Recenze

Poustnik (muž 56 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Honda Odyssey LX

9.79 Uživatelé

Hodnoceno: 136× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda Odyssey, foto 1 Honda Odyssey, foto 2 Honda Odyssey, foto 3 Honda Odyssey, foto 4 Honda Odyssey, foto 5 Honda Odyssey, foto 6 Honda Odyssey, foto 7 Honda Odyssey, foto 8
Honda Odyssey, foto 9 Honda Odyssey, foto 10 Honda Odyssey, foto 11 Honda Odyssey, foto 12 Honda Odyssey, foto 13 Honda Odyssey, foto 14 Honda Odyssey, foto 16 Honda Odyssey, foto 17 Honda Odyssey, foto 18 Honda Odyssey, foto 19 Honda Odyssey, foto 21 Honda Odyssey, foto 22 Honda Odyssey, foto 23 Honda Odyssey, foto 24 Honda Odyssey, foto 25 Honda Odyssey, foto 26 Honda Odyssey, foto 27 Honda Odyssey, foto 28 Honda Odyssey, foto 29 Honda Odyssey, foto 31 Honda Odyssey, foto 32 Honda Odyssey, foto 33 Honda Odyssey, foto 45 Honda Odyssey, foto 46 Honda Odyssey, foto 47 Honda Odyssey, foto 48 Honda Odyssey, foto 49 Honda Odyssey, foto 50 Honda Odyssey, foto 51 Honda Odyssey, foto 52 Honda Odyssey, foto 53 Honda Odyssey, foto 54 Honda Odyssey, foto 55 Honda Odyssey, foto 56 Honda Odyssey, foto 57 Honda Odyssey, foto 58 Honda Odyssey, foto 59 Honda Odyssey, foto 60 Honda Odyssey, foto 61 Honda Odyssey, foto 62 Honda Odyssey, foto 63 Honda Odyssey, foto 64 Honda Odyssey, foto 65 Honda Odyssey, foto 66 Honda Odyssey, foto 67 Honda Odyssey, foto 68 Honda Odyssey, foto 70 Honda Odyssey, foto 71 Honda Odyssey, foto 72 Honda Odyssey, foto 73 Honda Odyssey, foto 74 Honda Odyssey, foto 75 Honda Odyssey, foto 76 Honda Odyssey, foto 77 Honda Odyssey, foto 78 Honda Odyssey, foto 79 Honda Odyssey, foto 80 Honda Odyssey, foto 81 Honda Odyssey, foto 82 Honda Odyssey, foto 83 Honda Odyssey, foto 84 Honda Odyssey, foto 85 Honda Odyssey, foto 86 Honda Odyssey, foto 87 Honda Odyssey, foto 88 Honda Odyssey, foto 89 Honda Odyssey, foto 90 Honda Odyssey, foto 91 Honda Odyssey, foto 92 Honda Odyssey, foto 93 Honda Odyssey, foto 94 Honda Odyssey, foto 95 Honda Odyssey, foto 96 Honda Odyssey, foto 97 Honda Odyssey, foto 98 Honda Odyssey, foto 99 Honda Odyssey, foto 100 Honda Odyssey, foto 101 Honda Odyssey, foto 102 Honda Odyssey, foto 103 Honda Odyssey, foto 104 Honda Odyssey, foto 105 Honda Odyssey, foto 106 Honda Odyssey, foto 107 Honda Odyssey, foto 108 Honda Odyssey, foto 109
 

Technické info

Přezdívka auta Hondička Rok výroby 2004 Koupeno nové najeto [km]:65700 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3471 výkon [kW]: 179 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 11

Popis vozu

Náš raketový autobusek jsme koupili v půli března 2004, s tím, že takovým autem se podíváme po celých státech a ani hotel nebudeme příliš potřebovat. Ono to bylo potom všechno trochu jinak, neboť se nám narodilo druhé škvrně a tak bylo času míň, ale i tak nás Hondička povozila leckde.
Je to typický rodinný sedmimístný vůz, tady i přes svoji vyšší cenu velice rozšířený. Je totiž nejbezpečnější v segmentu velkoprostorových aut a díky jeho spolehlivosti velice pomalu klesá jeho hodnota.
My jsme si ji vlastně ani koupit nechtěli, chtěli jsme pro začátek nějakou ojetinu, ale jsme nekuřáci, žena je ještě alergická na psy a kočky, tak se v těch autech tak ošívala, jako že to tam smrdí a je to takové ohmatané a kdesi cosi, až jsme se ve výběru posunuli k velkoprostorovým vozům a ještě k tomu novým. Pokukovali jsme po Fordu Windstaru, protože ten se nový dal sehnat i za 19 000 USD. Už jsme si jeden i zamluvili, měl zlatavou barvu a plnou výbavu s DVD zabudovaným ve střeše, to vše nějak za 19 900, ale pak jsme se svezli v Hondě Odyssey a bylo to jasné - opravdu láska na první přidání plynu.
Následovalo tvrdé smlouvání (viz. Mazda5) umocněné řvoucím dítětem, které to po 4 hodinách přestávalo bavit, odcházeli jsme asi 3krát, ale konečná cena 21 500 USD plus daň stála za to. Je to výbava LX, ta se liší od výbavy EX v tom, že nemá sedadla v kůži, nemá elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, jen manuálně, a nemá elektricky ovládané posuvné dveře. Klimatizace je také jen manuální. EX má na volantu i ovládání muziky, my máme jen tempomat. Místo CD přehrávače je jen kazeťák, tomu jsme se v roce 2004 docela podivili, ale zase nás to donutilo po dlouhé době oprášit naše nahrávky a ty co jsme si přehráli z CD, znějí super. Ale i oblíbená Hurvínkova strašidýlka z r. 1970 se dají poslouchat!
Auto je 5110 mm dlouhé
1920 mm široké
a 1770 mm vysoké,
rozvor 3000 mm,
rozchod 1680 mm vepředu i vzadu.
Pneumatiky 225/60R 16 98T,
kola 16 palcová plechová s plastovými kryty. Zimní pneumatiky jsme nedávali, ve Washingtonu když napadne 3 cm sněhu, tak je kalamita a školy jsou zavřené....A na hory jsme vždycky dojeli, koupili jsme si pořádné lano a ten poslední kopec nás vždycky nějaký hodný Amík vytáhnul...)))))))
Žrát by mělo 13,1 l ve městě a 9,4 l na dálnici. Ale když ve městě trochu spěcháte/no opravdu hodně.../, klidně jedete za 17 l.
Nádrž má obsah 20 galonů, 75,7 l a oleje se tam vejde 4,4 l.

První generace Hondy Odyssey se vyráběla v letech 1995 - 1998, s motorem 2.2l o 140hp do r. 97, se 150hp v r. 98.
Druhá generace se vyráběla r. 1999 - 2004, s motorem 3,5l o 210hp do r. 01 a 240hp 02-04. Slabší motory měly 4stupňovou automatickou převodovku, od r. 02 5stupňovou automatickou převodovku.
Třetí generace Hondy Odyssey pro severní ameriku se vyrábí od r. 2005 s 3.5l motorem o 255hp, s 5stupňovou automat. převodovkou do teď. Velikost je v podstatě shodná, má přepracovanou příď a záď, odsouvací druhé dveře dostaly stahovací okýnka.

Vůz má SRS, ABS, TCS, Immobilizér, tempomat, tónovaná zadní okna, indikátor dovření benzínové nádrže a kontrolku zavření jednotlivých dveří. /To je užitečné/ Jo a ženy ocení, že zrcátka na slunečních clonách u spolujezdce i jezdce po odklopení ochranného krytu osvětlí z obou stran malé lampičky, takže se mohou namalovat i v noci a uvidí každou svou brvu i řasu.
Dál to má všechno, co ostatní auta, že......))

Silné stránky

Tohle auto až na tu spotřebu má snad jen samé silné stránky!!!
Je to velice prostorné auto s variabilním prostorem, jízdní vlastnosti k sežrání!!!!! Poslední lavice pro 3 lidi se dá dvěma pohyby sklopit a vznikne dodávčička s dokonale rovným dnem. Dojezdové kolo má totiž Honda mezi první a druhou řadou sedadel, takže kufr je hluboký jak studna a když tam není sklopená třetí řada, zahučí tam čtyři kufry jen to fikne!
Druhá řada je tvořena dvěmi sedačkami, které se dají buď dorazit k sobě, nebo můžou ponechat uličku uprostřed. To je dobré v případě převážení dlouhých předmětů, jako např. volejbalové tyče. Auto má rovnou plochu až pod středový panel asi 3.5 m dlouhou, takže se tam v pohodě vešly. Lyže jsme zase vozili spíš po pravé straně na podlaze. K autu se můžou dokoupit i lyžiny na střechu, ale nám se vždycky všechno vešlo dovnitř.-)). Střecha je taky hodně vysoko a člověk aby si bral štafle. Sedačky z druhé řady se dají taky jednoduše vyhodit a pak se tam vejde téměř jakákoli almara. My vezli třeba dvě matrace King size, ty mají nějak 205 krát 195 cm, a v pohodě.
Sedáky nemají žádné zvláštní boční vedení, ale místa je všude habaděj a sedí se na nich královsky. Mají loketní opěrky v první i druhé řadě.
Klimatizace je ovladatelná zepředu, ale po přepnutí si mohou nastavit vzadu svoji vlastní teplotu, vyvedení chlazení /či topení/ je nad hlavou každého pasažéra, pod předními sedačkami je i vývod na nohy ke druhé řadě.
Stejně tak se dají od řidiče vypnout všechna světýlka, to je výborné v případě, když se děti příliš rozvášní a začnou si s nimi hrát.
Jízdní vlastnosti jsou parádní. Má asi nejtužší podvozek ve své třídě, takže oproti Fordu Windstar, který znám, si v zatáčkách připadáte jako závodník. Ale nerovnosti vyrovnává v pohodě. Ale tady jsou trochu lepší silnice než u nás...Ale cítíte je, máme ještě Ford Taurus r.v. 1998 a ten je nastaven jako ta klasická houpavá americká limuzína, v něm je jízda jako v posteli...)))
No a motor, to je radost poslouchat. On teda ve volnoběhu není skoro slyšet, takže ucho musíte trochu napnout, ale 240 koní je 240 koní. Automat samozřejmě ubírá na výkonu, ale na začátku musíte s plynem jemněji, abyste nehrábli, /na mokru divočina/ a potom už přeřazuje automat volněji. Ale ty první tři vteřiny vás to vmáčkne do sedaček jaksepatří. Lépe se to pozná při jízdě do prudkého kopce, kdy auto zrychluje a zrychluje a zrychluje a už jste dávno za povolenou rychlostí. Jak píšu v diskuzi, maximálka a zrychlení z 0 na 100 se tady neuvádí, tak nevím. Nejsem závodník, ale když na vás dcera ze zadní sedačky křičí : "Tatí, šlápni na plyn!", tak si občas ten lahodný zvuk šestiválce vyzkouším, ale jen těch pár vteřin, protože na maximálce jste hned. Tady je velice častý systém křižovatek "Stop all way", takže všichni co přijedou, musí zastavit a podle pořadí jak přijeli, tak zase křižovatkou projíždějí. A když se máte každých 100m rozjíždět, tak to řádně pohne spotřebou. Ale bezpečné to je. Moje žena se najezdila tisíce kilometrů s Land Roverem, když pracovala pro Červený kříž, ale já do tohodle auta přesedal z naší Škody Favorit, tak si dovedete představit tu změnu.))))))
Brzdám jsem dal jen 9 bodů, ale vždycky jsem dobrzdil, kde jsem potřeboval. Jen jedna smutná příhoda se mi stala. Když jsem se v noci prudce vyhýbal medvídkovi mývalovi co mi vběhl do cesty kousek od našeho domu, smetl jsem sousedům kousek plotu. Ale tady mají ploty podobné ohradám z trámků 10 krát 10 cm. Takže to docela buchlo, ale byl jen trochu promáčknutý nárazník a plast na světlometu. Ale světlo svítilo dál a nárazník vypadal po umytí skoro netknutě, takže se můžu divit ostatním autům, kde majitelé tvrdí, že jim praskají žárovky. Hondám ani při nárazu.))) Ale blatník i světlo je dávno nové, aspoň jsem si v praxi vyzkoušel, jaký je to tank. A zařekl jsem se, že mývalům se už nevyhýbám. Naštěstí se to mezi nimi rozneslo, takže mi od té doby žádný pod kola neskočil...))))
Je to parádní auto na dlouhé cesty, za jízdy se dá /nemělo by se/ dojít na zadní sedadla a odpočinout si. Nebo obsloužit děti.
Dojeli jsme s ní v 6 lidech na Floridu a zpátky, /tři dny tam, dva zpátky/i do Kanady. Původně byla v plánu i cesta na západní pobřeží a zpět, ale tu nám překazilo těhotenství mého miláčka, takže jsme to vzali letos zkráceně letadlem. Už měla být měsíc či dva prodaná, ale nemůžeme se od ní odtrhnout. Před 14 dny jsme byli na prodloužený víkend u moře a ty volejbalové tyče se nám do Mazdy fakt nevejdou....)))))

Slabé stránky

Tak hlavně je to spotřeba. Kdyby jí nebylo, chtěl bych ji mít v Evropě. Tady se to dá, tady ji při ceně cca 16 Kč/litr opravdu neřešíme.
Dál je to nemožnost stáhnout okýnko v posuvných dveřích. To Honda zavedla až teď ve třetí generaci od r. 2005.
Taky je slabá stránka, že se vybije baterie, když necháte zapnutá světla. Když vystoupíte dveřmi řidiče, zburcuje vás protivný zvuk kontroly zapnutých světel. Ale když vystoupíte jako já zadními dveřmi, protože něco řešíte s dcerami, vybijete ji během pár hodin. A protože je všude elektronika, auto se pak ani nehne. Až teď před měsícem jsem si pročítal manuál a zjistil jsem, že Honda má tu vychytávku, že vsunete klíč zezhora jakoby do tyče volantu, otočíte s ním a tím odblokujete řadicí páku, abyste mohli zařadit neutrál. Když tam máte "parking", s autem ani nehnete. Pro toho kdo nemá automat, tak řadicí pákou řadíte pokaždé když zastavíte P - jako parking, dál je tam N - neutrál, R - zpátečka a N a N2 - jízda dopředu, ta druhá při kopcovitém terénu.
A poslední drobnost je mírné sjíždění předních pneumatik na vnitřní straně. Ale měli jsme tam pneu na výdrž 40 000 mil a akorát to vyšlo, že se to dalo snýst, teď jsou tam 900 mil úplně nové Definity HX 700, tak ať si to na geometrii dá další majitel....
Ale při prodeji nezůstane oko suché. Tedy naše, kupující se bude doufám usmívat!

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Byli jsme akorát na dvou garančních prohlídkách a vyměnili jsme přední nárazník a světlo, jinak vyměňujeme jen olej a olejový filtr. Takže nic.
Na konci listopadu 2007 jsme se konečně rozhoupali k prodeji a paní, které se Honda líbí, chtěla provedení technické kontroly, aby nekupovala zajíce v pytli. Technická stojí v Marylandu 80 USD a je jedna z nejpřísnějších ve Státech. Ale Honda šlape jako hodinky, neshledali jediné závady, tak nám aspoň vyměnili gumičky ve stěračích za 35 USD. Ale nelíbilo se jim tam malé kulaté vypouklé zrcátko na levém zpětném, a při jeho odstraňování nám zrcátko poškrábali. Takže museli, rošťáci, následující den celé levé zpětné vyměnit za nové.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Byl to boj, jako vždy, ale vyšli jsme z něho vítězně!! Sice jsme nikdy neplánovali auto vínové barvy, ale nekupte to!

K videu :

Koho zajímají moje videa, ať si dá na You Tube do vyhledávání Poustni a má je mít.

 

Novinky v recenzi

28.3.2011 10:01

Vítězem březnové fotosoutěže se stal zip2016

společně s white labelem. Gratuluji!!!!

13.9.2010 00:05

Vypadá to, že redakce došla k závěru, že lepší bude pracovat, než se hádat,

tak snad až sem za týden vejda, uvidím......jen samá pozitiva a úspěchy...../Ale Vejdová sem už nechodí..../))) Hoj! S úctou Poustnik

2.12.2007 00:00

PRODEJ
Tak nastal poslední den našeho miláčka. Dne 2.12.2007 jsme si v odpoledních hodinách odvezli od nové majitelky šek na 16 900 USD, Honda je prodaná. Při její koupi jsme si připlatili 350 USD na prodloužení záruční doby na 5 let, takže je ještě přes rok v záruce. Ať nové majitelce dobře slouží jako nám!!!

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Honda Odyssey LX

Další vozy značky Honda



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
7
náhradní díly
8
výkon motoru
10
spotřeba
7
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
9
brzdy
9
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…