Recenze
Technické info
Přezdívka auta Hondicka Rok výroby 2008 Koupeno ojeté najeto [km]:106000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2000 výkon [kW]: 177 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 11
Popis vozu
..z toho vseho, co jsem pri predchozim testovani pojezdil me neskutecne dostala Honda S2000, takze jsem se hecnul, poskladal posledni penize na oucte a sel jsem do ni. Vetsina prosla strasnym tuningem, nebo byly pred faceliftem. Nic z toho jsem nechtel. Po nejaky dobe se objevil predposledni rok vyroby s kontrolou trakce a elektronickym plynem (lanko zmizelo myslim 2006), uplna serie, nebourany a navic s OEM hard topem. Vady byly hlavne kosmetickyho typu (uvnitr I venku) a pak brzdy byly KO, jinak jela jak prorvana a byla proste “zdrava”.
Hned na uvod musim rict, ze to neni pro kazdyho. Tohle auto je sice asi o 300 kilo lehci nez emtrojka a to ho dela neskutecne zabavnym a vypada, ze si necha libit snad vsechno, ale zaroven je naladeny na muj vkus az zbytecne tvrde, hlavne zadni naprava. Kazda dilatacni spara je cejtit a to nemluvim o nejaky vetsi dire. Je to na me nekdy az az. Ale ruku na srdce.. tohle a volant bez moznosti teleskopickyho nastaveni a pak jeste teda hlucnost pri vyssich rychlostech jsou tak asi jediny vady, ktery tomu clovek muze vytknout a navic zadna z nich neni pro me nijak zavazna.
Tohle auto me zacalo casem hrozne moc bavit. Nakonec jsem s nim zacal casteji jezdit do prace, ale I na nakupy a tak nejak kdykoliv to slo.
V podstate jsem se castecne vratil do emixpetky s tim, ze tohle auto je proste hodne pritvrzena a poradnej kus rychlejsi a ostrejsi emixpetka. Osobne by me zajimalo, jak by na me ted dvoulitrovy eNCecko pusobilo. Podle me uz bych to nedal, ta surovost toho motoru, ten kraval a pak teda I ta akcelerace je podle me uplne z jiny planety. Tohle auto je ulet a preju vsem miatakum, aby si ho zkusili. Je ale mozny, ze je ten limitni comfort I odradi. Navic na kochani to moc neni. Ona proste cloveka tak nejak v tichosti nuti, aby ji hnal pres tech 6000.. Jinak to totiz moc nejede a kdyz se clovek zapomene a trochu ji podtoci, interior zacne drncet a prosit.. “Pridej! No tak ty brzdo, slapni na to!”
Ta prevodovka! Nemuzu nezminit tenhle kovovej vydobytek preciznosti, kterej by si zaslouzil svoje misto v sini slavy hned vedle dvanactivalcu od Ferrari nebo boxeru Metzger. Takhle kdyby radila kazda prevodovka, svet by byl lepsim mistem. Podobna emixpetce, urcite jo, ale mozna je to ta hlavice, nebo to jak je ten interface celej kovovejsi, ale pada to tam neskutecne. Kdyz jsem s ni jel poprve, tak jsem si nebyl jistej, jestli jsem opravdu posunul paku z jednicky do dvojky. Musel jsem drzet nohu na spojce a zkousel jsem dalsi rychlosti, jestli je to opravdu vsechno tak blizko u sebe. WOW.
Pak jeste musim zminit strmost rizeni. Po emtrojce to pusobilo jako zjeveni. Citu tam bylo asi podobne, ale narozdil od emtrojky S2K je proste sportak. Se strechou dole je to navic roadster, ale v prvni rade je to sportak se vsim vsudy. Stacilo by vymenit/upravit jen par veci a clovek s tim muze jezdit na okruhu. Na druhou stranu pres pul Evropy bych s tim cestovat uprimne nechtel. Halt clovek asi nemuze mit vsechno.
O prakticnosti tady moc psat nebudu. Napisu ale par radku o servisu. Ten si zatim delam sam, komplet brzdy predni I zacni vcetne desticek jsem udelal pod 10 tisic a to je podle me na takovyhle auto velmi slusny. Na zadni kotouce sice clovek potrebuje specialni naradicko, ale da se to na ebayi za par euro sehnat. Pak uz jde vsechno snadno.
Problemem (jako u spousty japonskejch aut) je koroze. Nastesti teda ne panely karoserie a tak, ale v motorovym prostoru bylo spousta rezavejch sroubu. Postupne jsem je skoro vsechny vymenil za novy, protoze to proste vypadalo hnusne. Par drobnosti jako treba drzak baterky byl ohnutej predchozi demontazi, tak jsem ho vymenil. Dve zarovky v interieru byly vypaleny, tak jsem rozdelal pulku pristrojovky a je to cajk. Par veci v interieru drncelo, tak jsem to postupne dal vsechno do kupy, aby tam tenhle ruchu bylo co nejmin. A pak jsem teda hlavne ted nechal celej ten cernej lak rozlestit, jakoze poradne. Hned to vypada jako o dost jiny auto, prokouklo to hodne.
Co se nejakych vad tyce, tak hluk v kabine jsem uz zminil a posledni veci, ktera me napada je dozejd. Nadrz je mala a ten motor si neco vezme. Ale benzinek je vsude dost, takze to moc velkej problem neni.
Abych to shrnul, celkove mi Honda dava skutecne vic poteseni z rizeni nez emtrojka. Byt ten motor neni vic nez ctyrvalcovej, tak je natolik specialni a dela takovy divadlo, ze mi to nakonec nevadi :-). Ta pujde ven s tezkym srdcem :-/
Silné stránky
Motor, prevodovka, stabilita, vule zadku predbehnout predek
Slabé stránky
Drncici interier mi vadil nejvic, ale vetsinu jsem uz utlumil.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatim zadne, ale na plnej servis to dam do Hondy, kdyz to porad ma servisku. Jen ty brzdy jsem si delal sam, bavilo me to.
Tuning?
..tak to mozna CNC-machined hlinikovej drzak baterie..
Novinky v recenzi
Tak sla skutecne s tezkym srdcem..
Nakonec jsem najel pres 9000 km za dva a pul roku. Snad nebudu nikdy litovat prodeje. Jinak jsem ji prodal o kilo draz nez jsem ji koupil. Propad se evidentne zastavil a uz to jede nahoru. Pro zajemce doporucuju koupit radsi driv nez dyl. Pochopitelne jsem ale do ni za tu dobu dal vic nez to. I tak je ale fajn ze ta cela legrace po tu dobu zas tolik nestala a uzivat si jizdu s takovou legendou.. nelituju ani minutu.
Tak sla skutecne s tezkym srdcem..
Nakonec jsem najel pres 9000 km za dva a pul roku. Snad nebudu nikdy litovat prodeje. Jinak jsem ji prodal o kilo draz nez jsem ji koupil. Propad se evidentne zastavil a uz to jede nahoru. Pro zajemce doporucuju koupit radsi driv nez dyl. Pochopitelne jsem ale do ni za tu dobu dal vic nez to. I tak je ale fajn ze ta cela legrace po tu dobu zas tolik nestala a uzivat si jizdu s takovou legendou.. nelituju ani minutu.
Přidat názorDiskuse: Honda S2000
- Re: predaj 18.03.2019 17:00 Onyx
- predaj 25.01.2019 13:34 palimad
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diakritika 25.10.2018 07:52 Onyx
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diakritika 25.10.2018 07:50 Onyx
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diakritika 24.10.2018 21:26 simon_sez
- Re: Re: Re: Re: Re: Diakritika 24.10.2018 20:26 palix
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diakritika 24.10.2018 18:15 Dzakobo
- Re: Re: Re: Re: Re: Diakritika 24.10.2018 16:03 Onyx
- Re: Re: Re: Re: Diakritika 24.10.2018 15:26 simon_sez
- Re: Re: Re: Re: Diakritika 24.10.2018 07:59 Onyx
- Re: Re: Re: Diakritika 23.10.2018 15:19 palix
- Re: Re: Re: Diakritika 23.10.2018 12:54 Onyx
- Re: Re: Diakritika 22.10.2018 08:42 simon_sez
- Re: Diakritika 22.10.2018 07:47 Onyx
- Diakritika 18.10.2018 16:32 robertPLUS
Další vozy značky Honda
-
Honda Civic (2008) Majitel: padam
Přidáno: 23.2.2008 44010 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Honda CR-V (2005) Majitel: parkoviště
Přidáno: 10.5.2007 439 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Honda Accord (2006) Majitel: parkoviště
Přidáno: 13.6.2007 24910 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Honda Civic (2007) Majitel: sebinko
Přidáno: 10.1.2011 159 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Honda Accord (2001) Majitel: PietroLM
Přidáno: 10.1.2013 39 Majitel 9.91 Uživatelé