadla. Zdvihový objem motoru je 594 ccm umístěný vzadu. Pohon zadní nápravy. 4 rychlostní stupně. Bubnové brzdy na všech kolech. Na přední nápravě listové pero napříč, na zadní jsou vinuté pružiny.
Interiér je koncipován pro 4 osoby (prakticky však 2).
Absolvoval jsem v něm posledních 20.000 km.
Rozdíly oprovi polskému Fiatu 126p:
- drobnosti na karoserii (blatníky, mřížka zadního víka motoru apod.)
- chromové nárazníky
- obsah 594 cmm (valná většina polských má 650 ccm)
- logo Fiatu
- rozdělovač, regulátor a cívka Magneti Marelli
- dynamo
- parkovačky v předních bílých blinkrech
- budíky Veglia Borletti
- číslování tachometru do 130 (liché číslovky)
- karburátor Weber
- palivová pumpa Savara
- rozteč na kolech 4x180 mm
- celkově lepší zpracování
Silné stránky
Velmi jednoduchá konstrukce všech částí auta. Dobrá manévrovatelnost. Startování na páčku! V tomo autě vzbudíte víc pozornosti než v posledním BMW. Vynikající na výlety pomalým tempem.
Slabé stránky
Nulová deformační zóna, hluk od motoru, malý výkon motoru, slabší brzdy i podvozek, špatná antikorozní ochrana, super tenké plechy karoserie - vyžaduje garáž pro zachování stavu!
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Výměna tlumičů, svislých a kulových čepů, brzd, těsnění motoru, GO motoru, několik vyvařených míst, uhlíky. Jinak servisman jsem sám, takže proměnlivé výkony (jak to zrovna jde).
Neoriginální úpravy
Motor - snížení hlavy, přetryskovaný karburátor, leštěné kanály, výfuk, sportovní filtr, pochromované díly motoru, Abarth spareparts
Interiér - sound systém, budíky teploty oleje a otáčkoměr, volant Abarth, koule řadící páky a madlo ruční brzdy - leštěné, pedály
Exteriér - nový lak, fólie na oknech, stroboskopy, bílé lampy, alu kola O.Z. racing, změna rozteče kol, snížený, spojlery/nové chromato nárazníky
Přidat názorDiskuse: Fiat 126
- BOMBICE! 03.06.2008 21:03
- Krásná 126 03.06.2008 14:43
- ahoj 01.06.2008 14:39 Novic (Porsche team/GT-R team)
- dotaz 09.02.2008 22:55
- Maluch 20.01.2008 15:43 multinka
- narazniky 01.12.2007 06:39 vrkuboy
- Re: Re: znám toto auto 14.11.2007 21:52
- Re: Odkud? 12.07.2007 11:46
- Odkud? 07.07.2007 11:27
- Re: motor 03.07.2007 13:08
- motor 03.07.2007 09:02
- Díky 30.06.2007 21:35
- fantazie 29.06.2007 20:29
- 10b 28.06.2007 13:18
- Neskutečné 27.06.2007 17:33
- Hrůza 27.06.2007 14:49
- ted za 10b 27.06.2007 11:53 WNC1988
- Re: Mrňous :) 26.06.2007 22:52
- Žabička 26.06.2007 19:44
- Máš to vážně pěkné 26.06.2007 14:37
- Re: znám toto auto 26.06.2007 10:53
- Re: Dotaz 26.06.2007 10:50
- znám toto auto 26.06.2007 08:01
- Mrňous :) 26.06.2007 00:52
- Dotaz 25.06.2007 22:35
- hodnocení 25.06.2007 19:25 speedih
- Re: 9b 25.06.2007 17:26
- 9b 25.06.2007 17:20
- krasavec 25.06.2007 16:59 Aischylos
- mazec prcek! 25.06.2007 16:04 WNC1988
Další vozy Fiat 126
-
Fiat 126 (1988) Majitel: liborauta
Přidáno: 29.7.2009 3210 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Fiat 126 (1989) Majitel: parkoviště
Přidáno: 1.6.2008 2310 Majitel 9.87 Uživatelé
-
Fiat 126 (1982) Majitel: parkoviště
Přidáno: 21.2.2007 129 Majitel 9.62 Uživatelé
-
Fiat 126 (1977) Majitel: JozoO
Přidáno: 24.5.2010 3610 Majitel 9.58 Uživatelé
-
Fiat 126 (1988) Majitel: 15filip15
Přidáno: 12.2.2009 88 Majitel 8.67 Uživatelé